Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 25.11.
Kateřina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.5.2022 (16:54:45)


Galaktická federace měla v dřívějších epochách historie naší galaxie neustálé potyčky a války
s nepřátelskou stranou, zastupovanou většinou Drakoniány a reptiloidními druhy.
Dalším obrovským neduhem byla jakási zkorumpovanost, či nesoulad a nejednota v uvažování,
kdy vznikaly odštěpené skupiny, které se nově organizovaly do galaktické mafie, která ve výsledku
podléhala Drakoniánům.
Galaktická federace představuje vrchní organizaci v naší galaxii, je i galaktickou policií, udržuje
pořádek, dbá o chod galaxie tak, aby bylo dosaženo spravedlivosti. Stěžejní filosofií je plné
podřízení se kosmickému zákonu, kosmickému vědomí, Stvořiteli. Dodržují veškeré pro ně známé
kosmické zákony, dodržují etiku a udržují emoční výbavu svých bytostí na vysokých standardech,
dbají o čistou duši s čistými hodnotami, s přímým napojením na Stvořitele.
Pokud se vyskytly odpadlé, degenerativní skupiny, pro které kosmický zákon nebyl již tak
významný, které se přidaly ke galaktické mafii a daly se na stranu zločinu, byli nuceni proti nim
válčit. Jejich odštěpení ale brali jako vlastní selhání, že je s nimi něco špatně, že chyba musí být na
jejich straně, když se dějí tak strašné věci. Brali je jako opozici, která musí mít z nějaké části
pravdu, ač jejich jednání bylo naprosto amorální a devastující.

V „Poselství Amenti“, což je jakýsi přehled galaktických dějin, které se vztahují k naší zemi,
je několikrát popsán okamžik, kdy Galaktická federace vyhrála válku a následně nařídila
nepřátelské, poražené straně „inkarnační plán“, aby měli šanci napravit svoje viny a spasit svoje
duše. Nikdy k tomu nedošlo, nepřátelská strana se na jakékoliv úmluvy nehorázně vykašlala a za
nějakou dobu se historie opět opakovala.
Už tenkrát mě napadlo – proč je probůh normálně neoddělali, nebo nevyvezli z galaxie???

Toto řešení napadne člověka na naší planetě, s poměrně brutálním DNA, které nám výrazně zhrublo
od éry Atlantidy. Tisíce let bestiálního, brutálního zacházení mělo na naši genetickou výbavu
samozřejmě velký vliv. Z člověka se stal nekompromisní zabiják, což je stav, do kterého se
standardní vysokofrekvenční člen Galaktické federace jen tak nedostane.
Moje primitivní řešení se ale nakonec ukázalo jako kosmicky opodstatněné.

Během dimenzionální války jsem se pod extrémními nápory útoků ze strany drakoniánského NWO
dostala do stavů, kdy jsem se propojila s planetou, vesmírnými a kosmickými silami a začala
operovat myslí v dimenzionálních, vesmírných systémech v podzemí naší planety, to vše ve
spolupráci s Galaktickou federací. Dostala jsem se do stavů, kdy jsem byla schopná načíst
kosmologii, příčiny dějů, nejen na galaktické, ale i vesmírné úrovni. Byla jsem psychicky vykoplá
do vesmíru, většinou v několika časoprostorech najednou. Pátrala jsem po původní identitě zla,
které mne zužovalo a jeho původ byl vypátrán a jeho identita určena nakonec jako vesmírný vir.
Protože mne tato obludnost stále napadala a já byla už ve stavu naprostého zoufalství, jednoho dne
jsem „skočila“ do černé díry nekonečna, ve fatálním odevzdání, ať kosmické vědomí vymaže buď
mě, nebo nepřátele, z veškeré existence bytí, z nekonečna a věčnosti. Tento radikální a vrcholně
hazardérský kousek se mi vyplatil, byl to jediný psychický – mentální počin, který spaloval a ničil
nepřátele. Když jsem zjistila, že to funguje a že planeta Země tento můj počin vítá ve svém srdci,
tak jsem toto kouzlo aplikovala přes střed naší planety a začala obrovská kosmická debordelizace,
šílená militantní zuřivá válka, která ve výsledku vymlátila podzemí a radikálně oslabila zlé síly.
Pro Galaktickou federaci to byl jev, který nikdy takto naplno neviděli, oni sami by takového
postupu nebyli schopní, nikdy by je nenapadlo chtít zlikvidovat své nepřátele ve veškerém času
a prostoru, zlikvidovat jejich duchovní podstatu. Ať se nepřátelská strana chovala sebehůře, vždy
na ni uplatňovali milost do určité míry. A věřili, že jsou schopní otočit.

A to byla jejich největší chyba, kterou dělali celé věky. Nevěděli, že mají tu čest s vesmírným
virem. S vyloženě škodlivou formou existence, kterou je potřeba porazit a následně nemilosrdně
zničit. Jako kdyby byli bílé krvinky a měli tu čest s virem nemoci. Člověk taky chce bílé krvinky,
co vir nemilosrdně zabijí a ne, že mu odpustí.

Až naše rasa a naše planeta v této dimenzionální válce přinesla konečné řešení, které se ukázalo
jako opodstatněné, to jediné pravé.
Poslat ten vir k fatální absolutní likvidaci, vyhnat ho z galaxie a vesmíru, přesně s tím záměrem,
kde jediná instance, která o všem konečně rozhodne, je Stvořitel, kosmické vědomí.
Galaktická federace si nikdy ničeho takového netroufla, udělat takový hazardérský počin.
Toto řešení se vykrystalizovalo až s člověkem v současné události. Kosmické vědomí dalo jasně
najevo, že tyto bytosti vesmírného viru zničí a spálí minimálně v rámci našeho vesmíru, co s nimi
bude za hranicemi našeho vesmíru, to už jde pochopitelně mimo naši vůli :-)

Ani nelze říct, že by byla Galaktická federace tak hloupá, že by byla jejich chyba, že toto nevěděli
dřív. Všeho bylo akorát tak do času, veškeré děje, i ty hrozné a negativní, veškeré naše
nedokonalosti, měly v kosmickém příběhu svoji roli a význam. Kdyby neexistovaly, věc by se
nezdařila a na naší planetě se současným lidstvem by se nenašla protilátka, psychický stimul,
proti vesmírnému viru, který nás zužoval miliardy let.






Poznámky k tomuto příspěvku
Kikimora (Občasný) - 20.5.2022 > Souhlasim, že milosrdenství není vždy dobré řešení. Když se s něčím bojuje a ono se to neustále vrací, pak je zde i možnost propadnutí zoufalství a marnosti. Já bych to připodobnila k jednomu příběhu ze hry World of Warcarft, kde jeden Titán měl za úkol chytat démony po celém vesmíru. Nešli zabít, mohl je jen uvěznit. Ale démoni se neustále znovu a znovu objevovali a on začal pochybnovat o smyslu toho co koná. Snažil se to vysvětlit ostatním Titánům, že je unavený a chce jiný úkol. Ale jediné odpovědi, které se mu dostalo, bylo to, že je to důležitá práce, že jí dělá dobře a ať pokračuje. Probudila se v něm naštvanost, pocit marnosti a zoufalství z nekončícího a unavného boje. Dospělo to k tomu, že začal pochybovat o světlu, zda je to správná cesta, a přidal se k temnotě. Všechny démony osvobodil a stal se jejich pánem. Zjistil, že demoni jsou blbý a neumí se rozhodovat v boji, nebo boj sami vést takticky a proto začal cestovat vesmírem a vybíral si rasy, které donutí se přidat na stranu temna. Pokud tak neučinili, jejich planetu zničil. Jakoby ten příběh byl totožný se současností.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5.2022 > Kikimora> 

Jo, to je dobrý příběh - v tom, co se mu stalo, jak se zvrhnul. Mně se taky v jednu dobu stalo, že jsem ty temné síly dostala pod kontrolu, že jsem se vlastně taky stala jejich paní a oni vyzvídali, co mají dělat. Tenkrát jsem byla zuřivější než zuřivá, tak jsem je opět poslala do černé díry nekonečna k zániku. Můj příkaz zněl: zdechni, zanikni. Byla jsem pod vlivem extrémních kosmických sil. Bylo to dobré rozhodnutí. Co bych si s takovými milánky počala?

I se mě pořád snažili nějak zmást, psychicky zlomit, obalamutit, abych dělala špatné rozhodnutí, abych vlastně přešla na jejich stranu. Stala bych se bílou krvinkou, která naběhla na autoimunitní reakci.

Hodně lidí si klade otázky, jestli je bůh šílený, proč tolik zla, čemu nás tím chce naučit. Jenže realita je v něčem prozaičtější i fantastičtější, než by se mohlo zdát. To je právě ta teorie s vesmírným virem, což se jeví být pravda, nikoliv teorie.
Když má organismus chřipku, tak je mu zle, všude se objeví nové toxiny, všechny ty buňky, orgány trpí a imunitní systém nejdřív musí získat v situaci přehled, zanalyzovat nebezpečí, bojově zasáhnout, zničit vir. A všechny ty buňky si říkají - sakra co je ten bůh zač? Co nás chce tímto naučit?
Realita je ale taková, že probíhá infekce.

No a když se to stejné děje s vesmírem, tak než se imunitní systém zorientuje v problému, zanalyzuje problém, uplynou třeba miliony let, kdy není úplně jasno, co se děje, odkud se to bere a o co přesně jde. Tak docela i věřím, že ty "toxiny" vesmírného viru, všelijací ti archonti, démoni, jak se tomu říká, šli maximálně tak izolovat a vyjednávat s nimi. Nyní je ve věci mnohem více jasno.
Mnohé ty temné síly byly vyloženě zničeny a přestaly existovat a různé "toxiny", různí zrádci, co podkopli nohy Galaktické federaci jako infiltrace, budou vyvedeni z galaxie a následně asi i z vesmíru. Už snad neuděláme autoimunitní reakci, bílé krvinky už na to přišly a začneme se uzdravovat.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 20.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Viděla jsi film Jupiter vychází?
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 21.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Popsala jsi to skvěle. Musíme pochopit, kdy se zlu postavit se vší silou a kdy je možná náprava. Jsme tak trochu idealisté a naivky. No tak teď to dostáváme naplno. Trvá to strašně dlouho, i když možná v měřítku vesmírného času je to nanosekunda. Ale je to docela drsně získaná lekce.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.5.2022 > Kikimora> 

Jupiter vychází jsem ještě neviděla. Mnoho filmů jako třeba Matrix nám nastínili problematiku, ale během dimenzionální války bylo důležité se těchto filmů nedržet. Takovým filmem je třeba i Pán prstenů. Sice jsou ty filmy přínosné, ale jsou v nich myšlenkové vzorce, které by v dimenzionální válce odvedly od funkčních řešení. Kupř. Pán prstenů je příliš romantický, je v tom hodně obyčejné primitivní mlátičky a nejvyšší mystérium je shrnuto do roztavené lávy uvnitř té hory, kaam Frodo nakonec hodil prsten. A ten prsten "ring", je symbol, zástupný artefakt. Ale rozhoduje daleko větší "ring", kosmické síly. Je to omezené svým způsobem. Během dimenzionální války bylo důležité se těchto vzorců v různých filmech nechytat. Přičemž člověk v takové kosmické události, v tak extrémních stavech, může mít tendence k tomu, chytat se vzorců z filmů.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 21.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Prsten je pro mne taková spíš symbolika planety Saturn. Viděla jsem dokument, ve kterém se tvrdí, že každý archont je svázán k určité planetě. Když se podívám do numerologie a astrologie na význam Saturnu, tak mi to ladí právě s tím prstenem. Je to spíše pohádkový příběh, ale zase je tam ukázáno, že i malá a obyčejná stvoření, dokáží velké věci pro vyšší zájem. Jupiter vychází, je o příběhu že planeta Zem je určená mimozemskými bytostmi pouze na sklizeň. Rasy drakonianske a reptliodni jsou pouze výkonnou klikou pro jiné bytosti. Je to velmi dobrý film. Určitě ho skoukni. I když tobě to nic nového nepřinese 😉
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.5.2022 > Kikimora> 

Když jsem se procházela v minulých událostech planetami sluneční soustavy, tak jsem Saturn vnímala jako nejrychlejší, nejvíc dynamickou planetu. Určitě je to významná planeta. Jednoznačně nejhorší byl Mars, to je strašné místo. Proto na všelijaké ty snahy ze strany NWO legalizovat Mars a vykreslovat ho jako vlastně docela fajn místo, kde žijí vlastně docela hodní reptiloidi, nesu dost nelibě.

Já ten prsten beru jako zástupný artefakt, je to taková pohádka. Co se jim docela povedlo, bylo vyjádření těch strašidelných průsaků Saurona do mysli, nebo psychotismus Froda, jeho divný lesk v očích. Ring - kolo, ten princip je stěžejní, i černá díra je kolo, kruh. Ale prsten je jen symbol.

Matrix má zase takovou utrápenou, temnou a patetickou náladu a naprosto postrádá humor. Takže taky nebylo dobré se ho příliš držet.
Protože nefunguje klasická duchovnost, křesťanství je přežité, archaické, církev prohlédlá jako satanistická organizace NWO a všelijaké ty esoterické nauky volně dostupné jsou většinou jen taková polívčička bez toho poměrně divokého jádra, tak když se člověk dostane do takových stavů, chytá se právě všelijakých takových vzorců, které pochytal z filmů.
Jenže ty filmy jsou kolikrát dělané přesně s tímto záměrem, nachytat potom lidi v reálné záležitosti do osidel jejich vzorců.

Vím, že Jupiter vychází hodně všichni chválí, podívám se na něj. Ale je možné, že kdybych ho viděla někdy předtím, než se mi toto všechno stalo, mělo by to na mě v průběhu událostí špatný vliv.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 21.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> To souhlasim, dostávají se k nám informace až když jsme na ně připraveni. Jinak by nám by z toho přepnulo v hlavě.
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 22.5.2022 > Zajímavé s těmi planetami co jsi viděla, vlastně to ani neni v rozporu s tim, že každá planeta v naší sluneční soustavě má navázaného nějakého archonta. Možná to jen lidé nazývají různě. I v tom dokumentu uváděli, že naše sluneční soustava je pod jakousi matrixovou sítí, jakoby nějaká klatba. Ohledně Nibiru, Roško říkal, že je schovaná za měsícem, jako náhradní planeta. Pochopila jsem, že něco jako plán B. Ale věci se mění i tam venku, takže teď může být vše zase jinak. V jedné knize jsem četla, že zdejší entity v lidské podobě, mají problém, že některé hvězdné brány přestaly být průchozí, kvůli energickým změnám na Zemi i celé sluneční soustavě. Mezi illu a jejich pomocníky vypukla panika a proto urputně usilují o zavedení NWO. Chtějí si vynutit události podle svých představ a proto vytváří chaos. Kvůli změně frekvencí v sluneční soustavě dochází k blokaci a odříznutí od vesmírného prostoru. Hvězdné brány jim mají sloužit jako únikové cesty. Pokud se Země utopí v chaosu a válkách, tak to pro ně představuje možnost jak zmizet do bezpečí. Jestli ale zůstanou brány uzavřené, zůstanou tady uvězněni. Mají informace, že dojde k radikální změně frekvence Země a pokud se oni nezmění, budou mít vážné problémy. Proto jakýsi bytosti kontaktovali jednoho člověka, že on je má přesvědčit, aby přešli na stranu světla..... Mě to připomnělo jedno povídání s Roškem, kde on řekl, že ho kontaktoval nějaký reptilián při nějaké meditaci a on mu nabídl ať se přidá. Prý mu začala stékat slza, kterou si setřel na dlaň a dlouho si jí prohlížel. Pak mu poděkoval a zmizel. Roško tvrdí, že oni taky hledají cestu jak z toho ven, ale ta cesta je jen skrze nás.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2022 > Kikimora> 

Ano, ty urputné snahy zavést NWO hlava nehlava, bez jakékoliv opatrnosti, to souvisí jednoznačně se změnami, co se tu odehrály během dimenzionální války. Kdy začala vyhrávat GF a frekvence planety šla nahoru. Ohledně všelijakých detailů toho až tak moc nevím, určitě došlo k uzavření portálu z temné reality někdy v květnu minulého roku a na konci léta až podzimu 2021 došlo k naboření dimenzionálních technologií v rukách NWO. To vše na bázi toku kosmického zákona.
Náš svět má přejít do pásmu 5D, tzn. nižší světy pro nás zmizí a reptiloidi, ti špatní, zločinní, co nás berou jako maso, zmizí taky. Je logické, že při frekvenčním vzestupu zemřou. Tak se možná snaží někam zdrhnout, nevím, o tom nic moc nevím. Oni hodně ustoupili už v r. 2020, tehdy odsud asi ve velkém utekli.
Ohledně sluneční soustavy, tak třeba ta verze s archonty, proč ne, je to i logické. Vždycky říkám, že se těším na dobu, kdy se budeme učit něco, co je pravda, i s těmi dimenzionálními souvislostmi. Což aale vyžaduje kontakt s GF a novou vědu, ne že to někde našlo v hlavě pár bláznů :-) Co se týká zlého "matrixu", jak o tom píšu v článku, tak ten už je rozpadlý, ta válka byla právě o to, aby se tyto negativní instalace rozpadly.
Já osobně vnímám velkou úlevu, proti minulosti, tehdy byla ta temnota daleko větší a hutnější.
Tak si myslím, že se přeci jen daří.


<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 21.5.2022 > Ten dokument, kde se mluvilo o planetách a archontech, jsem viděla u Chvátala na jeho webu. Po shlédnutí jsem dospěla k tomu, že sluneční soustava je pečlivě zkonstruovana do nejmenšího detailu, je v tom řád, který se snaží někdo rozbít, obsadit a ovládnout dle jejich představ. Já jsem si pořád říkala, co ten Musk má furt s tim Marsem, dyť je to "vypálená" planeta, hnusná k žití, proč by tam proboha někdo chtěl zakládat kolonii? V jedné knize jsem četla, že jak planeta jde do vyšší vibrace, tak místní temňáci přišli tímto o přístup k portálům. Třeba Musk pracuje na jiné cestě, jak se odtud dostat, kdyby to nedopadlo podle jejich představ. Kdo ví?😉 Je to všechno tak spletité, že je nemožné dostat odpovědi na všechny otázky. Dějiny vesmíru jsou tak obsáhlé. Četla jsi Sirmarilion? Tam se tvořil svět přes zvukové frekvence tak, že se vyzpíval.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.5.2022 > Kikimora> 

Tady jsem napsala své postřehy o Sluneční soustavě, co jsem zažila:

http://www.totem.cz/enda1.php?a=352886

Mars je v podstatě psychická mučírna. Reptiliáni tam měli kolonie dovezených lidí, na kterých dělali pokusy, snažili se tam dojít k co nejlepším způsobům, jak zlomit lidského ducha. Ti, co se vydali na nějaké tajné cesty na Mars, nemohli dopadnout dobře.
Je lepší ty lidi zabít, než je nechat žít.

Údajně tam vedou i nějaké portály, to mám taky z pořadů o časoprostorových pokusech, o kterých vykládá Chvátal, to je všechno možné. Určitě ale není vůbec na místě se jakkoliv starat o Mars a osudy jejich obyvatel, kdy se tam údajně reptiloidi hezky kamarádíčkují s lidmi a dělají tam kolonie, jak si budeme hezky v budoucnu povídat.
Musk se snaží zaujmout pozici sympaťáka, aby "dokázal" ten Mars konečně, aby se celá věc legalizovala. SS NWO se svou tajnou technologií tam létá už dávno. Ale nejsou to žádní dobráci. To je právě ten Star-Trek, se společností technicky naformátovanou.

V sit-comu Červený trpaslík se každá loď, na kterou narazí slavná posádka, jmenuje SS něco. Jsem přesvědčená, že tento sit-com vznikl na základě inspirace z tajných vesmírných programů a bizarních časových skoků, kdy se takové nějaké posádky toulaly v nízkodimenzionálním světě 3-4D, mezi samými reptiliány a SS posádkami v času zbloudilých lodí ze zavřených už neplatných časových os. Nebo s naprosto reálnými posádkami utajených projektů.

Takže SS NWO má na Marsu svoje kolonie už teď, Musk nic probourávat nemusí, oni tam už dávno létají. Ale je to zlé místo. Otrokům na Marsu řekli, že Země už neexistuje a nám tady říkají, že Mars je vlastně fajn a že ti reptiloidi vlastně nejsou vůbec nic špatného.
Elena Danaan informovala o nějakém zemětřesení na Marsu. Co je nám do toho? Proč máme prožívat imaginární příběhy nějakých kolonií na Marsu?
To je stejný princip jako Allatra a Žanna - mrkající ješterka. Snaží se toto legalizovat, aby si lidi zvykli, že někdo má ještěrčí očičko a že je to vlastně moc fajn. Aby legalizovali genetické přeměny, aby nám to přestalo připadat divné a nekladli jsme tomu odpor.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Údajně vypukla válka proti Elonu Muskovi a jeho misi zavést volné energie, aspoň to sdílí Křešovka.
To abych se k tomu přidala, k té válce proti Elonovi.

To mě totiž napadlo taky - že po tom, co NWO celá desetiletí, celé století zabíjelo všechny vědce schopné zkonstruovat stroje na volné energie a uměle nás drželi na fosilních palivech, tak teď to zavedou, aby vyřešili energetickou krizi.
Aby zase jako vyhráli nad tím Ruskem.
Že nám milostivě konečně dovolí používat volné energie. Které nám dodá milostivě ta zrůdička Musk.
Fakt se toho bojím.
Protože pak by se NWO legalizovali, všechny zločiny, všechny ty mrtvé by zametli pod koberec, za chvíli bychom se kamarádíčkovali s reptiliány, měli v sobě genetické mutace, ztratili bychom ducha i planetu.
Snad Galaktická federace zakročí. Volné energie můžeme mít už 300 let, už tehdy lidi věděli, jak na věc.
NWO nechtělo, ale teď se jim to hodí do krámu.

To není žádná mise. Elon Musk je v médiích veleben, zachází se s ním v rukavičkách, to obvinění ze sexuálního obtěžování je tak strašně moc "soft porno", nic se nestalo, že to vypadá jenom jako slušnost, něco udělat, aby bylo vidět, jak je strašně pronásledovaný.
Je to NWO zločinec, globalista, nacista.
Dítě pojmenoval sadou písmen a čísel, chce čipy do mozku, planetu obehnal mikrovlnnými satelity, chce na Mars, do všeho cpe umělou inteligenci.
A teď se skrze tuto bytost má legalizovat konečně volná energie, jakože nám ji konečně NWO dovolí, potom, co zabili všechny ty lidi?




<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Dnes jsem při vaření koukala na Vetřelce dávnověku a uplně jsem byla vytočená. Propagace Muska, jeho neuralinku a jak by se lidé s ním mohli připojit na síť a mezi sebou telepaticky komunikovat. Že je to uplně převratné v našem vývoji a přinese nám to jiné možnosti. Ale lidé dokáží telepatii i bez toho dementního čipu v mozku. Oni nechápou, že když budou napojení na síť, že tu někdo bude spravovat a že i myšlenky mohou chodit opačnym směre, tedy k nim a nebudou s tim moct něco udělat. Oni i v jednom díle velebili Johna Podestu, že pomáhá v objasnění UFO jednomu ze členů kapely Blink 182. Totálně kontroverzní osoba, spojená s aférou Pizza Gate, tohle už nemá obdoby. Přijde mi, že Vetřelci dávnověku poslední leta jdou spíše na ruku NWO. Dají tam dobrou otázku a pak jí rozvádí uplně jiným špatným směrem. Dělají to úmyslně.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2022 > Kikimora> 

Já z tohoto taky blinkám. Nechápu, jak se to někomu může líbit, že to někoho přitahuje.
Největší problém je, že NWO má tyto technologie už dávno v rukách, to není sci-fi. V tělech máme tolik metalických sloučenin, i neočkovaní, že technickou telepatii můžou zapnout komukoliv kdykoliv. Jen jsou opatrní, takto terorizují jen světýlka, co chtějí přírodu, ne technicistní hovada, co milují Elona Muska.
To je jejich princip - najít dost idotů, kterým se z těchto příšerných dystopických vizí neježí srst, aby skrze jejich svobodnou vůli prosadili takové zhovadilosti do celé společnosti.
Říkám, naše jediná naděje je GF, pokud je to skutečnost, tak nám pomůžou. Pokud je to jen hra tajných armád, nepomůže nám nic. Vypadá to ale daleko víc na GF, než tajné armády.
Jinak NWO má v prackách všechny ty technologie, o kterých mluví, jak je teprve vyvíjejí. Oni je mají, jen čekají na náš souhlas, aby to mohli nainstalovat a zničit vše dobré, veškerou lidskou budoucnost.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo nějaký "tater" to tam propagoval, má v sobě i čip. Ten mu nastartoval motorku, otevřel dveře do domu další jiné zhovadilosti. Propagují to jako úžasnou věc, co vám zjednoduší život. I v ČR je takové centrum, jmenuje se Paralelní Polis, kde se tyto čipy v lidech testují. Kupují si tam přes čip kávu, tisknou přes čip, otevírají si dveře přes čip. To už je totální lenost lidí, vytáhnout peněženku a normálně si zaplatit kávu. Oni nejsou schopni vidět dál. Nebo jsou možná z civilizace, která technické věci miluje. Transhumanismus je pro mě naprosto nepřijatelný.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2022 > Kikimora> 
Tím jsou vybavení asi všichni členové tajných vesmírných programů, touto technologií, vybavuje se mi díl nových sérií Červeného trpaslíka, 11.série, 2. díl, kde najde posádka loď SS Samsara. Tam jsou čipy v zápěstí naprosto běžné. Umím si představit, že nějaká taková očipovaná posádka vzlétla potají v 70. letech do naší galaxie. Proč ne?
Dnes se snaží tuto zrůdnost nainstalovat do lidské rasy. Komu se to líbí, ten je minimálně divná existence.
To šílenství s Elonem Muskem jako zachráncem je trik NWO, na první pohled viditelný. Jenže - to je stejný jako s vakcínou. Máňa vidí, že na ruce drží magnet a jde si dát další dávku, nebo dokonce i první. Máňa je prostě úplně blbá. Na Elona Muska už jí inteligence nestačí vůbec.
Ale intuice a instinktivní odpor by měl zabrat.

Ale co dělají média - pozor pozor Elenka říkala, že Elonek je fajn, že je spřáhlý s GF, bez něj nebude flotila. Dále Elonek bravurně přebírá Twitter a na masérku ukázal, že mu stojí, což mohl být i zázrak, chytil ji za stehno a slíbil jí koně. Jak roztomilé, za to, že se tak unáhlil, bude zrůdně potahován médii!!! Proč Elonkovi ublížili proč?
To protože totiž, ten hrdina chce dát lidem volnou energii, proto!
Všeho ostatního si nevšímejte.


<reagovat 
 čtenář Kiki - 22.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Nejhorší je že tyhle kecy už zaplavují i příznaky transformace - někdo tam poslal ten příspěvek propagující gesaru přímo ze skupiny Křešovky, pak také v online chatech a na foru lidi píšou "sepatas" nebo "gána" místo lidi a Gaia, dotyčnej sice dostal sprchu aby se vyjadřoval normálně, ale stejně...je to jako virus a bohužel se to plíživě rozlejzá protože lidi tomu věří ...

Jako já to nechápu - z logiky...? nikdo jinej na celém světě kromě nějakýho šílence z vidlákova nepoužívá výrazy Sepatas, takže jimi začneme všude mluvit aby nám nikdo nerozuměl? Nejen na české scéně, ale i v zahraničí a na oběžné dráze nám tak neříkají už asi určitě... a lidi to stejně tahají i do jiných skupin. Proooooč... 🤮
Protože si připadaj unikátní? Protože se chtějí cíleně vymezit jakože aby každej poznal že žerou Auroblba?
Korunu tomu nasadí až budou všichni žbleptat čahýnsky tvl... zmatení jazyků hadr 🤣

<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> No já snad toho Červeného trpaslíka znova skouknu. Na FB už mam zaplavenou zeď opičími neštovicemi. Postupuji stejně jak s kovidem...Belgie 5 případů, pak upozornění s vykřičníky..v ČR první podezření na opičí neštovice!! Pak souhrn s vlajky států a tam počet nemocných. No tvl, znova tohle procházet nechci. Ať se očkují, když chtějí, ať si klidně chodi na robotických nohách a připojení s mozkem na umělou inteligenci, ale ať nechaj lidi žít podle svého kurňa. Proč takový vyšinutý zrůdy mi mají nařizovat jak mám žít, co si mám myslet nebo cítit. Už aby se to rozčíslo, aby nastal game over.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.5.2022 > Kiki> No jasně, že nám neříkají sepatas, oni se tomu i smáli 🤣 Podle mme nás pojmenoval jak brambory na sklizeň.. batáty 🤣 Křešovce se dostal pod kůži už jen tím, že ji určil k jednomu z nejvyšších rodů Pitama😅 No já ve vysílání slyšela,jak ji: "ty si pitomá", ale asi jí říkala Pitama. To taky pojmenoval schválně. Ta jeho čahýnština, no tvl... mě to zní jak cikánský jazyk. Lidi se z jednych sraček dostali a hned spadli do další pasti NWO. Přijde mi to všechno jak banda vesmírných jehovistů. V úterý bude "Aurí" ve vysílání prý vše vysvětlovat. No tak to se dozvíme, že on je čistej, že je to komplot šedivaku a temných sil. Buď řekne, že je Elena koraptlá, anebo že to nebyla ona. Oni si lidé tu hračku nechtějí nechat vzít. Jinak by totiž museli přiznat sami sobě, že ta jejich intuice nefunguje, jak se tam s ní všichni oháněli🙈😅 Příznaky transformace...no to je příběh sám i sobě, Ava absolutně bez vlastního názoru a vždy přejímá názor hosta za svůj. Osoba lehce manipulovatelná. Pardon, sepata lehce manipulovatelná 😅
Body: 3
<reagovat 
 čtenář Kiki - 22.5.2022 > Kikimora> 

šmarjá počky fakt? oni už jedou jakože zcela vážně scénář? nemám televizi tak jsem myslela že se jen žertuje na uniklé scénáře, nemělo to jít až na podzim? I když jeden z fórů taky říká to že na ty neštovice prý stačí covid vakcína (tak to je už mega mínus inteligence jestli tomuhle bude někdo věřit)

To ať táhnou už do prdele, to už jako z války vyžvejkli co mohli? vždyť to byl taaakový potenciál 🤣, z toho mohli tak 5 let čerpat

A jako zcela beze srandy, někteří lidé jsou tak frustrovaní že buď poteče krev nebo si budou hrát na lumíky, ještě všem nestihli ani předepsat antidepresiva po covidu, u cvokařů jsou dlouhý čekačky...


Jinak ke druhému příspěvku - se nedivim že se tomu smáli, myslím že jako dítě jsem slovo čahýnština používala jako zkomoleninu na slovo čínština... a někteří tady to berou vážně i když na to neexistuje jediný zdroj? U všeho ostatního se aspoň dochovaly nějaké spisy a tabulky kterým "vědci nerozumí" ale víme že to existuje. a slovo Gána beru skoro snad i jako urážku - zcela beze srandy, vždyť tou vírou mohou vytvořit nějaký egregor ne?

Nedávno jsem byla ve skupině "probuzených" na semináři, asi 25 lidí - bohužel musím říci že tak trochu přehlídka zoufání. Jako, nikdo tam nebyl vyloženě zlej, nebo že by mezi nás nepatřil, všichni poměrně dobře informovaní co se týče zákulisí covidu, politiky, zajímají se o to atd. Prostě docela průřez, jenže to složení samotné skupiny, to mě trochu děsí pokud se podle toho dá odvodit situační poměr sil.
Jedna paní trošku ulítnutá, sice se srdcem na dlani, myslí dítětem, podporovala by všechno přírodní a dobré, růžové brýle a jenom "já já já" aneb duchovní ego...- přesně zkušenost je že "já jsem láska nevím jak to máte ostatní". Co jsem tak vypozorovala, tak ani lidé na velice vysoké úrovni vědomí nejsou úplně "výhrou ve hmotě" - to jest že jsou již šťastní že vědí že život je víc než jejich tělo a tím veškeré jejich snahy a iniciativa trošku končí, jim se žije blaze, nic moc neřeší protože všechno je dokonalé tak jak je (ano, někdy ten pohled mám také že i zlo v lidech probouzí dobro atd. ale příjimat všechno bez touhy se nějak ohnat a nechat si to líbit - to jsou prostě lidé kterých je na naší scéně také už pár a má to své obdivovatele, ehm Ledvinka). Pak tam bylo pár lidí zkoumajících, pokládajících zajímavé otázky ale je vidět že jsou tak ještě na půl cesty, ještě budou potřebovat čas. Naštěstí se tam nevyskytoval nikdo typu "sem světec, velebte mě, já už mám všechno vyřešený, a přivedla jsem na správnou cestu i manžela atd." - ale ani těch není zrovna málo 😆. A to už vůbec nepočítám lidi kteří se budou učit čahýnsky místo toho aby věnovali aktivní snahy o vyčištění vlastních programů - tihle naskočí na každou vějičku NWO úplně stejně jako neprobuzení.

Bohužel, skupina "probuzení" jsou tak každý v jiné fázi (a každý z nich může v té fázi se motat kdovíjak dlouho), táhnutí za jeden provaz asi moc nehrozí protože jsou mezi nimi docela velké rozdíly - jakmile se vyskočí z nízkých úrovní tak ta škála vyšších frekvencí je docela velká a tam se to rozleze, tudíž ani probuzení občas nenajdou stejnou řeč. Není divu že tam stačí zamíchat trochu Chobota, Elen, Křešovky, Q, Gesary, Elona, pana Roury a hned je z probuzených zase s prominutím trošku bandička bezradných - možná o jedno probuzení moudřejší, ale stále mi to připadalo málo ve světle proti jaké problematice stojíme. A zrovna NWO má nastudované lidské mozky už od prvních pokusů ve středověku. I bez jejich pomoci si myslím že by pár desítek let trvalo, než by se tady prošlo tou fází objevů a nějakých srozumitelných komunit, či kruhů pracujících s energiemi. Bohužel oni nečekají a už rovnou v zárodku do takových skupin hážou své šampiony ve zmatku, jsme pořád v nevýhodě.

A tím to nemyslím že by ti lidé byli úplně k ničemu, jenom nemají čas se ani zorientovat a hned si skočí do další pasti, a i když není přímo od NWO, zbytek udělá duchovní ego a jiné srandy.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2022 > čtenář> 

Aspoň je vidět, jak jsou lidi blbí, je to taky podívaná, která mě znervozňuje, protože se z mého pohledu velice vytratila jakákoliv mystická serioznost, či jak to nazvat, z celé této věci s mimozemšťany.
Ono je to ulítlost tak jako tak, ale jak jsem to zažila, šlo o hodně, nese to i velká dramata, mnoho obětí formou sebevražd, pobytů na psychiatrii, absolutně žádná informovanost.
Popravdě, mi připadá zvláštní, se takto soustředit na někoho, jako je Auroran, přijmout jeho teze a pak z toho mít nějaké euforie. Taky nevím, co to je za lidi, neumím si to úplně představit, jaké jsou jejich motivace.
Rozhodně mi ale připadá, že docílit jakéhokoliv serioznějšího uchopení celé věci s mimozemšťany už není možné, protože se z toho stala skandální fraška. Ono to mělo takovou image už z dřívějška, ale nyní to je už finální stav, řekla bych.
Pokud jsou skuteční, tak to poznáme. Jak jsem pochopila, věc byla extrémně složitá, ale cílem je skutečně civilizační kontakt.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2022 > Kikimora> 

Jo, to jsem taky viděla, opičí neštovice jsou zpráva dne. Taky se nenchám očkovat, i kdyby to byla už tedy nějaká smrtelná nemoc. Po covidu už nepřijmu žádnou vakcínu, ani tetanovku, protože už nepochybuju o tom, že to není dobrý záměr, že možná ještě tak za socíku dvoufázová vakcína byla medicínský zájem. Po tom, co předvedli s covidem, už do sebe nechci nic.
Takže už můžou vytáhnout i dýmějový mor, opičí neštovice, vir z permafrostu ... je mi to jedno. Lepší než jejich technicistní svět, je být volná.
Takové štěstí ale mít nebudu, jak se znám :-)

<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.5.2022 > čtenář> S tim seminářem a zvláštní skvadrou lidí....to sedí. Většinou tyhle semináře obchází lidé, které si neumí moc poradit se svým osobním životem a hledají recept na těchto akcích. No a pak když tam poznají stejné lidi jako jsou oni, tak je nikdy ty semináře nemůžou posunout dál. Furt se v tom plácají a zkejsnou na jednom místě. Většinou to jsou právě ty ezo blbky, co chtějí uchopit život jen přes lásku. Proto si tam potkala tyhle lidi :D
<reagovat 
 čtenář Kiki - 23.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

ono před touhle opičí blbostí byla krátká nátlaková vlna na očkování proti klíšťovce, najednou prostě od příbuzných tolik starosti jaká všechna očkování mám a jestli je už nemám propadlá (do té doby to nikdo neřešil, všichni měli deset let propadlý tetanus a taky pohoda a najednou se všichni zbláznili a chtějí opíchat doslova vším co je na skladě), a samozřejmě že se pochlubili že oni už to své měli že je to teď "zadarmo"...

prostě jako móda, jako když někdo sbírá pokémony, někdo zase bude sbírat očkování, možná že různé certifikáty a covid pasy bude za chvíli módním výstřelkem lepit na kufr nebo kabelku podobně jako samolepky z dovolené. No nechává mě to chladnou, radši si půjdu juknout do svého podvědomí jestli tam nemám něco na co by se nemoc chtěla chytit ale očkování už nebudu řešit absolutně žádné, podle mě minimálně ty spike proteiny nebo grafein dávaj už do všeho když "je to tak prospěšné". A pokud se z toho dělá móda, nebo sběratelství, tak už to není vůbec o zdraví. Kdo je schopen jim na to skákat co půl roku na novou vlnu, tomu vážně není pomoci.

A čirou náhodou - českému království se vyhnul mor v době kdy tu vládl Karel IV protože tu byla vysoká úroveň vědomí - evidentně tedy i důkaz že se to může vyhnout jednomu národu zatímco ostatní to pokosí. Ale dokud nebude mít zbytek národa takovouhle ochranu, musíme se o to postarat jako jednotlivci.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2022 > čtenář> 

Jo, taky jsem už vůči všemu očkování obezřetná. Tetanovku jsem naposled dostala před necelými 10ti lety, byla to poslední injekce, co jsem do sebe dostala a myslím si, že byla hlavním zdrojem nano-parazitů, které jsem pak o dva roky později vyháněla s mimozemšťany ze svého organismu a že jich bylo. Taky tomu nevěřím za boha. Do smrti bez doktorů vydržím - jen jde o to, že ta smrt přijde dřív a to klidně i o dost dřív. Pořád doufám, že přistane GF a že nás zachrání. Třeba je to bláhové, ale nevěřím v síly lidu, protože lidi nechápou, s čím jsme měli a stále máme tu čest. Pak teprve bude zdravotnictví zase zdravotnictví a ne nástroj k ničení lidské duše a zasévání nano-parazitických organismů do krve.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2022 > DELTA 2> 

Co to je T.S.S.???
Zas ty zkratky :-)


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2022 >

Jinak, co se týká dimenzionální situace, došlo k ustálení vzestupné tendence, planeta země vyžaduje příjem nových podpůrných energií bez stresu a strachu. Zemské jádro vyžaduje bezstresový přístup, dochází k odstranění přepětí a vypětí z války. Předevčírem jsem vnímala kolaps energií, krizi, cpali se do toho i nějací černokněžníci. Ti byli samozřejmě poraženi, jejich snahy, ale ten kolaps energií byl nutnost.
Dlouhodobě je mnoho médií, magicky aktivně zasahujících v přepětí a stresu.
Nyní při naladění se na jádro planety dochází jednoznačně k pozitivnímu vzestupu, zemské vědomí mě vede k přístupu bez stresu a strachu.
Odbourávají se hlubinné vrstvy strachu a dochází k harmonizaci mezi všemi těmi jednotlivými zásahy jednotlivých myslí. Celkově je to pozitivní a harmonizační proces.
Čistí se jádro od strachu. Strach je náš největší nepřítel. Stres a strach teď mohou zabraňovat a blokovat příjem energií z frekvenčně výrazně stoupající země.

Celá dimenzionální situace přechází v různých částech světa do světštějších rovin, kdy je světelná hodnota informací a energií přijata přirozeně, aniž by z toho bylo nutné skákat v magických výšinách nereálna. Světelné energie jsou už hutnější a přestávají být tak křehké, jako dřív.
I mimozemšťané postupem přestanou být takové mystérium, budeme jim blíž.





<reagovat 
čtenář Kiki - 24.5.2022 >

Mimochodem Wuhanská biolaboratoř provedla výzkum zaměřený na zvýšení funkčnosti viru opičích neštovic

(a veřejně se k tomu přiznala)

https://eraoflight.com/2022/05/24/report-wuhan-bio-lab-carried-out-gain-of-function-research-on-monkeypox-virus/


Otázka pro filozofy: kolik let bude trvat než našim lékařům dojde že je to podvod? Stále budou lidi nutit aby chránili ostatní a nikoliv sebe?

Ps, jasně když test neuděláš napoprvé, dělá se reparát, ale nemusej ty reparáty dělat na živých lidech ne?

<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 24.5.2022 > čtenář> téma neštovice, tak to přihodim tohle



https://cnn.iprima.cz/utok-teroristu-nestovicemi-musime-se-na-to-pripravit-varuje-gates-a-vola-po-prevenci-50476?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5.2022 > čtenář> 

To samo o sobě by mělo stačit ke skandálu.
Od kdy je normální zvyšovat účinnost škodlivého viru?
To je automaticky válečný zločin.
jenže to OSN ignoruje, to je v pohodě podle nich.
Tady je právě už ta hranice bezmoci a překrucování základní logiky.
Bezmoc, tisíckrát vysvětlovat to, co má být jasné bez vysvětlování.
A veřejnost mlčí a papá. Neuvěřitelné divadlo.
Myslím, že až se konečně jednou dočkáme těch GF na zemi, že bude dobré celou tu OSN ukázkově potrestat a pozavírat, ať je všem následujícím generacím jsné, že takto ne, milánkové, takto ne.
Některé funkce jsou o osobní zodpovědnosti a svědomí.


<reagovat 
 čtenář Kiki - 24.5.2022 > Kikimora> no, já bych raději přispěla lidem z jeho ochranky na dehet a peří a pak jim dala nabídku která se neodmítá 🤣
LOL, tak on nejbohatší muž nařizuje vládám že musejí investovat do výzkumu a ještě je popotahuje že nestihli dohodu o klimatu? na co si hraje? kdo ho korunoval? korunovace antikrista měla být přeci veřejná velká sláva ne?
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 24.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ne tady ta zpráva je teď "normál" Svět se totiž "v prdel obrátil" Teď je doba chaosu, nic nemá řád.
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 22.5.2022 > Děvčata, vypadáto, že uzemněná ezo komunita jde do boje!! Nejdřív Smetana a teď tahle paní či slečna.

https://www.youtube.com/watch?v=d_OCvvG1fdo
<reagovat 
 čtenář Kiki - 22.5.2022 > Kikimora> 

No tak to je super! Přesněěě tam zaznělo všechno. Tohle video by se mělo rozšířit rychlostí lesního požáru...

hele že se Ava teď v posledních dnech ve videích moc neukazuje? Tak nějak čekám kdy bude mít vysílání a jestli tam začne mluvit jinak vzhledem k tomu co se dělo u Křešovky
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2022 > Kikimora> 

Taky dobrý počin, resp. aspoň něco. Díky za nový zdroj. Slečna je sympatická, dívala jsem se i na její pořad o Arkturiánech, Plejáďanech s hostem, další pohled, aspoň něco. Sice je to na mě všechno až nepochopitelně pozitivní a sluníčkové, což mě odrazuje, ale v něčem to trochu sedí. Někteří lidé mají asi jen sluníčkové úkoly a další jsou v bojové misi a prožívají extrémní dramata. Dřív mě tyto zprávy ničily, všichni pořád jen o lásce a nic uchopitelného, nic praktického. Nic k bojové věci.
Někteří to podávají tak, že jsou tu mimozemšťani pouze jako průvodci na nějaké stezce probuzení a víc od nich očekávat nemůžeme, že je vše jen o světle a lásce. Jednu dobu jsem byla alergická na světlo a lásku, fakt jsem to nesnášela.
Sice znám láskyplné pocity, krásné vjemy, krásné stavy, průsaky do toho čemu říkáme 5D, ale když slyším někoho, jak obhajuje reptiliány, tak mu nevěřím, že ví, o čem mluví.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.5.2022 > čtenář> Přesně!!

Avu nesleduju se přiznam, zrušila jsem jim odběr už kdysi. Občas se podívam, co mají nového, ale většinou mě to neosloví. Jen jsem zahlédla její komentář pod videem Hany Borovské na tu Elenu a Andreu. Teď koukam, že poslední video s ní před 2 dny na zlatou plaketu za 100k odběratelů :D Se přiznam, že jí moc nedávam. S velkým sebezapřením si pustim PT pouze když je tam zajímavý host. Ale když jí vidim s těma kytičkama na hlavě, se tomu fakt musim smát. Teď jsem viděla ty hrníčky s krystaly co prodávají na eshopu, tvl jak kdyby je malovali v kuchyni :D Fakt jen drahý cetky. Já jsem zvědavá, kdy s Křešovkou bude vysílat. Křešovka ani neměla koule natočit pro své zmatené ovečky nějaké vysvětlující video. To víš, musí si to pořádně připravit, aby její a Aurího argumenty dobře seděly :D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2022 > Kikimora> 

PT jsou dost nudné, málokdy mají něco k věci. Zajímavější je třeba Helena Heclová, jinak je to polívčička. Avy koment u Hany Borovské byl temný, jak jí chtěla za každou cenu odradit, očernit, udělat z ní frustráta.
Nedá se jim věřit. Když jsem kolikrát viděla její image během nějakých pořadů, tak jsem si říkala, že taky jede v NWO. Mám z ní takový obojetný pocit, ale nechci být jen superparanoidní. Moc jim nevěřím, ani je moc nesleduju. Čím mě štvou, tak že jsou jako mystici málo znalí a dávají prostor spoustě lidem, jako je ta Křešovka, kteří skrze ně nakrmí spoustu lidí škodlivými informacemi.
Dokud si povídají o meditacích, bylinkách, krystalech, síle ženy a podobných blbinkách, OK, ať se dívá, komu to něco dává, většinou jsou to jen povrchní žvásty. Ale když se cpou do channelingu, nebo mimozemšťanů, vaří mi krev.
Je to ezo-business. Mrzí mě, že v této extrémní době je tolik lidí, kteří v tom vidí jen dobrý výdělek a absolutně je nezajímá cokoliv k jádru, že se nemluví k věci.
Proto do toho tak kopu, protože podstaty už mají být venku, nemluví se o nich. Buď je to nemožné, nebo je jen spousta povrchních hráčů a pozérů.


<reagovat 
 čtenář Katka - 23.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> a nemyslíš že to má tak byť? aby si každý na to u seba v sebe prišiel? je to síce drsné a bolí to, ale je to zapamätateľné "už navždy"
<reagovat 
 čtenář Kiki - 23.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Myslím že to byl zrovna Jarda Grűnwald kdo před víc než rokem při nějakém vysílání mimoděk prohlásil, že ezo scéna je další na řadě kde si "musíme udělat pořádek", tehdy jeli jen neškodní podvodníčci kteří participovali že prodávali iluze za peníze, kromě zdraví jednotlivců dá se říci nepoškozovali realitu až v takovém rozsahu. A mám pocit že ta scéna se čistí tak nějak průběžně - ona se začala čistit už před nějakou dobou, že lidé odcházeli od mnohých guru a léčitelů a teď na podzim a přelomu roku to bylo opravdu markantní, jenže nově probuzení jsou vlastně takoví "pozdně příchozí" kteří přijdou tam odkud už odešli lidé kterým se vyjevila pravda a proto se pořád tihle podvodníci drží nad vodou. A to nemluvím ani o té channelingové scéně ale jednoduše že si lidi chtějí srovnat právě jak jim na zvýšení vibrací reaguje tělo, mysl atd. Příznaky bohužel udělaly tu chybu že se snažily hodně rychle nahradit oblíbenou Válkovou a zaplnit tak díru ve svém programu která byla nejsledovanější a skočili takhle po první možnosti která nebyla ještě úplně prověřená. Jenže kdyby se to tak neurychlilo, tak možná že by pak nedošlo ani k projevům posledních dní a týdnů a celá situaci by se tak taky neměla šanci "pročistit". To vykrystalizování s Auroranem a Elenou dá se říci přišlo v pravý čas a cítím za tím trochu kolektivní práce - hodně duší to vidělo a cítilo a řeklo si "tohle se musí projevit" a stalo se.

A určitě je pravda že někteří lidé tady mají jenom specifické úkoly - vypozorovávám to že jsou lidi nyní rozděleni hlavně nejvíc podle svých limitů a názory a postoje jsou pouze známkou toho jak to umět odlišit. Někdo v této inkarnaci asi nebude mít žaludek si umazat tlapičky od čehokoliv temného. A popravdě od sluníčkaření k té "bojovné morálce" je docela solidní cesta uvědomění. Sluníčkáři jsou proto ideální krmení pro rybičky a je vtipné jak to mnohdy neviděj. Jsou dá se říci přímo paralyzování idealizováním si lásky, že se ani neoženou když je někdo ohlodává. A co s nimi? no nerada to říkám ale pomáhá jim vylejt na hlavu kýbl vlastních srágor, dluhů, blbostí co nadělali po dobu své ulítlosti a udělat jim v tom růžovém světě doslova zemětřesení.

https://kresadlo.com/vesmirna-duchovni-akademie/
https://kresadlo.com/maturita-lidstva/

těším se až na tohle téma vznikne další článek, podle mě jsou tam ty "síta" popsány naprosto dokonale!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2022 > čtenář> 

>čtenář Katka>
Nevím, jestli to tak mělo být. Byla to velice krutá válka, takže si nemyslím, že v tom byl vždy vyšší záměr, že to tak má být. Mně jednu dobu velice chyběla jakákoliv podpůrčí informace, byla jsem v tom sama, prožívala jsem děsivé peklo, děsivou válku a pokud byly informace, které nějak vykreslovaly mimozemšťany, tak pouze jako milující bytosti, které nesexují, nemají humor, stále jenom svítí a září lásku a o boj se neotřou. Tak jsem měla šílené strachy, pořád na pokraji sebevraždy. Bylo to dost šílené.
Pak mě hodně zachránilo Amenti, potom vyprávění Pavla Roška, který mi moje mimozemšťany připoměl a pak Válková, která přiznávala i bojovou linku celé záležitosti.
Ale já jsem extrém, naštěstí jsem tím i tak prolezla. Toto jsem psala proto, že to Gf chce a právě i pro případ, že by byl někdo v tak podobně zoufalé situaci jako já a toto by mu mohlo jakkoliv pomoct, něco mu z toho připomělo jeho situaci atp.
Myslím si, že informací je zoufale málo a že to vůbec "tak nemá být". Že to je zájem a práce NWO, topit lidi v nedostatku informací a tím je dovádět k sebevraždám a na psychiatrii.
Beru to tak, že informace člověku neublíží, každý si najde ty svoje, které potřebuje. Horší je, když vůbec žádné nejsou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2022 > čtenář> 

> čtenář Kiki >

Rozhodně má každý svůj úkol, každý je jinak laděný a má k něčemu jinému dispozice, než ten druhý. Je fakt, že se duchovní scéna pročišťuje formou různých konfliktů a deziluzí a je to potřeba. Jednak v tom figuruje plno podvodníků, NWO v tom má nastrčené svoje lidi, kteří vše schválně udržují na falešné koleji, nebo rozmělňují jakoukoliv pravdu, schválně vše udržují na povrchové vlnce na bázi pokrytectví atp. Typické je právě, že musíš mít milující, pozitivní vyjadřování, být tolerantní, nikoho nekritizovat. Trvání na tom, že nemá existovat kritika, pouze že má člověk jít tam, kde mu to něco říká, že nemá negativně na sebe upozorňovat atd. Dále "slušné chování".
Typicky Příznaky Transformace, pochopitelně nejsou jediní. Dále mě napadá třeba Áda Inneman, důraz na uhlazenost, umělá sladkost, práce pro Muska, církevní ladění.
To jsou nastrčené potvory od NWO. Na pozadí brutální válka, světýlka na pokraji smrti a v éteru se valí takové uhlazené pokrytectví na zvracení.

To nesnáším. To jsou ti nastrčenci, co dělají podvratně škodu, nejsou ochotní jít k jádru.

Dalším problémem je ta stereotypizace "lásky a světla". Že všichni musí být strašně moc harmoničtí a pozitivní. Já popravdě ani nechápu tyto probouzející se lidi. Já nikdy nic takového nechtěla, prostě jsem do té věci spadla, že jsem byla kontaktována, měla jsem radikální myšlení, chtěla jsem hodně změnit, je to jednoznačně "ego". Ale jinak by mě nenapadlo se probouzet. O NWO jsem věděla, tak jsem byla probuzená? nevím, co se tím vlastně myslí.

Není divu, že se ve všem tom nanaseném prolhaném nánosu začaly ozývat vnitřní výbuchy, třesky a divoké jiskry. Je to jedině dobře.
Co mi jasné není, jestli ještě vůbec existují jakékoliv autority, nějací ti duchovní mistři a skuteční duchovní. Mi připadá, že ne.
Nemyslím si totiž, že je vhodné v tuto extrémní dobu mlčet. Myslím si, že skutečnou duchovní autoritu nám poskytne až GF.


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 23.5.2022 > čtenář> 
KIKI
Mno Jára Grünwald bude mít 30.5. u sebe Křešovou. Tak jsem zvědav co z toho vzejde.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 23.5.2022 > DELTA 2> Fakt? Sleduji ho a nikde to na mne nevyskočilo. Nevíš od kolika?

<reagovat 
 čtenář Kiki - 23.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ty jo já bych byla s pojmem "duchovní autorita" už docela opatrná - nejen kvůli rouranovi ale také do budoucna spíše vnímám že učení bude formou spolupráce se svými průvodci (někdo je může vnímat jako předky, někdo v nich uvidí přímo členy jiné civilizace a galaktické rodiny, naprosto v pořádku hlavně když to bude čistý kontakt - ale nenazývala bych to autoritou), bude určitě důležité abychom my tady v tělech měli právo veta - i jenom z důvodu kdybychom potřebovali chvilku pauzičku - mě se to stalo když se mi rozjely napojení ale zároveň se na mě sypala i hmota, řekla jsem jim prostě "hele musíme to odložit než se tady dám dohromady jinak bych se zcvokla" a oni to totálně respektují. Však bychom jim byli k ničemu kdyby nás to dohnalo někam na most skočit si bungee bez lana. A tohle není o autoritě ale spolupráci a respektu.

Tak Ondra se o tom jednou vyjadřoval že tohle je taky křesťanský program - ta iluze o lásce a světle, že tam jsou ty programy "buď laskavý jako světec, nastav druhou tvář, utrhni si od huby a nakrm hladové" atd. Nevím co už to bylo za vysílání taky bude víc jak rok staré ale trefil to parádně - myslím že to i nazval programem temných a elit právě z toho důvodu, že kdyby se jim tu někdo náhodou "probral" tak tyto programy zapříčiní jeho zkázu v tom slova smyslu že to pojme úplně tak aby se rozdal a tím sám sebe ideálně zhuntoval nebo zahubil. Říká tomu spasitelský komplex a je to tady plošně v DNA protože se to tu pěstovalo po stovky let. Takže je možné že tenhle program u tebe byl vyčištěn nebo se ti povedlo se mu nějak vyhnout.

https://eraoflight.com/2022/05/23/handling-the-intense-5d-energies-now-streaming-in/ - taky dobrý článek

Hele v alternativě se říká "probuzený" ve vztahu že jenom ví o tom že jsou věci i nehmotné, že si je vědom že tady s námi manipulují a celkově nepochybuje že svět se musí změnit. Mě někdo učil, že probuzený neznamená nutně "vědomý" - a vědomý člověk je zase ten který si je nejen vědom toho co s námi vyvádějí pomocí manipulací ale umí se tomu i bránit, nenaskočí jim na ty pastičky, frekvence, podprahovky a po celou dobu si uvědomuje že ovládá své reakce, odpovědi a že si zodpovídá sám za sebe ve všech ohledech. Vědomý člověk pro mě ten, kdo si umí pohlídat svou energii a vědomě se rozhoduje s kým se o ní podělí a s kým ne. Bohužel tenhle rozdíl zatím v alternativě nikdo moc nezdůrazňoval a nevysvětlil. Doposud si tady vlastně nikdo moc ten rozdíl neuvědomoval a zdá se že poprvé si to budeme moci ochutnat, jaký je rozdíl mezi jenom probuzeným a vědomým člověkem. Prostě "probudit se" jenom nestačí, ale polovina lidí se tím honosí jako kdyby měli už veškerou práci za sebou... no omyl :D tam teprve ta dřina začíná
<reagovat 
 čtenář Kiki - 23.5.2022 > DELTA 2> 

LOL ajo nějak jsem na to úplně zapomněla, tak možná to bude moooc zajímavý, možná lepší než masturbační proslov Auríklona. 🤣
Upřímně by mě Jarda překvapil, kdyby si prošel temnotou duše ale Křešovku by spolkl i s navijákem...

ale on to má domluvený už delší dobu tohle datum, a nedávno měl s Ondrou vysílání kde mu položil nějakou otázku a Ondra se rozkecal, hezky naznačoval, takže podle náznaků bude Jarda solidně v obraze co se děje - museli se o tom bavit mimo vysílání. A nechci podrobněji psát své domněnky, protož to tady může číst kde kdo, ale jestli by měl reálnou šanci někdo Křešovku probrat z hypnózy, tak zrovna na Járu bych vsadila s pokerfacem. Otázkou je, jestli budou probírat jenom civilizace nebo tam zajede i na otázky ze současné ezo scény. Taky Jarda dělá většinou dialogy, Křešovka je zvyklá že jí někdo dá hodinový prostor aby se poslouchala. Jak lidi nesnášej že hostům skáče do toho a něco s nimi probírá, tak právě tady doufám že si to pojede dál a proto mu v tom fandim. Zajímavý to bude určitě.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2022 > čtenář> 

S duchovní autoritou souhlasím, s takovým pojetím. Já tím nemyslím vyloženě autoritativní postoj ve smyslu nařízení, svobodná vůle je samozřejmě jasnou podmínkou pro jakýkoliv další vývoj. Spíš tím myslím autoritu typu "vím, co se děje". Že zkrátka ví mechanismus všech těch věcí a dokáže v tom udělat víc jasno. V tom jsem samozvaná autorita samozvané reality. A nevím, jestli mám pravdu. Jen se mi podařilo prožít šílenství za hranicemi běžných rozměrů, najít si v tom řešení a poté tyto děje propašovat na veřejnost, v celé kráse i zrůdnosti toho, co se dělo. Na nebi přitom létají éterické lodě, světla a za určitých podmínek se dají krásně vyfotit, takže to není halucinace.
Když sem přijdou mimozemské civilizace, tak se vývoj duchovna už bude více racionalizovat, bude to v podstatě věda, nebo spíš poznatky chování se časoprostoru a našich emocí a vědomí, budou nějak dány do logických pravidel.
To v současnosti není. Proto říkám, že nejsou autority.

Třeba ty vztahy světla a temnoty, lásky a boje, odevzdání se a ega, láskyplná strana světla je v něčem funkční, ale to jsou stavy vyšší harmonie, při stavu války proti NWO jsou to nefunkční vzorce a je potřeba něčeho úplně jiného.
Křesťanství má nejhorší prokletí v tom vzorci odpouštění, vůči nepřátelům bylo potřeba použít černomagické krutosti ve spojení s kosmickým vědomím, o takových praktikách se nikde nic nepíše. U mě to byl zpětný odpal z pokusů realizovat to klasické duchovno, vyhýbání se nenávisti atd. Nějakou dobu mi to pomáhalo, ale ve válce jsem musela změnit taktiku, i pod vlivem naprosto nových informací, o co že přesně jde.
A taky je to vzorec, který se nedá použít ve všech situacích, někde už je vyloženě škodlivý. To jsou takové složitosti, vyšší dívčí, do kterých mají mimozemské rasy už své vhledy a v problematice se orientují. Ale oni rozhodně nepřijdou, nedají nám natvrdo "nové učení", samozřejmě, že se k tomu funkčnímu musíme dostat sami, svým bádáním, zkušeností.

Zatím toho ale zdá se nejsme schopni, protože "náš obor", ať je to co je to, je stále v rovinách tajností, inkvizice a strachu sdílet kvůli nastavení společnosti, které je naprosto špatně.

Když čtu definici probuzeného člověka, tak jsem asi byla probuzená. Beru to jako misi.




<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 23.5.2022 > Kikimora> 

30.5. 11:00
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 23.5.2022 > DELTA 2> máte ode mne zprávu
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 23.5.2022 > DELTA 2> Docela blbý čas, já musim makat :D, no tak tedy ze záznamu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter