Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke včerejšku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.3.2023 (10:37:53)


Včera došlo pod mým posledním příspěvkem, který jsem vymazala, k prudké hádce. Tento výron
všestranných emocí mě přesvědčil, že již tancuji za hranou toho, co si mohu dovolit veřejně
sdělovat a opadly ze mě staré, již nefunkční tlaky a ideály. A musím opustit zónu experimentu
a naivní víry v lidi a přijmout více roli zasvěcence, který zkrátka nemluví o věcech, které lidem
musí zůstat skryty. Pořád mi to moc nejde.
Pochopila jsem, že nemusím „pro ně“ psát, nebo že můžu revidovat, co bylo dříve psáno, což jsem
dříve nedělala, pro co nejpřesnější záznam reality, toku času, co bylo vyřčeno, co bylo myšleno.
Čímž se mi značně ulevilo a skryla jsem další příspěvky, nikoliv vymazala, ale skryla, (tedy jsou
dohledatelné, přes komentáře atd), které byly dejme tomu za onou pomyslnou hranou.

Z hranou ne jen tzv. slušného chování, ale i všeobecně sdílené etiky a náhledu na otázky humánní.
Se kterými mnohdy velice skandálním způsobem nesouhlasím a v něčem jsem jak zlá Sparta.

Nechala jsem veškerou starou sadu příspěvků a z těch novodobých nechala ty dejme tomu z mého
pohledu důležitější a méně diskutabilní a hlavně, mou osobu méně ohrožující.

Během hádky došlo k vyvstání tří základních otázek.

Solární záblesk a 5G
Žena bojovnice
Jsem temná, dostali mě

Zkusím se k tomu vyjádřit.

Po dlouhé peripetii, kde jsem již jakkoliv vzdala, že by byl kdokoliv schopný ji pochopit, o co tam
šlo, jsem dospěla k deziluzi nad lidstvem a přijala jsem myšlenku a výsledek, ke kterému došla
Galaktická federace – tedy, že lidská populace bude zredukována zhruba na třetinu, kdy by měli
zůstat ti více duchovně rozvinutí a rámcově neočkovaní.
To provedení by mělo být simulovaným solárním zábleskem, při kterém zmizí ti, co nemají přežít.
Vlastně to není nic nového, to říkal i léčitel Davídek atd., jenom se nikdy nemluvilo o technickém
provedení. Technické provedení by mělo spočívat v něčem, co si velice zjednodušeně představuji
jako veliké množství konkrétního druhu energie, původem z vesmíru, v technologické režii
mimozemských ras GF, které bude probíjet skrze technologické systémy, kterým zjednodušeně
říkáme 5G a HAARP, přičemž díky této technologii bude možné konkrétně zaměřit lidi, kterých
se chce GF zbavit a tím je nechat zmizet. Zároveň ale dojde k přepálení technologií 5G a HAARP
a ty budou tímto simulovaným solárním zábleskem ve výsledku zničeny také.
Výsledkem bude planeta v přírodním stavu, na které žije třetina kvalitnějšího lidstva,
svět bez technokracie, kde nastává další rozvoj, hlavně spirituálního rázu.

Možná jsem fakt divná, ale mě se to líbí a vidím na tom mnoho pozitivního.

Zní to dobře, padl podrážděný dotaz, čím se to liší od NWO, myslím si, že zásadně.
Protože NWO taky plánuje depopulaci, ale myslím si, že tito satanisté to nebudou řešit co nejvíc
bezbolestně a rychle, ale co nejvíc sadisticky, aby vygenerovali co nejvíce hrůzy a utrpení a jejich
cílem je pouhá půl miliarda lidí a určitě nemají sebemenší zájem jakkoliv ničit 5G a HAARP,
protože to je jejich hlavní nástroj teroru proti budoucím otrokům.

O solárním záblesku mluví třeba i Jaroslav Chvátal, ale jinak, než já, myslím si, že vzhledem ke své
profesi si nemůže dovolit říct cokoliv jiného, než co říká. To si mohu dovolit já, které jde nyní už
doslova o sprosté slovo na h.
Nicméně, on tvrdí, že Galaktická federace jakýmsi způsobem pozastavila přirozený solární záblesk
našeho Slunce. Jakože si ho dala nějak do kapsy a vytáhne ho, až se to bude hodit. Což mi připadá
jako hodně ujeté, ale vzhledem k časoprostorovým motanicím, které jsem v psýché zažila,
se již nedivím ničemu. Ale – pointa je, že to stejně bude technicky upravený záblesk. A myslím si,
že je úplný nesmysl, aby to jakkoliv nezasáhlo a nespolureagovalo s technologií 5G a HAARP.

Tolik k záblesku, který nyní nahradil moji naději, protože jsem ztratila víru, že lidská rasa v tomto
stavu je schopná komunikace s Galaktickou federací a jakéhokoliv odhalení.

Další věc je fenomén bojovice, ženy bojovnice, já o sobě říkám, že jsem bojovnice, že jsem prošla
válkou. Byla jsem tu ale vyzývána, že když jsem taková Xena, ať se zvednu a přestanu fňukat….

Víte, mě se z Xeny dělá špatně, to opravdu není ten typ bojovnice a jsem dost vyděšená, že čtenáři
si mě třeba představují jako Xenu. Ne, to byl jiný druh války, já jsem naopak využívala všechny
schopnosti, které Xena ne – tedy takovou éterickou psychotičnost, schopnost se zmenšit a nechat
skrze sebe působit kosmickou sílu, byly to okamžiky, kdy jsem vypnula Já a překlápěl
se časoprostor v podivuhodném vesmírném procesu, skutečně se to nedá připodobnit k ničemu,
co jsem kdy předtím viděla, zažila, slyšela. Podařilo se mi získat propojení se spirituálními
strážnými vlivy atd., z mého pohledu. Myslím si, že je to skutečně jakási specifická funkce DNA.
Celou dobu jsem válčila spravedlivým vesmírným hněvem, případně jsem spolupracovala přímo
s mimozemšťany na konkrétních menších věcech, třeba i v rámci jiného času … nevím,
těžko se to vysvětluje. Napsala jsem toho spoustu, ale zdá se, že to zkrátka nejde vysvětlit.
Určitě mě děsí připodobnění k čistě racionální, upocené, čistě fyzické, na fyzické násilí zaměřené
Xeně, upřímně jsem zděšená, že se mě někdo snaží „motivovat“ takovým přirovnáním.

A žasnu, jak moc si se svými čtenáři vlastně nerozumím.

No a k otázce, jestli jsem temná. Těžko říci, můj zážitek je skutečně takový, že jsem musela opustit
rigidní a náboženské náhledy na to, co je „světlo“ a „temnota“. Co mohu poctivě říci, že se stále
bavím se svými, s těmi, se kterými jsem byla od začátku, ti, se kterými jsem bojovala ve válce.
Jsou dva, doslova mi zbyli, protože předtím jsem měla vícero mimozemšťanů, kterým jsem věřila,
ale ukázalose, že jsou protistrana. Tihle dva mi zbyli, těm věřím, s těmi jsem prošla válkou,
jsou to mí dva hlavní spojenci.
Jistě, že na mě působí extrémní vlivy, jako na každého jiného.
Ale zkrátka není to tak, že by u mě bylo vyměněno velení.

Rozhodně mě ale obvinění z temnoty vyděsilo, protože znovu zvládat hon na čarodějnice nehodlám.
Já jsem spustila hon na Křešovou, protože z mého pohledu je zločinná, napáchala příšerné škody
ve věci mimozemské otázky, hrála v pornu, s Aurím dělá další hříchy… jenže tu nikdo nehoní,
do toho se nikomu nechce, jde to ztuha.
A já jsem ze svého pohledu nevinná a nemám zapotřebí zvládat šílenou pověrčivou populaci
a její děsivý návrat do středověku.






Poznámky k tomuto příspěvku
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


No vidíš, můžeš si za to sama ... sama si se dobrovolně navezla do studia NWO vymejvání mozků malejch dětí a ještě si sama vlezla do školy učit.

Tak co si stěžuješ.

Trpíš syndromem mučedníka a oběti. Nic víc.

Tak už si to přiznej.

Ještě když se do toho pořádně nahulíš, to musí bejt fakt trýznivý 😃
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Zkoušíš to špatně. Tvé napojení je opravdu jen zbožné přání.

Ani trochu si se nepřiblížila.

Zkus to ještě, třeba to jednou naslepo trefíš a budeš se moci k tomu vymejvačskýmu titulu honosit i tímto "úspěchem"

Pak můžeš 3 roky psát o tom, jak si odhalila DELTA 2 😘
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ale jdi ty brepto ... diskusi jsme s tebou vedli včera.

Tu jsi neunesla a smazala jí.

Tak tu nehraj divadýlko.

Seber ty mikroskopický zbytečky cti (jestli kdy vůbec nějaký byly) a vrať ten příspěvek pani učitelko 😉

Zbabělé cenzurování ... to by ti šlo.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Můžeš mě tam klidně zmrvit do němoty, jen to zkus udělat jako člověk (vlastní dílo) a ne jako malý šikanozní sráč (bezduchá a stupidní šikana na území někoho jiného).

Já nevím, já když šikanuju, tak odsud, ve vlastním prostoru, jestli mě chce šikanovaný číst, může, jestli nechce, nemusí a může se na mě vysrat.

A to tu šikanu ještě logicky zdůvodňuju a hodně se u toho rozčiluju.

Abych někoho někam chodila programově vytáčet a šikanovat a zasírat mu jeho prostor... no tak tyhle sklony nemám.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > DELTA 2> 

ježišmarjá, ty kreténe, já jsem všechno vymazala, abyste neměli materiál na tu vaši inkvizici, protože evidentně jste proti mě nasazený


tady máte odkaz, si to zkontroluj, já samozřejmě zálohy mám, ale nechci, abyste měli materiál pro zjednodušení toho, co jsem řekla a inkvizici proti mě:

a už si dám na vás vy špinavý svině fakt pozor

http://www.totem.cz/enda.php?ao=2&a=358440&c=&up=azbv0Kpy0OjPE31290




<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já žádnej materiál nepotřebuju a nic si kontrolovat nebudu. Strč si odkaz do těch svejch černejch děr a zveřejni to pro všechny, tak jak to bylo v originále.


Opravdu nejsi nijak důležitá a výjimečná, aby tu na tebe někdo rozjížděl ňákou "inkvizici".


<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > DELTA 2> 
No zdá sa, že pre teba dôležitá a vynimočná je.
Tvojich komentárov je tu pomaly viac, než od nej a vyzerá to tak, že priamo číhaš na to, čo a kde napíše, aby si to mohol rychlo a prvy okomentovat. Potom vypisuješ ako Honoré de Balzac hodotiace píčoviny, z ktorych sa vytešuješ len ty sám a ktoré nikoho nezaujímajú. Pôsobíš závislo a nadržane. Vyslovene potrebuješ kopat a rehotat sa pri tom, ako somár. Krásny obrázok. Posielaš autorku z jej vlastného fóra kamsi do prdele… Prečo do nej konečne nejdeš ty?
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > Marianna24> 


Tvl co je to dnes za ženy pane bože ... který považujou děti s "disfunkcí" za odpad.

Doufám, že ty taky nemáš děti 🤦‍♂️
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > Marianna24> 

Nevím, jak souvisí psaní komentářů s výjimečností, ale asi to tak u vás na slovensku máte 🤔


Zřejmě zajímá když to čteš a komentuješ ... dle tvého vzorce :D


<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > DELTA 2> 
Na mne si nezgustneš.
Ergo - vysieraš sa na tomto fóre cely deñ a ešte o tretej ráno číhaš ako chory pes.
Odpál idiot, s tebou sa nemá cenu bavit ani minútu.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > Marianna24> 


To víš, néjak ten čas v práci zabít musim 😘

Nene, ty nejsi dobrá potrava ... už teď je mi na blití, když čtu ženu, co schvaluje likvidací malejch dětí, který za nic nemůžou.


A rozhodně nikam nejdu ... ty si se sem přisrala jako poslední.
Jak sama píšeš ... jestli se ti něco nelíbí, tak víš "kde jsou dveře".
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > DELTA 2> 
Zopakujem: Zase raz vieš velké hovno, ako o všetkom.
Verím, že ta odtialto vypráši samotná autorka.
Kto by mal nervy s takymto osamelym, frustrovanym a zakomplexovanym chlapíkom.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > Marianna24> 


Další středobod vesmíru co rozhoduje o tom, kdo co ví 😃

Už tu máme dvě ředitelky vesmíru 😎

Bohužel tě zklamu, ale tady nejsi na Dark Side Fag Booku, kde lze po Křešovsku cenzurovat komenty.

Lze pouze smazat celý příspěvek ... což už teda místní cenzorka taky předvedla, ale zatim se netváří, že by se tim chtěla opět ztrapnit.
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 >


Takže se nám tu vyskytla A.S.K. 3 .... tentokrát ve slovenské verzi 🙃
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 >

Tak jak pani učitelko? Kamarádka kterou sis na nás pozvala se tu moc dlouho neohřála ... hodíš ještě něco do placu, nebo pro dnešek padla?
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Tak nevim co je horší, ASK s rourou co rozvrací rodiny, nebo rovnou střílení dětí s ADHD co nemají žádnou hodnotu? Taková Sofiina volba, že?
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 >



Nestačím se divit, jen jsem zahlédla, jak prý nenávidím Slováky .... což je řekla bych jen jeden jediný příklad, jak jsou ochotný ty 3 zapnutý zrůdy lhát a podrazit mě, moje dílo, celý projekt a vše co jsem do této doby udělala.


Jak ten sadistický úchylný podlý stroječek na vytáčení, tak ta nafouklá reptiloidní modrá elitka i její ADHD poučná dcerka mohou být buď okultní parta dopředu přichystaná na tento okultní černomagický zátah, nebo je někdo z NWO prostě zapnul pro akci, jejich mozky jsou slabší, jejich charaktery mdlé a jejich potenciál dělat zlo velký.

Rozhodně to celé nese rysy Hollywoodu a satanismu.


Spouštěčem totiž byla moje nechuť proti ADHD spratkům.

ADHD spratek je degenerativní satanistická zvrhlost, jeho uctívání.
Ale tato kultura trvá na ochraně a výsostním jednání s takovým degenerativním tvorem NA ÚKOR zdravých dětí a zdravé společnosti.
Satanismus.
Takže není divu, že když se ozve heslo ADHD a nechuť k těmto spratkům, automaticky se sepne program v paličkách takových připravených, tichých, nenápadných, rádoby hodných, ale vysoce nebezpečných šmejdů, co mi tady řádí.


I kdybych chcípla při solárním záblesku, bude to pro mě vysvobození, než dál žít s těmito mrdkami na jednom světě.
Já jsem docela zdevastovaná, nedivila bych se, kdybych zdechla, ale já když umřu, budu šťastná, když ne, tak taky.

Já budu šťastná, když se na této planetě dosáhne obrody od satanistů a ozdravená rasa.

Nyní se ale ze všech sil snaží do tohoto světa roztáhnout kyborgovaté satanistické svině. Již od předevčírem jede krutá válka, ten kyborgovatý vesmír se sem snaží co nejvíc natáhnout.
GF se tváří, že je to v pohodě, že se nemusím bát, ale stejně....

Jak mě tady cupují nervy a nervově mě vyčerpávají ty 3 zapnutý svině, urážejí mě a vytáčejí, jsem v extrémním stresu a včera jsem zažila věc, kterou jsem zažila poprvé a je to hnus....

nejdřív jsem viděla úchylné sexuální satanistické rituály, pak temné město s obrovskou reptiliánskou temnou technologií a pak mi nějaká síla vnikla do těla, do mozku a jakoby mi zevnitř roztáhla oko.

I když to táhnu s GF, mám v ně důvěru, byla jsem z toho dost vyděšená a furt se kontroluju, jestli mám normální zorničky, nebo už mě fakt dostali.

Už toho mám dost.
Nejsem matračka pro bastardní satanistický úchyly, pro které je degenerace ADHD a ochrana těchto nemocných a jejich destruktivních životů víc, než cokoliv.

Nevím, musím se chránit a ne se tady nechat nosit na kopytech špinavými satanistickými sviněmi.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Už jsem přežila hodně, ale vypětí ze zrady takových bastardů mě může dostat.

Aspoň je tu vidět, jak jsou tyhle chcípáci nebezpečný.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


ADHD spratek, nejsvětější bizar na světě, jo, kvůli takový zpuchřelosti znič všechny, kdo sem přišli na pomoc.

Jasně.


Učitelé, inteligentní lidi, to je nic , to je bez hodnoty, nejvíc na světě je život ADHD spratka.
Víc není.
Víc není ani Bůh.

Prostě NWO zapnulo 3 hlavičky najednou, jak v Matrixu, z těch figurek se stal Agent,

Tak jak jsou běžně fádní a nepřínosní, tak můžou být rovnou extrémně výkonní jako nástroj destrukce.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A ten DELTA - je snad vidět, co to je za zmrda, že jenom vytáčí, nediskutuje atd.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 >


A díky Marianně, kterou znám a vím, že má na rozdíl od těch povrchních slepiček a toho nadrženého úchyláckého zmrda doopravdy vhled.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 >




"Kikimora - 4.3. > To nejsou hovadiny ani píčoviny je to v souvislosti na něco, co radši naše bojovnice smazala. Kdo nenávidí děti a přeje jim smrt, je ubožák.
Ona by je šla i vystřílet, být dýl ve školství. Toho si vsimej, to je podstata. A ještě má tu drzost, vydávat to za myšlenku a řešení GF.
"


Já nevím, když ta zasraná píča neumí číst, tak to je fakt těžký.

Jestli GF vymlátí 2/3 lidstva, tak věřte, že sebou vezme a zabije VŠECHNY ZKURVENÝ SPRATKY s vyjebaným poškozeným mozkem.
To je cíl, ozdravit chov, necháš zdravý, ne nemocný kusy.

Odejít ze školství byl můj humánní nápad, protože vím, že jinak bych ty zkurvený spratky fakt zabila, že je nenávidím.

Proto jsem šla pryč, aby nedošlo k násilí.

Tehdy jsem o GF ještě neměla ponětí, já nevím proč kontaktujou schizofreniky a ne tady ty kundy slušný.
Se jich zeptej kundo, je jich plný nebe.

Komunikuju s nima já, ta zlá, jak chce vybít ty zkurvený haranty s ADHD, ne ty, ty šikanozní mrdko.
To je zajímavý.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 >



"DELTA 2 (Pravidelný) - 4.3. > PřilítliMimozemšťani>


Já žádnej materiál nepotřebuju a nic si kontrolovat nebudu. Strč si odkaz do těch svejch černejch děr a zveřejni to pro všechny, tak jak to bylo v originále.


Opravdu nejsi nijak důležitá a výjimečná, aby tu na tebe někdo rozjížděl ňákou "inkvizici"."


Ten duševně méněcenný idiot není schopný pochopit, že nemůžu znovu restaurovat celý příspěvek, když jsem ze strachu z jeho terorismu proti mé osobě vymazala všechny svoje komentáře.

To já nevím, jakým právem si ten chcípák vůbec nárokuje cokoliv z mé tvorby? Nebo co já mám dělat se svým dílem? Je to záměrné podlé vytáčení. Asi jsou fakt hacknutý.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


"DELTA 2 - 4.3. > Marianna24>


To víš, néjak ten čas v práci zabít musim 😘

Nene, ty nejsi dobrá potrava ... už teď je mi na blití, když čtu ženu, co schvaluje likvidací malejch dětí, který za nic nemůžou.
A rozhodně nikam nejdu ... ty si se sem přisrala jako poslední.
Jak sama píšeš ... jestli se ti něco nelíbí, tak víš "kde jsou dveře".
"""



No tak to už je přes čáru, doopravdy lituju, že tady nemám pravomoce správce.
Ten by letěl, zmrd jeden.
Tenhle utrženej ksindl si stěžuje, že ho všude zabanovali a z diskuzí vymazali.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Já to můžu jedině smazat celé, jak jsem to udělala se superodvážným dílem "Český lev a změny světa". Bylo to příliš odvážné, krásné, ale příliš odvážné.

Vzhledem k množství psychotických chcípáků a lidí ochotných mě zradit.

Já to tady nechám, i tu diskuzi takzvanou, tedy napadání od těch trotlů zapnutých.

Kdybych měla pravomoce, tak bych toho chcípáka DELTA 2 automaticky mazala.
Ale nemám, tak to tu nechám viset, ať lidi vidí, proč je nutná depopulace.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



"
Lze pouze smazat celý příspěvek ... což už teda místní cenzorka taky předvedla, ale zatim se netváří, že by se tim chtěla opět ztrapnit.""


Věřím, že kdo mě čte a aspoň některých myšlenek, nebo tvorby si cení, že teď si myslí, že jsem se strašně ztrapnila, kdežto DELTA 2 je velký hrdina, přesně....



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 >




"Kikimora - 4.3. > Marianna24> Na autorku platí stejně kosmické zákony jako na ASK, u které volala k odpovědnosti za to co veřejně hlásá. Autorka neni vyjimkou, neni privilegovaná a má také plnou odpovědnost za obsah, který zde zveřejňuje a to hlavně ohledně otevřené nenávisti a krutosti k dětem. Je mi už jedno co, kdy, kde dokazala či ne. Všechnu svoji práci zdecimovala a zašlapa svou zaslepeností, arogancí, nabubřelostí a pocitem jedinečnosti. Žádný "zbožštění" její osoby se u mě nekonalo, byl to respekt a pochopení a teď už tam není ani to. Zbožštění, jeji omlouvání a vyjádření podpory v násilí vůči dětem, bylo vyřčeno z tvé strany, ne z mé. "


A záleží někomu z vás i na něčem jiným, než na ADHD spratcích?
Záleží vám kurva aspoň na těch zdravých dětech, které kvůli těm zkurvencům zbytečně trpí a pak nejsou vzdělané, protože ADHD výjimky rozmrdaly výuku PRO VŠECHNY děti?

A znovu, žádám Kikimoru, Astearu a DELTA 2, ať přestanou komentovat moje díla, protože i na tohle mi jsou schopný napsat jenom nějakou sračku.

<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Co nám říká o narcismu odborná literatura:

https://www.cpzp.cz/clanek/4687-0-Kdo-je-narcis.html


Narcistický jedinec považuje sám sebe za výjimečnou osobu, má vysoké sebevědomí, ale přesto někde uvnitř sebe často ukrývá stín pochybnosti a strach o vlastní pozici.
Tito lidé mají daleko větší sklon brát než dávat a jsou silně egocentričtí. Ve své maximální touze být neustále středem pozornosti zcela zapomínají na práva druhých, které chtějí zastínit. Většinou jsou přizpůsobiví a pružní, ale pokud narazí na odmítnutí, odpor nebo zklamání, jejich chování může být až agresivní, zejména v případě, že se mu nějakým způsobem protiví. Narcista dokáže z maličkosti udělat pekelnou scénu, což vyplývá z jeho povahových rysů.
Narcista nedokáže svého partnera ani potomka respektovat, protože naprosto postrádá empatii, preferuje pouze své názory a potřeby. Omluvit ho může snad pouze to, že takto nejedná úmyslně, je to zkrátka malé vzteklé dítě, které nikdy psychicky nedospělo. Jeho porucha je tak uložena hluboko uvnitř, že ji sám není schopen vidět (a samozřejmě také nechce). Je velice málo pravděpodobné, že si vztahové problémy dokážete někdy rozebrat a vyřešit, protože přiznání jakékoli chyby je u narcisty jen málo pravděpodobné.

Patologický narcismus
Jedná se o těžkou poruchu osobnosti, protože s takovým jedincem je složité soužití a narcista dokáže své okolí zničit a doslova „vysát“. Ve finále ještě navíc dokáže v osobě, která s ním žije pocit viny a naprosté neschopnosti. Člověk trpící narcistickou poruchou je jednoznačně psychopatická osobnost. V partnerských vztazích má trvalou nadvládu a většina domácích násilníků jsou narcističtí psychopaté (na veřejnosti to dokážou maskovat). V takovém vztahu máte pouze dvě řešení: buď odejít ze vztahu dokud je čas nebo se mu maximálně přizpůsobit, což znamená naprosto popřít svou osobnost a stát se závislou osobou a dobrovolnou trpitelkou (ani to však v žádném případě nezaručuje narcistovu spokojenost).

Co říká psychologie?
Psychologie tvrdí, že narcista opravdovou lásku nezná a nechápe – vždy je u něj na prvém místě jeho „Já“. Samotná přítomnost narcistické struktury ještě nemusí nic vypovídat o celkovém charakteru člověka. Narcista může být hodný a obětavý, ale problémy se většinou projeví v soukromí u blízkých lidí. Tam většinou nastává velká potřeba manipulace, potřeba kontroly. Okolí někdy ani nevěří, jak se může někdo tak obětavý chovat v domácím prostředí a oběti nejprve ani nevěří.

Jak vzniká narcismus? Narcismus je popisován jako charakteristická porucha současné doby, ale jak vzniká se doposud přesně nepodařilo zjistit. Některé výzkumy tvrdí, že je spojen s nedostatkem šedé hmoty v některých oblastech mozku. Nejde však o stav, který by někdo dokázal sobě nebo jinému vědomě navodit. Psychologové nejčastěji vidí základy narcismu v rodině. Jestliže je dítě chváleno neustále a za každou cenu, je mu vytvářena iluze nadřazenosti na okolím. Přehnané chválení však může dítěti v budoucnu ublížit stejně zásadním způsobem jako nedostatečná pozornost. Dítě pak v budoucnu předpokládá, že ho všichni budou vidět jako úžasné a na každou sebemenší kritiku reaguje hystericky, vidí v ní osobní motivy a křivdu.

Citový chlad Narcismus se však může paradoxně vyvinout také v opačném případě, kdy je dítě ponižováno. V takovém případě si vytvoří vlastní svět, jehož je naprostým středem a všichni mu chtějí pouze ublížit. S ohledem na to, že narcisové nedokážou navázat kontakt s jedincem opačného pohlaví (myslíme tím rovnocenný vztah), většinou tyto ženy psychicky vydírají a týrají a ty, pokud mají nízké sebevědomí se rády „obětují“ pro někoho skvělého.

Jaké poznáme narcistu? Existuje několik zcela zásadních bodů, které by nás měly varovat před tím, že se jedná o narcistickou osobu:
Nechce zůstat zastíněn v davu, pravidla pro něj vůbec neplatí. Má potřebu neustále soutěžit a porovnávat se, nesnese, když je někdo lépe oblečen, má lepší auto apod. a má tendenci přeceňovat vše, co mu patří. Nesnese nesouhlas, kritiku a neumí si udělat legraci sám ze sebe. Umí vytvářet a pracovat na své image, je silný v tvorbě prvního dojmu. Chová se odlišně na veřejnosti a v soukromí, protože mají tzv. dvě tváře: veřejnou (zábavnou, úspěšnou) a soukromou (despotickou a nepříjemnou). Jak vzniká narcismus? Narcismus je popisován jako charakteristická porucha současné doby, ale jak vzniká se doposud přesně nepodařilo zjistit. Některé výzkumy tvrdí, že je spojen s nedostatkem šedé hmoty v některých oblastech mozku. Nejde však o stav, který by někdo dokázal sobě nebo jinému vědomě navodit. Psychologové nejčastěji vidí základy narcismu v rodině. Jestliže je dítě chváleno neustále a za každou cenu, je mu vytvářena iluze nadřazenosti na okolím. Přehnané chválení však může dítěti v budoucnu ublížit stejně zásadním způsobem jako nedostatečná pozornost. Dítě pak v budoucnu předpokládá, že ho všichni budou vidět jako úžasné a na každou sebemenší kritiku reaguje hystericky, vidí v ní osobní motivy a křivdu.


<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > To nejsou hovadiny ani píčoviny je to v souvislosti na něco, co radši naše bojovnice smazala. Kdo nenávidí děti a přeje jim smrt, je ubožák.
Ona by je šla i vystřílet, být dýl ve školství. Toho si vsimej, to je podstata. A ještě má tu drzost, vydávat to za myšlenku a řešení GF.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > Kikimora> 


Kašli na ní na Mariánku ... přišla pozdě, sere se do debaty u který nebyla a kterou si tady paní majitelka fóra 😅 radši smazala, aby nebyla za jelito.
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > DELTA 2> 
Mám celú debatu oscreenovnaú od samotnej autorky.
Zase vieš velké hovno, ako o všetkom.

Všetci ste tu u nej na fóre.
Jeden mláti papulou prázdnu slamu, druhá vyplakáva.
Proste sa už chodte hrat na iné pieskovisko a neotravujte.
Snád to len nerobíte zámerne, deti… Lebo zdá sa, že nečakáte na nič iné, len na novy pohyb a komentár pod článkom.

A tymto s vami končím.
Nikoho frustrácie a nočnú osamelost liečit a naplñat nemienim.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> Takže ty všechno víš a jsi s tím v pohodě, jo? Anebo jí chceš podpořit, aby nebyla tak sama?
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > Kikimora> Aby bolo jasno: VŠETKO VIEM A SOM S TYM V POHODE, ANO.
Presne tak.
Končím.
Dobrú noc.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > Marianna24> 

Tvl chudáci tvý děti ... snad budou po všech stránkách bezchybné. Moc jim to přeju.
Mít takovouhle barbarku za matku, to nebude žádnej med.
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > DELTA 2> 
TVL, chudáci všetci v tvojom okolí, čo musia zniest tvoju hubu, čo sa nikdy nezavrie, plnú nekonečnych dristov a píčovín.
<reagovat 
Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 >
Ja osobne o depopulácií viem dávnejšie, než ty a presne chápem aj to, prečo k nej bude musiet dôjst.
Viem to zhruba od roku 2010, v roku 2020 sa to celé len podčiarklo.

Mám pocit, že čitatelia, ktorí ti tu vyčítajú spôsob tvojho vnímania, myslenia a vyjadrovania sa, si na teba robia akysi nárok. Akoby si sa im mala zodpovedat za nejaké fiktívne rozpory v tvojich tvrdeniach. Akokeby boli smutní z toho, že ti uverili a teraz je tvoj prejav za hranicou ich kognitívnej disonancie, tak už sa s tebou nechcú kamarátit a berú ta na zodpovednost za to, ako si ich sklamala a zlomila im srdce.

To je infantilné, naivné a neelegantné.

Ak tvoj aktuálny prejav nevedia uniest, vedia, kde sú dvere a nemusia tu strácat čas vyplakávaním, moralizovaním a pohoršovaním sa.
Neuveritelné.

Ja by som takúto trpezlivost naozaj nemala s nikym.
Ty nikomu nič nedlžíš a ani sa nikomu nemáš prečo zodpovedat za zlomené ilúzie, ktoré o tebe mal. Ich problém. Zle ta odhadli, bodka. Odhadli ta naivne a asi aj so slepou vierou, nie s pochopením. Tak potom plačú, ked sa im idol zrúti z piedestálu.

Ja tvojmu prejavu velmi dobre rozumiem, pretože tieto informácie mám už dost dávno aj ja, z mojich vlastnych napojení. Nevidím nijaky rozpor v tvojich tvrdeniach a ani som ti nikdy slepo neverila v zmysle, že ty mi vravíš niečo doteraz nepoznané a ja to hltám ako Písmo Sväté. Naopak. Vždy som ti hlboko rozumela a aj ti rozumiem.
Pretože čerpám sama zo seba a moja skúsenost a názor sa zhoduje s tou tvojou skúsenostou a s tvojím názorom.

Obdivujem tvoju trpezlivost a úmorné vysvetlovanie, ktoré aj tak nikam nebude viest. Jeden sa tu sadisticky vyžíva v tom, ako do teba kope, hovie si v tom a každé tvoje slovo je pre neho novou návnadou a ostaní plačú nad tym, že už sa ti nedá verit, lebo si ranila ich city.

Preboha! Naivná infantilnost, nezrelost.

Pritom je tak jednoduché elegantne odíst a nikomu nevyčítat to, ako kruto rozprášil niečie sny.
Už naozaj nie je čas strácat čas a ani sily.
Nech sa idú vyplakat do plakárne a ten úchylny maniak nech si rozkope nohy niekde na skale, nie na tebe.

Už je všetko napísané, nech si z toho každy vezme, čo len chce.

Osobne ti dakujem za tvoju štedrost a za to, ako si sa podelila o veci, ktoré sa ani nedajú poriadne vysvetlit. Vieš, ako som ti mnohokrát napísala, ja by som niečo také nikdy nedokázala urobit. Svoje vnútro si strážim hlavne kvôli takymto fatálnym následkom z totálneho tupého nepochopenia, prípadne z radosti kopnút si do mña, kde sa len dá. Teba obdivujem, že si to dokázala. Pre mña je tvoje posolstvo nesmierne vzácne. ❤

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > Marianna24> 


Ano, to je samý "seber se princezno", "naše hvězda", "naše bojovnice"

Mě ty slizký úchylové, jak si mě nárokujou a přivlastňujou, úplně vytáčej.
Nejsem jejich a za jejich primitivní mozky fakt nemůžu i za jejich problémy a zmatky.

Podle mě je zapnulo NWO, jsou to zapnutí spící agenti.

Nejen, že je trápím svým viděním světa, ale řekla bych, že bych se jim hodila víc slušná a přijatelná, aby se mnou mohli chlubit, že jsou se mnou zadobře, prostě "cool".
Ale protože není bezpečné dát na mě ani odkaz na FB, protože člověk by mohl vypadat trochu divně ... tak se mě tu snaží vychovat.
Jsou to bezcenný a sobecký egoistický nuly.


Mě byly sny taky krutě rozprášeny, přesně idiocií a omezeností těchto infantilů a spekulantů.
Ta Sodoma Gomora, co se tu děje, je důkaz zdegenerovanosti lidstva, kde je nutná 2/3 depopulace.

Díky Marianno, dík.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> Strašné strašné strašné, tady nejde o téma depopulace přeci. Jak ji můžou lidi a ještě ženy podporovat v nenávisti k dětem a zabalovat to do duchaplných slov.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > Marianna24> "Tak potom plačú, ked sa im idol zrúti z piedestálu."

Tvl idol 😅

Jasně, žena která chce likvidovat děti je můj idol.
Tos fakt trefila :D

Jestli se tvoje "napojení" shoduje s "umělým zábleskem přes 5G a HAARP" tak jste se fakt hledali.

Podejte si ruce a běžte shodit pár dětí s ADHD ze skály 🤦‍♂️😅
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > Kikimora> 
Nestojíte mi za debatu, Kikimora, prepáč. Ani ty, ani ten idiot, čo sa tu hrá na dôležitého, lebo nikde inde dôležity nie je a všetko musí programovo okecat, lebo iba tu ho niekto číta.
To nemá vyznam pre mña.
Podporila som autorku o to mi išlo.
Vás môže kludne aj rozhodit, ste mi ukradnutí.
Ja by som s vami na jej mieste túto svätú trpezlivost nemala.
Leteli by ste z môjho fóra, len by sa za vami zaprášilo.
Auroka vám nič nedlží, ak máte mindráky, bežte za psychológom.
A tymto končím.
Nebudem robit autorke bordel v komentoch ešte aj ja.
Ona má moju plnú podporu, bodka.
Prajem vám, aby ste to uniesli statočne.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > Kikimora> 

Páč je to dylina, která ani neví, jak tady pani Přilítla nenávidí slováky a ještě jí leze do prdele 🤦‍♂️


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.3.2023 > Marianna24> 


My ale nepotřebujeme bejt důležitý Andrejko 3

Zřejmě soudíš podle své potřeby důležitosti.

Podporuj autorku, na to máš samozřejmě právo, jen doufám, že kdyby se náhodou u tvých dětí vyskytla nějaká vada, tak půjdeš přikladem a šmahem se jich zbavíš ty podporovatelko 🙃
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> Já si to myslela, historie se tedy opakuje. Důležité je vyjádřit podporu a na podstatou věci strčit hlavu do písku. Chápu, je to nejednodušši a tak radši podpořím psychopata co by nejradši vystřílel narušené děti. Dyt jo, máš pravdu. Hlavně nad tim nepřemýšlet, to je nežádoucí. Ještě, že neni mnoho žen, které jsou k takovýmto dětem chladný a bezcitný.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> Na autorku platí stejně kosmické zákony jako na ASK, u které volala k odpovědnosti za to co veřejně hlásá. Autorka neni vyjimkou, neni privilegovaná a má také plnou odpovědnost za obsah, který zde zveřejňuje a to hlavně ohledně otevřené nenávisti a krutosti k dětem. Je mi už jedno co, kdy, kde dokazala či ne. Všechnu svoji práci zdecimovala a zašlapa svou zaslepeností, arogancí, nabubřelostí a pocitem jedinečnosti. Žádný "zbožštění" její osoby se u mě nekonalo, byl to respekt a pochopení a teď už tam není ani to. Zbožštění, jeji omlouvání a vyjádření podpory v násilí vůči dětem, bylo vyřčeno z tvé strany, ne z mé.
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > Kikimora> 
Kozmicky Zakon platí na KAŽDÉHO a neriadi sa tym, čo autorka napíše na svojom fóre.
Nemáš sa k nej prečo správat ako podvedená manželka, ona ta nijako nepodviedla.
Vyslovila svoj názor. Možno na tvoj vkus necitlivy a kruty, ale je to LEN NAZOR. Nešla vyvraždit nijaké deti a Kozmicky Zákon sa nebude riadit ani podla jej slov, ani podla tvojich slov, ani podla mojich slov. Ona si myslí jedno, ty si myslíš druhé a tam to malo skončit. Nesúhlasíš a hotovo, myslíš si iné.

Ty sa však správaš, akoby jej slovo malo váhu Kozmického Zákona a si celá rozrušená - to znamená, že autorkinym slovám prikladáš nevyslovnú váhu a tento fakt je len a len tvoja osobná vec, Kikimora, s tym autorka nemá nič spoločné. Nemá si prečo mysliet to isté, čo ty, lebo podla teba tak, ako to cítiš ty, je to správne. Proste jej daj pokoj a mysli si svoje.

Bud spokojná s tym, čo si myslíš ty a prestañ sa preboha vytáčat do modra nad inym názorom.

ASK vytrubuje do sveta celú satanistickú agendu cez YouTube, autorka je na svojom OSOBNOM BLOGU a píše o SVOJEJ SKÚSENOSTI. Ak si myslíš, že Kozmicky Zakon bude brat niekoho na zodpovednost za jeho skúsenost a za názor, tak sa obávam, že si ako malé dieta v materskej škôlke a Kozmicky Zákon vnímaš ako Súdružku Učitelku.

Kozmicky Zákon vždy posudzuje a prehodnocuje srdce človeka a jeho úmysel. Nefunguje na základe primitívneho a pomstychtivého vnímania “spravodlivosti” u infantilnych jedincov.

<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > Kikimora> 
Zle si odhadla aj mña, Kikimora.
To, že strkám hlavu do piesku a nechcem vidiet, to je opät raz film prebiehajúci len v tvojej hlave.
Mña ty nebudeš brat na zodpovednost ZA NIČ. Nezodpovedám sa pred tebou a nič ti nedlžím.
Dokonca ani vysvetlenia prečo konám, ako konám.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > Kikimora> 



A budeš někdy ty kundo zohledňovat to, co píšu a co tu děláš ty?


Hele - to, co říkám, s tím souhlasím. Já bych zasraný zmrdaný zkurvený nezvladatelný spratky s ADHD, kteří se doopravdy chovají škodlivě, izolovala a nepouštěla mezi ostatní děti. A nenechala vzniknout dalším. Kdyby jich bylo hodně, tak to zabít.

Pokud chcípnou při záblesku, budu tomu rozumět.


Jinak, kočičko, to co píšu, mi dovoluje psát Galaktická federace.

Stává se i, že mě zastaví a trochu zmírní.

Jinak jsou rádi, že je tu někdo, kdo to těm zkurvencům syrově vysvětlí.


Doporučuju ti takový experiment, ale musíš k tomu mít rozšířené vědomí a držku vytáhlou ze záchodu.


Podívej se ty hvězdo na nebe a najdi inteligentní éterickou loď GF, která spolureaguje na myšlenku.
Vždy, za všech okolností, nad jakýmkoliv obzorem na planetě tam budou minimálně dvě až tři.

Zeptej se jich?
Jste/nejste GF?
Tak leť dopravda/doleva, kam si řekneš.

Je pravda ta depopulace?
Leť doleva/doprava kam si řekneš.


Až to dokážeš, doopravdy dokážeš, ne že si to vymyslíš, já nelžu, tak to je, oni na tom nebi jsou a já je vidím a řeknou ti něco jinýho, než mě ...


tak mi sem choď moralizovat se zkurvenýma harantama s ADHD a že "chci zabíjet děti".



Do tý doby vypadni, ty debilní omezený zvířátko.




<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > Marianna24> No v tom případě nechápu váš hon na ASK? Podle tedy tvojí logiky věci, je také pouze autorkou co vyjadřuje nějaké svoje přesvědčení a také nenese nijakou zodpovědnost jako Přilítli... Jen jste si to holky blbě přebraly a dáváte jejím výrokům nevýslovnou váhu.
Je to přece jen její zkušenost a kosmické zákony se jí netýkají, tak co z ní tak vyšilujete.
Takhle jak uklidňuješ mne, jste nejdříve měly uklidnit sebe samé dle svých praktik, učení a poznání.

Máte nějak ta měřítka pomotaná, stejně jako politici. Záleží kdo se dopouští zla, když je to moje kámoška, tak je to cajk, Takový lehoučký nenápadně protlačovaný alibismus s jemnou špetičkou manipulativních obratů.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 4.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> "já bych zasraný zmrdaný zkurvený nezvladatelný spratky s ADHD, kteří se doopravdy chovají škodlivě, izolovala a nepouštěla mezi ostatní děti. A nenechala vzniknout dalším. Kdyby jich bylo hodně, tak to zabít."

Takže jsi fašounek a nácíček, a ještě razíš jejich ideologii eugeniky. Před chvíli jsi měla pochopení pro Hitlera, pak píšeš o záblesku přes Elonkovi technologie a teď razíš eugeniku jak Bill Gates se svojí nadací.

Jen se ještě dál odkopej, ukaž nám všem svoji pravou tvář.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2023 > Marianna24> 


Stejně znáš její vampíří ikonku /která zrůda se chce něčím takovým prezentovat), to je jak signum 666, prostě je to zákeřnická šmejdská mrcha, která schválně škodí.
A děkuju, já už jsem úplně vytočená, že někdo nevidí to, co píšeš, přesně, Křešovka na YT se satanistickou agendou a s pornem, já s vlastní kůží na malým blogu.

Proč má člověk těmhle omezeným stvůrám furt něco vysvětlovat, když to samy nevidí a schválně a jen tahají mentální energii a očerňují, schválně dělají zlo.

Je to škodná, měla jsem je obě vyfakovat už tehdy, když se vtíraly, svině jedny.


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter