stanislav (Stálý) - 12.8.2003 > tohle bych si dovedl představit jako logo Tančícího domu...
na ubrouskách, vizitkách, dopisním a záchodovým papíru a tak...
poměrně mi to přijde vkusně vyvedený...
malinko bílý prázdný prostor vlevo dole mě mate, ale jde o zvyk... :o)
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mishka (Občasný) - 15.8.2003 > Milý Toono, dostala jsem avízo, že tady se mnou vedeš "virtuální" rozhovor.
Jsi mě velmi pobavil... nejsi jen schyzofrenik ale i paranoik, koukám.
Opravdu mi nestojíš za to, abych si kvůli Tobě zakládala novou identitu, dobře víš, že tady s Tebou vedu řeči veřejně, i když nejsou milé.
A zrovna kdybych věděla, že je to nějaké grafice podobné a dokonce bych věděla jaké, věř, že bych to tu s radostí vyřvala veřejně a rozhodně za sebe! ;-)
Ono ale těžko uvěřit, že ostatní nemají potřebu více identit, že Toono a Mr.D?! ;-) (...my nejsme hloupí, tady se ví všechno... ;-))
Ale Tvrďanda ohodnotila stejně, jako bych hodnotila asi já. A většina, co už Tvé příspěvky raději obchází, protože Tě mají plné kecky. Aspoň Ti nesníží ohodnocení na průměr kolém 3 bodů.. to je pozitivní, tos přeci chtěl a všechny Tvé ne-fandy jsi postupně zaprudil, že o Tobě nechtějí slyšet.
Uspěls.
| | | <reagovat |
|
|
Mishka (Občasný) - 15.8.2003 > Seš ubohoučký...
Oba víme, že jeden překlep je jinde, než vypatlaná hlava, že...
Každopádně díky tvému jistě vysokému vzdělání a inteligenci je Tvá poslední věta nějak nesrozumitelná a nedává nám smysl... "nechci abych zverejnil..."
Jinak ale vidím, že své úchylky velmi dobře znáš a seš o nich informován. Všichni ale ví, jaké jsou hlavní známky schizofrenie a jaké paranoie... a ty jsou trošku jiné. I když pro někoho jde rozpad osobnosti a neopodstatněná chorobná podezíravost ruku v ruce.
Nic, už minule jsem si řekla, že mi za to nestojíš, abych Tebou ztrácela čas, ale díky tomu, že tady se "mnou" vedeš nesmyslné rozhovory, chtěla jsem Ti na chvíli dopřát komunikaci s reálnou Mishkou!
Vidím, že to oceňuješ! Vždyť na kom by ses tak hezky tady vybil a vyblil ze sebe všechny ty zlé věci, co Ti svět musel udělat!
| | | <reagovat |
|
|
Archiw (Občasný) - 15.8.2003 > Trochu krve do toho rozhovoru...
Ta grafika je fain, jen to "Hey" trochu nedodržuje tu spodní linku...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spiderer (Občasný) - 1.11.2003 > 1/ Zajimave, hezke provedeni, jedinou, mensi, vytku bych mel k profilaci horni textove radky, ktera mohla trochu vice korespondovat s liniemi osnovy, ale to je uz jen detail (treba pro priste )
2/ Jak to tak po ocku sleduju koukam, ze se ti tady vyviji fanklub, to se nekdo maa
| | | <reagovat |
|
|
|