|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| stanislav (Stálý) - 8.9.2003 > peetea> no jo, to se stává...
jsem přelít tu tvou básničku znovu, a ejhle, ono se mi to i tak trochu něčím líbí, ale šálek mý kávičky to není... to sou paradoxy...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Luk Malér (Občasný) - 8.9.2003 > "Chodidly připálenými žárem
Švestkového dřeva
Zašlapu tlukot poševních stěn"
sorry já se nechytám, jen řikám, že tenhle obraz mi přijde překombinovanej, rozmazanej
| | | <reagovat |
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 8.9.2003 > peetea> Proboha Peetea nečekal jsem, že řekneš: "Odvolávám", jen, vzal jsem to ze sebe, někdo napíše, skvělý, bezvadný, to je vononebo naopak hm, to je divný, sračka, nelíbí, ale chybí tam to proč, to neni o tom, že je to špatný, můj názor je, že obraz má být nápaditý, mnohovrstevný, ale vlastně jasný jak facka. Tvůj přístup je jiný: no tak jo, tak ať je.
| | | <reagovat |
|
| Pierre Bosquet (Občasný) - 8.9.2003 > Luk Malér> ale jo, dyt ja to tak beru...kliiid...ja sem taky v klidu...budem jako trpaslici...a jaky jsou trpaslici...no klidny :))...je to OK, ze se nekdo ozve a rekne, co si o tom fakt mysli...takze aby bylo jasno: nejsem urazeny autor, kteremu nekdo poplival jeho ditko...jsem rad, zes napsal to cos napsal a za to ti dik ;o) pravdu mas...tenhle obraz nemuze byt jasny jak facka, protoze jde o pocit a naznak konkretni udalosti, kterou jsem prozil ja...pokud je ctenar naladen na stejnou (nebo aspon podobnou) vlnovou delku, muze si z toho neco odnest a treba dokonce pochopit...je dobre, ze je svet tak bezvadne rozladenej, dyk by to byla jinac nuda, zejo ? :))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|