|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
foceni=moda??? Autor: sédy (Občasný) - publikováno 10.9.2003 (00:41:10)
|
| |
Nedavno jsem mela rozhovor se znamim:
"Vis, ja ted take fotim. Dalo by se rici , ze jsem fotograf amater. Jestly nekdy budes chtit, tak ti muzu ukazat nejaka ta sva dila."
Toto oznameni samozrejme vzbudilo muj zajem a s ohromnym nadsenim, ze si zase jednou muzu s nekym popovidat o mem konicku, jsem se zacala vyptavat.
"Je to je bezva! Jak dlouho fotis a co te nejvice bavi?"
Jeho skoro urazejici odpoved.
"No vis, ja to nedelam tak dlouho. Nedavno jsem si poridil digitalni fotoaparat a tak jsem si ho rovnou vzal na dovolenou. Jsou z neho dobre prazdninove fotografie a jednoduchy na pouziti je take...ne jako ty stary kramy "zrcadlovky" nebo jak se jmenuji....".
Po teto informaci jsem to preci jenom jeste jednou zkusila a optala se co jeste jineho foti, jestly kvetiny nebo prirodu..., ale jeho odpoved me utvrdila v me predtuse.
Pouze minil , ze neni "teplej" preci fotil treba kamarady na plazovem mejdanu pro peknou vzpominku z dovolene, ne takovou blbost jako jsou kytkyyy....
Hlavne, ze si rika fotograf, jako kazdy druhy, ktery ma digitalni fotoaparat -plnoautomat nebo fotofunkci na mobilu.
|
|
|