|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Jenom krátce, nejsem filosof ani psycholog ani teoretik. Je mi 18 a tohle je moje myšlení.
Psáno formou individualisty, Váš postoj je jiný, ale pro správné vylíčení pocitu autora zachovávám tenhle styl.
Vím!
Určitě se Vám mnohokrát stalo, že se Vám začal hroutit život, přibývalo problému, žili jste ve stresu či byla před Vámi nějaká ať už více či méně důležitá zkouška. Nebo vidíte vedle sebe věřícího bezproblémového člověka. S klidnou myslí a vytříbeným charisma. Mohl bych donekonečna vypisovat případy kdy je člověk na pokraji zhroucení a obrátí se k bohu.
Začne se ve Vás tedy vyvíjet bezmocnost a obrátí te se k bohu, začnete se k němu modlit, ba chodit do kostela a hle... věci začnou vycházet.
Myslíte si opravdu, že je to vírou? Ne není to vírou je to prostě fyzickým koloběhem života, který žijete. Věci se začaly dít náhle jinak, děly by se i tak, i kdyby jste dále bojovali utrpení, tak se na Vás štěstí usměje. Člověk se k bohu přiklání z bezmocnosti, ztráty osobnosti, ochabování autority, strachu, slabosti, nedostatku vědomostí fyziky, psychiky. Lidé, kteří nevnímají okolí. Jak jinak nazvat člověka co věří v existenci boha jako potenciálního okrádače špatných pocitů člověka a mýtus, který uvrhl zem v život a dal podnět vzniku člověka. Dostaňte se už z té zaslepenosti a uvědomte si, že smršťováním prachu a vesmírných těles vznikla Zem a že simbiózou a akcemi s následkem reakcí začaly vznikat životu schopné podmíky pro život a faktorem byla poloha a rotace země kolem vlastní osy a sluneční elipsy.
Věříte ve "věc" kterou si pravěcí lidé vysvětlovali blesk, oheň , noc a den. Lidé zmoudřeli, ale ty zárodky nedostatku informací v nich zůstaly. Jste nosiči zárodku lidské blbosti z dřívějších dob. Jste neracionálně vzděláni, nejste autoritní a individuální lidé. Kde je ve Vás hrdost na svůj charakter. Pocity fyzické existence.
Zamýšleli jste se někdy nad svým osudem? " zlomíte si nohu = bůh mě trestá , rozejde se s Vámi přítel = bůh mi dává najevo že něco se mnou je" bůh asi myslí -> takhle se nechovat, to je tvé poučení, tohle nebude dobré.. Nee je to ve Vás v dobré náladě často uděláte věc, která může několikrát způsobit žal, ale není to poučení od boha o tom, že v radosti máte být opatrní. Je to všeobecné, je to vnímání Vašeho charakteru. Vy si máte uvědomit, že se může něco stát v euforii. Bohem ničíte názory, všechno za Vás činí bůh tím pádem, ano to jsem udělal protože bůh to tak chce, ne to jste udělal protože si to hezky převedete na věc, která Vás od hříchu omlouvá. Zajedete v autě psa, jdete se vyzpovídat a hřích je pryč. Racionálně přemýšlející chytrý člověk, nese vinu ztráty života zvířete mnohem hůř. Věříte v boha, aby jste mohli na neexistující "věc" svrhnout hříchy a trápení narozdíl od druhých lidí, kteří za to trpí. A vy to víte, ale teorie víry je, klidnější život na úkor zhazování problémů na třetí osobu (boha). Uvědomte si, že jste největší hříšníci planety, vykupujete hříchy za pár slov v temné atmosféře kostela. Neplatíte za hříchy pocitem viny, omluvíte se bohu. Lidé zamyslete se, omlouváte se něčemu co není a zbavujete se tím zodpovědnosti a své osobnosti ve společnosti. Racionalismus je nejváženější znalost člověka a Vaší vírou žádný nemáte, podívejte se na lidi co věří a jsou kolem Vás. Ať mi tu někdo nerozdává letáky s nápisem probuďte se. PROBUĎTE SE VY !!! Spíte si v blahu na úkor odprošťování od přirozeného utrpení. Jste nejslabší vrstvou lidí ve společnosti bez naděje na svůj postoj k situaci.
Radím všem, lidem kteří ztrácí naději na lepší budoucnost, ať začnou být hrdí na svou osobnost a pyšní na svůh charakter. Neomluvám se věřícím, zemřete jako každý člověk. Není nebe ani peklo. Je tma. Jste tak neznalí, protože byste jinak věděli že klinická smrt, která je vlastně smrtí s probuzením je taky černo. Nejdete v ní do nebe. Zemřete jako všichni, bez myšlenek a představ. Vím !
Varial
|
|
|