Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dva Mraky
Autor: Radovan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Simonka (Občasný) - 28.1.2004 > jé hezké i to zpracování líbí
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 28.1.2004 > Inspirovala mě přáníčková víla http://www.totem.cz/enda1.php?a=55900  
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.1.2004 >

Takového úvahy, jednoduše řečené a s mnohem fantazie uvnitř, mám nejradši:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.1.2004 > hele, že to nemyslíš vážně?
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 28.1.2004 > něco jo, něco ne... bohužel to je zobecněné a zároveň to nejde zobecnit...  holt šedivo-bíle vidění světa je šedivo-bílé  Jediné co na tom vidím, a za čím si stojím je, že je to o hledání - nalezení - hledání - nalezení - .... (někdo se zastaví při prvním nalezení, ti další mohou jet dál a klidně do nekonečna )
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 28.1.2004 > Jednoduchost musí mít styl, aby to bylo i tak řečené, ale pak je to krása, když je tam místo pro fantazii.
<reagovat 
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 >

Tak to je ale hukot, přátelé!
... nespraví ani dávka barbiturátů trojnásob blahoslaveně samočtvrtá.
<reagovat 
Emmet_RAY (Stálý) - 2.2.2004 > Co si to kurva ty vole myslíš? Hodláš si tady dvakráte vyhonit nad jednou vodou??? To že tady pro tebe nezvykle mělo nějaké tvé trapné dílko úspěch znamená, že ho tasdy budeš stokrát publikovat?? akový hit to zase není,navíc gr.úprava nesouhlasí s textem,ubohost,jo a promin jestli jsem nepříjemný,docela jsem si popil a jsou čtyři hodiny ráno,ALE TO TĚ NEOMLOUVÁ !!!!!!!!
Body: 1
<reagovat 
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > Vždycky jsem si myslíval, že každé dílko (pokud se netraduje pouze orálně apod.) má nějakou grafickou úpravu. Třebas strašnou – jako toto. Nějak mne tedy mátl ten úvodník "tentokrát v grafické úpravě". Už sice vím, co autor na mysli měl... ale trápí mě, co neměl.
Body: 2
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 2.2.2004 > Ještě, že jsem se sem podíval. Grafická úprava byla hotová ještě dříve, než jsem sem to dílko dal, ale to je jedno.  Nemíním ho stokrát publikovat, jenom mě zajímalo, jak se bude líbit grafická úprava. Jsou i tací, kterým se tato grafická úprava líbí více než "strohý" text a navíc jim to dokresluje představu o básni - tento fakt mě k tomu činu znovupublikování přeměl... Tolik stojím o ten tvůj za..... bod, že se za něj x-krát vyhoním....  
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 2.2.2004 >

Můžete být, pane inženýre, více konkrétní? Sice jsem neuvedl, že stojím o hlubší kritiku, ale ve vašem případě jsem na ni zvědavý.

- Nikdo nemá stejný vkus. Mně se to líbí, ale chápu, že vám nemusí...


<reagovat 
Radovan (Občasný) - 2.2.2004 > Abych ti pro příště ulevil - budu grafickou podobu publikovat jako nový příspěvek...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 2.2.2004 > Jako text pro grindovou kapelu a nebyl by nikdo brutálnější !
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.2.2004 > do časopisu:-)
<reagovat 
čtenář popelníček - 12.2.2004 > radovane, radovane, nezdá se, že bys pana inženýra byl upozornil, že po něm něco chceš.
a zdá se, že ani Emmetkovi jsi nedal vědět, že jsi mu vděčný za bod, neboť nyní jsi konenčně nalezl vhodný objekt své sexuelní touhy.
a s kelly si opravdu píšeš?
tak se mi zdá, že ti něco uteklo...
<reagovat 
g morr (Občasný) - 12.2.2004 >

Hele, já ti nevim... neni to fakt nějakej fór? Kdyby to aspoň jako bylo udělaný. Jako třeba kdyby šedej/černej vobláček nebyl jen takovej trapnej ovál-

Souhlasím s inženýrem, že každej psanej text má grafickou podobu. Takže avizovat ji nemá cenu. Je jasný, žes tim myslel, že je tam to vobrázkový pozadí či čo... ale je lépe hovořit přesně než bejt za idiota.


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 13.2.2004 > ?
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 14.2.2004 > x
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 14.2.2004 >

popelníčku - pana inženýra jsem upozornil i emmetkovi jsem odpověděl... - není moje věc, že již nebyli schopni reagovat dál. Je věc každého, jestli se rozhodne odpovědět, ostatně i Kelly.

 

g morre - jako fór tu báseň ani nevidím, asi to moc lidí nechápe. Onen obrázek je dost jednoduchej, ale tak drasticky to nevidím... zkusím se s úpravou pro příště polepšit...

 

drfaust - ?


<reagovat 
 inž. Prase Antonín (Občasný) - 17.2.2004 > Radovan> Tak to se budu muset Rudolfa Výkunda zeptat; jak ho znám, ten hubu nedržívá. A nevidím tu nikde žádné větvení, chlapče, opravdu mačkáte reagovat? Nebo alespoň ten čtveréček vedle?
<reagovat 
inž. Prase Antonín (Občasný) - 17.2.2004 > Mimochodem, všiml jste si, mladý muži, že vám vůbec málokdo odpovídá? Nebude to tím, že jste jim nedal najevo, že s nimi mluvíte? Nejste pak poněkud... no, na stálého opo opo opožděný?
<reagovat 
 Radovan (Občasný) - 18.2.2004 > inž_Prase_Antonín> Taky jsem si všimnul, že to větvení tam není... :-( Vidím to asi tak, že pouhé zaškrtnutí asi nefunguje..., nebo to dělám špatně... Jestli je to tak, tak snad od příště mi to půjde líp.
<reagovat 
inž. Prase Antonín (Občasný) - 20.2.2004 > Tohle fungovalo.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter