|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kelly (Občasný) - 22.4.2004 > V. tolik nelíbí, taková vysvětlovací...
VI. fajn, hezká místa -
"To vědomí dvou
tě trhá na kusy.
Andělé a psi
řvou všichni..."
"Bude říjen listy a jasno"
VII. pěkná, ten růženec z vlasů...
VIII. pro mě pecka! :o)
IX. bys pro mě za mě mohl klidně vypustit, protože
"Je pozdě
Už vás nebudu
vyprovázet až na chodník
Je pozdě na hru na orloj
Neviděli by na vás."
to by byla úžasná pointa...
tak tedy za celkový dojem, protože se ti podařilo udržet zájem v takhle dlouhé věci, drží to pěkně pohromadě, měsíc jako průvodce básní, civilní jazyk a zároveň pěkné obrazy... je to moc dobrý, fakt asi nejlepší od tebe, co jsem četla.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
| pjer (Občasný) - 22.4.2004 > Kelly> Díky moc!
Bohužel teď nemám čas si znovu projíždět celou báseň a srovnávat ji s tvými připomínkami... jsem v práci...
K bodu IX.: původně tam bylo "Zůstaneme spolu." To jsem později (společně s několika dalšími částmi) změnil, zdálo se mi to moc sladké. Občas se mi však stane, že při autorském čtení bod IX. nepřečtu, pokaždé ten příběh vnímám jinak... naposledy jsem spontánně skončil někde v půlce bodu VIII.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ariel (Občasný) - 21.8.2004 > pjer> Možná funguje jinak - ale jinak jo...
Emmet je v něčem... dost nezabezpečený, tak je to možná taková jeho snaha o stavbu plotu. Ale mohu se mýlit. První dojem má právě tak velkou vypovídací hodnotu, jako je strašně zrádný...
Zdá se, jako by ses od desátého nadechoval.
Jinak, s tím personne, myslím, že tě to trochu vzalo, a o to tu vlastně jde, ne o nějaké pofiderní líbení se... :) ale zase se můžu mýlit, proto se taky tolik domnívám
Některé obraty v této zprávě by se dost dobře daly užít v básni... pro mě v tom není žádný rozdíl, mé básně jsou často právě tak dobré jako moje zprávy...
A celá tahle zpráva může být zřena jako výraz té mojí samolibosti :)
| | | <reagovat |
|
|
| pjer (Občasný) - 2.10.2004 > Přeslička> díky moc!
Jižní předměstí mám taky moc rád - kvůli prostoru, akcím a lidem, kteří je pořádají
| | | <reagovat |
|