|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
toono (Stálý) - 28.6.2004 > fotka nuda, tema, no ani bych to tak nenazval.. proste zacatecnik s nahatou zenskou..
treba ocenit kycovite, nicmene trosku lip nez amatersky vyhlizejici barvy..
jelikoz je jenda citlivy muz, ktery pise poezii a na architekturu nesel kvuli social. realismu, kery se prestal stavet driv nez se jenda narodil k letum neuspesnych pokousu fotit, davam za 4..(ale jsou to nakonec jen ty barvy)
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|
| Bernie (Občasný) - 28.6.2004 > toono> Já si myslím, že na Toona si tu už všichni zvykli. Nově příchozí většinou po pár týdnech pochopí, s kým mají tu čest, ti starší ho ignorují.
Sám nic neumí, to co tu prezentuje je, až na vzácné vyjímky, hodně slabé, ale keců má vždy jako Špidla před volbami.
Ty osobní útoky ukazují na nějaký nezvládnutý komplex.
Toono, svět se proti tobě nespikl a nechce ti ublížit, zkus si to uvědomit.
Na druhou stranu, každá "vesnice" má svého "blázna", proč by TOTEM měl být vyjímka, že ?
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BlueSky (Občasný) - 28.6.2004 > Židle se kácí, ruce mezi nohama a i ty nohy ohnuté tak divně, přepal na koleni, ten hrozný stín přes břicho - souhlas s Lucií, že modelka vypadá jako mrzáček, nábytek jak z Ikea, nic zvláštního nevidím, snad jen souznění barev- béžová a ta krvavá rudá. Sladění barvy svíce a závěsu. Model tam možná ani nemusel být. Má-li zpodobňovat bohyni vítězství, trochu nechápu v čem? Nepůsobí to na mě. Nepleťte si , prosím, tuto kritiku s kritikou modelky, ta jistě má co ukázat, škoda, že na této fotce, póze a osvětlení to nevyzní. Řada lidí tu skutečně hodnotí spíš tvary modelu než fotku jako takovou:-))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
| toono (Stálý) - 29.6.2004 > yenda> no tak z kradeni napadu te rozhodne obvinovat nebudu.. leda by tam nejake byli.. apropo.. na tech strankach neco takoveho je: az navazu potrebne kontakty.. noo??
ale rozhodne to nemyslim spatne, neznam te a nemam duvod na tebe jinak nez takhle utocit.. a vubec ne v osobni rovine..
| | | <reagovat |
|
|
BlueSky (Občasný) - 29.6.2004 > Já tedy nevím, na co si tu stěžujete? "Poučena " z jiných serverů, nenapsala jsem nic jiného, než co by Yendovi napsali právě na těch serverech jiní. Nebodovala jsem, protože je fakt, že na někoho to působit může, na někoho ne, protože každý jsme jiný a každý vnímáme jinak. Většině se to líbit může, neříkám, že ne. Mně tahle fotka nesedla, ale pokusila jsem se aspoň napsat, co je PRO MĚ špatně. A co je na ní PRO MĚ fajn. KAŽDÁ KRITIKA JE SUBJEKTIVNÍ. I po technické stránce, někdy se mi zdá neostrost snímku fajn do pocitu a podtrhne vyznění, někdy je to naopak, atd.
Ale měla jsem za to, že názor si tu každý vyjádřit může, bez nějakého osobního napadání...ale ne, ono to skončí u honu jak na autora příspěvku, tak i na "hodnotitele" a to by bylo, když by tu nebyl problém, že bychom si ho nevytvořili:-) Neblbněte, lidi, na světě je tolik reálného zla a někteří z vás ještě k tomu bojují virtuálně:-)
| | | <reagovat |
|
Lucie (Občasný,Redaktor) - 29.6.2004 > souhlas s bluesky - ale ne, ono to skončí u honu jak na autora příspěvku, tak i na "hodnotitele"
a nemyslim si, že by to bylo na jinejch servrech lepší....
| | | <reagovat |
|
|
|
| Bernie (Občasný) - 28.6.2004 > Lucie> Protože prostě není.
Není tragická. Jeden bod patří tragickým výcvakům, blbě vyfoceným zvířatům, šicím strojům, západům slunce, okopírovaným grafikám, ... .
Je to hodnocení, které dám naprosto nezvládnuté fotce (čemukoliv jinému) s obrovskými technickými a kompozičními nedostatky.
A Yendova fotka prostě není ten případ. Nevím, čím Tě třeba konkrétně v tomhle případě Yenda tak "znechutil", žes dala za 1.
Já se snažím hodnotit jen věci, co mně osloví, ať už jsem z nich nadšený, nebo znechucený. Na ty ostatní prostě kašlu, jsou mi jedno.
Vůbec, systém hodnocení na Totemu je pěkně slabý.
Jste tu schopní dát pět bodů Ostru_žině, naprostému podprůměru a na druhou stranu shazovat věci mnohem povedenější.
Ach jo, tohle byl důvod, proč jsem před pár měsíci přestal dávat fota a nejspíš bude zase.
Co takhle zavést podrobnější systém hodnocení? Technického zvládnutí, atmosféry a kreativity ?
Zobrazovat tři údaje a průměr. Myslím, že by to místnímu prostředí dost prospělo.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|