|
|
|
|
|
|
|
|
ariel (Občasný) - 2.9.2004 > to věnování bych vynechal, koho to zajímá?
ten jednorožeč už zavání klišé, ale budiž
tvá vášeň pro chlast a kouření mě taky příliš neoslovuje - to víno se dá obhájit, ale ta cigareta, není tam nadbytečná??
ten konec je moc hezkej, smutnej
| Body: 5
| | <reagovat |
|
| pjer (Občasný) - 2.9.2004 > ariel> Když tolik výhrad, proč pět bodů?
Věnování tam je, protože k tomu textu patří... já taky neznám všechny lidi, jimž jsou věnovány básně v Magorových labubích písních, a co? A navíc, pokud to jednou nějak přepíšu do wordu a rozdám známým, to věnování tam bude taky.
Jednorožec je klišé, souhlas, proto jsme ho sežrali.
Ta cigareta je obhajitelná v kontextu toho, že celý text je inspirován výstavou na plzeňském Jižním předměstí... je věnován autorce výstavy... souhlasím s tím, že tato informace nemusí nikoho zajímat, že celý text musí mít smysl sám o sobě (pokusil jsem se o to).
Má vášeň pro chlast? Mám raději Gambáč než víno... ale myslím, že jsem nepsal o tom, že chlastám a kouřím.
Díky.
| | | <reagovat |
|
ariel (Občasný) - 2.9.2004 > alkohol, cigarety - myslím že o tom píšeš v každé druhé básni
výhrady s počtem bodů vždy nesouvisí, když hodnotíš báseň která ti stojí za to, tak většinou něco najdeš
| | | <reagovat |
|
| pjer (Občasný) - 3.9.2004 > ariel> v každé druhé? no nevím, je to možné, třeba se to tam nějakým způsobem vkrádá samo, podvědomě... je fajn, že mé texty znáš tak dobře!
díky, že ti tato báseň stojí za to, vzhledem ke tvým výhradám, možná by bylo stačilo napsat pouze konec...
| | | <reagovat |
|
|
|
|