|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ouvej (Občasný) - 8.10.2004 > Pierre Bosquet> A víš co? Já těm lidem vlastně fandím. Ano - píšou hrozně naivní věci, ale proč je srážet?Já si nemyslím, že by zrovna tohle byl úplný propadák. Ano - dnes se taková poezie nepíše, a vlastně ani nečte. Ale nečte? Myslím, že minimálně pár lidí na totemu právě tohle oslovuje.
Ale jo, říkáš svůj názor, a třeba se mýlím s tím zlým úmyslem. Koneckonců tvých poznámek si vážím a většinou s nimi souhlasím. Jen se malounko bojím takového honu na čarodějnice "za totem krásnější a čistější směrem k jediné správné poezii". Třeba maluji čerta na zeď. Třeba je nutné, aby někdo - třeba ty, říkal pravdu do očí mazalům - (tím teď nemyslím tohle dílko, protože tohle mi tak hrozné opravdu nepřijde), ale jestliže vznikne skupinka lidí, kteří mají pocit, že se musí spojit a "bojovat" proti "establishmentu" Totemu, je něco špatně.
| | | <reagovat |
|
|
|
| ouvej (Občasný) - 8.10.2004 > Max Bubakoff> Ale neboj, básnici jsou nátury mírné, neagresivní, melancholické až tklivé.
Jaká GORILA? Za ženu vezmu si gorilu, snad nějak shodneme se... tudle myslíš?
:-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
zirael (Občasný) - 10.10.2004 > jen na okraj: ne, nebyl to zlý úmysl. minimálně ouvej by mohla vědět, že nejsem ten typ, kterej chodí po konkurenci a lepí jim jedničky. ten text je pro mě prostě špatný, chcete-li kýčovitý a plný klišé, a na základě toho jsem hodnotila, jak jsem hodnotila. jistě všichni souhlasí, že mám právo dát čemukoliv jakékoliv ohodnocení, 5 nebo 1, vždyť tím taky vyjadřuju jen SVŮJ názor (nevztahuje se na notorické škodiče, ale mezi ty se nepočítám) a od toho tady taky je stupnice 1 - 5.
HOWG
means Hezké Odpoledne Wšem Gerilám
| | | <reagovat |
|
|
|