|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Lada Niola (Občasný) - 21.10.2004 > RadimP> to se ti ani nedivim, jsem to tentokrát načrtla v mnohem hrubších rysech (prozměnu), než mám ve zvyku :)
psala jsem o děsu, kterej maj občas navzájem ze sebe odlišný pohlaví. jakože úplně obvyklá věc, jako koupelna, která je doménou především ženy :) uter a tak, můžou ve chlapovi vzbuzovat tíseň.
ty dva partneři, co se objevujou v tý básni, jsou v konfliktu. ona ho ze sebe obrazně řečeno pečlivě depiluje, což on nechápe. on by všechno řešil silou, rozmáchle, prostě jinak (to je ta sekyra).
aspoň tohle jsem do textu chtěla vložit :)
| | | <reagovat |
|
| RadimP (Občasný) - 21.10.2004 > Lada Niola> no vidiš, tak toho bych se, s podobnými tématy zkušeností naprosto nemaje, byl nedohledal :-))
dovysvětleno líbí... jen příště možná aspoň o trošku košatěji, ta 2. str. je fakt těžko rozšifrovatelná.
fajn, že má cenu nad Tvými dílky přemýšlet ;-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Petr Vaněk (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> jedna z těch divokejch básní, co píšou nespoutané ženy a muži, když se protáhnou po obědě na židli a stiskem přeměří, kolik jim vyrazilo po knedlu špeků:)))
si budu číst, co chci, sím:)
| | | <reagovat |
|
| Petr Vaněk (Občasný) - 11.4.2005 > Lada Niola> akorát je teda fakt, že jsem čekal nějaký poučení... přece jenom... ten název, samá biologie:)
a zkrveživ má pravdu, hanit se nemusíš:)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|