|
|
|
|
|
|
ztratila (Občasný) - 25.10.2004 > Jináč básnička líbí, ale skoro bych řekla, že by se hodilo po osmým verši provést vrtuli v CO SE MÁ STÁT SE STANE a ten zbytek jako ocásek utnout.
gé-> to nebude otázka osobní originality, ale spíš globálního archetypálna:)
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|
g morr (Občasný) - 25.10.2004 > Něco na tom je. Ten maglajz kolem toho, kdo vlastně nevstoupil mi nevadí... mimchodem, mnohem lepší verze mi vylezla na jazyk minulý pátek... ani jsem nevěděl jak – ale rád se o ni podělím (stejně je to tak na ráně, že to musel někdo říct přede mnou): nevstoupíš dvakrát do téže ženy.
Achyles byl určitě bijec a negramot, tak by mu nevadilo, že ho píšeš s tvrdým. Jako tehdejší nadsamec jistě byl i se stále tvrdým.
Něco na tom je. Ale neptej se mě co.
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
| ztratila (Občasný) - 25.10.2004 > g morr> Proboha do jaký party?
S pannou to je podzemní univerzita: je nutný vysvětlit to tak, aby to pochopili i kluci v hospodě. Čili názorně. Hmatatelně. Následoval obdobný příklad s Platónem a idejemi - to ej vrchní a půllitry, ale jen jako stínohra.
...
Nicméně se obávám, že podstata každého vstoupení je tak nějak hmatatelná...nebo ne? Kdyby nebyla, taky by se to mohlo jmenovat katarze...
| | | <reagovat |
|
| g morr (Občasný) - 26.10.2004 > Ztratila> hm... asi do nějaký cynický party.
proč byzme to měli přes ídeje, když to jde hmatatelně.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
cirrat (Občasný) - 1.11.2004 > moje nerrrvy - občas se mi stává, že mě diskuze komentujících zaujmou více, než dílo autorovo.... Asi, až se to jednou snad bude vydávat, by to chtělo k tomu přidat. :-)))
Tohle není ten případ - Jannisi, ty stejně víš, co si myslím, takže.... :-)))))
Spíš mi příjde poslední dobou, že tu sem tam vznikají dvě díla - básnické a na něm založené komentátorské *****
| | | <reagovat |
|
|
|
|