Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 22.11.
Cecílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pojď blíž, ať se nakazíš
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.11.2004 > Hustý, už ten název
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 24.11.2004 > :O))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 24.11.2004 >
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 24.11.2004 >

Pobavilo. :-))

 

Kam jsme to dospěli? Člověče, jak tam narveš ty hleny - už ani ta tercína není tak laciná.

 

 


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > ouvej> sem kouzelník....... vodu z kohoutku prodám vám jako vzácnej lurdskej životabudič.....
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 24.11.2004 >
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 24.11.2004 >

Přijde mi to dobré :-), ovšem o tercínách v barvách podzimu toho moc nevím

No a pobavilo, seví.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > protěž> vo tom to je.....pobavit....todle je jako fastfud v poézii...nadlábneš se a deš dál...chvíli máš cejchu plnou....a je čék spokojenej:)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> Tak to je velká myšlenka, fakt že jo :-)
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 24.11.2004 >

Zvláštně ses s tím vypořádal:))


<reagovat 
zombux (Občasný) - 24.11.2004 > heh, no nazdar :)))
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 24.11.2004 > čtvrtá sloka mi z toho vybočuje, je trochu kostrbatá. jinak super.
Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Lada Niola> jak kostrbatá...nejni love, nejni koitus.....esmeraldy z nádraží si vybíraj kohoutky s nějvětšim kanďákem vokeny...:)
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> jen píšu, jak to působí na mě, si nemyslim, že mám patent na rozum ;-) je to jen můj blbej zážitek z četby :)
prostě je to samej pěknej obraz a najednou ta čtvrtá strofa je úplně jiná, přijde mi, jako by ses tam snažil dostat tam trochu na sílu určitý sdělení.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Lada Niola> řikám....v poho, je to jen zaplivanej bufáč...poezijní:))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> ale dyť mně se to líbí :) (ta poezie, ne bufáč :))
<reagovat 
Lei (Občasný) - 24.11.2004 > maxi, ty duše básnická, očekával jsem víc hniloby. zklamals mě!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Lei> teda, sudy s naloženejma týpkama, to se ti nelíbilo a tady bys chtěl víc hniloby....:)))
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 24.11.2004 > Hmňo :o)))
Body: 5
<reagovat 
Guerilla (Občasný) - 24.11.2004 > Guerilla je tu!!!
Vidím, že sémě bylo zaseto a už klíčí
"až nás půjdou
milióny
všichni proti
větru..." J
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 24.11.2004 > Guerilla> :-) :-) :-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Guerilla> todle jako nejni přihláška do gengu......:)))
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 24.11.2004 >

ta sadařova žena, ta by teda zasloužila :))))))))))))

 


Body: 5
<reagovat 
egil (Stálý,Redaktor) - 24.11.2004 > Ano, kdo neumí, alespoň paroduje; na netu jsem se přesvědčil už mnohokrát. Sorry, ale asi už nemám pochopení pro podobné trapnůstky. Je to blábol.
Body: 2
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > egil> ale jasně....je....tady vyhlásila guerilla soutěž, tak sem se zúčastnil, promiň...:)
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 24.11.2004 > potřeboval bys konzultaci, nebo inzultaci, vyber si:-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > blondýna> a já chudák študuju formu, abych jako uspěl a sem zase neumětel a blábolil(uživatelka téhož jména promine) navíc sem hulvát a votravuju vzduch....ech....zloduch sem a nezasloužím si dýchat vzduch zde,......každý můj krok bude považován za přímý útok na egila.....:)))co sem komu proved:))))
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> čéče, neprovokuj, eště nás vobšťastní další moudrostí a pustim to, mám čerstvě vypraný džínsy...kdyby chudák věděl, co práce to dá, taková parodie...a že se to musí sakra umět ;)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Pierre Bosquet> taky si řikám, že budu rači kušovat...mě je zas, po tý včerejší smršti, nějak těžko ve voblasti cejchy...asi by to pak šlo horem...:))
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 24.11.2004 > Ač jsem blábolil, mně to nepřipadá jako blábol, nemohu souhlasit s Egilem, nepřipadá mi to trapný, naopak
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > blabolil> já věděl, že mi moji blábolilové budou rozumět......:))) ale je to vončo...dozvěděl sem se, že už sem někoho pobavil, někoho zhnusil....:)))
<reagovat 
 blabolil (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> Ano, velmi dobře rozumí, nakonec to, že je někdo zhnusen, někdo pobaven, to je právě ta echt poezie.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > blabolil> tak to pak už je jasné, že tomu nemůže mistr rozumět.....;-)dyž je to teda echtovka:)))
<reagovat 
 blabolil (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> Jasan, moje řeč.
<reagovat 
Newton (Občasný) - 24.11.2004 >
<reagovat 
Emmet_RAY (Stálý) - 24.11.2004 > chi.. 3-4

nemám čas psát ti co je tam blbě a proč forma není zcela košer, ale řekl bych že tobě je to stejně u hemeroidů, takže oba ušetříme čas..

je to sice pěkná blbost, ale docela hezky zvučí a líbila se.. (maloučko)
Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Emmet_RAY> teda emméte.....tragickej lidskej vosud a blbost?:))))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Stálý) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> pogri gizd, buď rád za tu čtyřku z kamarádčoftu a nemáchej tady kecama o učiteli tance a baletním souboru zblblých ukrajinských dělníků v nemocničních pyžamech, ju? .-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Emmet_RAY> nemělo tam bejt pozri?.....ale jo čéče....voceňuju to....:))) mě tak napadá, to by bylo dílo....vo úkáčskym souboru...:))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Stálý) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> ano.. mé poznámky jsou loukou pokrytou rozkvetlými pluhastvami inspirace .-)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 24.11.2004 > cením si toho už jako počinu...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Ariel_GAY> jsem rád, že oceňuješ snahu....přidat se k projektu:)))dyk je to cvíčko.....:))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 25.11.2004 > I já oceňuji, a od tebe obzvlášť. Navíc pobavilo.  Navíc mi tam ten latinskej verš přijde vtipně zamontovanej.
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 24.11.2004 > Máš tam o strofu navíc, ale je to na potlesk:-)
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Zviřátko> ti nevim děfče....pečlivě sem studoval toho týpka....mno napsal nějakou theorii básnišek a rýmů...teda, připadalo mi, jako by ten chlápek mluvil jak z jiný galaxie...ale dočet sem se tam, že to je tagle v oukleji...ale řikám...byl to jen nějakej spisek nějakýho pičuse....:))
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> neříkám, že to tak být nemůže...chlapče..., jen když už ses inspiroval, tak píšu, že máš o jednu strofu navíc NEŽ MY; jinak mám ten dojem, že teoreticky vzato není počet strof v tercíně omezený...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Zviřátko> jojo...vo tom sem se tam taky něco dočet...že se jako dá naskládat těhdle strof plná prdel.....jako neber si to ve zlym...:))
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> Nějak nevím, co bych si měla brát ve zlým?
Jestli Tvé poznámky...se známe, ne? Začínám si zvykat:-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > Zviřátko> jako to voslovení......:)))
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> Zas tak moc mě to nevzalo...jen jsem si nemohla odustit to "chlapče"
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter