|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miroslav Langer (Občasný) - 11.1.2005 > Filipe, děkuji za vysvětlení. Takhle je to přesné. Ještě popřemýšlím, možná se vrátím a uberu nějaký ten bodík, jestli mě něco napadne, takhle je to ale velmi přesné.
Emmet se projevil jako blbec a ještě se tím chlubí.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
čtenář Felipe - 12.1.2005 > Inu, každý máme své mouchy... Tenhle odejde a přitom má jedno oko i tu i tam a zase se vrátí, když cítí pach hořící koudele, přehlédne se krapet v g-morrově tvrzení, ale!
Ale nicméně má pravdu.
Jiní zase mají jiné chyby. Klesnou dokonce na úroveň totemích mláďat, která jako strašlivou pomstu ťapají jedničky (když jsem tu začínal, byly to ještě pětky) pod každý příspěvek dotyčného nemile viděného. Paradoxem je to, že ty jedničky (dříve pětky) plácnou i pod příspěvky, které by sama napsat... nedokázala.
A co víc, a co hůř. Řadí se pak i k takovým póvlům, co na věcnou a vcelku odbornou (nebo alespoň zasvěcenou a na úrovni) debatu odpovídají diskuzním příspěvkem v podobě jedné, či dvou šťavnatých nadávek. :-)))
So ist das Leben.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| Miroslav Langer (Občasný) - 11.1.2005 > Emmet_RAY> A ještě se tím chlubí .
Jako blbce jsem Tě odsoudil za něco jiného, než si teď myslíš. Také Filip reagoval v prvním odstavci na něco jiného, než jsi si Ty myslel. Přesto jsi ho označil za pablba nebo lháře a také za někoho, kdo nedokázal důstojně odejít - to jsi právě v souvislosti s tím, že Filip reagoval na určitou prosbu, a proto napsal tenhle druhej díl, zaspal asi tak o jeden příspěvek, žejo.
| | | <reagovat |
|
| Emmet_RAY (Občasný) - 11.1.2005 > Okino> to je tvůj názor
a tím úvodem jsem jsem nemyslel první odstavec, ale úvod - tedy to co se zobrazuje ve vašem prostoru hned pod názvem příspěvku - ten úvod se týkal g morra, byl vylhaný a Filip jej, jak je pro něj celkem typické, brzy změnil
ale tím bych to ukončil, jsem rád, že mám od něj aspoň trochu klid a nehodlám nadále chodit pod jeho příspěvky
Bafomet s Tebou, Okino..
Ps: a za člověka, který nedokázal důstojně odejít, jsem jej označil prot, že zde po ohlášení svého odchodu, ohlášení s pompou vskutku lyrykovskou, založil ještě několik fór a publikoval minimálně pět příspěvků.. that is real all - pokud mámš potřebu ještě nějak reagovat, tak prosím dpomocí osobní zprávy
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|