Kde zažijete dobrodružství za 3,- koruny?
Nečekaně blízko: na dámských toaletách stanice metra Nádraží Holešovice. Unuděný mladík od vás zkasíruje příslušnou částku a musíte si hned u okénka vzít toaletní papír, jinak máte smůlu, milé dámy. Z šesti kabinek jsou funkční dvě – jedna bez prkýnka, druhá s rozbitým prkýnkem – v tom se liší, v obtížnosti zavřít dveře na rozviklanou petlici se shodují. Na věšák zapomeňte, na světlo taktéž, ale zase tu máte na obrázku slečnu ve značkovém spodním prádle (škoda nevyužít této plochy na reklamu – viz www. reklamanawc.cz). Modelčiny nohy zdobí cedule: UDRŽUJTE ČISTOTU – tím myslí v rohu přetékající koš? Odvážíte se spláchnout (po chvíli váhání, co bude následovat). Uf, funguje skoro bezvadně. Se štěstím se vám podaří otevřít dveře, chvíli marně hledáte mýdlo – bingo! Žlutá nádoba s podezřelým obsahem postavená na umyvadle (u jednoho z pěti). Voda teče, překvapivě jen studená, ručníky či ubrousky… Co to je? Odcházíte buď nasupená nebo s triumfálním úsměvem na rtech: kde si vybijete svůj adrenalin za tři kačky, při dnešní drahotě?
Na rozdíl od nové stanice Kobylisy; zde vás čeká přímo pohádka a světe div se - za tři koruny! (zatím). Vše voní novotou, čistotou a ochotou, barevně vyladěný prostor s velkými zrcadli vás vítá. Rada na závěr pro ty, které nedávají přednost adrenalinovým sportům a zážitkům: až budete „stepovat“ při cestě domů metrem, vydržte do Kobylis, vyplatí se to.
Na vlastní kůži vyzkoušela Katka
|