|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
egil (Stálý,Redaktor) - 1.3.2005 >
Vlastně bych se připojil k těm, kteří se vyjádřili ve smylu: je milá.
Celkem mi sedla, ale je... – jak to říct – , přijde mi, oproti některým z tvých jiných, probásněná jakoby do plochy.
+ je celkem ucelená, slušně napsaná.
- spíš milý vzkaz, který se snaží zobecnit sdělení pointu použitím subst. ticho (což je osvědčený a účinný postup, ale...:)
Dobrý, i když, a tady se připojím k některým, rozhodně umíš lepší...
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
| ariel (Občasný) - 2.3.2005 > egil> hele teď buď tu plkáš (mimochodem, nechápu, proč jsi - dle mého skromného názoru - tak zrůdně odbyl svoje komentáře v posledním čísle časopisu), nebo máš nějaký informace/vidění světa, který mi zatím unikly
probásněná do plochy - to už je zase spíš báseň než vysvětlující info, ne?
a zobecnění užitím substantiva ticho - to teda fakt nechápu
podle mě jsou to tvoje dojmy, zvláštní, ale vysvětlení moc neposkytujou
| | | <reagovat |
|
| egil (Stálý,Redaktor) - 3.3.2005 > ariel> arieli, odpusť si komentáře mých poznámek (navíc — jejich motivace je monemtálně dost zřejmá).
"zobecnění užitím substantiva ticho - to teda fakt nechápu" , ano, ale to je tvůj problém. zkrveživ pochopil, z mé reakce si odnesl "to své".
takže opakuji – tvoje nechápavost není můj problém;)
a už jsem ti řekl → odmítám se s tebou dál bavit, obzvláště po tvých včerejších psychopatických výlevech tě považuju za potenciálně nebezpečného tvora. takže naposledy: nazdar.
| | | <reagovat |
|
| ariel (Občasný) - 3.3.2005 > egil> není dost zřejmá
a myslím si, že se bojíš teď něco vysvětlovat... což je škoda, mohls mi ukázat, jestli vidíš něco, co já ne...
a zkrveživ to podle mě moc nepochopil, viz jeho trochu rozpačitou reakci... ale nevím, jen se domnívám
| | | <reagovat |
|
|
ariel (Občasný) - 3.3.2005 > prosím tě, co to znamená:
"spíš milý vzkaz, který se snaží zobecnit sdělení pointu použitím subst. ticho (což je osvědčený a účinný postup...)"
?
ať se taky něco dozvím (kromě toho, že jsem sociopat)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|