Čtení TOTEMu v bývalé Damúze 14.3. 2005
Toto pondělí, 14. 3. 2005, se uskutečnilo naše další pravidelné autorské čtení. Tentokrát jsme se ovšem nesešli v prostoru Týnské literární kavárny, ale v literární kavárně v Řetězové (Řetězová 10, Praha 1, bývalá Damúza). I tento prostor se nám podařilo zaplnit - vlastně do posledního místa (sešlo se nás určitě víc než čtyřicet). Na samotném čtení tentokrát zazněla pouze poezie. Po mém úvodním slovu, jsem představil finského básníka Paava Haavikka několika ukázkami z jeho básní. Se svou tvorbou pak následovali: Naty, Petula, čaro, Ládí, Noe, Augustin Šípek, Makča, drfaust a klipeto. Shodou všech okolností připravoval ten večer pan domácí výbornou zelňačku, která se brzy po zakončení akce stala mezi účastníky velmi populární. Samotný můj subjektivní dojem z onoho nového prostoru je, že především z akustických důvodů je ke čtení mnohem vhodnější než prostor v Týnské. Jistou nevýhodou ovšem je nutnost scházet do sklepa po relativně příkrých schodech, což může při roznášení konzumace činit obtíže:-). Taktéž musím říct, že napříště zřejmě bude dobré prostor před čtením mírně přestavět, aby více vyhovoval ergonomickým požadavkům.
Všem zúčastněným za redakci časopisu TOTEM.cz děkuji.
drfaust
Fotoreportáž z akce naleznete zde: MPosp foto. |