|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Fredy_Brown> NIN samozřejmě znám velmi dobře a poslouchám. MM jsem si nepustila hodně dlouho. Prodigy jsem milovala, na samostatný koncert bych šla, ale... (V Brně jsem žila 4 roky, 6 let jsem v Praze)
Ten věk jsem Ti odhadovala, já se právě po té dvacítce zklidnila (teď mi je 28). Ale v pubertě to byl samý piercing, dredy, těžký boty... :)
Byla jsem takový ten "hodný rebel", co se dobře učí, chodí domů včas a nenadopovaný, ale rád provokuje zjevem i názorama. Ale člověk se začal sklidňovat, potřeba zvýraznit se a provokovat opadla. Piercingy šly téměř skoro všechny pryč, oblečky se staly usedlejšími...
Taky Tě to přejde. ;)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zuzzz (Občasný) - 12.5.2005 > Mishka> Jasne, ja vim, je to vystizny, je to asi jen nejakej muj problem s poc. grafikou. Mam totiz posledni dobou pocit, ze vetsina takovyhle veci je nejak odlidstena, bez niterne osobni vypovedi, je to vsechno takovy chladny... proste ve srovnani treba s Nikovymi kresbami nebo Kadovymi malbami mi to prijde o neco ochuzeny...
Tim, ze tam neni nejaka uvolnena linka nebo tah vytvoreny lidskou rukou, je to proste dost studeny a casto to vlastne nevypovida temer nic o tvurci a jeho pocitech, casto je to jen hezky, tak to aspon vnimam ja.
| | | <reagovat |
|
| Mishka (Občasný) - 12.5.2005 > Zuzzz> já vím, už jsme to několikrát řešily. ve většině s Tebou souhlasím. Nik i Káda jsou pro mě "páni umělci" a ostatní "kreslíři" vedle nich můžou taky vypadat jako looseři, co kreslí něco, co vypadá odlidštěně a nevypovídá tolik o autorovi, byť je to rukou na papíře/plátnu.
No, zrovna u mě bych řekla, že moje grafiky velmi odpovídají mým pocitům (až třeba na Trvalé následky, ale to jsou vyjímky). Zvlášť, když všechno tohle je volná grafika, kterou tvořit nemusím, jen mám přetlaky a když tvořím grafiky jako Jeho, Fucker, Bolíš... tak proto, že je to přesně o tom, jak mi je. ;)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|