Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Akt Denisa
Autor: mperdik (Občasný) - publikováno 28.7.2005 (10:20:37)
Taková malá zkouška z Olympusem E-20P


Poznámky k tomuto příspěvku
Bellis (Občasný) - 28.7.2005 > Hodnoti nebudu. Zajímavé. Nesedí mi to spodní prádlo, řetízek a prstýnek na ruce a asi bych volila jinou pozici.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 28.7.2005 > Pozice je podle mě fajn (až na ten kousek nohy čico, co vykukuje za kolenem, to ruší), co se týče spodního prádla, šperků tak souhlasím s Bellis.. A taky mi vadí to pojetí (ale jako zkouška proč ne) .. je to taková Denisa no.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.7.2005 > to nezáleží na mně, já nejsu redaktor fotografie.
<reagovat 
Čtenář - 2.8.2005 > Tohle je úplně strašné - nepřirozený, křečovitý výraz, špatně nasvícené - hlavně obličej, ty zařízlé kalhotky a vlevo vyčuhuje kus lýtka a chodidla. Běs.
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 3.8.2005 > čtenář> no jo anonym
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > Jako vtip celkem dobré. Podráždit lidi, proč ne. Jestli je to ale míněno vážně tak potěš.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > Minerva> 

at uz se vrati ta stara dobra doba bombardaku!!


<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > Minerva> z ciste teoretickeho hlediska se zde ta holka tvari ponekud mirne opozdene..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > toono> a prej ze protiklady pritahuji.. tady nejen pritahuje i prituhuje.. a bude hur..
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 28.7.2005 > Denisu to podle úsměvu baví, ale to na dobrý akt asi nestačí, že? jinak model hezkej.. to jo. ale nápad mě nijak neslovil.
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 29.7.2005 > drfaust> Dobrá, za chvíli zveřejním nový nápad. Doufám, že to bude do časopisu!
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 28.7.2005 > neber ty body prosím jako hodnocení fotky, ta stojí za hovno, já jen prostě slintám nad hezkou polosvlečenou holkou (ač nesnáším tanga)
Body: 5
<reagovat 
 Bellis (Občasný) - 28.7.2005 > Emmet_RAY> Vážně?
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 28.7.2005 > Emmet_RAY> a mne se fotka i docela libi
Body: 5
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 29.7.2005 > Emmet_RAY> Dobrá, nafotím ji bez tang!

A taky v zajimavější poloze.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 28.7.2005 > Bellis> Vážně. Akorát nevím, ke které části mé poznámky se vztahuje tvá otázka
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 28.7.2005 >

zaujímavý pohľad, také šibalstvo s klamstvom naraz, či ako...

asi tak:

však ich dobehneme


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > maxima gali> Vždyť jen tak blbě civí!
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> no... aj blbě civeť treba vedieť... :)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > maxima gali> Hehe. S tím souhlasím. Pěkné.
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 21.8.2005 > + hloubka ostrosti
+ hezká dívka
- spodní prádlo
- poloha hlavy (nuceně "vykloubená")
- prstýnek s řetízekem
- přímé světlo
<reagovat 
Čtenář - 22.8.2005 > No fotka pěkná,ale zvolil bych šikovnější holku. Obličej křečovitý a ty kalhotky jsou fakt děsné!
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 5.9.2005 > zařezané divadlo
<reagovat 
Hejnovran (Občasný) - 28.9.2005 > tohle ma byt akt?? no nevim nevim...
<reagovat 
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > To je nic. Zbytečná práce.
<reagovat 
kato (Občasný) - 4.1.2006 > jako zkouska? hm, ale zkouska ceho a pred cim? ani ty nasledujici nejsou nicim inym nez zkouskou. jo, kazde se nekde a na necem musi uccit. jaxi mi chybi posloupna pruprava. co jsi zkousel? svetla? pak bys mel mit zmaknutou praci s modelem. zkousel jsi praci s modelem? pak bys mel mit v maliku praci se svetlem.. cely to na me pusobi jako jedna VELKA ZKOUSKA... na nic jinyho to neni.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.9.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter