Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tři z kolekce Pražcem
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 22.8.2005 (09:24:58)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
MiKa (Občasný) - 22.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 22.8.2005 > Ale jo, ma to atmosferu...
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 22.8.2005 > Zuzzz> díky. snad ji bude mít celá temnější vlaková série. ve vděčném vlaku ČD ;) za neslunečného počasí se to cvakalo jedna báseň.
<reagovat 
alias (Občasný) - 22.8.2005 > místy jako črta tužkou

líbí se mi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 22.8.2005 > hmm tak tohle se mi nelíbí
Body: 3
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 22.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 22.8.2005 > Nad Déčkem přemýšlím.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 22.8.2005 > Fredy_Brown> ;) každopádně díky, nechám se případně překvapit ;)
<reagovat 
VenkuPsavá (Občasný) - 22.8.2005 > Voní mi to dálkou. Krásně.
Body: 5
<reagovat 
martin.farka (Občasný) - 22.8.2005 > Oslovuje me to. Paradni napad.
Body: 5
<reagovat 
hledík (Občasný) - 22.8.2005 >
Body: 4
<reagovat 
lennelka (Občasný) - 22.8.2005 > hm..taketo som si ja fotila na ceste z blavy domov v aute... http://www.lennelka.szm.sk/blaces.htm ...ale aj tak 5D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.8.2005 > lennelka> díky.
ale pozor! nemůžeš srovnávat čisté jasné okno auta s krásným melancholickým vzevřením okna v českém vlaku! já nefotila "krajinky přes okno", ale já fotila hlavně náladu okna a možná krajinku za ní. ;) takových oknových fotek je! ale tohle ušmudlané, s narezlými pruhy a uhnívajícím gumovým těsněním mělo atmošku.. alespoň pro mě. ;)
<reagovat 
 lennelka (Občasný) - 23.8.2005 > Mishka> no ved jasne ma to super amotsferu preto tam mas tych 5D :))
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 22.8.2005 > nápad a provedení je super.
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.8.2005 > ireversible> Neříkám, že je to špatný, ale jakej nápad? Ty jsi tu nový, co? Vždyť je to prakticky kopie.
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 23.8.2005 > Janahe> čeho?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.8.2005 > Janahe> ve fotografii už je téměř všechno jen kopie! ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.8.2005 > Janahe> jo, myslela jsi kopii něčeho konkretniho???
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.8.2005 > Mishka> 

Ale ne, myslela jsem nekonkrétní kopii. Ovšem od tebe bych ovšem čekala, že se něčemu takovému budeš vyhýbat jako čert kříži, ale samozřejmě máš i ty právo i na takovéhle fotky, hehe  Jen se musím smát, když tu někdo oceňuje dobrý nápad

Špatná není (teda pro mě osobně je ještě těžko ke zkousnutí to lehké naklonění jakoby omylem, ale jak se tak pozoruji, za pár let to možná zvládnu taky:))


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.8.2005 > Janahe> naklonění jsem si ani neuvědomila. :) ono za jízdy rychlíkem to focení moc stabilní není ;)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.8.2005 > Mishka> Focení ale není totéž co prezentace, umíš přece pracovat s počítačem, když to sem dáš takhle, předpokládám, že na tom trváš.  Já bych to asi hned srovnávala, natahovala, ohýbala apod, nebo naopak nakláněla ještě víc, na tuhle tooní ledabylost si musím ještě chvíli zvykat.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 23.8.2005 > dle čistoty skla v okně usuzuji, že to bylo nejméně ícéčko....
<reagovat 
net (Občasný) - 23.8.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Život (Občasný) - 23.8.2005 > Ta druhá se mi líbí víc.
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 22.8.2005 > Originality máš na rozdávání
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.8.2005 > Minerva> :o))))))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.8.2005 > Minerva> 

ale minervo, zde jiz bylo nescetne krat receno ze miska totem oblazuje pouze z tvurcich pretlaku a o originalitu a nadcasovost se snazi u komercnich zakazek, coz me hodne prekvapilo, nebot jsem to slysel prvne v zivote, myslel jsem ze je tomu v 100% naopak.. jak je videt, asi ma pravdu, protoze jeji tvorba zle opravdu neni originalni a uz vubec ne nadcasova.. a tak nas svoji originalitou a nadcasovosti oslnuje z ruznych komercnich letaku a nevyzadane papirove posty, ktera, jak vime, minimalne nadcasovou je..


<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.8.2005 > zkrveživ> 

podle mne je originelni minimelne nazev one kolekce, "prazcem.." no, neni to poeticky?? jak od honzy n.. a ze to byl a porad je, borec..


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 27.8.2005 > toono> Máš pravdu, název je pozoruhodně mnohoznačný. První interpretace která mne napadla je jednoduchá. Pražce, po pražcích, tedy železnicí. Druhá - rychlík jede do Prahy, je to tedy Pražec, kdyby jel zpět, byl by to Ostravec. Třetí - někdo někoho vzal pražcem po hlavě, buď nějaký dobrý člověk autora (výsledek vidíme) nebo autor zamýšlí tímto způsobem udeřit diváka.

Opravdu pěkné, snad by se Mishka mohla spíše věnovat slovesnému umění.
<reagovat 
eternity (Občasný) - 22.8.2005 > nic moc...
Body: 2
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 22.8.2005 > eternity> Zatím jsem si nevšiml, že bys tu předvedla něco lepšího.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.8.2005 > Fredy_Brown> já si taky všimla, že někteří po týdnu přijdou, ohodnotí 2 příspěvky (z toho jednu dvoječku od pasu), občas předhodí profi světové foto servery (ale sami se vytasí s jedinou fotkou dost špatné kvality) a zase zmizí ;)
<reagovat 
 eternity (Občasný) - 24.8.2005 > Fredy_Brown> svoje fotky urcite nebudem predvadzat na tomto rodinkarskom portali...
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 24.8.2005 > eternity> Ok, tak svoji profesionalitu nebo co to tady předhazuješ předved...když ne fokou (protože to je očividně pod tvoji úroven - potom nechápu těch pár sraček co jsi sem uploadovala) tak konstruktinvní kritikou a ne slovy "nic moc".
<reagovat 
 eternity (Občasný) - 24.8.2005 > Mishka> skus dat svoje fotky na FotoAparat.cz tam s tymito aususmi vobec nepochodis...a ak beres inspiraciu s portalu ktory si mi odporucila pozriet, tak v kazdom pripade sa mas este toho vela ucit...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.8.2005 > eternity> ty máš opravdu na mě nějakou pifku/silné antipatie.
ukaž mi kolik autorů na tomhle amatérském serveru je na úrovni velkých spešl fotografických serverů s profi fotkama a známými jmény?!
že ryješ jen do mě a nízké body sátíš jak plivanec jen ke mě. jsi příliš okatý svou antipatií, než abych Tvé názory mohla brát opravdu vážně!

sám jsi předvedl jednu spíše podprůměrnou fotku.

fotografování je můj koníček a nikdy jsem netvrdila, že jsem profi fotograf a Totem je jen malý amatérský píseček, který si taky nehraje na místo pro profi fotografické umělce, tak nechápu Tvé neustálé pichlavé řeči a proč vůbec ztrácíš čas prouzdáním na Totemu.



<reagovat 
 eternity (Občasný) - 24.8.2005 > Fredy_Brown> ked vies, ona ta slovna kritika urcitych ludi moc boli a potom sa odbavuju na fotkach druhych...myslim si ze body jasne dokazu vystihnut kvalitu a kompo fotky...
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 27.8.2005 > eternity> Aha, pro tebe etalonem kvality perverzní technografický server "majitelů fotoaparátu" www.fotoaparat.cz, tím se mnohé vysvětluje.
<reagovat 
 eternity (Občasný) - 24.8.2005 > Mishka> budem velmi rada ked sa aj ty zamyslis trochu nad tym co si napisala mne...som zvedava ako dlho ti bude trvat kym ti to ozivy trochu pamat...
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 24.8.2005 > eternity> 

Heh tak pochubuju, že zrovna Miskha má za potřebí se mstít na tvých fotkách - směšný.

"myslim si ze body jasne dokazu vystihnut kvalitu a kompo fotky..." za a) nedokážou; za b)"kvalitu a kompo fotky" - tohle by se lidem na předních fotoserverech tuším taky moc nelíbilo.


<reagovat 
 eternity (Občasný) - 27.8.2005 > Minerva> 

pokial ma pamat neklame nic take som nenapisala...len to nech skusi dat tuto fotku na ten portal...to je vsetko...bolo to velmi tazke pochopit...?


<reagovat 
 eternity (Občasný) - 24.8.2005 > Fredy_Brown> prepac, ale v tomto pripade som to pisala mishke...
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 24.8.2005 > eternity> myslím, že ne
<reagovat 
Dekujinechci (Občasný) - 28.8.2005 >
Body: 4
<reagovat 
hermit (Občasný) - 22.11.2005 > jo, super, málo barev, všechno sedí, paráda...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter