Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Soutěže na Totemu
 > Soutěže na Totemu
 > Prázdninová fotka
 > Podzimní listí
 > Dým bramborové nati
 > Česká zima (poezie)
 > Česká zima (próza)
 > Česká zima (fotografie)
 > Česká zima (ostatní výtvarno)
 > Podzimní depky (poezie)
 > Podzimní depky (próza)
 > Podzimní depky (fotografie)
 > Podzimní depky (ostatní výtvarno)
 > MULTIdepky
 > Mé nejlepší dílo (poezie)
 > Mé nejlepší dílo (próza)
 > Mé nejlepší dílo (fotografie)
 > Mé nejlepší dílo (výtvarno)
 > Mé nejlepší dílo (grafika)
 > Mé nejlepší dílo (multimédia)
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - próza
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - poezie
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - foto
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - výtvarno
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - multimédia
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - úlety
 > Podzimní depky 2 (poezie)
 > Podzimní depky 2 (próza)
 > Podzimní depky 2 (fotografie)
 > Podzimní depky 2 (ostatní)
 > Pod povrchem (poezie)
 > Pod povrchem (próza)
 > Pod povrchem (fotografie)
 > Pod povrchem (ostatní)
 > Soutěž - Doširoka otevřené (poezie)
 > Soutěž - Doširoka otevřené (próza)
 > Soutěž - Doširoka otevřené (fotografie)
 > Soutěž - Doširoka otevřené (ostatní)
 > Soutěž - Pojďte se chvíli bát (poezie)
 > Soutěž - Pojďte se chvíli bát (próza)
 > Soutěž - Pojďte se chvíli bát (foto)
 > Soutěž - Pojďte se chvíli bát (ostatní)
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Teorie relativity
Autor: Zbloudilý (Občasný) - publikováno 13.11.2005 (20:31:40)
Teorie relativity

Dívám se na záběry televize. Zprávy, sebevražedný atentát, desítky mrtvých, spousta nešťastných pozůstalých. Sebevrah byl ve svých očích jistě hrdina který zemřel pro správnou věc. Sebevrah s vymytým mozkem kde zůstala jediná myšlenka: „Zabij ve jménu Alláha pro naši svatou věc, staneš se nesmrtelným a Alláh tě na věčném životě zaplaví vším, co si jen budeš přát. Ve svých očích byl hrdina. V jiných terorista a v dalších hloupá ovce využitá na cestě k větším ziskům….
Dívám se na záběry televize. Zprávy, v černých kuklách odění teroristé, nevinná oběť s nožem na krku. Prohlášení o tom, že Alláh je věčný, že nevěřící musí opustit zemi do 24 hodin jinak…. I tito lidé si hrají na hrdiny. Ale už mají k dispozici nejmodernější techniku a heslo „Svou pravdu nebudeme skrývat, dokud nám nebude vidět do obličeje“. Vědí, že není v lidských silách vyhovět jejich ultimátu. Vědí to a už se těší na jatka v přímém přenosu. „Hrdinové“ bez tváří, bez charakteru, s bezbranným rukojmím….
Dívám se na záběry televize. Zprávy, hořící auta v Paříži a dalších francouzských městech… Říkají o těch co zapalují, že jsou to chuligáni, výtržníci (jen proboha ne teroristi). Jsou mladí, jsou bez perspektivy, bez šance na lepší život. Ve svých očích jsou to hrdinové, též v očích některých dalších. V očích jiných jen výrostkové ničící cizí majetek.
Dívám se na záběry televize. Zprávy, muž zastřelil muže který bránil ženu. Běhá mi mráz po zádech. Přemýšlím sám nad sebou, byl bych toho schopen? Zastal bych se? Bránil bych někoho před někým? Nebo bych dělal jako že nic nevidím? Trápím se nad odpovědí a ona nepřichází…. Nevím, mám-li být upřímný, nevím. Nebyl jsem v podobné situaci a nevím jak bych se zachoval. A tak mi zas jen běhá mráz po zádech... Co je to vlastně hrdinství?

Alberte, Alberte ta tvoje teorie relativity je vlastně hrozně moc relativní.


Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 14.11.2005 > Mě tahle šablona: viděl jsem v tv hrozné věci a mám z ních depku příjde děsně ohraná a snad nejpoužívanější.
Je teda důvěryhodná ale ve mně ještě televize depku nevyvolala...spíš nějaké emoce...
Zpracované mi to přešlo pěkně. Depresivní momenty tam jsou. Jde o to že máme hodnotit depku a ne originalitu. ten hlas bych ti i dal ale ještě počkám jak se to ve mně rozloží.
<reagovat 
Zbloudilý (Občasný) - 15.11.2005 > Díky za ohlas. Nepsal jsem to na efekt. Skutečně ne. Ani jsem si to nějak nezpracovával. Víš, tu depku nemám z televize ale ze svých vlastních myšlenek. Vždycky se zamýšlím nad tím, jak bych se asi zachoval a bohužel, často, a to sebekriticky přiznávám, nenacházím odpověď. Krásný den Ti přeju.
<reagovat 
c212h (Občasný) - 30.11.2005 >

Nedívám se na televizi, chodím po ulicích, občas vstoupím do metra. Neměla bych to dělat. Vidím dvě dívky v poplivaných kabátech, pár snědých stejně starých lidí na ně zcela bezdůvodně zaútočilo. Všichni stáli jak přikovaní, nikdo se jich nezastal. Trestuhodně ani já. Stav úzkosti se prohloubil..ven, ven..na vzduch...nevidět zlo, neslyšet zlo... Klid vstoupí do duše..jak relativní... Mně se příspěvek moc líbí. Hlasy už však vyčerpány.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.12.2005 > Trocha obecných pravd a něčí zamýšlení nad světem - nic překvapivého a nic nového
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter