Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bydlí nás tu pět, ale jeden je na cestách
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 26.3.2006 (08:22:24)

 

 

Budík

Čůrat

Mýt se

Snídat

Pracovat

Pracovat

Pracovat

Jíst

Vzdychat

Pracovat

Pracovat

Koupit

Únava

Číst

Únava

Televise

Spát

 

 

 

Brečet

Vzhůru

Najíst

Jesle

Práce

Auto

Motor

Pozdě

Kancelář

Šéf

Koberec

Kovral

Oběd

Lejstra

Lejstra

Jesle

Nakoupit

Umýt

Najíst

Spát

Televise

Spát

 

 

 

Slunce

Teplo

Protahovat se

Kašna

Pít

Ulice

Kytara

Víno

Víno

Jíst?

Tma

Ulice

Víno

Víno

Půlnoc

Spát

 

 

Tma

Převalovat se

Čtyři

Prášky

Ležet

Nic

Obléct

Město

Samoobsluhy

Doktor

Doktor

Jídelna

Spát

Světlo

Vstát

Prášky

Prášky

Televise

Převalovat se

Spát

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 26.3.2006 > ...:))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > dadik> a kam se blížíš ty? 8¨-)))
<reagovat 
skold (Občasný) - 26.3.2006 > chybí
mi
tam
milovat se
milovat se
milovat se
víno
milovat se
milovat se
spát
;)
Body: 4
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > skold5> ty bydlíš u nás v domě?
<reagovat 
 skold (Občasný) - 26.3.2006 > born to be child> :)) to víš, fantazie mi zapracovala trochu jiným směrem ;)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > skold5> ono se to dá alpikovat do nekonečna..v podstatě na každého zvlášť..to jsem i původně chtěl..že by si každý dopsal sůj příběh..ale pak jsem si řekl, že to beztak nemá cenu..tady..tak jsem se pokusil o letmou schematisaci
milovat se je pudová záležitost..tam o fantasii moc nejde..8¨-)
<reagovat 
 skold (Občasný) - 26.3.2006 > born to be child> :) fajn nápad s tou totemovskou aplikací.
no, pudová, to je jistojistá pravda a vzpoměl jsem si na překlad jednoho trojverší z polštiny od pana Nohavici :
Na půdu
pudů
nepudu
:)
;)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > skold5> já nohavicu nemohu ..mám k němu neskonalej odpor 8¨-/
<reagovat 
 skold (Občasný) - 26.3.2006 > born to be child> to je škoda
<reagovat 
dadik (Občasný) - 26.3.2006 > kombinace všeho, věř nebo ne....:))
díky bohu teda
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 26.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 26.3.2006 > ale v každým třetím řádku by bylo - písmák totem...:))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > dadik> a čůrat..čůrat by tam nebylo? 8¨-))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 26.3.2006 > kvalitu tohohle textu uznám, až jej zhudebníš. nikdy mě to nenapadlo, až při pohledu na toto, že ty seš vlastně konceptualista. alespoň mentálně. za jeden z nejcharakterističtějších rysů psýchy konceptualisty považuju odvahu prezentovat svůj artefakt jako veliký, složitým způsobem vznikající. důležitý kus umění. ale rozhodně doporučuju jako námět k diskusi.
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > zklamala> text zhudebnit nelze..když vedle sebe napíšu text původní a text zhudebněný, nepoznáš rozdíl (pokud nebude pozměněn - pak ovšem nebudeš moci hovořit o textu zhudebněném, nýbrž pozměněném)
složitým způsobem vznikající? to nevím..napsal jsem to asi za pět minut..nestihl jsem tu složitost postřehnout..ale někdy taky řídím..a ani si nevšimnu, že jsem například už Lovosice minul..8¨-)
<reagovat 
rýp (Občasný) - 26.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 26.3.2006 > Na Totemu můžeš změnit zvuk.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > zklamala> nevím, že by tu nějaký zvuk byl..ani jak a na co by ch ho měl měnit..
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 26.3.2006 > stačí jeden pohled na publikační formulář.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > zklamala> dobře tedy..totem je podbarven jakýmsi zvukem, který mohu ve formuláři změnit..ale proč bych to..probůh..dělal?
<reagovat 
dadik (Občasný) - 26.3.2006 > čurat by tam bylo a taky by tam určitě bylo kafe
..:))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > dadik> posunout čas
čurat
internet
káva
totem
písmák
písmák
totem
káva
čurat
čurat
totem
písmák
houska
večerníček
totem
spát
písmák
čurat
spát

<reagovat 
 dadik (Občasný) - 26.3.2006 > born to be child> hm, tak takhle to máš taky ne?
ještě bych tam vložila i jiný činnosti, ale radši už mlčím...:)))
OK
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > dadik> nooo..některé dny ano..8¨-))
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.3.2006 > vstát?
běhat
sprcha
čaj
net
jídlo
psát/číst/myslet
potkan
krmení potkana
ven
domů
pivo x jídlo?
totem
ptáci ve tři ráno
zalít květiny
otevřít okno
spát?

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > Jozífek_a_ryby> ty máš potkana! 8¨-))) jůůůů..

takže teď se pohybuješ mezi pivo x jídlo? a ptákamama ve tři ráno? 8¨-)))))
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.3.2006 > no jo, máme potkáně, teda je spíš sestry, ale ta doma moc není, tak ho krmíme my...

nutno ještě poznamenat, že pokud básník vstává až po dvanácté hodině, je třeba dopolední program vmístit do večerního...tj. pohybujeme se mezi jídlem a ptáky, ale možná ještě budeme trochu myslet a pudeme na zdravotní procházku....o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > Jozífek_a_ryby> já musím myslet pořád..abych např. při čůrat věděl, že mám čůrat..
neumím vstávat až po dvanácté hodině..i když loni na podzim jsme vstávali jednou i v půl jedné! ..no 8¨-)
<reagovat 
.......... (Občasný) - 26.3.2006 > :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.3.2006 > to je teda blbý...a jak to máš s dejchánim?
my většinou taky nespíme moc dlouho...to jen když se mění čas :o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > Jozífek_a_ryby> musím často chodit do kopcůch..ono si pak tělo vzpomene samo..hlavně nesmí člověk zapomenout chodit do kopce, jinak by se udusil! 8¨-))
ale já taky dnes spal dlouho! bez ohledu na čas..
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > Jozífek_a_ryby> kdyby tam člověk vyjmenoval všechno z celého dne, tak by to bylo dlouhý jako účet z tesca 8¨-))))
<reagovat 
.......... (Občasný) - 26.3.2006 >

ještě bych tady ráda podotkla, že mě dlouho nic tak nerozesmálo :)  účtúm z tesca nerozumím, konceptaulismu o něco více a poněkud jinak:)))

 

net je fajn:)


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > ..........> to jsem rád! 8¨-)))
vlastně často se snažím rozesmívat lid svou poesií..ale lecky to nevyjde..z různých důvodů 8¨-)

<reagovat 
.......... (Občasný) - 26.3.2006 >

:) bylo to kdysi dávno na mém maturitním večírku - tenkrát jsme odešli s kamarádem na Bolka Polívku - jeho "Pépé" - to bylo poprvý, co jsem se smála něčemu na plátně, co bylo k breku ... :) a od tý doby to tisíckrát přehnal tím i oním směrem ... už se to neopakovalo - je to křehký přechod :) že?:)


<reagovat 
born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > pepé je výtečnej! jsem to viděl jako divadlo..už je to hodně dlouho a docela se to do mě vrylo..
<reagovat 
Barča (Občasný) - 26.3.2006 > Ty tvary se Ti taky povedly ! Ten první ještě není tak unavenej .... abych otočila diskusi taky trošku jinam .... o o o o o o .... o o o o .... Současnost je zde vystižená vlastně už tím, že se ukazuje, že např. televize a čůrání jsou dnes nezbytné a zdraví prospěšné veličiny.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.3.2006 > Barča> všechny nás spojuje televise..a dnes už vlastně i internet 8¨-))
nebejt internetu, nebylo by..teď mě nic nenapadá 8¨-))))
<reagovat 
Barča (Občasný) - 26.3.2006 > Ale jo, internet beru, to je bezva komunikace ! Ale proč televize ???

Tuhle jsem prohodila nic netušíc, že se na TV už asi tři roky nedívám ----- no to bylo pozdvižení !!! Oči na šťopkách, úplně všichni, připadala jsem si jako nějaká zrůda .... Ani jsem se neodvážila říct, že mě víc baví rádio. Svedla jsem to na bolavé oči, což je taky fakt, ale ne ten hlavní. Byl to pro mě šok, ta jejich reakce, zrovna jako pro ně ta moje věta.
<reagovat 
hajka (Občasný) - 27.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bell (Občasný) - 27.3.2006 >


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 27.3.2006 >

Líbí se mi třetí...ostatní jsem nepochopil ;o)


Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.3.2006 > jo, nejlepčí je na tom Televise :o)
<reagovat 
pjer (Občasný) - 27.3.2006 >

takový klipovitý

líbí se mi, jak píšeš "televise"!

jinak se mi to nezdá moc originální... dál nezpracovaný prvotní nápad


Body: 3
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 31.3.2006 > pjer> není?
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 31.3.2006 >  Nejlepší mi přijde název.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter