Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Důkaz č.3 z kolekce Dovolená
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 17.8.2006 (23:03:28)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
S.P. (Občasný) - 17.8.2006 > LUXUSNÍ!!!
<reagovat 
Čtenář - 18.8.2006 > ty rád fakt velké kozy co?! *;o)
<reagovat 
Čtenář - 18.8.2006 > a taky asi neprahneš po anorektičkách a pěkná macanda neurazí zdá se...
<reagovat 
toono (Stálý) - 18.8.2006 > to vypada na redakcni schuzku.. v lumigovi asi procitli posledni zbytky zasleho vkusu a utek..
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 18.8.2006 > 8¨-))))
<reagovat 
jpp (Občasný) - 18.8.2006 > Nebyla to nuda?:-)))
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.8.2006 > jpp> Ano, nuda je to správné slovo.
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.8.2006 > TheThing> Ano, dobrých sportovních fotografií je zde jako šafránu. Rozhodl jsem se to napravit.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 18.8.2006 > Čo to držíš v ľavej ruke? Vkus máš fakt zvláštny..okrem brunety v kresle a blondýny pri nej by som sa asi so slečnami nemal veľmi o čom rozprávať:)PS:bedrovú rúšku máš akosi nakrivo:)
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.8.2006 > Karhaj(Sinner)> Já jsem si s nimi také ale nerozprávěl!

V levé ruce je náhradní doutník.

Je dobře, že neprotestuješ proti zařazení do rubriky sportovní fotografie a nevykřikuješ něco o montáži, z toho mám dobrý pocit, že mým důkazům začínáš věřit. Ještě přinesu jeden a ten tě přesvědčí s definitivní platností.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.8.2006 > Karhaj(Sinner)> ale ved to je dobre, nie?? ;-D
<reagovat 
moyri (Občasný) - 18.8.2006 > je to vtipný,ale hodnotit to nebudu,byla bych v rozpacích
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.8.2006 > moyri> Jsem sice z tvé poznámky trochu v rozpacích, ale děkuji ti za ní.
<reagovat 
čtenář krystof - 18.8.2006 > Ja bych si dal tu trubicku, i kdyz ogyst tvrdi, ze se jedna o doutnik...proc mu ale ze vnu trci slehacka, ze?Jinak ten macinek se zlutou stuzkou ho postavil i mne:o)
<reagovat 
skold (Občasný) - 18.8.2006 > no vidím, že ses nezměnil...:)) ,)
<reagovat 
Antinua4 (Občasný) - 18.8.2006 > Vidím,milý Ógyste,že jsi nalezl prostředek,jak přijít opět k vrchoné erekci....Jen by mě zajímalo,na kterou ze slečen tvůj ,,vnad" směřoval?
Doporučil 
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 18.8.2006 > nuž Ódži pekné zasa niečo z trocha inej techniky. Len na okraj něbolo by od veci keby si loptu nadhazoval z Tvojho stopořeného údu :)
<reagovat 
moyri (Občasný) - 18.8.2006 > nejni zač,to máme dnes ale rozpačitý den,co vašnosto ? :-)
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 19.8.2006 > moyri> Rozpačitý, vašnostko, velmi rozpačitý. Dokonce tak, že mi tento obrázek z galerie zmizeti ráčil. Vypadá to nejspíš na zásah shůry.
<reagovat 
Antinua4 (Občasný) - 18.8.2006 > A ještě něco,kdyby to doporučilo více lidí,tak by se toto dílko mohlo objevit na titulní straně:)Mně se to ale fakt líbí,protože je to u tebe něco nového,očividně sis na tom dal záležet a máš to i dokonce dokonale promyšlené.Jenže to má přece jen malý háček:Skafloc si správně všiml,že ti nevlaje rouška a ty jsi mu odpovědě,že ti to dělá při podání.A opravdu ti při podání vlaje i mašle u roušky?
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 19.8.2006 > Antinua4> Ženská, ty mi snad naznačuješ, že podvádím? Já, Ógyst Pisoár?! Ještě mi tu někdo nakonec napišete, že jsem použil svou postavu z předchozího důkazu. Hrozný lidi. Nedůvěřivý. Nikdy bych fotomontáž za fotku nevydával! A vysvětlení celého problému je přitom tak jednoduché. Šnůrka od roušky je dutá a naplněná héliem.
<reagovat 
 Antinua4 (Občasný) - 19.8.2006 > Ógyst Pisoár> No jo,to mě mohlo napadnout vlastně hned,že je mašle naplněná heliem
<reagovat 
jitřeňák (Občasný) - 22.8.2006 > Právě jsem se vrátil z konference "Perverse Art and its impact on the everyday reception of porn" pořádané každoročně ve Vatikánu, kde jsem mimochodem doporučoval Ógystovo dílo pozornosti předním britským kurátorům, a přestože jsem u sebe zrovna neměl Ógystovo portfolio, jeho umělecké jméno je zaujalo natolik, že mi slíbili hovno.


Teď ale k věci: vidím, že Ógyst předvedl další tři důkazy. Zde jsme svědky jakési surrealistické fantazie za bílého dne. Zasněný výraz hlavního protagonisty naznačuje snovou povahu všech těch divoženek, jejichž velké vnady jsou znakem hyperbolizovaného ženství tak typického pro mužské erotické sny. Usměvavé obličeje obdařených ženštin svědčí o dobrém stavu Ógystovy animy (ženská stránka mužského nevědomí - cf. Collected Works of C.G. Jung Vol.9, Part 2), což je hlavním důvodem, proč hrdina bere svou erektilní dysfunkci s nadhledem a naváhá se s ní veřejně vypořádat prostřednictvím umění.


Zároveň je třeba poznamenat, že Ógystovi důkazy z Kundárů nastolují závažnou otázku po rozdílu mezi zdáním a skutečnosti, známou již od Platóna. Skutečnost že Ógyst zachycuje pouze momenty v grafické podobě mu umožňuje tvořit ambivalentní díla, která nutí diváka zaujmout jednu ze dvou nabízených interpretací: (1) stojí mu, (2) nestojí mu, jen vlaje. Tím diváka vtahuje do svéh díla a ten se tak stává spolutvůrcem významu. Otázkou je, zda by se Ógystovi podařilo navodit podobně ambivalentní situaci i kdyby použil techniku uomžňující zachycení delší temporální extense (tj. video, animace). Poslední poznámku lze rovněž chápat jako nenápadný podnět k další umělecké tvorbě.
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.8.2006 > jitřeňák>  Zajímavé konference pořádají v tom Vatikánu. Asi se tam taky někdy mrknu.


Děkuji za nenápadný podnět. Animace snad přijdou. Časem. Zatim se v tom ještě moc neorientuju.
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 18.8.2006 > NA takový kozy aby měl člověk doma chlívek a jejich držitelka zbrojní pas  co to má v ruce mě taky zajímá...a taky proč mu větrem vlajou vlasy i chlupy a rouška ne....
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.8.2006 > Skafloc> Vidím, že jsi všímavý. Ale mýlíš se. Vlasy ani chlupy nevlajou, je naprosté bezvětří. Toto se mi stává vždy, když podávám při bíčvolejbale.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.9.2006 > Ógyst Pisoár> bíčvolejbol... :o))))))))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 5.9.2006 > stanislav> Já nechtěl být sprostý.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
0 0 1 2 5 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter