Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Samota z kolekce Neznalost
Autor: jiri-jirik (Občasný) - publikováno 15.11.2006 (13:29:25)

Logika není něco samo o sobě, co lítá kolem nás v luftu. Logika je metoda myšlení a jako taková je úzce spojená s člověkem. Jinak řečeno, každá logická dedukce stojí na nelogické bázi psychiky. Logika je vcelku úspěšná, když se použije k dosažení vědomých potřeb. Průser nastává, když se použije k dosažení cílů nevědomých. To pak fakt vypadá, že logika lítá kolem jak holubička.  Naše nevědomí selektuje informace na kraviny (těch je většina) – či-li nepoužitelné a na zajímavé, věrohodné (těch moc není) – či-li použitelné. Víc dělat nemusí, našinec se už dorazí sám.(selekce informací + logika a holubička lítá)

 To, že informaci vyhodnotím jako nepoužitelnou, nemá žádný vliv na její účinnost. Účinnost informace spočívá v množství lidí, kteří jí vyhodnotí jako použitelnou. Je-li informace dostatečně účinná, stává se součástí veřejného mínění a určuje co je normální, pravdivé, dobré a jak se mám chovat, když vlezu do hospody. Takže, bacha na přívlastky, z hlediska pochopení dějů sou  pekelně škodlivý. (Je jasný, že z tohohle hlediska jsou pravda, dobro atd. dost ubohý bláboly)

  Svět se řídí účinnými informacemi a jakkoliv je já hodnotím jako nepoužitelné je mi to hovno platný. Možná je samota cíl, který chce dosáhnout nevědomí. 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 8.3.2007 > Zdravím a pozdravuji, děkuji za vzkaz od M.G. Přečetla jsem, bohužel moje logika to nějak nedokázala poskládat do té správné mozaiky. Budu se tedy příště víc snažit:)
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 10.3.2007 > Lamarski> 

Snažit - fuj, to ne. Přečteš a cítíš a když ne, tak je to moje chyba.

Rád tě zas vidím, cítím, čtu ? - pro tenhle virtualní svět mi ňák nefungujou slova

  


<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.10.2008 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter