Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..nt.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 5.12.2006 (07:31:10)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
skold (Občasný) - 5.12.2006 > ujde
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 5.12.2006 > Jedině ta hořící voda, té bych dala déčko, kdyby jí to nekazily ty ostatní
Body: 5
<reagovat 
moyri (Občasný) - 5.12.2006 >
Body: 1
<reagovat 
anae (Občasný) - 5.12.2006 > jen ne žádný pózy, což?- za déšť
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 5.12.2006 > se ti ten déšť a všechno odráží ve tváři. tomu rozumím.
Body: 5
<reagovat 
Frost (Občasný) - 5.12.2006 > Ta voda ujde zbytek šedivej a nijakej. Máš tam 5 fotek jedna dobrá tzn 5-4=1. Tak asi tak.
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Frost> zuz prej neni osobni, to ja tedy osobni budu.. ty wole.. ty nejses ani divak natoz fotograf.. myslim, ze vic kamosu by sis moch najit na photopostu nebo jinejch podobnej servrech kam chodej podobni sedaci jako ty neco publikovat.. doufam, ze se timto janine neseru zas jednou do soukromi.. du si raci vyhonit nad jeji fotkou a nebudu se rozcilovat nad blbem jako ty..
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 5.12.2006 > Na té první fotxce vypadáš jako lubor Kasal, na té poslední jako Vladimír Javorský.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > ztratila> neslysel ani o jednom.. to sou naky rerakcni celebrity??
<reagovat 
Frost (Občasný) - 5.12.2006 > Hlavně si nezaser monitor a klávesnici. Hehe dneska ti to nevyšlo co. Přečti si po sobě jěště jednou tu tvojí poznámku a uvidíš jak si ubohej a nepobíráš kritiku. Jó holt pan toono není tak pevnej v kramflecích. Teď jsi mě potěšil konečně nějaká emoce ty umělče.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Frost> emoce je asi ta, ze ses vul a uz te nepotkavam jenom v diskuzich pod fotkama janiny, zadne totiz nejsou, bohuzel..
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 5.12.2006 > toono> Jaký to bylo? Dobrý pohonění u monitoru? Sorry ale mám pocit, že si hraješ na hlubší význam v tvých fotkách a sám nevíš co v tom je!!!Tak já ti sem nějakou zase dám, aby jsi si moh rejpnout do mě a mých fotek. Já už to beru jako sport, baví mě to.

<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Frost> ok.. dej ale neco s janou bych prosil..
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > OK, jeste decko... tohle totiz stoji za to, tedy ty poznamky pod fotkama...
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 5.12.2006 >

Lubor Kasal je básník. Mluví výrazně s precizní dikcí. Npsal třeba sbírku Hladomlet.

 

Vladimír Javorský je herec - hrál třeba v seriálu Vlak dětství a naděje šmejda Seppa a pak hlavní roli v Sexu noci svatojánské v Činoheráku... Hraje na saxofon.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > ztratila> dycky sem si chtel na onen sexofon zatroubit, ale nikdy sem se na to nak nesmoch..
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > Pekny, hlavne zde ocenuji koncept...
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> co cekat od slecny povrchnosti, ze, evo..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> mimochodem techle fotek si velice cenim, sou i objektivne podstatne lepsi nez naky filt pres fotku periferie, neber to nijak osobne..
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> Jak muzes vedet, ze jsou objektivne lepsi?
Ty ve vztahu ke svym fotkam nikdy nemuzes byt objektivni, i kdybys chtel... A to, ze se neco libi tobe, jeste neznamena, ze je dobry...
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> Nevim kde jsi vzal, ze jsem povrchni, edo...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> taky me to drif nenapadlo, evo..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> navic tohle je sedivy az dost, tak nac ta averze??
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> A nebude to Toniku tim, ze jsem byla dnes ironicka a dala ti jednicku...? :-)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> No... sjizdela jsem vcera veci na Deviantart a uvedomila si, jak jsou veci na Totemu ve srovnani s DA spatny a jak mi Totem deformuje vkus... a ty k tomu nemalou casti prispivas...
Neni to tedy averze vuci tvoji osobe.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> ne, evo, to zes mi dala jednicku me nikterak nemrzi, tenhle spor je o ideach..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> chudinko mala, tak to aby ses sebrala se svym filtrem prach a skrabance genialne aplikovanym na fotce nakeho vysokyho kominu a jela zvysovat uroven tam..
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> Ja nemam ambice zvysovat kdekoliv uroven... beru Totem jen jako zdroj inspirace a zaroven jakejsi tester...
Kdybych zde chtela zvysovat uroven, budu sem davat jiny veci.
Btw. filtr Prach a skrabance nepouzivam... to sis asi moji tvorbu spletl se svoji starou... :-)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> O jakych ideach prosim te?
To je cele o tom, ze se te dotkl muj koment. a hodnoceni, ty malej jesito.. :-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > toono> deformuje vkus, podivejme..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> tak sem davej raci ty jiny veci.. takhle je to dost k smichu, tlem, tlam, tlum.. prijde mi docela trapny rikat, beru to tu jako takovy tester, kdybych chtela zvysovat uroven davam sem jiny veci, co ma rikat asi takovej lumig, zada se dodat kravo.. tohle me docela nasrdilo..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> to si muze dovolit leda nakej doupovec se svym portfoliem tohle, jenomze o tobe nikdo nic nevi, davas sem docela sracky a ted ke vsemu jeste mudrujes..
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> Mimochodem Lumig je jeden z mala lidi, kvuli kterym sem chodim...
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> Aha, takze nejde o dilo samotny, ale o to, kdo je jeho autorem a co ma za sebou, jake portfolio, vystavy, atd....
Pokud sem neco hodi Lumig nebo Doupovec, tak uz je to dobry jen proto, ze je to od nich...

Ale O.K. http://www.maudcaffe.net/?jnavigator_cmd=click&jnavigator_click=1&&cmd=galeriem_open&myid=8
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> lumig je na cesky pomery docela kadr a to, ze je nekdo na svete lepsi neznamena, ze si tady sednu na prdel a budu to od tebe poslouchat, kdyz to beztak vsichni vime, ze nekdo na svete opravdu lepsi je.. si objevila ameriku, i kdyz z tve pozice se amerika objevuje docela lehce..;-D
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> Tato ztráta totožnosti se prolíná s druhým odcizením – nepřítomností kritického apelu v tomto přesto tak anti-reklamním díle. Fotografie Zuzany Šedivé se tak připojují k současnému trendu paradoxního angažovaného umění zbaveného vší angažovanosti. - blesk hadr..
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> Jeee... ty ctes Blesk? To bych do takovyho intose jako ty nerekla. :-)))
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> Chtela jsem tim rict jen to, ze vkus mistnich particek je deformovanej tim, co tady denne vidi a od toho se odviji i jejich hodnoceni. To je vsechno.
Vubec to neni o tom, ze bych lidmi, kteri tu publikuji a jejich prispevky opovrhovala...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> mno rozhodne je blesk srozumitelnejsi nez ten pokec o tobe tam, alespon tedy pro mne..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> takys chtela rict ze totem je pro tebe jen tester a ze kdybys chtela pozvednout jeho uroven nedavas sem to co sem davas.. nacez sem ja rikal co ma delat chudak lumig, kdyz sem dava takove perly a geniove jako on(asi ty) mu to kazej.. rec nebyla o tom estli opovrhujes lidma osobne, takze tvoje posledni argumentace jest licha..
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 5.12.2006 > toono> Tak si to zkus precist jeste jednou a pozorneji, takovej chytrej kluk jako ty to urcite pochopi...
Nesnasim zbytecny kecy o nicem, takze kdyby tim autor nic nerikal, neproslo by to moji autorizaci.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> haha, myslim, ze bych to nepochopil ani napodesaty.. mne staci dnesni argumentacni anabaze od ttotem testedu, pres deformaci vkusu, lumiga, autorizovany rozhovor az k sobnim antipatiim.. nebyla zrejme nahoda, kdyz jste s miskou tak svorne soudruzsky vystupovali.. a ten blabol o angazovanym umeni se mi nelibi, nejsem si ale uplne jistej, poptej se nekoho soukrome..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > Zuzzz> haha, myslim, ze bych to nepochopil ani napodesaty.. mne staci dnesni argumentacni anabaze od ttotem testedu, pres deformaci vkusu, lumiga, autorizovany rozhovor az k sobnim antipatiim.. nebyla zrejme nahoda, kdyz jste s miskou tak svorne soudruzsky vystupovali.. a ten blabol o angazovanym umeni se mi nelibi, nejsem si ale uplne jistej, poptej se nekoho soukrome..
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 5.12.2006 > já zas oblibuji tvoje starobylé nářečí ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > ztratila> czo jsem zzas riekol??
<reagovat 
čtenář pipina - 5.12.2006 > Tohle mi nic neříká je to o ničem.Takový výcvak...do tmy...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter