Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stále čekám
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 13.1.2007 (02:53:09)
Stále čekám
Všechno mi proplouvá mezi prsty-
nic se nedá zachytit
-sotva se toho dotknu,
rozplyne se mi to v rukou-
hned,nebo později-ale vždycky!
(-je to "tím",anebo mýma rukama?)
Vše se mi zdá pusté,prázdné,marné,zbytečné..
A TAK ČEKÁM!
-na nějaké znamení!
-na nějaké slovo!
-na nějaké světlo!
-na nějaké NĚCO!!!!
Ale proboha"NĚCO"abych věděl,co s"TÍM"mám dělat!!
-meditovat?
-nemeditovat?
-modlit se?
-tančit?
-fetovat?
-nefetovat?
-vítězit?
-přijímat?
MILOVAT!?
shromažďovat?
-zbavovat se?
-ulpívat?
-nedat se?
-rozdat se?
-vládnout?
-sloužit?
-přemýšlet?
O ČEM?
-o tom,jak mi všechno proplouvá mezi prsty?
-a čekat na nějaký"NĚCO"?
-a jestli není žádný"NĚCO"?
-bylo by to jiné,než kdyby bylo?
JINÉ NEŽ TEĎ?


Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 14.1.2007 >

nemuzu kritizovat, hudba prilis rusiva


Body: 4
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 20.1.2007 > Lumig> Díky za kritiky-k hudbě jen-jak už jsem psal výše k jiné kritice-to je taková sranda-možná bych to tam neměl dávat,ale já se toho eště furt nenabažil,že tu jde vkládat i zvuky-prostě pokušení jak malý děcko,které ví,že se nemá uždibávat nedopečená buchta-až bude dopečená,bude už přežrané nedopečenou,ale v některých věcech si člověk neporučí;-)!
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 15.1.2007 > Lumig> no je to tak dobrý že hudbu bych ztlumil ať z toho taky neco máš
Doporučil 
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 13.1.2007 > mnamozne desivy....povidani pod tim az moc....;o)
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 20.1.2007 > holka_magor> Díky za kritiku,a speciálně mě těší,že Tě zaujaly i ty kecy pod tím!
<reagovat 
Dani (Občasný) - 14.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 20.1.2007 > Dani> Díky!
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 14.1.2007 >

 


Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 20.1.2007 > Jozífek_a_ryby> Díky!
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 13.1.2007 >

malba dobrá

kecy strašný


<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 20.1.2007 > Prokletí> Díky za kritiky!Po pravdě řečeno-já o svém čmárání nejsem příliš přesvědčený-maluju asi 2roky,neznám žádné techniky,a ta naivní forma,která je třeba mým oblíbencem Váchalem výsledkem uvážlivého rozhodnutí,je u mne z nouze ctnost-jiným způsobem to prostě zpracovat neumím-navíc leccos je dílem náhody,ač se to tváří,že to bylo předem promyšlené...Na 2.stranu ty básničky jsou výsledkem mnohem hlubšího a delšího dumání,a snažím se,aby každé slovo mělo svůj smysl,jinak ho tam nedám-na 2.stranu je fakt,že nedodržuju ani tady příliš žádná pravidla-chvílemi volný,chvílemi snaha o verš vázaný(či jak se tomu správně říká)-spíš než rytmiky,si hledím obsahu,a raděj naruším osnovu,než bych strouhl smysl-čímž je to(-nemyslím konkr.tato-ta na nějakou osnovu rezignovala hned od počátku)jistě často dost kostrbaté.Taky ač se u každé snažím o pointu,vím,že leckde ji asi rozumím jen já sám-ale s tím asi nic neudělám-talent jak geniálně,s vtipem,ve verších vázaných do pravidelných strof,sdělit nesdělitelné-že to pochopí takřka každý s IQ nad 110,mistrně vygradované-a ještě tak rytmické,že to zpívá už z papíru pánbů nadělil jen Krchovskému-asi bohudíkkdyby jich bylo víc,nejspíš by to nezaslouženě devalvovalo.Jak získám trochu času,rád okomentuju díla i Tvoje,a ostatních zase já!Dík!
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 20.1.2007 > SATANICSAINT> to si napsal dost hrubě kámo ;) ..ještě k tomu Váchalovi který se řadí mezi ty solitéry bych poznamenal jméno Reynek který taky psal a grafiku vlastně jen tak mimochodem dělal taky skvělou..ale Váchal měl jinou filosofii a o tom nepolemizuju ...btw s meilem a ničím nespěchej budu tady asi dost dlouho :)..jo a to že maluješ 2 roky si mi neměl říkat si umně king of this web a za to bych se nečervenal :))
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 20.1.2007 > SATANICSAINT> Po pravdě řečeno mi ty výtvarný pokusy přijdou lepší a "pravdivější" než literární, ty postrádají lehkost a vykonstruovaností, která není ve formě, ale obsahu, jsou zabitý. V pubertě či co to bylo jsem psal podobně, což nemění nic na tom, že je to jak z deníčku a tam by to mělo i zůstat.
Jestli ti můžu doporučit v psaní, uber. Snaž se totéž napsat na pětri řádcích. A derž se ;o)
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 14.1.2007 > tady si tomu dal na prdel ..evokuje to ve mně vzpomínky na malby Gunewalda a Bosche ..ale taky Váchala ..je to těžký umění..seš inspirátor . btw klidně to okecávej mně to nevadí spíš naopak .)
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 20.1.2007 > caesarborgia> Moc Ti děkuju za Tvoje kritiky-až se z toho červenám.Mám rozepsanou i odp.na Tvůj mail,ale všechno mi hrozně moc trvá,protože i-net,a koneckonců ani psaníschopný počítač nemám v souč.době doma,a vzhledem k mému současnému příjmu(1300kč-půlka přídavky na dítě,2.jakýsi soc.příplatek),je pro mne jakožto vdovce a samoživitele 8leté holky návštěva netcaffé luxusem,kdy musím vše stihnout během půl hod.abych se vlezl do dvacky..Odpovím Ti co nejdřív.Nemám nejlepší životní období-jak lze jistě vytušit z obrázků,básniček i té-pseudohudby(to je jen sranda,-cvakám do prográmku se strunami čísla,kde se mají zmáčknout),a všechny kritiky-a zvláště Tvoje,mě velice zvedají náladu!Dík!
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 20.1.2007 > SATANICSAINT> já díky Tobě ..jsem rád když Ti můžu aspoň nějak udělat upřímně radost .)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter