Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČEladénka 2
Autor: elroj (Občasný) - publikováno 8.4.2007 (00:15:41)
Aquarel


Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 8.4.2007 > už to krapet přesíráš, efekty stromů nad vodou jsou strašně na sílu, líbí lavírka lesa v pozadí, ale ináč ee, ten uřízlej vpravo sis mohl úplně odpustit, voda je pekelně chlupatá. a kýčem to smrdí čím dál víc, se nezlob ;o)))
<reagovat 
 elroj (Občasný) - 8.4.2007 > Prokletí> Se nezlobím
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 8.4.2007 > víš popravdě nemám nic proti tobě jako člověku ale doslova mě děsí tvůj přístup ke kumštu..uplně vidím jak to sice možná děláš pro radost nebo potěšení ale nevim jestli z peněz nebo z podpisu nebo z čeho jen ne z uvolnění..tady tě dám do rovnýho kontrastu k satanicsaintovi a bůh suď tvoji tvorbu protože ta jeho obstojí ta tvoje ...se prodá..to je dost málo ..pro umění se dá udělat mnohem víc..ale ty to děláš trochu moc evidentně jen pro sebe a to tak trpkým způsobem že tě prokletí docela šetří..nicméně i když se už učích míchat akvarelky tak všechno ostatní po obsahová stránce je špatně..začnu třeba souhlsam se čtenářem min. u minulého obrázku..vzdušná perspektiva >víš co to vůbec je?...ani by ses na vlastních stránkách nemusel chvástat kolik si toho načet když si nikdy nevyběh do terénu..pak bys totiž tyto věci viděl a hlavně "zažil"...z těch tvých fotokopií se to nikdy nedozvíš..tzn. sice si frčíš na těžký technice..ale frčíš si divným směrem..bezduchost..nenapadá mně ani adekvátní výraz pro tvou "tvorbu"..myslím že ti kritika neublíží..ve tvým případě ani ta nekonstruktivní..měl bys začít u sebe ..trochen soudnosti a sebekritiky by ti jen prospělo..to ti řikám proto že sem tak soudnej ;)
Body: 1
<reagovat 
 elroj (Občasný) - 8.4.2007 > caesarborgia> S tím terénem se mýlíš. Vybíhával jsem, ale nebylo to dobrý. Neuspokojovalo mě to. Nemohl jsem se na to soustředit, tak jak bych chtěl. I já se pořád učím. To že stojím o kritiku svědčí o tom, že jsem zde na těchhle stránkách a ty mi píšeš. To že jsi podal svou kritiku touto slušnou formou, to považuji za naprostou parádu a obrovský posun vpřed. Na téhle úrovni komunikuju velmi rád. Co se týče četby literatury k tomu nemám co dodat. Co se týče uměleckého podání, řekl bych jen tolik, že i já se vyvíjím. Ohledně směru. Myslím, že ještě žádný směr nemám. Zatím se snažím zvládnout hodně náročnou techniku a až ji budu považovat za zvládnutou,pak sed budu rozhlížet po jinačím podání. Moje současná meta je malovat co nejreálnějí, i když se snažím už tvořit i jinou formu, ale na to si dávám na čas. Zatím nemám potřebu ventilovat své vnitřní pocity, které(alespoň doufám) jsou celkem vyrovnané. Malování miluju a ta práce mě baví. Sebekritiky mám až až. Jsem se sebou ještě pořád nespokojen, ale to je vše otázka vývoje. Zastávám stanovisko že skutečný mistr musí dozrát a já jsem teprve někde u květu. Doufám že to takhle pochopíš. Já vím, "Ještě že si to umím takhle všechno zdůvodnit" Dík za tu kritiku.
<reagovat 
Čtenář - 9.4.2007 > ještě jednu NEDŮLEŽITOU věc..pokud děláš studie podle 2D > fotka..nediv se že nikdy nebudou vypadat jako 3D > realita..pokus se zamyslet proč ;)))..ono se totiž obvykle postupuje přesně opačným způsobem než to děláš ty
<reagovat 
čtenář caesarborgia - 9.4.2007 > s tím terénem se teda nemýlím..říká se tomu plenér a je to stejně důležitý jako znalost anatomie ..v tvým případě ale zavrhuješ oboje hned jakmile "tě neco neuspokojí"...jen slaboši se uchylují k pohodlíčku a kýči pokud jim hned pod rukama nevzniká Monalisa..alespon jsem se přesvědčil o tom přístupu ..nemýlil sem se v ničem ;)
<reagovat 
 elroj (Občasný) - 9.4.2007 > čtenář> 

Mám na to jiný názor než ty,ale tak to má být, tak je to správné. Ale věřím, že až poznáš to největší vzrušení na světě. Bude ti jedno jestli maluješ doma nebo na venku. Ale na to přijdeš až časem. A někdo to taky nepozná vůbec. Však uvidíš.


<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 9.4.2007 > 3-4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter