Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vanocni
Autor: Od Kojetina (Občasný) - publikováno 21.12.2007 (21:44:07)

 

 

 

 

 

 

 

 

Vánoce, Vánoce,

zas nemám dárky,

stromek si uřežem,

pojíme párky.

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Arid (Občasný) - 22.12.2007 > krutost
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 22.12.2007 > jo! Byla jsem včera ve Lhotce (u Olinka-byla jsi tam někdy?) na koncertě, hrála tam Stará ruční práce-měli na hlavách palestiny a zpívali-Těch tisíc mil, těchtisíc mil, má jeden směr a jeden cíl, ten starý známý-Bílý dům...Měly kytary upravené do kulometů, to bylo peklo, šel z toho až strach...Líbí, obdoba krchovského-kožíšku..Jen ten kontrast barev je trochu ne¨čitelný...
<reagovat 
 Od Kojetina (Občasný) - 22.12.2007 > Janele z Liků> Ve Lhotce jsem nikda nebyla, ale Starou dobrou rucni praci jsem si kdysi davno poslechla na Miru v UH..to byly casy:o)A Psi vojaky a Znouzecnost..
Rikanka je to takova..taky z nouze cnost.
Jsem daleko od domova, temer bez penez, stromek nahradi vanocne maskovana rostlina v obyvaku a misto darku si podame ruce..
Budu ale mit kolem sebe fajn lidi. To je myslim dulezitejsi.
Krasne vanoce, liští

<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 23.12.2007 > Od Kojetina> Nu, já se těším na štědrovečerní oheň, za Přerovem, na zamrzlé louce, s lidma, které znám od vidění 23 let, ale teprve v pátek jsem se s nima seznámila osobně...Sedím teď s rány v posteli, s kytarou, xylofonem-který mi dělá dobře na uši, koupu se v obité vaně s hrnkem čaje a zpívám si, je tam skvělá akustika, mám vůbec teď takovou družně toulavou, zpěvnou, přítel tu vedle mě kombem boří barák.-), děti dlábí švidravého kocoura...Nechce se mi domů, z pohádkových hor...Mám raději dárky, které se dávají jaksi samy od sebe, raději bych si osvětlila skříň, vbourla do ní dráty a na ně postavila svíčky, stékavý vosk by čaroval...Tobě také příjemné chvíle...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 23.12.2007 > Maminka přítele, s dětmi-udělala cukroví ve tvaru lišek.).U nás doma nebylo nikdy domácí cukroví, nepeče se, tohle mi udělalo radost...Po letech mám konečně pocit, že toto jsou "svátky ke konci roku", které jsou, čím by měly být...Pro mě je bilace Silvestru spíše deprivující, než osvobozující, neumím pít,házet třaskavé kuličky do vzduchu, když vím, co to dělá se psy, obzvláště těmi ušatými.-),raději si nechám vyhořet v ruce vanilkovou prskavku, ze slevy, tolik srandy za pár plíšků, společensky jsem unavena neustále, nepotřebuji na to ani pít...Je dobře, že budeš mít kolem sebe ty, kteří se přibližují nebo jsou blízcí...Tento rok si velmi cením, tiše běhu světa poděkuju...
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 22.12.2007 > Tak se mi ještě nestalo, že bych neměl na dárky, páč s nima počítám celej rok, ale jednou sem od rodičů k 17. narozeninám dostal skleničky, co vyhráli v tombole, s to ještě 2 dny po narozkách.
Doporučil 
<reagovat 
 Od Kojetina (Občasný) - 22.12.2007 > celulosa> :o))) To je skoro tak dobry, jak dostat na Vanoce balici papir. Vesele vanoce i tobe, celuloso
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 23.12.2007 > Od Kojetina> Míval podobně praštěné nápady, kamarádce sem koupil levný stříbrný prstýnek a zabalil ho asi do 10 krabic. Málem jej vyhodila :-), ale ten vánoční papír se bude hodit přeci na další Vánoce. Škoda, že nejsi z Prahy, v jednom krámě mívali svítící lízatka za 30 Kč, byly úžasný. Taky mám korkový samolepky a ještě samolepky na textil, disko hodinky s pohybovým čidlem za 150 Kč. Mám spoustu bezva typů na levný dárky, třeba můžeš stáhnout z netu PSA, nebo nějaký povídky a vytiskout to, nechat ho svázat v krámě, na deviantartu, je i spoustu obrázků zadarmo, můžeš stáhnout filmy a muziku a vypálit ji. Na dárky má prostě každý a s trochou fantazie podělíš za 500 Kč celou rodinu a ještě ti zbyde na petardy, takže je třeba fajn lidem se kterými budeš trávit silvestra darovat prskavky a rakety a sekt a když to spočítáš, tak 50 měsíčně vyšetříš vždycky. 
<reagovat 
 Od Kojetina (Občasný) - 25.12.2007 > celulosa> Aooooj, tak jak dopadly Vanoce, libily se darky? Ja jsem se nakonec nechala tebou inspirovat, nakoupila malickosti a vtipne je zabalila do ruznych tvaru, napr. labute, krocana, snehulaka, apod. :o)) Radost byla uz pri rozbalovani..Mels pravdu, cloveku staci par grosiku a nakoupi libivych darku vsem. To ovsem nic nemeni na tom, ze na lednovy najem neni:o))))) Asi budu muset potulne kejklovat v downtownu. Pekne svatky, celuloso!
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 30.12.2007 > Od Kojetina> To mě mrzí, že nemáš na nájem. To by se mi líbilo dostat něco v krocanovi, kéž by, přítel mi koupil voňavku pánskou. Nesnáším voňavky. Budík mi koupil, prej abych až budu chodit do práce nezaspala. Otec se o5 zbáznil a uspořádal turnaj v ledním hokeji, babička brečela, že jí někdo dal do štrusoku větší hadry. Ale zas mi psalo spousta lidí. Zamrzl nám zámek od garáže a tak jsme ho podpalovali místo prskavek. Spolubydla nám skoro vyplavil byt. Nakonec sme skončili v hospě, ale hlavně že nebyla nuda. Jo a kámošky mi daly vlasovej gel a fakt dobrej čaj. Byly to docela fajn Vánoce. Mno si najdi spolubydlícího a kolik vlastně potřebuješ na ten nájem?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter