Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cesta na Balkán 2007 - Před cestou
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 28.5.2008 (08:24:30)

Před cestou lze leccos, třeba se opít. Hodí se Nusle. Nebudeme skákat z mostu, budeme pít. Přes dění na Písmáku k loňský cestě do Bratislavy. Pišta zas vykřikuje: „Slovensko je rozvojová země … co Slovák to Maďar … Jánošík byl taky Maďar … a hlavně pro domorodce tam musíš mít spoustu korálků a zrcátek.. kam tak čumíte?“ obrátil se na nás, po našich pohledech sklouz očima k vedlejšímu stolu.

„Čakáme…“ řek první chasník.

„Čo povieš teraz…“ druhej.

„Hej, povedz niečo,“ culil se Janek.

„Helé, Pištó, maj docela svaly,“ šklebí se Malér.

„Nezabíjejte hó,“ smála se Estera jakože prosí.

A už se nesou panáčky – ředidlo blbých keců.

Chasníci pokukujou po Esteře, jo chlapi po ní koukaj, ženský po ní plivou své mindráky. Ten poslední (a oprávněnej) zněl umělohmotina.

Luk byl v poho a konverzoval. Ale Malér ty panáky pít neměl. Jako alter ego měl problémy s realitou i jako střízlivej. Po panácích se realita zmuchlala, roztrhala, spojila jinak a vlezla pod chvějící se pokřivenou lupu.

Takže viděl, jak umělohmotina ve tvaru jedovaté sliny vylétla z Hýkoletttttttttte, v tý halušce byla malilinkaté stvoření buď zaražené nebo kvičící, které uvěřilo, že čím víc „t“ ve jméně, tím bude úžasnější. Proč se mi u ní objevuje taky nápis mongoloidní zapařená řiť, diví se Malér.

Zároveň tam Mlela, tajitelka (jako majitelka se totiž vůbec nechovala) serveru Fizz maque začala nejen blokovat vstup lidí na server, ale smazala jim, co tam dali. Lidi ji totiž srali ze všeho nejvíc. Sama byla stvořena čínským hračkářským impériem, které jako řídící jednotku použilo již nahnilý mozek nedávno zesnulé komunistky českého původu.

Nemohla všechny, tak vyhodila většinu těch, co měli vlastní mozek a dávali to neopatrně najevo. Bylo to kvůli treportáži o vývozu komunistických mozků do Číny.

Aby nebylo všechno na ní, zapnula dálkový ovladač, a robůtci co měly morálku řidší než koprová omáčka začali poblikávat a vydávat prohlášení. Hlavně Harman – výrobek Harmaneckých papíren. Kdykoli někdo něco řekl, co se mu nelíbilo, hned že ho chtěj upálit, a to že se nesmí. Pak přišla Hýkoletttttte – kvičela. Ochránit svého papíráčka – někteří ohavové říkali, že hlavně kvůli tomu papíru, že se totiž jeho použitím předejde zapařování řitě.

Zlatej Tlyrýk – jen bloknul – na chvilku – nesmáznul, říkali zbylí lidi a nevěděli co dál. A robůtci a androidi a lidi bez mozků chodí a s úsměvem vrtí hlavou: „Jééééžíííš, mít rozum, nó snád dejme tomu, ale ukazovat ho … taková naivita. Jééééé.“

Malér se probral z rauše, vlez Lukovi pod bundu a byl hodnej.

„Nechlastej už, takovýhle halušky ti nedělaj dobře,“ řek Luk Malérovi a: „doufam, že nebudeš zvracet.“

Stejně se v Malérovi vznášela obecná otázka, jestli se na sviňárnu vykašlat a nebo, jak na ni reagovat, aby se nestala normou. Opakované manifestační texty málokdo čte a ještě méněněkdo se k nim vyjadřuje.

Začínala mu chybět, Luk už děti nechtěl, ale fakt se zabouch, a ona že děti jo a nekompromisně. Tak práskla dveřma a s pláčem odjela.

 

Epilog:

undefined

Malérova Haluška



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 29.5.2008 > o Nikolce bys tak eaně mluvit neměl... hehe
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.5.2008 > stanislav> co tam je eanýho? že to byla jedovatá slina? že ochraňovala Harmana? Navíc to byla haluška....
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.5.2008 > Luk Malér> ty jsi známej tím, že se ze všeho slizce vykecáš, lampione... :o))
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 30.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 28.5.2008 > ano, od toho památného večera sedáme dole, tam může pišta vykřikovat jak chce... a lukovi to s kočárkem vyloženě sekne, už slyším maléra jak si z něj utahuje! :-))
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.5.2008 > Periskop> malér bude tzv. kreativní rodič a děsně se těší
<reagovat 
 čtenář Janek - 30.5.2008 > Luk Malér> včera mi stanislav ukazoval v chvojkovicích článek o jednom pánovi který "kreativně investoval"... poměrně záhy dokázal prošustrovat prachy třetí nejbohatší rodiny v usa... tak by mě zajímalo, jak bude vypadat takovej "kreativní" rodič! :-))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.6.2008 > čtenář> prošustruje prachy tý nejbohatší - to je snad jasný, nééééé????
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 11.6.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > Já jsem tak napnutá,,, jak tohle asi může dopadnout??? ;o)
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter