Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čas odhodit masky z kolekce Cesty duší
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 7.8.2008 (21:33:49)
další>

Čas odhodit masky

 

 

Zadívej se do svého nitra

neboj se odhodit masky

můžeš hrát jakou hru budeš chtít

jen Tvoje ale musí být

 

Je čas odhodit masky

právě teď

zítřek nemusí nutně nastat

v koloběhu zrození a smrti

 

Ti, kteří na sobě nánosy masek nosí

nemohou pocítit svěží závan vzduchu

a radostné výkřiky své duše

uvidět ranní hvězdy

 

Mylně si myslí, že získají mnohem více

pokud někým jiným budou

opak je pravdou

jiné možná mohou obelstít

sebe nikoli

 

Nehraj hru jiných lidí

hraj svoji hru a buď čím budeš chtít

stvoř svůj obraz v odrazu zrcadla

a zázrak uvidíš

 

Je čas odhodit masky

právě teď

slovo zítřek v bezčasovosti nenajdeš

Můžeš spatřit sám sebe

jak usmíváš se na svůj odraz v zrcadle

a ve svých očích zahlédneš dávno zapomenutý třpyt

 

Zaslechneš tichý výdech

slastnou úlevu své vlastní duše

oblékneš překrásný šat

a vykročíš na Novoroční bál

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 8.8.2008 > :-)
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 8.8.2008 > Mbonita> Díky moc dobrá vílo. :-))
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2008 > Vyznívá to jako návod, já bych to napsal o sobě, bo návod je určitý tlak a ten je škodlivej :))
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 8.8.2008 > jiri-jirik> :-)) Každý ať si z toho vybere to svoje.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.8.2008 > věcně víceméně souhlasím. z hlediska zpracování mi to připadá slabé
Body: 3
<reagovat 
ref (Občasný) - 9.8.2008 >

myšlenka pravdivá, ale působí to na mě jako zbytečně dlouhé (spousta slov na čtyři krátké -byť hluboké- myšlenky)


Body: 4
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.8.2008 > ref> Díky. Píšu především kvůli myšlenkám.
<reagovat 
Lola (Občasný) - 9.8.2008 > I některý zrcadla zkreslují a pod maskou je jen další maska, masku si sami malujeme takovou jací chceme být.. a pokrytectví a přetvářka tu bude vždycky.. asi by bylo zajímavý kdyby každý byl takový jaký opravdu je, ale možná že většina lidí ani neví, kdo je pod tou maskou.
Body: 4
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.8.2008 > Lola> Ono vrstev, masek může být mnoho, ale někdy pod tím... jsme to skutečně my.
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 13.8.2008 > sibyla> možná, ale nejspíš to jen tak jednoduché není:)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.8.2008 > Lola> Já si myslím, že nakonec jo. Ono některý věci jsou hrozně jednoduchý, jen si to lidi zbytečně komplikují. :-)
<reagovat 
dahlia (Občasný) - 12.9.2008 > Jak pravdivé, myslím, že ti rozumím a jak. :-)
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 18.9.2008 > dahlia> Díky moc. krásné dny :-)
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 12.9.2008 > Opravdu je již čas odhodit masky.
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 18.9.2008 > fialkova> Díky za milou návštěvu. :-)
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.9.2008 > Málo pracuješ se zvukomalbou,ale zdá se to dobré.Pro opice to není,ale pro ezoteriky a kartářky určitě.Nebuď tak spisovná...prudčí úder to chce na masku duše tvé.
Body: 3
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 26.9.2008 > zochrova> Díky moc za radu. Jak přesně to myslíš s tou zvukomalbou? Můžeš prosím napsat konktrétněji.
Jo, jo píšu už pro trochu duchovnější lidičky. No já jsem někdy rázná až moc a pravdu říkám dost natvrdo. :-)))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 26.9.2008 > zochrova> Jinak já básně nepíšu a ani to není mým záměrem. :-)))
<reagovat 
Vodnička (Občasný) - 29.9.2008 > Čím déle žiji, zjišťuji, že bez masky většinou narazím.Musím se pak vyrovnat s následky. Na chvilku sice pocítíš svobodu, úlevu ... ale kam pak a mezi koho jít.... zůstaneš sám?(se svojí svobodou)....musíš se stejně vrátit do reje. Jako sen a výzva - myšlenka opojná-fungovala-li by.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 29.9.2008 > Vodnička> Nemyslím si to a ani nemám tuto zkušenost. Naopak... už je celkem dost lidí, co masky odhazují a jsou sami sebou. S nimi se cítím dobře. Ostatní moc neřeším. A je to docela úleva. :-)
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 8.10.2008 > sibyla> Blahopřeji ti, šťastná to, zřejmě mladá žena.Ale jó má to tak být, je velmi důležité kam a mezi koho tě to zavane, náhoda- či co to je? Hlavně aby ono - samo sebou nedostalo podobu pózy. To ti přeji- já starší.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.10.2008 > Vodnička> Díky. :-) Já to přeji každému. Nevím, zda jsem úplně tak mladá žena, ale cítím se tak a stará rozhodně nejsem, ale dvacet mě není. :-)
<reagovat 
mjach (Stálý) - 8.10.2008 >

snaha být bez masky může být maskou sama, je to ošidné. ... z masky sejmout masku..

Možná jsme jak ty bábušky, pod kaskádou masek není nic...nebo ... každá maska je jednou podob nám vlastních.. Přiznám,ani u sebe to nevím

 


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.10.2008 > mjach> To si nemyslím. Pod maskou je nitro člověka, nebo-li duše. :-) A vždy je nejlepší být sám sebou. Stojí to méně práce než si na něco hrát.
<reagovat 
Cami (Občasný) - 4.11.2008 > Má něco do sebe, mě se líbí hlavně poslední tři sloky. No a k maskám znám jen málo lidí  kteří jí nenosí. Nemít masku pro mě znamená příjmout pravdu. A moci mluvit o všem.
Body: 4
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.11.2008 > Cami> Vidím to podobně. :-) Myslím že je čím dál více lidí, co jsou hodně sami sebou a masky nepotřebují.
<reagovat 
ííírenka (Občasný) - 5.11.2008 > :-)
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.11.2008 > ííírenka> díky ííírenko :-)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 11.11.2008 >

Ahojky,bez masky asi takhle.. máš na víc, zamysli se nad vyjádřením Refa a Ariela. Mají pravdu.  S maskou bych to obalil hezkými slovy protože si tě vážím a mám tě rád. Ale to oni také.

Za sebe...mám sundat masku když bych někoho nejraději zmlátil a pak jít do vězení, nebo na druhou stranu... mám sundat masku když vím, že mě někdo jen zneužívá jen ve svůj prospěch a chce ze mě tahat peníze aniž by se snažil pracovat?

Do vězení nechci a vím, že pomoc druhému když je na dně, je moc důležité.Mnoho lidí mi pomohlo.

Je ve mě zlo a je ve mě také dobro. Upřímě řečeno, často se přetvařuji. Přesto s tebou souhlasím.


Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.11.2008 > Bajata> Díky moc Bajato. :-) Myslím, že si rozumíme. Asi jsem mohla vyjádřit i lépe, ale... už je to takto a já svoje dílka nepředělávám. Ale za náměty děkuju.
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 8.8.2008 > Předestíráš řadu myšlenek,.. nevím, zda to opicím pomůže..
Body: 4
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 8.8.2008 > Raimund> No ... pro opice to úplně myšleno nebylo. :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 11.11.2008 > Raimund> Ahoj Raimunde.Opicím určitě ne, neumějí číst. Ale lidem, kteří nejsou hloupí, zcela určitě. Neříkám VŠEM lidem, ale jen těm, kteří nejsou hloupí. Jinak opice se na rozdíl od lidí chovají přirozeně, takže takovouhle filosofii nepotřebují.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 11.11.2008 > Bajata> Darwinovi moc nefandíš, že?
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.11.2008 > Bajata> Naprostý souhlas, opice jsou přirozené. Proti opicím nic....:-)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.11.2008 > Raimund> No já mu taky nefandím a myslím, že ke konci života on sám uznal, že ta jeho teorie asi nebude to pravé. :-)))
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 17.11.2008 > Raimund> 

Ahoj Raimunde. Nevím jak to myslíš a proč píšeš o Darwinovi. Ale je to tak 50 na 50. 

 


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 11.11.2008 > sibyla> Takže jsi na straně těch, kteří tvrdí, že sedimenty se ukládají mnohem rychleji, než klasická geologie předpokládá
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.11.2008 > Raimund> :-) Tak tohle nevím, to jsem nezkoumala. Jsem na straně těch co věří, že duše je nesmrtelná a existují minulé, současné i budoucí životy. Jedna duše, jen mnoha šatů - mnoho životů. :-)
<reagovat 
Cami (Občasný) - 2.2.2010 >

Je pořád neúprosně tady.


<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > ...kdyby to bylo tak snadné...Ale co je ironií osudu. Lidé se koukají ze tmy- zpoza ní, a ač je druzí i napadají, na sobě ji stále nevidí....
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.11.2008 > Miloš...> Jo, jo. :-)
<reagovat 
 Cami (Občasný) - 5.11.2008 > Miloš...> 

Neříkám, že vždycky příjmám pravdu,lehce...někdy je mnohem těžší se s ní smířit.


<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 27.11.2008 > Cami> To jo, a ještě bolí a nejde zrušit, jen dělat, že ji nevidíme...
<reagovat 
 Cami (Občasný) - 28.11.2008 > Miloš...> Přesně, ale neutečeš.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 28.11.2008 > Miloš...> To máš pravdu, ale dělat, že něco není - není zrovna dobré řešení. I když vidět .... je na druhou stranu také občas obtížné. Ale já raději chci znát pravdu a vidět....:-)
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > sibyla> ...jestli ji opravdu i poznáváš, tak klobouk dolů, většina žen co znám si vystačí s emocemi.-)))
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > Cami> ...není kam, jsme stále v "TOM", ať už to vnímáme či nikoliv.-)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 4.2.2010 > Miloš...> Jo,jo poznám. Mám intuici už hodně otevřenou. Někdy je to ale náročné.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 4.2.2010 > Miloš...> A teď myslíš jako kde? Jinak... teď se hodně mění realita a otevírají se dimenze, myslím,že bude ještě veselo. :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 4 5 6 7
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter