Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Skica ala putyka
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 30.10.2008 > 3, 5, 7, 8 :-)
Body: 4
<reagovat 
pablo (Občasný) - 30.10.2008 > možná druhá,trošku.Ty prsty..ty prsty..
Body: 2
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 30.10.2008 > pablo> jo, pablo - nekladla jsem si za cíl vykreslit proporci těla natož prstíčků. Byla jsem našrot stejně jako mí modelové, tak jsem šla spíš po expresivních pocitech. kdybys to měl hodnotit z hlediska přesnosti tahu jakože otisku iluzivní reality, tak bys to musel vyhodit. Musím běžet, tak pa
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 30.10.2008 > Aine> já jen, ...konstatuji ..Neměla bys pít, měj se , ahoj.
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 30.10.2008 > alkohol není omluva, ale výmluva - více kreslit, méně pít - kdokoliv, kdekoliv, nemá to vlastní výraz
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 30.10.2008 > chceš-li dostát autentičnosti, kresli na pivní tácky
Body: 3
<reagovat 
animal (Občasný) - 30.10.2008 > hajzlove studovani..jenom tady kecate bludy..burani. aine je to dobry.za 5 jak ve skole. a vy bezte bojovat z cernyma..kurva!
Body: 5
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 30.10.2008 > animal> Koho jsi myslel tím "s černýma", važ slova.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 30.10.2008 > Janele z Liků> Já bych byl klidný - pro porovnání - animal je alterego Aine - stačí si trošku všímat. Slečna ráda ohní i sama sebe, podobně jako ten, kdo řve za dva - klame pouze jménem.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 30.10.2008 > Buran> Povšimla jsem si z útržků, že mají cosi společného. Jsem háklivá na podobné křiky do tmy.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 30.10.2008 > Janele z Liků> Stačí si posvítit.
<reagovat 
m.manriquez.de.lara (Občasný) - 30.10.2008 > Každopádně je to zajímavé :-)
Body: 3
<reagovat 
Aine (Občasný) - 30.10.2008 > No koukám kamarádi, že v tom máte pěknej hokej alias puk. je to násilný, že jo? Výhružka už u názvu, pak vidíte samý debilní ksichty bez výrazu a nakonec se začnete hádat s vyhazovačem. jak v hospodě a tady je to jak ve škole. hele - .. ˇFakt jste mimo jestli si myslíte že já jsem animal. Našli byste v ženský tolik mužskýho šovinismu? To je samo o sobě absurdní. Začněte radši přemýšlet. P.S. přišla jsem z hospody a jsem úplně sťatáááá
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 30.10.2008 > Aine> Jj...sťatá...hlavně si kapínek z toho zapamatuj,ať jednou nemusíš vzpomínat jen na pracovní úspěchy,ale i na neopakovatelné chvíle ,když jsi přitáhla z hospody!
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 30.10.2008 > Jarkakrej> Počkej, co to tady plácáš? Já nemám okna. a ty nepiješ, nekouříš, sexuálně nežiješ? no to je jasný, že ti pak z toho hrabe a píšeš sem takovýhle mravokárný nesmysly. tak nevím - daj se skicy prodávat? A maj se skicy prodávat? Skicy? jen jsem chtěla ukázat tomu hospodskýmu umělcovi, že skicy z hospody se daj dělat i jinak. koukám, že se tady půlka lidí intelektuálů mravokárců s máslem na hlavě a zformátovanýma hlavama myslí, že skicy v hospodě se maj dělat za střízliva a přitom se mravokárně a zasmušile usmívat na lidi, který si zrovna užívaj život na plno. Je lepší aspoň někdy žít na plno nebo se celý život škrtit a pak tady psát bludy? jdi se prosimtě radši ožrat. P.S. už jsem vystřízlivěla a lepší to rozhodně není. Jseš PAKO
<reagovat 
 Boža (Občasný) - 31.10.2008 > Aine> Jak to tady čtu tak ty snad žárlíš na Pelvisovy úspěchy. Nic si z toho holka nedělej každý je v něčem dobrý. Ty piješ první ligu a Pelvis zase umí kreslit no. Musíš brát život z té lepší stránky:))))))))
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 31.10.2008 > Aine> Jistě, že se dají dělat i jinak, jenže těm Tvým se nedá věřit.
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 31.10.2008 > Aine> Děkuji Ti za odpověď! Nandalas mi to...nemám protiargumentů,fáákt!
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 31.10.2008 > hloupy ivan> ale abych nebyl pes, nedejbože intelektuál(!), první v posledním řádku je docela i zajímavá
<reagovat 
fix.a (Občasný) - 31.10.2008 > Docela hrozné.
Body: 1
<reagovat 
animal (Občasný) - 31.10.2008 > tady zadny umeni neni ..je to jen pretvarka a hra..zadnej umelec by nekvakal jako vy..a to piji a fetuji u toho klidne..v tom to nebude ze?kazdej musi chvili ch;lastat a sukat..kourit..potom prestane..ti chytrejsi tedy. aine vypadni od tech snobu..mozna 2 tu budou normalni a dalsi se nezapoji..vzdycky se ozvou idioti...ja nenavidim slovany a cerny! ale par z toho vyjimam..-:}} sebe ne. tahnete k certu smejdi!
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 1.11.2008 > Pátá, šestá a sedmá. Ostatní vrávorají.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 31.10.2008 > AndRaaz> Jo, tvůj názor je fajn. Učit se techniku už mě moc nebaví, vlastně si myslím, že člověk by se měl dostat do stadia, kdy už nemusí pít, aby pochopil jak tvořit. dej mi pokoj s absintem v krvi :) Já ani nemám zájem se hádat, ale protože jsem sem dala něco jinýho, tak mají lidi asi pocit že jo. tak mi dávaj provokující otázky nebo sem píšou nicneříkající ušťepačný intelektuálský vejšplechty, ze kterých člověk neví nic. díky ti za názor - ale vlastně si mi taky nenapsala, co si myslíš o těch skicách.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 31.10.2008 > AndRaaz> Jo, fajn, byly to skicy z nudy. Jinak neskicuju, připadá mi to zbytečný, něco pilovat. nevyměnila jsem barvičku - to bylo jindy a jinde a měla jsem červenou tužku. Víš co? už mám tak trochu dojem, že ses do mě zasekl. Když nemáš ke skicám co říci, tak mi příště napiš že ti připadají bez nálady a bez výrazu. nechci tě nějak moc srát, ale z tvých dlouhých příspěvků byla jen tato jedna poznámka k věci. jasně - nelíbí se ti to. už to chápu. jsem střízlivá a tramvaje v mém městě nejezdí. nejsem z Prahi. neměj péči o mou tvorbu - já zas něco vymyslím. pokud možno se příště vyjadřuj k věci - ve stylu to by se dalo zlepšit, tohle je o ničem, tohle mi připadá kvalitní/nekvalitní a pokud možno PROČ. No, nebo dej třeba jenom body. Hlavně k věci, ju?
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 31.10.2008 > Aine> K věci - proč sem nedávat starší, "povedenější" práce ze stránek MM?
<reagovat 
 ivanos (Občasný) - 31.10.2008 > Aine> Nu jak jsem psal, podobná skica se nedá rozpitvat, smysl takové skicy je v její jednoduchosti a v tom že tam buď ten pocit je a nebo není. Hodnotit lze jen ten celkovej dojem a ten v tomto případě postrádám. Každá čára by měla vyjadřovat něco nepopsatelnýho tak aby byl celek popisuschopnej, když se podívám na pozdější Matissovu tvorbu nebo Rodinovy figurální studie, ok když přejdeme k expresionistickym věcem - Kokoschka, ti všichni tam něco měli, je tam ta určitá nálada kde nemáš potřebu koukat na čáry jednotlivě a přemejšlet proč je tahle tady zakřivená, támhleta s větším přítlakem apod., tedy asi něco co ode mne chceš ty. Srovnej si to sama, ale pokud ti připadá skicování zbytečný a techniku se učit nechceš, tak seš kráva a už se dál nemusíš bát mejch nesmyslnejch žvástů ;)
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 31.10.2008 > Buran> Samozřejmě. Když není nic nového, dám sem starší - zítra to mám v plánu.
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2008 > AndRaaz> no to ses předvedl - zřejmě přemýšlíš hodně smyslově v umění - řekla bych z té jediné věci co tu máš a co tu píšeš. Já tak nepřemýšlím - proto jsem kráva? Dobrý no. Asi jseš taky kus vola Aine
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 31.10.2008 > Aine> Nedávám hloupé rady - ale místo výmluv nebo očekávání promluv ukázat něco, co zavře ústa myšlenkou nebo otevře údivem - zatím se ani jedno nekonalo. Přeji hodně zdaru, bude nutný.
<reagovat 
 čtenář andraaz - 31.10.2008 > čtenář> to co ode mě chceš slyšet je že se mi tvoje práce líbí, nebo ještě líp, ty chceš slyšet že se mi nelíbí protože jim nerozumim. mám tu jedinou věc pač nemam potřebu si každej den něco dokazovat. ty skicy si vytvořila jen proto aby si je tu mohla zveřejnit a proto seš kráva.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 31.10.2008 > Buran> Ach jo, Burane, je to tvůj pohled. Ani ty nejsi neomylný - mám pocit, že ti tvé úspěchy taky trochu lezou na mozek.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > čtenář> Ale tak to není - ty skicy jsou tři roky starý a napadlo mě je sem dát. Vůbec tě neosočuju, že něčemu nerozumíš - ta věc je poměrně dobrá. já si nechci dokazovat - spíš mě zajímají reakce. nechci na serverech trávit celý život a teď mám na to čas, tak proč ne? Přestaň mi nadávat - připadá ti to slušný nebo k věci? Vždyť mě neznáš a já tebe taky ne.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 31.10.2008 > Aine> Které úspěchy? Žádné nejsou. O můj mozek nemusíš mít vůbec strach - používám jej každý den, a prach utírám v neděli. Snažil jsem se pouze poradit, a omlouvám se, že jsem se vůbec obtěžoval něco napsat. Nazdar.
<reagovat 
 Čtenář - 2.11.2008 > Buran> Mrška tě dostane vždycky tam,kam potřebuje!Na ty si vylámeš zuby Burane!I když co se škádlívá rádo se mívá!
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 2.11.2008 > čtenář> Několik zubů nemám, pravda - nevím, kam potřebuje dostat, a rád mám pouze sám sebe.
<reagovat 
čtenář atine - 2.11.2008 > jo děs a běs a pes a neprzni mi francouzštinu ty alo. ala putyka je znevažování toho jazyka krásného nad slunce jasného.. kdyžtak à la putyka. jelikož putyka je francouzsky rodu mužského, tak à le což se zkracuje na au. takže au. putyka. ala nevermore! a skici fajn, aspoň to není nic vyšperkovanýho. takový čárymáry pocitový, bez zátěže nějakejch pentliček rolniček..já ti to chválím. jako fakt.
<reagovat 
kukulkan (Občasný) - 2.11.2008 > je to na picu. ale. pacis sa mi
Body: 5
<reagovat 
Fanda Adamec (Občasný) - 14.1.2009 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter