Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Skica ala disko
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
sempull tampush (Občasný) - 31.10.2008 > ?
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 31.10.2008 > k ničemu to je, není tam nic
Body: 1
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 31.10.2008 > Dolní rohové mají něco do sebe. Nechápu proč "ala".
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 31.10.2008 > hloupy ivan> je to v podstatě hříčka - používá se to Něco alá tohle - jako NA ZPUSOb nebo tak něco. Nemá to žádný velký význam - mohla by tam být třeba jenom pomlčka
<reagovat 
butch (Občasný) - 31.10.2008 > sračka. stejně jako vaše kecy.
Body: 1
<reagovat 
m.manriquez.de.lara (Občasný) - 31.10.2008 >
Body: 3
<reagovat 
Snaut (Občasný) - 31.10.2008 >
Body: 1
<reagovat 
animal (Občasný) - 31.10.2008 > co tady cekas od tech smejdu intelektualskejch?par jich tu bude normalnich..ale jinak polit benzinem a zapalit je..-:}}}prijemna predstava..napsal jsem o tech cernych z....ch na tve dilo, brzy nas zabijou..vyvrazdi ..mas pistioli? ne por ne..ty cerny smejdy..ale naboj pro sebbe..vim co dokazi ..3 roky to pozoruju..ne jak cesi zkurveny v cesku ..tam nejsou ti spinavci ..spoji se to s islamisty a bude horko v evrope..veris me? tech zkurvysynu se neptam..maji v hlave hovno. curaci.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 31.10.2008 > animal> Věřím, nebude to lehký. vymizíme bělouši. nechce se mi na to moc myslet. nejsem pro tvá radikální řešení. Hitler byl hovado a ty jsi vytočenej tak přeháníš.
<reagovat 
 čtenář wtf - 31.10.2008 > Aine> ?? trochu schíza co?
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2008 > čtenář> Jak to myslíš? jakáschíza? Tu máš spíš ty, co? jste jak malí haranti co se snažej vyprovokovat - ty vole, napiš co tě žere - tobě se to nelíbí? Tak to napiš. Aine
<reagovat 
Gene Hunt (Občasný) - 1.11.2008 > Mě to nepřinde ouplně blbý, heleďse..
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > Gene Hunt> děkuju, mě to taky nepřipadá úplně blbý - je to takový obyčejný záznam, no
<reagovat 
čtenář pablo - 1.11.2008 > Ty vaše řeči... Jděte si to vyřikat jinam,tady to není od toho abyste tady propagovali fašismus nebo tak něco proboha.
<reagovat 
animal (Občasný) - 31.10.2008 > jak prehanim?ja tu neco zachranuju ty kozo! stojim na strazi pred novym fasismem..ale pece ano hitlerovy pace ..proti tomu budou rajska zahrada..-:}} tesim se na to..-:}} a co mas proti hitlerovi? dobre tak zacal vlaku jako kazdej jinej vojevudce v historii..jako alexandr makedonsky...rimani...vojtech loupeznik..pozdeji mu prezdili svaty...vyvrazdil s mecem v 1 ruce a v druhe kriz..pobalticke slovany..mam pokracovat?reknes jina doba?mozna..ale za tisic let hitler muze byt stejny hrdina ne? anebo o nic horsi parchant nez napoleon a jini...,zalezi na uhlu pohledu..celej svet nenavidi zidy..a tak to hitler trochu prehnal no...jiste ze to bylo ohavne..ale ty zidy tam posilali zase jen zidi..na to uz ani nemci nemeli zaludek..rikali jim ze jdou na prace do taboru..rikali jim to i kdyz uz to prosakovalo..psali dopisy predem zidum ve vedeni..v samozprave..jsou to zkratka zkurveni zidi..jako slovani..to si nevyberes..pakaz a smejd!
<reagovat 
 čtenář animal - 1.11.2008 > animal> Ahá - nevím co ty si za idiota,ale nehodlám to řešit.

<reagovat 
 pablo (Občasný) - 1.11.2008 > animal> jdi si jinam vyléčit ty tvoje komplexy , ano ? tady to není od toho. Jdi třeba někam na ulici a tam tohle začni řikat partě nějakejch pravičáků. prosim tě.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > čtenář> :)))))))))))))))))))))))))))))) koukám že mě chceš fakt pobavit
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 1.11.2008 > pablo> Pablo - pochop. on je čistě dada. a tobě jestli to vadí, tak nejsi dada. na to máš nárok. Můžeš být třeba papa nebo mama. prosimtě. tak to vole nečti, ne? ty komplexy máme všichni. A ty ne?
<reagovat 
animal (Občasný) - 1.11.2008 > nech ho vola! nic nevedi o zivote a historii.josu to paka! -:}}
<reagovat 
Čtenář - 2.11.2008 > hele,jak máš pod hladinku tak se ti třepe ruka.si měla absťák viď woe!A aby ti ta dvojrole nezůstala navždy,dobrá schýza Aine x animal
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 2.11.2008 > čtenář> fetuju, jsem schizofrenik, animal je můj otčím se kterým to dělám a jinak se živím jako kurva
<reagovat 
jinth (Občasný) - 2.11.2008 > mne se libi pravy dolni obrazek.
ten zbytek prekreslit za domaci ukol podle realu jeste padesatkrat a bude to tez dobre :)
<reagovat 
čtenář atine - 2.11.2008 > au. dobrý to máš, čmáranice rychlovka expresivní, žádnej přebal naleštěnej přeleštěnej..to stačí.
<reagovat 
 Čtenář - 2.11.2008 > čtenář> neni to expresivni, autorka si je nejista v čáře
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter