Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Historicky první záznam skladby z koncertu Poetické hudební společnosti Janele z Liků
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 14.9.2009 (18:49:12)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=WlrcpFmcQ58

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
NEMINI (Občasný) - 15.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Hellga (Občasný) - 15.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 14.9.2009 > janka, zobrazuje sa ti to?
<reagovat 
 skold (Občasný) - 14.9.2009 > http://funkyimg.com/u2/103/756/totem.jpg
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 14.9.2009 > Karel M. a Skold> 

já ti věřím. ale nevím, jestli se Janě líbí, že jí to tu takhle popisujeme

poslechnu si to na youtube ale na koncert asi nepůjdu. půjdu jen na Gorana Bregoviče tento čtvrtek


<reagovat 
 skold (Občasný) - 14.9.2009 > ariel> Jo, případně to tady vymažu všechno a přepošlu jí kód do schránky. Na Gorana jsem chtěl jít taky, ale jedu do Brna. Tak si to užij. Měj se...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 14.9.2009 > Karel M. a Skold> I ty. Čau
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.9.2009 > Karel M. a Skold> Jak jsem řekla, bylo to hodně nejistý a zmatený, mě jen pobavilo, že to kamarád zaznamenal, zrovna to, co se nepovedlo. Budu ráda za odkaz na kód, kterým budu i v budoucnu do příspěvku vkládat "obrazovky". Měli jsme spolu pár zkoušek a hned jsme vystoupili. Až spolu budeme hrát rok, dva, pokud bude vůle se dále scházet...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 14.9.2009 >

ono to není špatné! co bych vylepšil nebo změnil jen ten zpěv beze slov, ten je pro mě trochu jalový. ale hudba zní profesionálně, texty mi nevadí

 

:o)


Body: 5
<reagovat 
 skold (Občasný) - 14.9.2009 > ariel> Zpěv beze slov je supr, mně naopak vadí to recitování. Docela mě to irituje, ale to je spíše subjektivní pohled. Si pusť takové Sigur Rós, tam maj dokonce smyšlenej jazyk, kterým zpívaj :o))
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.9.2009 > ariel> Je to video z našeho nejméně povedeného klání, ....protože jsme se měsíc nesešli a bylo vše narychlo, nešlo o koncert, ale vernisáž naší flétnistky.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 14.9.2009 > Karel M. a Skold> znám Sejchur Rós
<reagovat 
 skold (Občasný) - 14.9.2009 > ariel> V tom případě si zajdi do Chapeau Rouge na Caspian 14.10, mohlo by Tě to nadchnout:
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 14.9.2009 > Karel M. a Skold> obávám se, že ty odkazy se zobrazují jen tobě?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.9.2009 > Karel M. a Skold> já to vidim oukej. v IE 7. velmi příjemná muzik.
Doporučil 
<reagovat 
 skold (Občasný) - 14.9.2009 > ariel> Jo, zapomněl jsem říct, že musíš otevřít IE, protože totem s liškou nespolupracuje. edit (o minutu později) : zobrazuje se mi to i ve firefoxu, tak nevím, proč se Ti to nezobrazuje...co ostatní?
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 16.9.2009 > Muzika velmi pěkná k ostatnímu se nevyjadřuji...raději...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.9.2009 > ALISSIE> povídej...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 16.9.2009 > Pro zasmání, začátky jsou vždy perné, jsme tam jak opařená kuřata, jednou se tomu zasmějeme. Škoda, že nás nikdo nezaznamenal, když jsme byli mezi svými...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 16.9.2009 > Ridina Ahmed
http://www.youtube.com/watch?v=pBbQ1wEqQoY

a Dorota Barová
(Tara Fuki, Vertigo Quintet, udělala i split s Tisíc let od ráje - jak je nemám ráda, tak tady jsem ochotná udělat kompromis)

http://www.youtube.com/watch?v=FvyKQxdRkNo&feature=PlayList&p=F02664CB9039DEDE&playnext=1&playnext_from=PL&index=102
Hudba pro moje hlasivkové vazy. Explosion in the sky, Mono, Caspian...dobře, že se držíš této stopy...My zapadlí sbíráme jen střepy ze sítě...
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.9.2009 > jsi talentovaná, barvu hlasu máš krásnou, projev magickej, jak tě znám i ve skutečnosti .... aale promiň, ta flétna je dost příšerná ... tu s sebou na recitály nevoz! :-) .. docela by mě zajímalo, jestli by ten tvůj zpěv někde nezaujal, profíky ... co to dát zatím na banzone? nebo tak nějak :-) trochu to ještě "zprofesionalizovat" ... posílám ti pro zajímavost odkaz na dceru mé sestry, je to sice malá američanka, ale válí jako čechomorské děvče :-) http://www.youtube.com/watch?v=UhSNlDAdBVY&feature=related
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.9.2009 > Hezkýý i prostředím, kde jste to natáčeli?:-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.9.2009 > Martin> Jde o sklepní scénu divadla Husy na provázku, nešlo o klasický koncert, to bychom se tak nevrtěli a nebrali to tak zvolna, byli jsme takový hlučný obraz. Děkuji za komentář, Martine.
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.9.2009 > a ještě mám pro tě návrh ... až snad dokopu ty překlady od Georgie ... zazpívala bys pak na čtení danýho? .. :-) tam by ses mi moc hodila ...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.9.2009 > anae> Moc ráda, tvá Georgie mi mnohdy mluví ze srdce, jak kádě s olivami...Můj hlas jde do hloubek s přibývající váhou, větší tělo lépe rezonuje, pár let jsem zkoušela zpěv studovat soukromě, ale sekla jsem s tím v prváku na výšce, měla jsem tehdy ještě ambice chodit do sboru a nastudovat Mozartovo Requiem, ale mým problémem je, že neumím zpívat z not, což tam zvládal každý druhý. Děkuji za docenění, ale ani, jak mě znáš, ani zde - nejsem ve formě.
<reagovat 
Čtenář - 17.9.2009 > A dejchá ti to dobře?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 17.9.2009 > čtenář> to si musím hlídat břichem a nesmím kouřit
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 16.9.2009 > syn říkal, že se mu to líbí, ta nahrávka na youtube.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.9.2009 > Stanislav> :-) To je hlavní! Nechtěl by nám namalovat booklet? Že platíme v hototvých, bonbonových.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 16.9.2009 > Janele z Liků> chodí na výtvarku dokonce, dneska jsem tam pro něj byl, žižkov city, ale místo, abych ocenil jeho draka vodovými barvami vyvedeného, jsem ho plísnil, že ztrácí svršky. učitelka na mě koukala nechápavě, školnice chápavě.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 17.9.2009 > Stanislav> Copak ztratil kluk? Svetr či mikinu - klasika.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 17.9.2009 > Janele z Liků> se všechno našlo. ale že je schopnej vyjít ze školy v bačkorách, to jako je sem tam docela nepříjemný...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 17.9.2009 > Stanislav> Já jednou málem odešla do školy v pyžamu.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 17.9.2009 > Janele z Liků> dneska má pro změnu cizí bundu, si to s někym prohodil.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 17.9.2009 > Stanislav> My si se spolužákem v první třídě vyměnili i batohy, měli jsme úplně stejné. Tom a Jerry jdou...Pamatuju si čekání v družině na rodiče...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 17.9.2009 > Janele z Liků> no, teď přemejšlim, jak tu cizí bundu tam předat, estli v ní má jít potomek, a nebo to nýst v tašce. jako abysme s nějakým rodičem neměli potíže. neni každej nad věcí. někerý lidi sou děsný materialisti.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 17.9.2009 > Stanislav> No právě: nést v tašce, radši.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.9.2009 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.9.2009 >
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 3.11.2009 > hele pěknej záznam jsem rád, že je něco v rubrice. ale kdybych moh něco přispět, jak by to mohlo vypadat tak: http://www.youtube.com/watch?v=h0chizIdYXA nebo takto: http://www.youtube.com/watch?v=3GPuOrroqEs, protože to hovoří o tom, že je nutné si stavět vlastní svět, hledání krásy je fajn, ohrožení blbostí je však věčejší, a proto musí být i obrana agresivní - viz všechny sporty - agresivní obrana je základ útoku
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter