Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí " Chytrá děvčátka neprodávávají svou kůži "...lacino". " z kolekce nezařazen
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 11.4.2010 (00:00:40)
další>

"Chytrá,   hezká, milá   a "...moudrá" děvčátka  "neprodávávají"  "svou kůži"  "...lacino"...; ... .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... -omlouvám se, zatím mám jen název. Ale čím více   o tomto tématu   přemýšlím, tím více   mám dojem, že při   současné "inflaci   slov" je snad zbytečné "něco   více" psát, zvláště   pak   když   se mi   sem "...zaplétá" téma   další, které   by se dalo   nazvat  

 

 

 

 

 třeba 

 
"... Čím déle   je něco "...maličké", tím "...větší"   to   (( ...většinou )) "potom"   bývá... :-)); ... -etc. .

 

 

."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 5.4.2010 >

"

 

."


<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.4.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 11.4.2010 > Některá "děvčátka" svoji kůži dají i "zadarmo"...
hlavně, když dostanou, co chtějí... když jsou v cíli a přetrhnou cílovou pásku, chlapi jen zírají, cože to vlastně doma "mají"...

Minulost je svině zákeřná.
Některá rozhodnutí nevratná.
<reagovat 
travail (Občasný) - 11.4.2010 > zeanddrichu úplně mi při čtení toho tvého titulu naskakuje: ale hlavně aby ji nakonec přece prodaly, že;)
vždyť je to přece nesmysl.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 12.4.2010 > taire> 

"... -nevíš zjevně, o čem mluvíš, ale je to "teď" -myslím

 

 si, tedy, alespoň- "relativně" "nepodstatné"...; ... .. .

."


<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 12.4.2010 >

inflace slov mě odzbrojila...skoro bych se cítila jako děvka...tak odevzdaně, bezbraně...odbouchlá kdesi v povětří.


Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 12.4.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 12.4.2010 > nejen inflace slov, ale i myšlénky, příteli uvozovek!
nedivím se děvčatům, že se svou kůží jdou o dům dál :0)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.4.2010 > čtenář> se nediv, vejre.
<reagovat 
 Čtenář - 12.4.2010 > stanislav> vrať se do hrobu
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 12.4.2010 >

já nevím, že tu furt je někdo zklamán a že furt tu někdo rypákom zemegulu ryje, ako červená myš.

 

 

 


<reagovat 
chinagirl (Občasný) - 12.4.2010 > zpracování tématu je neotřelé; čtenář má rozhodně dostatek prostoru pro vlastní fantazii. u druhé části jsem si sice říkala, že přílišná meliorizace slov jde na úkor paratematiky původního hesla, ale závěr už mě přesvědčil.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 11.4.2010 > zeanddrichu, ty jsi fakt divnej strejda - svým způsobem z tebe jde strach
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 12.4.2010 > MiKa> 

"... -"každý" jsme "nějaký"...; ...-např. Ty

 

mi zase připadáš, s prominutím, "svým způsobem", jako typická "...lama"; ...-asi z Čech, nemýlím-li se ?; ...  .. .

."


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.4.2010 > MiKa> je to "kabalista", co neumí hebrejsky, čtenář "knihy akáša", pak ho fascinujou historický věci, ovšem čte uplně blbý knížky, pak v tom má hokej, ale asi nebezpečnej nebude.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 12.4.2010 > Zeanddrich E.> no vidíš, v něčem se shodneme - každej jsme nějakej, já jsem lama a ty jsi divnej :)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 12.4.2010 > stanislav> ale jo, asi máš pravdu a hlavně nemá cenu to nějak víc rozmazávat, byla to jen taková drobná srážka dvou světů, trochu se zajiskřilo a jede se dál :)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 13.4.2010 > stanislav> 

"... -ale "Staňo"... ...- 1) já jsem o sobě "...v životě" netvrdil, že

 

 jsem "kabbalista", tolik pokory v sobě ještě mám. 2) ...-i kdybych "náhodou" "kabbalistou" byl, neznamená to nutně, že musím umět hebrejsky (( ...-i když mimochodem, nějaké ty základy mám, od mého "biřmovacího" kaplana... ))  3) co kdo čte, a co z "z toho" jsou -případně- blbosti, o tom zřejmě "...tady", promiň, diskutovat nebudu... ...-etc. .

."


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 14.4.2010 > MiKa> 

"...-a co se týče jakékoliv "...divnosti", je někdy "dosti

 

 

obtížné" s něčím "objektivním" ji porovnat, a určit tak "její" "kvalitu"... :); ...- (( ... -viz také, mimochodem, např. http://www.totem.cz/enda.php?a=237926&up=azRxpPD4K.P3k25878 )) ...; ...  .. .

."


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 14.4.2010 > Zeanddrich E.> zeanddrichu, abych uzavřela tuhle diskuzi, kterou jsem začala svou poznámkou: řeknu ti přesně, co mi vadilo, když jsem se podívala na tento tvůj příspěvek: a) nemám ráda kazatele morálky, tihle lidé jsou mi podezřelí, b) chlap, který používá slovo "chytrá děvčátka" ve spojení se starostí o ochranu jejich panenství, mi není sympatický -- ale: uznávám zároveň, že tohle všechno jsou jen internetové dojmy, že skutečnost může být jiná, že i moje interpretace může být chybná, proto nechci naši rozepři dále protahovat - podívej, pro mě divnej jsi, jenže zároveň si uvědomuju, jak je důležité být tolerantní k podivnostem druhých, poněvadž sama jsem taky svým způsobem divná, jen se o tom tolik veřejně nešířím, vlastně si nemáme co vyčítat -- poskytli jsme si navzájem zpětnou vazbu a teď už je čas to celé uzavřít, takže se měj hezky :)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 15.4.2010 > MiKa> 

"... -hm, především se nestačím divit, co

 

 

 

v "něčem"  "někdo" všechno "dokáže" "uvidět..." ...-takže si myslím, že Tvá interpretace je "...zatížena" nějakou deformací, možná   jsi učitelkou v mateřské škole, nebo tak něco...; ..."děvčátkem" totiž např. nazýval svou manželku náš soused ještě i v době, kdy mu již táhlo na 90 let...; ...-ale máš pravdu, bude zřejmě "nejlepší" této "neplodné" "...diskuze" zanechat...; ...  ..

."


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 15.4.2010 > Zeanddrich E.> ano, nejvyšší čas přestat.
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 12.4.2010 > rozumná úvaza, zeandrich, nech běžet, ony to zvládnou bych řekla i bez tebe dobře.. .-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.4.2010 > HanaKonvesz> hehehehehe
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 15.4.2010 > HanaKonvesz> 

"...-haha... ...-podle Tvé reakce bych si dovolil hádat: ...  -nebudeš Ty náhodou -zde

 

 

na Totemu pouze "dalším"-  "...převlečeným" chlapem... ?; ...  .. .

."


<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 15.4.2010 > Zeanddrich E.> někdy si říkám, jestli to tak není, ale většinou to vypadá, že jsem přeci jenom žena, tyjo:-)
<reagovat 
čtenář jafa - 23.4.2010 > sám jazyk je usvědčuje z počtářství... "prodávat"... "lacino". Není lepší lásku nezištně dát než prodávat? Když už je řeč o moudrosti. A "děvčátko" mi zní poněkud nepříjemně v sexuálních souvislosech, ale to bude asi jen můj problém.
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 13.5.2010 > no tyto prispevky me vylozene bavi :]
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 12.4.2010 >

hmm... jsem se těšila, že by se pod tím názvem mohla skrývat nějaká zajímavá povídka... a ono prd :(

jsem zklamána :(


<reagovat 
 Gogin (Stálý) - 12.4.2010 > Quotidiana> nejdramatičtější z tohoto hlediska se mi jevila pauza mezi 1. a 2. odstavcem
<reagovat 
 čtenář robert g. - 20.7.2012 > Quotidiana> tak tak..doporucuji nekolik basnicek..poezie robert g.-u vas na totemu//schvalně,co na to řeknete..jo?četla jste :"nic pro hrdiny"?odzbrojující humor,výborná čeština..Sam.J.Lundwalm.náhoda..
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 12.4.2010 >
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 12.4.2010 > LidaStudenovska> jen dodám, že to doporučení bylo u toho prvního příspěvku...nevím proč se z toho vykutálelo kamsi nahoru...:D
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 12.4.2010 > LidaStudenovska> jen dodám, že to doporučení bylo u toho prvního příspěvku...nevím proč se z toho vykutálelo kamsi nahoru...:D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 5 5 6 7 8 9 10 12 13 15 16 17 18 19 20 21 22 (26) 30 33 34
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter