Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A tmám se chce tančit
Autor: Vopice (Občasný) - publikováno 25.3.2011 (10:04:50)

Jsi

 

šelest naděje

průvan světla

v nocích, které se zdají být

nekonečné

 

 

K pelesti přiková tě

doživotí

za omyl

 

 

Nevěřím

 

v nenávratnost

konců

 

Nevěřím

 

v bezbřehost

osudů

 

a tmám se chce  

tančit

 

Krok sune krok

 

s hvězdnou euthanasií

a puklinami měsíce

 

v směšný

 

kéž milostný

waltz

 

 

Zablesklo se před ránem

a vylila se vše-dnost

 

 

Jsi                   

 

kráter

po dopadu snu



Poznámky k tomuto příspěvku
Mlž Svatý (Občasný) - 25.3.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 25.3.2011 >
<reagovat 
farišta (Občasný) - 25.3.2011 > Jsi kráter po dopadu snu



Body: 5
<reagovat 
 Vopice (Občasný) - 25.3.2011 > farišta> žel:) Díky.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 25.3.2011 > ten závěr je vážně skvělej
Body: 5
<reagovat 
 Vopice (Občasný) - 25.3.2011 > Mbonita> to mě těší. děkuju.
<reagovat 
martinik (Občasný) - 25.3.2011 > A tmám se chce tančit. To je hezký
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Vopice (Občasný) - 25.3.2011 > martinik> viď, že jo?!:)) Děkuji pěkně.
<reagovat 
Tlouie (Občasný) - 25.3.2011 > teeeda, zezačátku to na mě působilo mdle, ale pak se mi to začalo vyostřovat; tma, krok sune krok, vše-dnost a kráter pro mě super...i jako celek se mi to líbí, když to čtu, připadá mi, jako kdyby v toku toho textu se obrazy postupně rozsvítily, vystoupily...jako když se na internetu odkaz po najetí myší udělá nějak výraznějším oproti odkazům okolo...tak na mě to čtení působí.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 25.3.2011 > Tlouie> přesný! já bych možná vyňal a nebo nechal nějak dozrát tu pasáž s "nevěřím", "noci, které se zdají být nekonečné", to už jsem četl mockrát... ale ten konec postupně vyšlechtí i začátek :-))

vopice má tu zvláštní vlastnost, jednotlivý řádky někdy působí krapet ohraně (ne pokaždý), ale když se to spojí do celku, je to jak působivý zavytí do větru - proti větru. dycky mě v tom dostane nějaká vnitřní divokost.
<reagovat 
 Vopice (Občasný) - 25.3.2011 > Tlouie> víš co... ani se ti nedivim, že to na tebe ponejprv působilo mdle. neni to sestavený z nevšedních slov a výrazů, protože TAK to prostě JE... a směřuje k závěru. vopice se holt snaží najít co nejpřirozenější cestu (a jde jí to jak psovi pastva:) bez třeskutejch metafor. a jsem moc ráda, že se to nakonec rozsvítilo!
díky za -pro mě určitě užitečnej- komentář!
<reagovat 
 Vopice (Občasný) - 25.3.2011 > Mlž Svatý> a víš ty co, Mlži?! právě na tu nějakou vnitřní divokost já sázim!:)))
já vim, nekonečné noci jsou možná v top desítce nejpoužívanějších "poetických" spojení a možná už i v seznamu -pro vošoupanost zakázáno:)
stě vopice má tu zvláštní vlastnost, že mívá vobdobí, v kterých prdí na originalitu, hlavně, že to de vod... šak víš, vod čeho.
nic to ale nemění na tom, že s "nevěřím" a "nekonečné" máš nejspíš velkej básnickej recht.
Díky ti!
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 25.3.2011 > Vopice> nemáš zač, zase jsem se rád zastavil.
<reagovat 
invisible (Občasný) - 28.3.2011 >

Ten název a pak kráter snu... jooo.

Za nějakou takovou euthanazii dostaneš vod vlčice za uši.

A Déčko, no jo, no.

 

Závěr je precizní, začátek mooožná trochu slabší - ale to už tady zaznělo.

Nakonec, proč ne?

Ono to líp zazní, když se z šepotu stane v průběhu recitace řev. Nadto velmi působivý.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Vopice (Občasný) - 30.3.2011 > invisible> jó! jů! tak to děkujů!
k tomu začátku - šak ty víš, jaký mám slabiny :)
díky, milá vlčice.
<reagovat 
 invisible (Občasný) - 30.3.2011 > Vopice> ts ts ... no jo jako vždy: fše otpužtěno
<reagovat 
lenulela (Občasný) - 2.4.2011 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter