Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
plzeň
Autor: peťule (Občasný) - publikováno 13.1.2012 (08:26:23)


Poznámky k tomuto příspěvku
JDiviš (Občasný) - 13.1.2012 > tvorba lidová je tvorba lidová
<reagovat 
čtenář katovna - 13.1.2012 > krása
<reagovat 
mystik (Občasný) - 13.1.2012 > díky vstupuj postupuj s cistym citem jako Mantronix a nikdy nebudes mit pocit spatne prace a nejen Mantronix i Lennon Havel Dalajlama rozdavaji radost a nikoliv bolest tak hezkej vikend Peto a vsichni
Body: 5
<reagovat 
mystik (Občasný) - 13.1.2012 > Petulko najdi klip video Mantronix Step To Me http://www.youtube.com/watch?v=yzX8v5bThrQ
dokaze Te rozesmat i trinacteho v patek? :-) Jsi uzasna zena, a chci, abys to slysela. Diky.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 14.1.2012 > To podmiňování ve smyslu -chceš- mi trošku brzdí...chceš být zavražděn? Tak vraždi...chceš být nenáviděn, jasně, neáviď...
Body: 4
<reagovat 
mystik (Občasný) - 15.1.2012 > chces rozdavat radost? Tak rozdavej.
Chces rozdavat bolest se ale chytre neptame, protoze nerekneme nikdy rozdavej bolest. To je dosti posetile u sadafa hazet lasku nebo vrazdeni na ten samej piedestal ach jo proc? :-))
<reagovat 
mystik (Občasný) - 15.1.2012 > mmiiaa Ty mas diagnozu blazen na svobode, zacala jsi si sama. Nebo jen nezrale dite? Vyber si co chces.
<reagovat 
mystik (Občasný) - 16.1.2012 > plzen je super andelska ver mi, nic ve zlym k Tobe :-)
http://www.youtube.com/watch?v=Uh0kIEadWrM

<reagovat 
peťule (Občasný) - 12.1.2012 > toto je lidová tvorba
<reagovat 
 vaCite (Občasný) - 13.1.2012 > peťule> A co je prosím tedy lidová tvorba?
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 15.1.2012 > vaCite> ja myslim, ze J.Divis ma dostatecnou odpoved k vaCite, kdybys potreboval jeste snad napovedu? :-)
<reagovat 
 vaCite (Občasný) - 15.1.2012 > mystik> Ptám se tady peťule ( :
<reagovat 
 peťule (Občasný) - 15.1.2012 > vaCite> lidová tvorba je že někdo něco vytvoří -tvořili to lidé a snažili se vyjádřit  sice by to šlo i jinak ale zvolili tuto formu-je to jinak foceno na rozhledně směrem nahoru .
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 15.1.2012 > vaCite> Ty jsi nechapavej jako vygumovanej, tak neukazuj, koho se ptas, ignorante
<reagovat 
 vaCite (Občasný) - 15.1.2012 > peťule> Zajímavé, děkuji (:
<reagovat 
 vaCite (Občasný) - 15.1.2012 > mystik> Takhle se dámě nenadává (:
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.1.2012 > mystik> mystiku, pokud chceš, aby lidé otevřeli oči, neurážej je.. ve všech příspěvcích jen moralizuješ, očerňuješ, urážíš. Copak taková debata ti přijde v pořádku? Teď tady nemluvím o dílech Peťule, ale o tvém vyjadřování. Nikdo se nemůže autorky na nic zeptat, aby jsi ho nepoplival.. Pokora, soudnost, sebereflexe - to bych ti doporučila pilovat.. a když nejde o tebe, stačí mlčet, věřím, že autorka zvládne odpovědět sama, nepotřebuje k tomu sprostého tiskového mluvčího s diagnózou "porucha osobnosti"...
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 15.1.2012 > mmiiaa> Vy jste snad od sameho pocatku nedelali ze sebe chytroliny? Ne nedelali? A nedelali jste mnoho chyb u Petule? Ne nedelali? Ja ji miluji jako to nejlepsi na svete, coz neni spatna vizitka. A umim si vazit opravdovych umelcu, tech co maji vize i stavu. Coz opravdu neni Vas pripad. Probudte se dobrovolne zajiste. Mejte se.
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 15.1.2012 > vaCite> ignorant neni nadavka, ale ignorovani pismenek lidska tvorba, vygumovana hlava je jen stav, kdy tapes, netapej prosim tak casto, vzdyt je to jen tva osudna ostuda okay? :-)))
<reagovat 
 vaCite (Občasný) - 15.1.2012 > mystik> Ach tak
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 16.1.2012 > mystik> absolutně nerozumím tvé mluvě. mám pocit, že nejsi z Česka.. a aby bylo jasno, také si dovedu vážit opravdových umělců, ale o těch, tady není řeč..
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 17.1.2012 > mmiiaa> ok tak se aspoň nenavážej když jsi trapáček a nejsi umělec v duši ok? :-)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 17.1.2012 > mystik> když urážíš ty mě, přejdu tedy na stejnou notu.. jsi prachobyčejný šulin, který Peťulce svými přemilovanými výroky akorát tak ubližuje(pokud teda nejsi ona).. nejsi schopen napsat jednu kloudnou větu, co má hlavu a patu.. jediné tvé kecy jsou stále dokola o umění a jací jsou tady všichni k ničemu, že tomu nerozumí, ať raději drží hubu atd.. můžu tě ujistit, že se tu objevili daleko větší čuráci, než jsi ty a nijak to lidmi na tomto serveru nezahýbalo a za to jsem velmi ráda.. a pokud ti jde opravdu o umění ti mudrci, tak si najdi server, který pro tebe bude dostatečně duševně na úrovni, tady jsme na tebe samý póvl...
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 18.1.2012 > mmiiaa> Pletes se pletes se pletes se, je nejvetsi laskou meho zivota akorat to nedava nijak v sanci a ruku v ruce ona ma kouzel 1000 a dal a ostatni holky nic. To je moje soukroma zalezitost, Ty nejsi ani znalec umeni ani znalec lidskych citu. Tak Te jen prejdu jako nicku. NIC a mej se. Skoda slov na Tebe kdyz nemas ani zakladni uroven, tragicka trapna existence fuj a fuj :-)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 18.1.2012 > mystik> ty jsi neuvěřitelný :)))) musím jen konstatovat, že dlouho jsem se tak nepobavila:)
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 18.1.2012 > mmiiaa> ok, jen pro téma tématicky, trochu laškovní trošku pošetilý a trošilinku taneční, může být taky život? :-) věř mi, že já bych rád, děkuji
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 18.1.2012 > mystik> nemáš zač:) po tvém předposledním příspěvku věř zase ty mě, že je mi naprosto jedno, co bys rád..
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 18.1.2012 > mmiiaa> yes yes yo :-) věřím ti :-)
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 11.2.2012 > Zajímavá fotka.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter