Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč Loreta spí?
Autor: Kranad s.r.o (Občasný) - publikováno 11.5.2013 (18:17:30)
To, co si zde dovoluje Levíček, kterej se nepoučil a vysloveně zde útočí na autorku Path Adamski. Mě už vážně leze žlučí. To redakce od té doby, co sem moc nechodí Honza, chrápe a jde sem jen rekreačně na odpočinek? Děláte si do prdele srandu? Martine, egile, pomerančová? Vás jsem tu v době Levíčkova řádění viděl často. Jděte do prdele vy čůráci a ty Pomeračová jsi pěkná píča!  Celý dva dny se tady snažím upozornit na problém a vy si válíte prdele. Jste jenom zasraná banda línejch buzerantů a prasat! Uděláte vy líný lemry už konečně něco s tím problémem? Ukažte, že jste lidi a ne prasata (i když o tom poslední dobou pochybuju) Pan Kedlub, Psycho-Path. Zablokujte ho. Já si myslím, že každému je jasné kdo to je a proč se nemusíte ani probírat jeho poznámkama, Budeme vám vděčný!
Díky. 



Poznámky k tomuto příspěvku
Leviathan (Občasný) - 11.5.2013 > Nejsem Leviathan! Stěžoval jsem si na tebe Píči!!! A už tě vážně mám plný zuby ty jeden blbe!!!

<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 11.5.2013 > ale ako pekne všetci čušia...neprekvapivé
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 11.5.2013 > Tý jo! A tenhle člověk měl nějaký problém s "bohatýrským chcaním hřebce za sklem autobusu"! Totálně nevěrohodné. Symptomy ztráty jistot a nepřítele po, řečeno slovy autorovými, "invazi moderny po r. 1989". No, tatínek možná ztratil práci a syn se chytil docenta Meda.

Tohle určitě není Píč ani Hořčík.
<reagovat 
 Malý Willi Sardinka (Občasný) - 11.5.2013 > Kranad> Neboj na tebe jsem opět musel poslat stížnot -- doufám že tě ty jeden zasranej provokatérskej šmejde zablokujou - začínáš bejt až moc drzej ty chudinko
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 11.5.2013 > Malý Willi Sardinka> hele: ten chlap v mysliveckém huberťáku, který v zimě seděl ve vlaku přes uličku, zatímco sis poznamenával verše na A4, jsem byl já. Když mne zablokují, budu rád, protože se ukáže celá komedie. Myslím, že ty jsi fakt týpek, který prostě demokracii neunese nikdy. Takže už vidím ten slogan: TOtalitní TEMeno. Co se zde vytěžit dalo, vytěžil jsem, Totem už nemá co nabídnout. Ne, že by se tu občas nedalo něco přečíst, ale redakce to fláká přímo ukázkově.

lesnar@volny.cz
<reagovat 
 Malý Willi Sardinka (Občasný) - 11.5.2013 > Kranad> :-D já nepíši verše ve vlaku a už vůbec né na papír - Pokus zahrát si na tvrdáka? :-DDD jsi tvrdej jako máslo na sluníku - roztejkáš komiku
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 11.5.2013 > Malý Willi Sardinka> a napíšeš mi, pusinko, když o to tak stojím? Taky se chci svézt v T 613.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.5.2013 > tady je to nějaké obludárium? To je úroveň-jsem rád, že jsem poznal tuhle psychopatičku Path a Mat!
Člověk nevěří, kam až to může klesnout!
A to prý býval literární server?! Bože...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter