Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Do terče,-
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 28.6.2017 (19:04:15)
A3 koláž 2017
Věnováno k Světovému dni sdělovacích prostředků,
a sexuální revoluce,-


Poznámky k tomuto příspěvku
careful (Občasný) - 29.6.2017 > Úplné angažované umění, kterým si mě donutil se nad tím zamyslet a získat úplně nový pohled. A ještě je to estetická lahůdka. Děkuji.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.6.2017 > careful>  Vítám nový pohled,- a zdravím,!
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.6.2017 > Souhlasím s paní Carefulovou a jelikož mám dnes obzvlášť dobrou náladu (mám totiž svátek), k pěti bodům přihazuji i doporučení.
P.S. : Co si představuješ pod pojmem "sexuální revoluce" ?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 careful (Občasný) - 29.6.2017 > P.V.Ctihodný> Se ho zas moc neptej (ten hledá ve slovníku i slovo sex).
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.6.2017 > P.V.Ctihodný>  Dobrá otázka,- Mnohoslibný název,- asi jen představa, co by se vše mohlo začít dít,- třeba na ulicích, náměstích, a pod.,- kdyby snad opravdu někdy byla,-- Jinak díky za komentář, a přeji krásnou oslavu svátku,! :-)
P.S.: Text na obr.- Eros antisex naturalis
Eros antik sex naturalis
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 29.6.2017 > zasmála jsem se
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 29.6.2017 > zochrova> Jo , ono udělat játrovku jako penis a koloseum jako anální otvor je hrozně originální, geniální nápad oblíbený obzvlášť mezi bydlebkami na mimáči....je to vtipné, umělecké a navíc se tak Lipouš angažuje o prosazení svého oblíbeního análního alpinismu. Takže je to převrat. Technicky ty dvě věci vystřihnout a nalepit bylo taky asi strašně náročný.
Jen víc doporučujte tento umělecký skvost! (careful)
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.6.2017 > zochrova> K tomu to je,! zdravím,!
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 30.6.2017 > čtenář>- Čtenáři s otazníkem-  Z vašeho komentáře čiší jen závist, zaujatost, a hněv,- ostatně jako vždy,- chybí smysl pro humor, nadhled,-- nejsem léčitel, tak vám nemohu pomoci,--
P.S.: Tohle dílo si nedělá nárok na pomyslnou světovou Top 10,- ale jistě se k ní blíží,- ha ha :-) ,- ještě snad obvyklé -zdravím,-
<reagovat 
 careful (Občasný) - 30.6.2017 > Li-po> Ze mě aspoň něco číší...s tebe jenom děsně nudně kape. Nemusíš mít o mě péči, radši jdi všechny a všechno pěkně pochválit, ať maj pocit, že něco umí. (a ty si jako myslíš, že máš smysl pro humor...tos mě pobavil. )
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 30.6.2017 > careful>  Nechte si tedy čišet...,! :-) (jen nevím proč to píšete mě)
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2017 > Li-po> Careful mám problémy sama se sebou, ještě větší s okolím. S někým puberta a dospívání pořádně zamává a ten člověk ji nezvládá. My opustíme Totem a máme od careful klid. Ale co mají říkat u ní doma? Dopřejme lidem v okolí careful hodně síly a tolerance.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> Já jsem Careful nic nepsal,- psal jsem čtenáři, co psal o mě,- ale asi si to popletla,- Díky za napsání,- vtipný (dobrý) komentář,! :)
<reagovat 
naplatno (Občasný) - 5.7.2017 > sme masozravci predsa :)))))))

<reagovat 
naplatno (Občasný) - 5.7.2017 > zo zvieracej rise ani jeden bylinozravec nenapada svoj druha a iny druh , je pokojny a nad vecou

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter