Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na kálkách
Autor: Buryan F (Občasný) - publikováno 18.11.2017 (00:27:03)
Olej na plátně 40 x 30 cm - plenér


Poznámky k tomuto příspěvku
neandrtalec (Stálý) - 19.11.2017 > té zelené je trochu moc?
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 20.11.2017 > zajímavé
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 21.11.2017 > Hm. Jak se to vlastně stalo, že tenhle web umřel? Já si to nepamatuju. Kdysi tady bylo občas i umění... A najednou... jenom skládka, s tím už se nic nenadělá. Umřel náhle? Nebo po dlouhém boji s rakovinou, nebo snad ještě z posledních sil dýchá, nebo ten pohyb je mrtvola kde "masem hýbou červi"? Hm, nikdo mi asi neodpoví. Mám nostalgickou náladu - a to je zlé, to nikam nevede. Proč tady asi lidi ještě publikují? Z nostalgie, ze zvyku, z ničeho? ten Filipův návrat, to je zvláštní... Ale kdyby se měl totem zachránit, muselo by se vrátit snad deset lidí z dávných časů, a noví, "mladí a nadějní" přijít... Všichni s hlubokým zájmem o umění a o komunikaci... Ale to není možné, není. Myslím, Filipe, že asi sám vidíš, že tady se žádné zpětné vazby nedočkáš.
<reagovat 
Čtenář - 22.11.2017 > Vona to taky neni prdel nutit se do idiotskýho chování furt, nemysli si. No taks ho měl rád, no, ale už neni. Prostě se na to vyser nebo si to taky hoď. Takhle je to vo ničom. Sbohem
<reagovat 
Čtenář - 23.11.2017 > ale tak totem je vylejvárna, malej studijní materiál některých lidských povah a póz. není na co si stěžovat.

jo ale asi se má mluvit o vobrazu. mně přijde dobrej. obloha míň. ale kdoví, jak dílo vypadá ve skutečnosti. tak to bylo vždycky u podobných webů, prezentuje se neexistující dílo, existující dílo je někde hmatatelně v prostoru, podléhá změnám osvětlení a nejde ho nikdy zprostředkovat ideálně. někdy ta reprodukce vypadá hůř, někdy líp, ale na webu nikdy nemůže být vidět fyzičnost a energie díla. takže lidi který tu publikují se asi cítí natolik izolovaní nebo nedocenění že potřebují i tuhle podivnou možnost sebeprezentace. tak jim to nechte, ten aspoň nepatrnej pocit bezpečí a naděje uvnitř stále více se odcizujícího světa.
<reagovat 
Čtenář - 25.11.2017 > Je li člověk takhle netalentovanej, musí mu to pak vlastní snaživost jen dál a dál ztěžovat. Z toho by si to hodil každej.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter