Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TALENT
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
IAN HEROICKY (Občasný) - 2.12.2017 > Ja nepochybujem o tom, že by si aj Hájnikovu ženu napísal lepšie ako ten šupák Hviezdoslav všakže?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.12.2017 > IAN HEROICKY> jsi chytrý, gratulujem
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.12.2017 > to podstatné je, že ani pak jsem na to nepřišel...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.12.2017 > i blbci! koukám, že trefa do černého!
<reagovat 
Čtenář - 2.12.2017 > TAK A DOST! TEN PEŠEK MĚ DOSTAL. PŘIŠLO MI TO NEUVĚŘITELNÝ - ON JE JULIÁN OPRAVDU HODNĚ HLOUPÝ - ALE S TIM PEŠKEM TO PŘECE NEMOHL MYSLET VÁŽNĚ!!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.12.2017 > čtenář> pobavilo! hlavně aby tě chytráčku nedostal KRVAVÝ PEŠEK!
<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 2.12.2017 > čtenář> Obávám se čtenáři, že tě čekají ještě hustší věci. Pokud dokázal napsat TOHLE, pak už se nezastaví před ničím. Sagy vole, perly básníků, řikám ti – TEĎ TO TEPRV ZAČNE!

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.12.2017 > jsem rad, ze jste se zase a opet a dokola utopili ve vlastni Malosti, popravde-doufal jsem v to, ale vzdy si rikam, ne ne, ty uz budou mlcet, prece i oni vi, jak se ztrapnuji, avsak vzdy me opet potesite, neb kdyz hovorim s trotlem, pripadam si jako Eliska Krasnohorska! nu coz, jdu si pustit Stribrny vitr, ten mi zvedne gusticko a pak vzhuru do ruchu velkomesta, my, bohemove, mame dnes moc, co na praci, věděno?? Má poslední slova budou opět s Aničkou-dnes s Aničkou posedlou... všem kvetoucím i odkvetlým poupátkům přeji přelízaný víkend, chytrákům hořké, prošlé pivo a té mlčící většině, co popřát... více odvahy, snad...
<reagovat 
Čtenář - 2.12.2017 > Lidi zlatý, taky jste plní modráků? TOHLE JE VRCHOL TOTEMU, dokázal jsem to!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.12.2017 > čtenář> překlep tě tak rozsekal? GRATULUJI, už rozumím, že si víc rozumíš se 4letým než s dospělým...
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > j.f.julian> v poho juldo, sagy a ty jste prostě vítězové a dál to stupňovat nejde. modří už vědí. absolutním vítězem zlatýho slavíka se tedy stává lucie bílá a absolutním vítězem totemu jsi ty. a že tu byli jelita jardo!
<reagovat 
Čtenář - 2.12.2017 > A ZBYLY JEN BÁSNĚ

<reagovat 
čtenář bedřich - 2.12.2017 > Jistě si nikdo nemyslí, že by si sem tu svojí fotku nedokázal dát. Kdo se nemá za co stydět, ten se nemá za co stydět a tímto by jsi všem anonymům dokázal, že jsi lepší než oni. Jako odměnu ti slibuji přímý kontakt na tu ošklivou slečnu, co se vydává za slepou Aničku. Jmenuje se Jitka Prokopová a...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.12.2017 > čtenář> nejde mi to, fakt jsem nepraktický a nemám nervy, po 20 minutách to vzdávám. Už jsem slíbil stalkera Mistykuse-taky ho tu mám, ale vložit nedokážu, zbyly jen básně...
<reagovat 
 čtenář bedřich - 2.12.2017 > j.f.julian> 20minut na vložení fotky, to doopravdy není málo. káámo...
<reagovat 
 vyhnísek Kamil (Občasný) - 2.12.2017 > čtenář> Já tě chápu Bedřichu, ale co je moc je moc. Tenhle zbytek člověka ztrácí už i poslední soudnost, nech ho prosím v klidu dožít. PROSÍM TĚ O TO! Už i já se stydím, jak jsem ubližoval člověku v posledních dnech života a... ty ještě tohle! Dokonce se ti přiznal i k neschopnosti provést úkon, co běžně zvládá můj čtyřletý syn sakra! To by snad mohlo stačit, ne? Děkuju.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.12.2017 > ríp> to je pravda, nesvedu to, co 4 lete dite a ty nesvedes to, co kazdy dospely... premyslej o mych slovech i blbec vi, co tim myslim...
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > j.f.julian> blbci vědí, co ty myslíš? WOW, další SKVOST!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.12.2017 > HedwigaL> to je ok, jak prijde nejaka divenka na zkusenou, ona tam to foto vlozi. Ja jsem davno nad veci, jak clovek vypada, ti nedospeli se mohou smat kazdemu, sami vsak plni mindraku fotku nevlozi. Koukam, ze zdejsi inteligenti neznaji vyznam slova-neprakticky!? mel bych se jim smat, ale zesmesnuji se sami, tak uz jim vic nakladat nemusim. Nakonec, jací jsou předvadeji svoji tvorbou...!
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > HedwigaL> káámo. a von to stejně udělá. pak je ale julián vítěz, TOHLE JEŠTĚ NIKDO NEDOKÁZAL!
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> !
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ. KONEC, KONEC KONEC.
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ. konec
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ. konec
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ. konec
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ

<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ

<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ

<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ

<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ

<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> tak o to šlo! ale petul to řikala od začátku: básně mi nesmí do domu!
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ

<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ

<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> A ZBYLY JEN BÁSNĚ

<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> BASNE
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> NE!
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> NE!
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2017 > čtenář> ale ano. a podíleli jste se na tom všichni, co jste se tu prezentovali jako rdaktoři, zejména poezie, tohle je vaše práce, znevážení královny všeho umění, vy jste zničili jednu generaci lidí, kteří to asi ze začátku mysleli dobře. spousta vás byla, ale vrcholem byl soudruh egil. ponížili jste královnu. básně. julián. egil. ZRŮDY!
<reagovat 
Čtenář - 3.12.2017 > Ty jsi bijče zaučoval milenky Lálovi Peškoic, ročník devatenácet šest? Jak něco takového můžeš vyslovit?! To žil ještě Svatopluk Čech ty vole a tys ho učil básnit, ne?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.12.2017 > Díky, já jsem nejdřív nevěděl, jak to myslíte (nebyls sám) ale už chápu. Zaučovat Bárovou nebo Mandlovou (mimochodem, otec nar. 1896 tu čest měl, ale o něm mluvit přísně nechci) by nebylo od věci, ale tady došlo k nedorozumění.
Myslím svého nejlepšího kamaráda, dnes již zesnulého, Míšu Peška. (Jiříček z Malého pitavalu, Křtin atp)
Přes něj a plné sklínky alkoholického moku jsem se dostal ke všem těm umělcům, aby bylo úplně jasno.
<reagovat 
čtenář JUST - 3.12.2017 > No, myslím, že má Bijec, Julián atd. vyhráno.
Talent je úžasná báseň (slova mé přítelkyně), která litovala, že se nedáš na lyrickou poezii a bohužel, i když krásně, se utápíš v existencialní. Vím, vysvětloval jsi to na příkladu Kryla, ale škoda to je.
Tady bych to na Totemu ukončil, být tebou, protože ty primitivní komentáře už se budou jen stupňovat do ještě většího privitivismu a nebude ti to k ničemu a myslím, že to nemáš zapotřebí i když chápu, že si těmi vtipnými odpověďmi bystříš češtinu a mnohdy tě to pobaví. (hlavně nás)
Říkal ji, že budeš mít vlastní stránky, kdy a proč až teď? Také jsem někde četl, že jsi jasnovidec nebo aspoň jsi za něj považován, co je na tom pravdy? Jak bys viděl budoucnost Totemu?
Já myslím, že dosáhneš svého cíle a nás-nepřihlášené, sem už nepustí. Mě osobně to nevadí, já se přihlásím, ale mnohým to vezme jedinou možnost literární seberealizace.
Uvidíme, jak jsem tě poznal, tak stejně budeš bojovat dál... a já jsem s tebou!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.12.2017 > čtenář> Pěkně děkuju! Ty mi vidíš do hlavy nebo co?
Já tu zrovna píšu poslední báseň pro Totem a teď takové nadělení...
Já ti tedy asi dlužím nějaké odpovědi, ale to bych musel popsat stran jak Mistykus a stejně bych tě odkázal na své knihy.
Já nevím jestli skončím, ale cítím, k nevůli nepřejícím, že jsem dosáhl určitého bodu, kde už to dál nejde, chci-li se vydat literární cestou. Tedy dál na amatérských literárních servrech. Postupně odcházím ze všech, ani tady mě už nic nedrží.
ZA TO CHCI TOTEMU PODĚKOVAT, že splnil svůj účel, protože, buďme otevření, většina píšícím literátů chce vydat knihu, chce tzv. do světa.
Jak se říká, již jsem vyrostl z dětských kalhotek psaní a vydám se jinou cestou.

Že děkuji přítelkyni a vložím pro ni báseň MÁ SNĚHOBÍLÁ, což je lyrika v mém podání, tak ať se moc netěší.
Pro ty, kteří byli na mě hrubí vložím báseň PO TRYZNĚ, ti se těšit mohou.
Co se týče tvých dotazů, to bude chtít chvíli, takže později, zdar jar

<reagovat 
 čtenář JUST - 3.12.2017 > j.f.julian> Ano Juliáne, dokázal jsi to všem. Závist tvých kritiků je všechny usvědčila. Nikdy se nesrovnali s tvými kvalitami, záviděli ti ženy, peníze, nadání, překrásné básně. I když opět neodejdeš, nikdy na tebe nezapomeneme. Znám se s majiteli písmáku, oni se trochu bojí, ale v hloubi duše tě jako my všichni obdivují. Tvé básně letí světem zmrd kokot píča hovězí krk užbrd, nikde nepřistanou, na to jsou všechny letové dráhy krátké. Milovali jsme tě a nikdy nepřestaneme kokot píča kunda prd.
Byli to nezapomenutelné zážitky, když jsi nás vozil svými luxusními autu do alp a někdy i nazpátek.
Líná píča stará píča. Nikdy nezapomeneme na tvé dary, z nichž některé náv v ruce ani nevybouchli. Ale především ta tvorba, ano tvorba s velkým B. Básně jako talent, já bijec, já mrdák peška, já vědec na úlámbátoru, vejdou do dějin. Dějiny poklekají. Například tutuo tvoji báseň četlo už přes 200 šťastných slečen, na to jsou důkazy. Zvítězil jsi na celé čáře a je to čára napříč osudem.
<reagovat 
kristýna z nuslí (Občasný) - 4.12.2017 > je to krásná a myslím že i moudrá báseň - poema. doufám že sem nadále budeš vkládat básně, protože já je moc ráda čtu. a vím, že je spousta lidí kteří tě rádi čtou ale neozvou se, prostě si jen v tichosti čtou a nechtějí si kazit poeticky povznesenou náladu sprostými komentáři skřítků. všichni ti sprostí provokující skřítci jsou známkou toho, že tvá poezie je silná a přesahuje je.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář JUST - 4.12.2017 > Vracím se teď k tvé poezii každý den. neuvěřitelně silně mě posiluje, ve dnech pracovního volna a ve dnech pracovního klidu. Uleví se mi, když vim kde najít jistotu. A lásku. A sex, a všechno krásné, co jen ty tak skvěle umíš. ano, hlavně lásku. kolik jsi mě toho jen naučil, a vůbec ti nevadilo, že se jmenuju václava. často stojím před tvým domem a toužím po tobě. ale nevejdu dovnitř, krok neudělám, mámod tebe ještě od posledka rozervanou kundu až k pupíku. taky bych ti měla přinést to vapraný prádlo, ale máma řikala, že ti to už prát nebude, že se to mám sama naučit, ale já mámu ukecám aby to dělala dál. moje máma je strašně blbá. víš co dělá? normálně píše něco na facebook. já se jí na to jednou podívala, když si šla udělat kafe a ony to - básně! Kráva. přitom když jsem ji tebe doporučovala, kráva, jako normální kráva tonečetla, kráva jedna. ale já tě čtu. a budu číst. a budu psát pochvali, rptože si prostě julián, takovej sytyr. tudle jsem tě viděla na trojmotorce, ne se sajkou, neřikej žádný pičoviny ty kokte, trojmotorka ne asi, tři za sebou, ty a pak dvě nahatý holky. jednu jsem poznala, ta, co se podobala ivetě bartošový, víš kterou myslim, co taky četla tvoje básně, jen nešlo rozlišit, jestli je čte popředu nebo pozadu, měla něco z hubou myslim. tak zas něco napiš, já ti zas odpovim, protože jsi básník a jako takový - máš rád lidi. to jsem ještě nikde na internetu nečetla člověka zmrda jako ty, co by měl víc rád lidi.
<reagovat 
čtenář JUST - 5.12.2017 > velevážený pane básníku. opoměl jsem vás včera navštívit a u dělat si automatickou poznámku na smysluplné místo. pane básníku. tady je mi s váma tak dobře. nezlobíte se, když vás chválím, to je od vás tak milé. mám vás ráda. my básnici se máme mít rádi, vidte? a láska, ta naše láska, tě prdel, to je fakt něco. vzpomněla jsem si na jednu naší společnou fotku, možná si na ní vzpomínáte, s bobbym a terkou, jsme my, prostě ta naše parta, ještě než se rozpadla hajzl do tý faccebbok, temn mě fakt sere ten facebook, a na tý fotce, ty kurvo, co jsem to chtěla říct. takže básně, at se míso nich nedostaneme spíš do nějakejch sraček. tohle je tvuuj prostor, muj prostor juliáne, tohke je tvuj prostor, a voni tim sem pořád lezou, až jsem já i z toho celá slepá. ale básně mám ráda. porad mi ještě něco, tvý básně jsou fajn, ale tvé rady, mě talentované, to nepochybně, ty si uplnej magor jantar julián. Ale zpátky k básních, těm svym třásnim. slyšel s rým. BYL TAM KÁMO!
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2017 > čtenář> Mýlíte se slepá krávo, facky je můj. Moc bych se divila, že i vám by dal na památku trenýrky. Přibila jsem si je doma skobou na trám, kdybych se jednou chtěla oběsit, tak jedině pod nima. Sex s juliánem je mým největším životím zážitkem a s peškem a s obuškem ve čtyřce. Ty jsi s ním určitě ani nespala jako já, grupáč s juldou a celým pražským šoubyznysem jsem měla jen já, ušatá verča. bééééééééééééé
<reagovat 
čtenář JUST - 14.12.2017 > Nejdřív o něčem jiném. Ráno poslouchám Óčko, tam tady zminovaná kapela. a že se juliánovi moc omlouvá, že to byla chyba, využít jeho geniální básně protiprávně. veřejně se tam omlouvali, a všechny varovali, at to proboha nikdo nedělá, protože jak se bijec nasere, přijde si pro ně! jim se to stalo a fakt drsně. julián dorazil, na jednoho ukázal hůlkou, kytaristovi sebral všechna trsátka! pak si zašel na produkci a tam jim povidá: Tak koukaj! A oni nekoukali, hned otevřít trezor, všechno je vaše juliáne, my už to nikdy neuděláme. ráno to řikali na óčku, to máme my, mazlice rády.
<reagovat 
p74 (Občasný) - 28.12.2017 > Dobrý den,
Váš velmi provokativní úvodník mě přivedl k textu, hromadu slov jsem nejdříve přeskočil k tomu co jste (pravděpodobně omylem) zařadil do rubriky klasické verše a následně se vrátil k průvodnímu slovu. Přiznám se,že jsem dočetl jen navzdory až fyzickému znechucení.
Vaše chvástání je zhusta neuvěřitelné a .... a nakonec je to jedno a vlastně se mi k tomu blábolu nechce vyjadřovat.
K básni: není to báseň, nýbrž jen slátanina pubertálních tisíckrát omletých metafor (a to opravdu přeháním).
Bypomůžu si citátem ze Záskoku: Pavda, nemá talent!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter