Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SNÍH
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 9.12.2017 > káámo
<reagovat 
čtenář JUST - 10.12.2017 > tak jsme se o tobě dozvědli juldo, že si prej jezdil s pešákem na zájezdy? prej tě používal na protoahování klarinetu, je to tak? ale jinak jste prej byly very kamarídi, prej te jednou pozdravil i mládek, když si tě spletl mopem na podlahu. ale já jim stejně všem povidám, jeho čas ještě přijde. až umře postý, udělá páárty, a to bude taková párty to bude, že eláni s medvědem kdyby udělli na strahově společně koncer, nic by to nebylo. nic na ně nedej juliáne, ty jsi fakt básník. jakbylo v klarinetu?
<reagovat 
čtenář JUST - 10.12.2017 > je to lidský, dojemný, je to opět za 5, prostě krása, nechápu čtenáře!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.12.2017 > tobě taky, j.
<reagovat 
čtenář JUST - 10.12.2017 > Tak jsem tu zas. Mě za komentáře neděkuješ? neumíš počítat, nevíš, že by se ti to vyplatilo? Jsi prostě muj julýn, muj milovanej kanec, a pořád víc z monaka jak minule. to se mi na to bě líbí, že si přád lepší. nikdy ejsi jako včera, vždycky lepší, to je tvoje nejlepší vlastnost a že už jich máš takhle dost. julýn. zabásníme? co juldo, dáme, dám? ta jo. jdem na to - já jsem bijec julýn, kouká mi ven šulýn, mám ho jako hlad, jen mi trochu zchlad. takže stojí nestojí, koně voli obojí. Juldo! nejsem já už básník jako ty. a křestan. vy jste dva, co. vás bejt podobnej ne dva a le tři, tak jste pořád jeden a půl. dáme ještě jednu báseň? tak jdem na to tyntidítko. KAMÁSUTRA lásky čáry, to jsou juldy kecy z páry, von prej šáh prej na rotrovou, to ta! tam motorovou.
<reagovat 
čtenář JUST - 11.12.2017 > Žídnou skormnost Juldo, vždycky budeme chodit k tobě, nikdy nepřestanem. jen ty jsi básník. ty ře nás nečteš? koho nás? vždyt ti nikd jinej nepíše ty šuldo. jednou ti to naučtu, ten muj čas. ale až zas u vás v monaku, hele. sněží u vás taky, v tom monaku. už zatebou jedu, hned pak vložíme tu tvojí fotku, jestli mě zas nepředběhne nějaká z těch desítek mejch konkurentek. jedu za tebou! ale asi vezmu entokrát sebou mámu. ona nedá pokoj. ale neboj, zavřemeji pak v kočárkárně a budeme dovádět až do předchozího dne. sex s juldou šuldou, kdo by odolal! prej k myštíkov. hehehé. zapomen!
<reagovat 
čtenář JUST - 11.12.2017 > A just jsem just já! všichni už jsou umystika? opravdu:))). v plzni u něj na zahrádce, pečou si buřty a povídaj si o tobě julýne, PŘESNĚ TAK. A prej - je to básník, bacha, hele, támhleta žížala, to je asi jeho agent, jestli nás neodpouslouchává - pryč se žížalou, pryč s dádou, pryč s juldou. tak. ale já myslim, že sem tu fotku nikdy nedá. je to kokot. řiká, je to u mě samá milenka, až přijde první, tak tu fotku zvládnem. a den nic, a tejden nic a porád hovno. copá zen blb neví co řiká? tak proč se aspon sám neshazuje. když má takovejch skutečnejch :)))) obdivovatelů. krystýnku šuldovou, justa šuldovýho, peška šuldovýho, bratra sadáma husajna. zvláštní. nebo ne?
<reagovat 
 čtenář JUST - 12.12.2017 > čtenář> ty máš holčičko inteligenci na rozhrani lehké a těžké debility, tady se nechytáš!
<reagovat 
 čtenář JUST - 12.12.2017 > čtenář> ty máš holčičko inteligenci na rozhrani lehké a těžké debility, tady se nechytáš!
<reagovat 
veršoun (Stálý) - 14.12.2017 > Hele čoveče "Slunce v rouše mračím" se mi líbilo :)
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.12.2017 > Pěkné. Nejlepší asi čtvrtá strofa.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.12.2017 > P.V.Ctihodný> díky, ono to psaní bylo tentokrát složité, protože na každou strofu mám 2-3 varianty textu i s odlišnou pointou. Já však tíhnu k těm smutným, tak jsem tam zase skončil i když vím, že veselý konec by byl obecně vítanější...někdy to rozhodování je složitější než když je hned od počátku jen 1 varianta...
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.12.2017 > jfj> Myslím, že tomu rozumím.Někdy se s básničkou piplám taktéž neskutečně dlouho.Jindy ji ale napíšu tak rychle, že počase ji téměř nepoznávám a při četbě jsem napnut, jak dopadne...
Hezký advent.
<reagovat 
 Čtenář - 15.12.2017 > P.V.Ctihodný> ty myslíš? ty přece rozumíš všemu ty demente jsi univerzální talent na hovno cokoliv z tebe vypadne má váhu asi jako tvoje kecy tady - žádnou, táhni už doprdele a přestan si hrát na chytráka když nemáš o umění ani páru a jen meleš dokola hovna o kompozicích jsi ubožák
<reagovat 
čtenář JUST - 15.12.2017 > No ty jsi nám to vytmavil juldo, na tom by jsme se mohli i opalovat. jen nevím, proč nás posíláš porád k myštíkovi. my už tam dávno jsme a čekáme jen a jen na tebe. a ty nejde, ani se nebelháš, noho zkurvená, nebo ti zas upustilia ošetřovatelka duše na vozejku, aby si jí zas neskoušel šmírovat, když máchá hadr? juldo juldo, takhle to s tebou dál nepůjde, budeme si muset promluvit. to je porád sex, ty kanoure, my už toho máme plný zuby, já i máma. ona řiká, že od tý doby, co jsem ti jí dohodila, přestala poslouchat óčko, ono je to tam porád jako ty by si mluvil, a ty když mluvíš, to i ta kráva moje máma má dost. chceš koupit k vánocům psa? u nás v trafice jeden visel, někdo ho tam pověsil a asi zapomněl, tak my by jsme ti ho s mámou dali, aby si nebyl tak sám. mohl by si mu jezdit prdelku, co juldo, zašprcal by si, co juldo? tak nevim, jak to s tima vánocema letoss bude, co juldo?
<reagovat 
 čtenář JUST - 16.12.2017 > čtenář> To víš Julíne, tak už to na světě chodí. psát sám sobě pochvaly, nebejt schopen to ani trochu zkrejt, to víš, to pak přijde další takovej a jste hned tři. a to neni málo! já měl rád rýpa, ty ne? on tě rád měl, i když to neřikal. dával ti šanci juldo, i já, tys ale nedbal. tak se nediv. tak já se jdu těšit. k myštíkovi na zahradu, ať to pak sfoukneš z jedný vody na čisto. ale už sebou mrskni jo, tam nemůžeme bejt do vánoc. bijče!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter