Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Supernova
Autor: Danielle* (Občasný) - publikováno 13.2.2018 (10:51:13)


Poznámky k tomuto příspěvku
mystikus (Stálý) - 13.2.2018 > skvost stejně jak relikviář svatého Maura, maucta
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 13.2.2018 > líbí,ale chtělo by to větší písmena
Body: 5
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 13.2.2018 > Opět velice pěkné (obrazy, rýmy, jazyk, ilustrace) a opět velice smutné...
Částečně dávám zapravdu Zochrové - díky malým písmenům jsem např. 12.verš původně přečetl jako "Krabička plná sirek z mise"
P.S.: Báseň mi trochu připomněla píseň "Hospodská" od Karla Plíhala
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář JUST - 15.2.2018 > Pomysli, svůj k svému. Kdo se kamarádí s MYŠTYŠRUNCEM, tím prasetem s prasečince, je určitě taky pěkná svině.
<reagovat 
 Danielle* (Občasný) - 14.2.2018 > mystikus> Učitelskou hvězdou? Kde má kořeny tato domněnka?
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 14.2.2018 > Danielle*> zase a jen v kosmu ve stavu beztíže, Vám nikdo nesmí přitížit
<reagovat 
 čtenář fan club jfj - 15.2.2018 > mystikus> MYŠTIŠPRNCI, ty si asi myslíš, jaký jsi neodolatelný a že tu někoho zajímáš. ty blbečku si myslíš, že tu někoho zbalíš, přitom neumíš nic jiného než opisovat od druhých, to by danielle musela být strašná píča, kdyby se s tebou jen bavila.
<reagovat 
čtenář JUST - 15.2.2018 > Co mi ještě závidíš Trefanče, hehehé. Takovýhle holky já míval když ty jsi ještě chodil do školky, to ty nikdy nepochopíš. Podívej se na svojí fotku ty hlupáku, jestli si myslíš, že by si se mohl někomu líbit. Já jsem se znal ze všema v Semaforu, tebe by tam nepustili už jen za to jak vypadáš.

<reagovat 
Danielle* (Občasný) - 15.2.2018 > Prosím, aby ti, jichž se to týká, řešili své osobní rozepře jinde než pod mými příspěvky. Díky, D.
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2018 > Danielle*> Ty mi taky můžeš. Když se bavíš s takovými jako je MYŠTIŠPRNC tak se pak nediv!!!!!!
<reagovat 
 čtenář fan club jfj - 15.2.2018 > mystikus> Na to se tu může každý podívat sám, co kdo umí. Já mám na totemu desítky básní, ty sem dáváš jen věci opsaný. TÁHNI UŽ Z TOTEMU DOPRDELE, TADY NEMÁŠ CO DĚLAT!!!
<reagovat 
 čtenář fan club jfj - 15.2.2018 > mystikus> Jsi hlupák, co nic neumí, každý se o tom může hned přesvědčit hned, tedy pokud neni stejný debil jako ty. Jenom debilové se s tebou baví, já mam na Andělích tisíce obdivovatelů, vydal jsem 7 knih, přednášel jsem v redutě a co ty, hehehé:)
<reagovat 
 čtenář fan club jfj - 15.2.2018 > mystikus> Ty debile, jako nevidíš, že na tebe kašle? co si osobě jako myslíš?
<reagovat 
 Danielle* (Občasný) - 15.2.2018 > čtenář> Máte pravdu, bohužel jsem od dotyčného neustále bombardována zprávami, byť jsem jej mnohokrát informovala, že o ně nemám zájem. A už vůbec ne o osobní setkání. Kontaktovala jsem proto redakci; snad pomohou a zasáhnou. A když to nepůjde jinak, zruším zde svůj účet, který jsem založila jen proto, abych občas zveřejnila své příspěvky, a půjdu(nerada) jinam.
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2018 > Danielle*> HAHAHÁ, MYŠTIFOUSI, A JDEŠ! SPRAVEDLNOST SI TĚ NAŠLA! dOUFÁM ŽE TĚ VYŠOUPNOU NAVŽDYCKY A my tu konečně vybudujeme prostředí pro kvalitní klasickou pezii. JÁ TĚ VAROVAL, MYŠTIFOUSI, sekera dopadla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 čtenář fan club jfj - 15.2.2018 > mystikus> Tak jestli to nechápeš od ženy, tak ti to vysvětlíme my: DANIELLE si nepřeje, aby si sem dál něco psal. POSLEDNÍ VAROVÁNÍ MYŠTIFOUSY!!!!!!!!!!!!! My jsme ti co umí pšát poezii, ty neumíš nic. A neposmívej se jejímu jménu, dobře víš, že mi se s tebou nebudeme mazat, praha je praha, kámo odešlý.
<reagovat 
 Danielle* (Občasný) - 15.2.2018 > čtenář> Díky, ale touto cestou je to zřejmě marné - mystikus nechápe. Jen za dnešek mi od něj 25 nicneříkajících zpráv. Zde to asi opravdu mohou dořešit jen admini, a po dobrém to zjevně nepůjde. :-(
<reagovat 
 čtenář fan club jfj - 15.2.2018 > mystikus> S Leošem a Láďou Mrkvičkou jsem chlastával u Habásků, ty vesnický trumbero, hehehé:)))))))))))
<reagovat 
čtenář fan club jfj - 15.2.2018 > Ach Danielle. Jsem rád, že se konečně objevil skutečný znalec KLASICKÉ POEZIE, kdo se nedá obalamutit opsanými texty. Takto se vrátí zlaté dobré časy totemu, zase budeme jedna parta, nikdo nás nebude rozeštvávat, viď danielle? S mystikusem nikdy, viď? Se se monu se jistě seznámíš ráda, viď? Jsem z Prahy a znám to tady od koně až po národní divadlo, spoustu ti toho ikážu a spoustu toho zažijeme. My si rozumět budeme, viď danieele, jako rozumíme poezii, viď?
<reagovat 
 čtenář fan club jfj - 15.2.2018 > mystikus> Máš smůlu MYšTIŠRUNCI, Aale danninka si už povídá ve zprávách jen se mnou. protože je to hodná holka, prosí mě, abych tě ještě jednou vyzval, aby si ji už nechal být. Dostáváš ještě poslední šanci, jinak si pro tebe přijdem SI TO S TEBOU VYŘÍDIT. a ty víš, co my z Prahy dovedem. DEJ SI ŘÍCT, NEBO BUDE OPRAVDU ZLE. POSLEDNÍ VAROVÁNÍ!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 čtenář fan club jfj - 15.2.2018 > mystikus> Jak myslíš, Jiří Trefanče, nevyužil si poslední šance. Už obvolávám naší partu a přijedeme sisi to s tebou vyvyřídit. SVOBODU KLASICKÉ POEZII holt musíme vybojovat. A tak bude. A už jsem psal i rýpovi, takže jsi hotovoeej.
<reagovat 
čtenář klára - 15.2.2018 > SVATOPLUKU, JÁ VÁM TO SVÉHO ČASU SCHVÁLILA, TYHLE VTÍPKY SE VŠEMI NAJEDNOU, ALE DNES UŽ TO STAČÍ, ANO?
<reagovat 
čtenář klára - 15.2.2018 > Hlavně se neodhlašujte danielle, neunáhlujte se. Totem je fajn, uvidíte. Mějte jen pár dní trpělivost. Já klukům domluvím...
<reagovat 
 Danielle* (Občasný) - 15.2.2018 > čtenář> Já jsem kliďas, jen mě to ukrutně nebaví (zprávy ani ty ujeté komentáře pod příspěvky), a určitě nejsem jediná. Poslala jsem redakci i e-mail, snad mi pomohou.
<reagovat 
 čtenář čistič - 15.2.2018 > Danielle*> Tak jednou vážně madam. Očividně nesledujete vývoj na am liter serverech. Kromě písmáku, který alespon vyžaduje ověření totožnosti telefon číslem, nemá smysl se tu o cokoliv snažit. Toto je místo ztracenců, kde hra na umění se stala posledním pokusem začlenit se do reálného světa. Julián, egil či mystikus, to je porád jedno a to samé – ztráta soudnosti. Máte li o mých slovech pochybnosti, najděte si zde zejména fotografické záznamy ze setkání zdejších „autorů“ v jindřišské věži (autor myslím Martin). A usuďte sama, jestli s podobnými lidmi chcete něco mít společného. (a se mnou by jste se seznámit nechtěla?:))))
<reagovat 
Danielle* (Občasný) - 15.2.2018 > Jen aby bylo jasno - v tuto chvíli komunikuji pouze s technickou podporou těchto stránek, s nikým jiným.

Že mě mystikus do zpráv neustále bombarduje nesmysly, ač byl několikrát informován, že mě nezajímají, je věc druhá... :-(
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 16.2.2018 > Danielle*> podívejte se dotyčná, jste jednička jak lednička a mraznička, já raději dnešního šedesátiletého Ice (AJS) T from El Ej... https://www.youtube.com/watch?v=gEyWuwruzf4
<reagovat 
 čtenář fan club jfj - 15.2.2018 > Danielle*> Tak je to správně! za totem nově! Tak!!!!!!!!! KLASICKÉ UMĚNÍ, TAK. Aby bylo jasno. My juliáni si nenecháme od nikoho ... na hlavu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter