Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Milion TRAPNÝCH chvilek pro demagogii
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 15.6.2019 (00:39:01)
Milion TRAPNÝCH chvilek pro demagogii,
aneb,
PROČ nepůjdu nikdy, ale skutečně NIKDY, na Letnou…


Ona by stačila v podstatě jedna holá věta…
PROTOŽE POUŽÍVÁM SELSKÝ ROZUM!

Nu, jak říká můj oblíbený prezident, to ale patrně zpovykaným čučkařům stačit nebude…

Už 14 dní jsem na různých chatech, kde se snažím diskutovat s rádobydemokraty, avšak marně.
Jen urážky, demagogie, osočování, odsuzování bez důkazů, bez soudu.

Ptal jsem se jich jen na jedinou otázku.
Když svrhnou svým nedemokratickým způsobem Babiše nebo vládu,
co dál? Ať mi přesně popíšou, jak si to představují, kdo má vládnout, jména, program!!!
Nu, a co myslíte?
Jistě! NIKDO NIC! Ani PÍP!

Další urážky, napadání Babiše, jeho voličů, další přezírání faktů, ale odpověď žádná!
A to já jsem odpověděl na všechno.
Na desítky otázek, kterými chtěli zasáhnout, urazit, zesměšnit.
A TO JÁ MÁM RÁD!
Když je proti mně víc lidí, ano jsem naivní, protože jsem si zprvu myslel, že se jim rozsvítí, že změní názor, avšak, alespoň veřejně tak neučinil nikdo.
Ovšem, když to posuzuji podle Totemu, tak postupně zmlkli, nejdřív většina přestala urážet a pak zmlkli. Myslím, že jsem jim to trochu vysvětlil… ale jak říkám, jsem naivní romantik…

Nu, připomeňme si o co jim oficiálně jde. A pozor, opakuji-oficiálně, protože je nad slunce jasné, že jim jde jen o jedno, resp. dvě věci.
O MOC a O KORYTA!

Oni říkají 120000 demonstrantů na Václaváku.
Bylo jich 60000, včetně zvědavců, kolem kráčejících a cizinců!
A takhle to je se vším, všechno to obviňování je přehnané, vylhané a hlavně ÚČELOVÉ!

Nyní trochu rozumu který jsem myslel, že mají všichni lidé v ČR, ale zase jen utopie…

Všimněte si, že tzv. Demokratický blok (budeme mu říkat skutečnými jmény), tedy - Demagogický-Dehonestační – Dementní – Demoliční blok, a všichni jeho příznivci, nenachází a nikdy ještě nezmínili jedinou chybu ve svých řadách, třeba jen malou chybičku svých vůdců!
Divné, ne?

Často proklamují, že my ostatní jsme fanatici do Babiše.
Holánci, jak se ještě dočtete, FANATIK je člověk, který svou zbožňovanou osobu, hnutí apod. bezvýhradně obdivuje, poslouchá jej na slovo a je schopen pro ně udělat cokoliv. Třeba rozpoutat Občanskou válku!
Myslím, že jste se tedy pojmenovali sami.

Nu, a na rozdíl od těchto zpovykanců je většina národa uvážlivá a myslící, a chyby Babiše i vlády vidí, vidí chyby Zemana a nebojí se o nich mluvit!
Proč?
Protože jsme lidé. Chybující, sobečtí, prosazující své zájmy, prostě nejsme andělé a to myslím všechny lidi. Okřídleného jsem nespatřil, co žiji…

K věci, ale nejdřív vysvětlivka.
ONI říkají, že půlka národa je proti ANO, Babišovi, Zemanovi.
Je to však jako s tím Václavákem, jestli jich je 200t. v celé republice, tak je to moc. Viz. VOLBY – Svobodné demokratické volby!

NIKDY od r. 1948 jsme se neměli lépe než za Babiše.
Udělal pro ČR doma i v cizině víc než všichni ti zloději před ním, všechny vlády!
Demagogové tvrdí, že je to vina recese. Co mají říkat, že za jejich vlády se jen kradlo?!

Jejich argument je, že Babiš ukradl dotace, že okradl obyčejné lidi!
K smíchu, demagogie, která hraje na notu těm nepřemýšlivým, případně lidem, kteří hledají zkratky, rychlé soudy, které se jim hodí do krámu.

Tady je potřeba opět opakovat!
Tyto demonstrace slouží jen lidem, kteří přišli o koryta a moc!
Rozhodně neposlouží lidem chudým, střední vrstvě, ale jen jednotlivcům!

Prozradím zpovykancům pár faktů, pár životních fakt, které si nechtějí připustit, ale nehnou s nimi…

Babiš je odporně bohatý, je první na ráně, pod drobnohledem národa a především trotlů, kteří čekají na jeho chybu, aby obnovili penězovod, který jim zavřel.
Když mi bude tvrdit někdo, že je hlupák, který neví co dělá, tak je hlupák sám.
Má nejlepší právníky na trestní i obchodní právo.
Tento fakt říkám už od začátku Čapího hnízda, teď ho objevil Soukup…
Za vším tím humbukem jsou špatné rady právníků, nic víc, žádná snaha okrást národ, chudé apod.
ANO, říká se tomu optimalizace daní apod.
O tu se snaží každý Tonda, když podniká, tedy i Babiš.
Co se týče dotací, tak tam je to ještě jasnější.

Lex Babiš si vymysleli nepřející závistíví politici.
Od samého začátku je každému soudnému člověku jasné, že těžko se svého výnosného podnikání vzdá, že ho jako odevzdá se všemi vydělanými penězi, jak slýchám od Mináře, Kalouska a Bartoše s Fialou.
To je blbý i jako vtip!
Zákon mu umožnil firmu dát do Svěřeneckého fondu. Tak to udělal, jak si pánové přáli, nic víc, nic míň! A že pak změnili v EU Pravidla hry za pochodu? OK, za to Babiš nemůže a právníci mu opět špatně poradili, respektive, nezareagovali včas a správně!
OVŠEM, zase nejde o trestný čin, zase jen nedorozumění, které se vysvětlí, či firma dotace vrátí!
Na rozdíl od zlodějů Kalouska, Bakaly, Tykače atd atd.

Opět je to PROSTÉ JAK OHANBÍ PRVNIČKY.

O tom nepochybuji ani chvíli, jenže Babiš to nemůže říct na plnou hubu, když jako ten Agrofert neovládá…
Tomu rozumí všichni, jen ne ti, kteří tomu rozumět nechtějí!!!

Tady je dlužno říci, že národ (skutečná většina voličů) si zvolil Babiše,
protože věřil, že s tím hampejzem tady něco udělá.
A bylo mu úplně jedno, jestli si firmu ponechá.
Od začátku mi bylo jasné, že hraní si na „JAKO“ přinese problémy.
Hajzlové ho nutí mlžit, ale normální lidi vidí spíš to, že se
jim vede lépe.

Víte, namlouvat si, že budu-li sedět na úřadě a rozdávat zakázky, dotace apod. tzv. spravedlivě, je bláhové.
Svět a lidé jsou stále stejní a žádnou Utopii tady nevymyslíme.
Když mám tu moc a mám zakázku, kde figuruje firma Pepíka a druhá firma mojí tety, tak komu jí dám?…
SELSKÝ ROZUM!

Když mám lidi na to, aby mi svoji chytrostí, právními kličkami apod. zajistili dotace, tak ty lidi jako nevyužiji a dotací se vzdám?
I když je nikomu neberu? Nikoho neokrádám a zatímco vzkvétá stát, tenčí se dluh, zachraňuji se konečně miliardy na daňových, celních únicích ap., že současně vzkvétá i moje firma!?
No a co? Ať vzkvétá, já mu to přeju, bližší košile než kabát.
Když si kamarádi, Topol, Paroubek, Klaus, Gross atd. rozdělovali naše budoucí důchody, majetky státu, tak proč zpovykanci nedemonstrovali?
Proč nedemonstrovali, když nás Kalousek zadlužil na generace dopředu a vrátil (dle jejich mluvy, okradl stát) 70mld euro zpátky EU, místo aby za ně pořídil něco pro lidi?

Proč demonstrují za odchod Benešové?
Myslíte, že Babiš s pí. Benešovou jsou tak nemyslící, že hned druhý den po udavačství a tzv. Zprávě budou měnit justici?
A lidé demonstrují za spravedlnost a nezávislost justice?
Ty vole, to sežrali jógra, či co?

Oni mi jako chtějí říct, že justice je nezávislá?
Od r. 89 nikoho neodsoudila, kašpara Rátha budou tahat po soudech do smrti, Janoušek se jim směje z Abu Dhabi sunshine, Bakala a tisíce jiných si naše prachy užívaj svobodně a hlavně v klidu a beztrestně dál kradou.

Takhle…
Nikdy nezapomenu na slova jednoho soudce cca před deseti lety.
Řekl, že zvýšení platu potřebují kvůli nezávislosti justice.
Česky přeloženo – KDYŽ NÁM NEZVÝŠÍTE PLATY BUDEM MUSET KRÁST!
Takže takovýhle vykuky chcete hájit, za ně demonstrujete?
Děláte si z nás prdel?
Když Benešová pravdivě pojmenovala justiční mafii a všichni melou, i dnes, že nic takového neexistuje, tak pokyvujete? Kde žijete-na Marsu?
Nejenom, že se tu dá objednat vražda, Případ, vězení pro nepohodlné, ale cokoliv vás napadne. Já prostě nemůžu uvěřit, že to nevíte!
Nebo jsem takový génius jenom já???

Proč jste nedemonstrovali, když Červíček s Chovancem zašlapali Šlachtu a zrušili Úřad vyšetřování, či kýho ďasa, aby zametli stopy zločinů svých kamarádů. Tehdy by to mělo cenu!

To je totiž úplně stejné jako chování Kalouska nebo Pospíšila.
Pospíšil u mě ztratil všechen kredit ve chvíli kdy se dal do party s Kalouskem, zvracel jsem dlouhé noci z toho ryzího charakteru!

Já si osobně myslím, že Minář a ta parta nemakačenků si z vás udělala jen dobrý den.
Jen recese, aby si zpovykaní lidé mohli zařvat a teď se jim to vymklo z ruky a oni teď neví co s tím.
Že je to nedemokratické to snad už víte, že chodíte na demonstrace, protože vás pálí dobré bydlo, to zjistíte až posloužíte všem těm hnusákům, kteří tam chodí s vámi a smějou se, jak jste naletěli.
Nedivil bych se, kdyby nakonec Minář vytáhl z kapsy Kazmu a z nohavice Izera nebo mého oblíbence Jarouška Štercla!

Jenže to je takovej fór asi jako od Krause p. Vopálka.
To nikdo Krausovi ještě neřekl, že opakovaný vtip není vtipem a především není vtipný?!
A vidíte, vždy se tam nějaký trotl zasměje, jakoby to byl největší fór jeho života.
Hesla - Babiše do koše, Jdi už konečně do prdele, to je jako vtipný, nebo snad originální? Když zaplatíte, já vám vymyslím takový rýmy, že se dotyční hrůzou pokakaj! Ale bacha, jsem drahej!
A ten jejich rádobytransparentní účet?
To už tady bylo. Klaus měl takovej pěkňoučkej ve Švýcarech.
Také transparentní.
Hezká dvojka – Kellner – Klaus… ale tato pohádka bude zajímavá až půjdete volit mladého Klause. Ok, není marnej, ale jak už jsem řekl-je to syn, poslušný syn starýho, takže další férová amnestie?
Myslete!

Takže k vašemu programu…
Chcete volit Pirátskou stranu?
Tedy jste voliči Vítačů a Sluníčkářů, Srdíčkářů a ostatních lhářů!
To nevíte? Tak si kurva přečtěte ten jejich program!
A jako Pospíšil – když se někdo hrne do koryt přes mrtvoly, resp. UDÁVÁNÍM kohokoliv (viz Mistr Jan Hus), tak ho český národ ztrestá!
Pánové by si mohli opáknout dějiny, a stačí, když půjdou do roku 1948, či 1968.
Za největší fór Dementního bloku považuji, když obviňují Babiše, že si kupuje voliče!
CHACHA, tak jo!
Kupuje si je, že zvyšuje platy, důchody apod., no tak to je snad dobře, o tom politika je, o tom jsou volby. Ale už nedodáváte, že zároveň nezadlužuje stát jako všichni předtím, kteří dělali jen to, že kradli, tedy kromě neustálého zvyšování daní!
Piráti si nekupují mladé voliče, když jim nabízejí fet?
A co to tedy je, vy makožrouti a listínasávači?

A ty kecy Demenťáků, že Babiš nešetří…
Podle vás by se mělo šetřit na dobu, kdy přijde krize:
Ok, ale když tady byla, tak se muselo šetřit, protože je krize!
Že je to logika dementního cholerika? Přesně tak.
Jenomže vy jste nikdy nešetřili, vy jste jen potřebovali prostředky, aby bylo kde a co ukrást, protože ty před vámi už rozkradli celej stát.
Pojmenujme si je ODS a ČSSD. (ODA a já už nevím jak se všichni jmenovali).

A tohle vy tu chcete nastolit? Takovou Demokracii s muslimy, kteří si rozeberou naše chabé důchody, resp. vaše budoucí důchody, soc. jistoty?
Ty to vidíš, Bože!

Hele, kucí, já mám daleko víc výhrad k Babišovi i Zemanovi než vy.
Proč? Protože mě zajímají, jsou to výjimeční lidé.
Když mi hodíte někoho tak obchodně zdatného jako je Babiš, s tak ostrými lokty a přirozeně vůdcovského se Zemanovou pamětí a chytrostí a s Filipovým sociálním myšlením, tak ho já i národ jistě zvolí.
Ukažte nám ho a domluvíme se!

Nechápu např. Proč jdete po Okamurovi.
Četli jste ten Program? Jistěže ne.
Vám se nelíbí, že je japonec, jako že Babiš je slovák, což je ukázka mimo jiné vaší omezenosti, nacionalismu attp, to bych to psal do zítřka, ale rozhodně ne DEMOKRATICKÉHO smýšlení!
Měli byste jim líbat ruce, že se snaží pro čechy něco udělat!

Copa vám tam nešmakuje?
Že chce osobní zodpovědnost politiků?
Že chce sebrat dávky nepřizpůsobivým?
Že souhlasí se zdaněním největší krádeže v dějinách státu a navrácení nakradených statků církvi, která by měla žít v bídě a pokoře a namísto toho žije v přepychu a przní vaše chlapce? Že tu nechce příživníky na našem sociálním systému a nemá rád Vítače?
Možná vám nešmakuje, že chce pryč z EU, ale, kromě toho, že si nejsem jist, že nemá pravdu, tak toho chce dosáhnou referendem!
Což zase rozhodne většina národa, tak copa je na tom zlého?
Mluvíte, jak se vám to zrovna hodí.
Že chce zmírnit exekuce, tím, že první bude splácena dlužná částka?
Hele, já jsem veliký věřitel, tak mě obviňovat z toho, že se chci zbavit dluhů nemůžete. Naopak, vyhrál jsem nad zloději a dlužníky asi 40 soudů, ale nedostal jsem z těch krys ani 1 korunu...

Copa se vám nelíbí na EET?
Jasně, že má mouchy, ale chápu, že ANO chce myšlenku dokončit, i když je jasné, že se bude upravovat.
Jde o to, třeba u hospod, aby si majitelé zvykli na poctivost.
Opravdu jde jen o zvyk, a zvyknou-li si, budou následovat generace již k této poctivosti vychované!
To vím taky, že to bolí, měl jsem hafo podniků. A jsi-li neschopný si vydělat poctivě, tak jdi prodávat housky! A hlavně nepodnikej, to je celý příběh.
Budu parafrázovat sám sebe…
NEJENOM NA SEX MUSÍ MÍT ČLOVĚK TALENT!



Takže, ptáte-li se, koho bych nyní volil, tak koalici ANO – SPD – KSČM.
Každý má něco a navzájem se pohlídaj. Babiš to nechce! Chtěl by ODS-Fialu, boha jeho, radši se 3x oběsit dokola… To samé jako Pospíšil, když někdo vstoupí do strany lobistů a zlodějů, tak je stejný. TEČKA!

Něco málo vám povím o další vaší výtce na Babiše.
STB, KSČ.
Ano, taková byla doba. Nenaslouchejte křiklounům, kteří vám vymývají mozek.
Určitě někdo z rodiny byl v KSČ a pravděpodobně byl evidován u STB.
Tam totiž byli téměř všichni, kdo byli schopní, perspektivní pro Západ,
kdo mohli na Západ, či jen s ním obchodovali.
Já jsem ještě neslyšel, že by Babiš někoho udal, že by kvůli němu někoho zavřeli apod., a věřte, že by se to dávno profláklo.
KSČM s Filipem není co bývala, a i tam lidé vstupovali jen pro zachování klidu v práci, postupu, zvýhodnění rodiny.
Každý není hrdina, resp. Těch opravdových je pekelně málo, to že jsi na drogách a je ti všechno jedno, proti systému křičíš jak pominutý, či zpíváš písně, kterými blbneš hlavu nevědoucím a oni, že se jim líbí tvůj zadek, jdou za tebou a křičí stejné nesmysle, to opravdu není hrdinství, ale pomýlenost.

Naše generace udělala tolik chyb, tak se nedivte, že nechce na závěr udělat chybu největší, vzdát se vzestupu státu a jít s vámi zpátky do pekel horoucích, tedy do prdele.
Kvůli vám, ne kvůli sobě, protože, teď oslovuji mladé, vy s prominutím víte prd, tak zkuste naslouchat, ano, my jsme to také nedělali a vaše děti vás taky pošlou do háje, ale třeba jste chytřejší...

No a jak to dopadne, když sundáte Babiše, tedy ANO?
Nikdo nebude kvůli tomu najednou volit Piráty, ODS,TOP apod.,
budeme volit SPD, Dělnickou stranu a podobné, které čekají na svou příležitost, až se tu požerem vzájemně.
To si myslí jen Dementní blok, že povolíme.
NIKDY NEPOVOLÍME, dávat hlavu na špalek mohou jen ovce a Bůh dá, že zvítězí SELSKÝ ROZUM.

Mladým, kteří touží jako každá mladá generace po revoluci vzkazuji, ok,
nejdřív něco dokažte sami!
Například postavte v Akci Z nemocnici.
To znamená zadarmo, holánci, pracujte pro republiku zdarma, tak jako my, nesnažte se rozdávat z našich zedřených rukou, to umí každý Véna.
Obávám se, že to dopadne jako Piráti s digitalizací.
Tisíc keců, co že jsou za IT, ale nakonec si dali inzerát.
KECY JSOU NA HOVNO, ČINY HOVOŘÍ, a Babiš činí, jen to chce otevřít oči.

Mrzí mě ti umělci-Trojan, Hanák, Klus, ale vždycky je někdo zpovykaný, kdyby to bylo podle umělců, tak by jste dnes byli všichni vyholení jako kdysi Landa.
Teda vrchol perverze byla Čvančarová, když na pódiu tloukla při pokloně čučkařům hlavou o zem. Nikdy jsem se za nikoho v životě tak nestyděl, slovy Milouše Jakeše - ono je to šikovné děvče, má se jak prase v žitě, ale obžérství a nepokora jí zřejmě vymazalo zbytky soudnosti! Ta by za komančů na 1. máje řvala tak mocně, že by Štrůdl (čti Štrougal, spadl z tribuny mezi plevu a ti by mu nadšením utrhali límečky. Vím, co je to davová psychóza, i já jsem musel chodit na 1.máje, ale protože jsem rebel a bohém, tak jsem řval svá hesla, že lidé kolem mě radši zdrhali. Tenkrát se ještě neudávalo, potichu se souhlasilo, dnes by mě Láska, Bartoš, Farský, Feri a Kalousek (FACKOUN) udali a patrně upálili, nebo spíš, protože to jsou srabi, tak by si někoho na tu prácičku zjednali! Já si myslím, že by se neměli takhle nechat zprofanovat, ale jen můj názor, fakt je, že kdykoliv uvidím kohokoliv, nevzpomenu jejich rolí, písní, ale jen té chvíle, když se brali za fet, Vítače a zloděje. Škoda.
No, holkám je to jedno! (viz Něco o některých ženách z Totemu).

Demonstrace jsou pomýlenými přirovnávány k roku 1989.
Blbost!
Opravdu spíš ke komunistickému puči r. 48!

Proč neprotestujete za netransparentnost České televize.
Dáváte ji měsíčně prachy a jako jediná instituce neukazuje účty.
Co hůř, štve národ proti vítězi voleb! To je takovej hnus, že kdybychom ty hlavní trotly zavřeli, tak se nebudem mýlit ani v jednom případě.
Děláte, aniž byste si to uvědomili, vše proto, aby tu vládla silná ruka jako v Rusku. Jen to nevidíte. Já ano!

Také děláte stejnou chybu 2x.
To vám nestačil Lex Babiš. Chcete jiného lídra a Babiše v pozadí?
Poučte se konečně!

Všechno v životě jde obrátit. Vše umím podat, jak se mi hodí, demagogie je moje dcera, avšak právě proto ji nezneužívám, ale rozpoznávám po jedné větě.
Nelíbí se mi ti Tondové za Zemanem, ale je blbost, že nás tlačí JEN do Ruska a Číny, jen to vidět objektivně!
Mimochodem-jsme Slované, tudíž máme blíž k RUSKÉ nátuře, i když zpovykaní rapeři by si přáli opak.
Já Putina nemusím, ale z dějin vím, že je dobře že tam sedí, vyváženost se tomu říká, něco jako spravedlnost pro všechny neexistuje! Kdopa vás to na školách učí, že takovou základní životní pravdu nevíte.
Děvčatům mohu dát hodinu poučení, ale opět, jsem drahý!
Možná z vašeho transparentního účtu, že by to pro vás Minář udělal…

Ok, to bylo jen tak ve zkratce a opravdu jen z ruky, takže jsem se problémů jen dotkl, ale bude-li někdo tak odvážný a odpoví mi bez urážek kohokoliv na moji otázku, budu šťastný jak parchant na striptýzu.

Nezapomeňte !
Nenávist, netolerance, rozdělování společnosti, vítači, voliči fetu, neuznávání vůle většiny, nepřejícnost, závist, to nás, ostatní (většinu), nepřesvědčí!
Hranice jsou otevřené, wc papír je v kvelbech, nikdo vás za názory nezavírá, cenzura není (možná až dnes? Snad jen vtip, musím si radši udělat kopii), ok, jsem skromný, ale všechno tohle je lepší než to, co nabízí Minář a Dementní blok, jen vzít rozum do hrsti, abyste se jednou nemuseli stydět za promarněnou šanci na lepší život, ať už myslíte na cokoliv.

Na Letnou půjdu maximálně do Tulipánu, na krajíc vína, čau!
A pro zvědavce – Babiše jsem nevolil, do Pionýru mě nevzali, protože jsem byl na děvčata, v SSM jsem nebyl, asi na mě zapomněli, či co, vlastně už vím, na první schůzi jsem se jim jal vysvětlit, vo co jakože go, a pak uz mě radši nevolali, v KSČ jsem nebyl-radši jsem se vzdal vedoucí funkce, a dělal zbytečné peíze, do STB mě taky nenavelili, takže nic moc-žádný hrdina z DG 307...

Ještě poznámka- jedním hlasem jde, že na Letné jde v podstatě o drogový potlach! Mít děti pod 25let věku, hodně bych zvažoval zda je tam pustit. Jak známo, kde je marjána jsou i tvrdé drogy, ale to už je na každém z těch D e m o k r a t i c k ý ch rodičů!

A vy, krásní lidé vlající ve větru marjány, já vám ji opravdu přeji, ale pochopte, co mi vadí. Když ovanutý člověk sedá za volant, nebo leze do politiky! Pak z něj padaj skvosty, a já nechci aby mi vládli nesvéprávní lidé, kteří nic nedokázali a tam, na tom místě v mozku člověka, kde schází životní zkušenost, by měla být tichá pokora a naslouchání moudřejším, ne řev a hlásání bludů. Ten kdo řve, chce především překřičet svoji vlastní nejistotu!

p.s.
a nezapomeňte, komentáře svědčí vždycky víc o komentujícím!!!

jfj




Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 16.6.2019 > Já jsem mladej, ale tvým slovům není co vytknout. Objektivně jsi to zhodnotil!
A měl-li bych volit menší zlo, tak stojím za tebou.
Vidím jasnou paralelu mezi chováním obyčejných slušných lidí v kauze Minář a zde na Totemu! Opět mlčí! A držkouni držkují. Jasně, hlavně aby ti slušní vhodili hlas, ovšem někdy je třeba promluvit včas a hlasitě, ozvat se dřív, než bude pozdě, protože ti zpovykaní si začínají myslet, že jich je víc a že, čím víc budou řvát a budou sprostí, tak budou mít navrch, větší pravdu a je i fakt, že tím mnohé mlčící, tedy skutečnou většinu národa, znejistí. Asi by ses toho měl ujmout sám a zorganizovat na podporu Babiše demonstraci. Nebo spíš na podporu lepší volby ze všech možných voleb, protože vím, a rozumím, že ty víš, a nebojíš se ukazovat i Babišovy chyby. Já bych tě volil hned! No a to samé zde na Totemu, stačí jeden trouba, který tě znectí, ne báseň, na tu nemá, ale přímo autora, a ostatní, kterým se třeba líbí, tak radši mlčí. To je srabství, Malost, jak říkáš ty a stádnost s odvahou ovce.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.6.2019 > Anále, ty bouřliváku, já nejsem Minář. Nejsem již mlád a zdráv, enthusiasmus mám tak akorát na poezii, to je úkol pro čilého 45+ muže!
Já se držím hesla HLAVNĚ POHLAVNĚ!
Ale děkuju ti a myslím, že nás za tvůj příspěvek zdejší hrdinové popraví!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 16.6.2019 > je to zařazeno špatně. básnické slovo to asi nebude.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 16.6.2019 > zkouška> Od básníka je to básnické slovo!
<reagovat 
rýp (Občasný) - 16.6.2019 > (tyhle) KECY JSOU NA HOVNO!



Body: 2
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 16.6.2019 > rýp> Máš naprostou pravdu, tak nekecej a čiň se!
<reagovat 
 rýp (Občasný) - 16.6.2019 > j.f.julian> Já bych mě hned nevybízel k akci.

Já jen odcitoval (podle mě) nejtrefnější část díla. A dokonce ani s tou tak úplně nesouhlasím. Proto mé upřesnění. A proto aspoň 2, ale ne víc než 2.

Jonatáne.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.6.2019 > Ježíši konečně pochvala za mou litetaturu a ostrovtip.
Ne ne, toho pána neznám, ani ty noviny, ale po třech řádcích se na ty články těším a s gustem si je zítra přečtu. Vyargumentované to mám po pravdě, ale to je jak s poezií, kdo chce vidět vidí a chápe, kdo nechce, nic ho nepřesvědčí, a pak, každému není dáno, aby rozeznal zrno od plev a ti náchylní k zmanipulování pak uvěří řevu sprostého davu...
<reagovat 
Čtenář - 19.6.2019 > Totem sice dává prostor i různým dehonestantům v kritikách (viz u tebe), ale tentokrát mu musím složit poklonu za DEMOKRATICKÝ přístup k SVOBODĚ SLOVA!

Tvůj článek je již slavný a všiml jsem si, že majizelé různých DEMOKRATICKÝCH webů jej začali KOMUNISTICKY cenzorovat a mazat.
To je tedy ukázka, co by se stalo, kdyby se ti zpovykanci dostali k moci!!!
TVá poznámka o drogovém potlachu na Letné je opravdu nabíledni!
O nic jiného tam totiž nepůjde!
Díky za tvůj článek, jsi odvážný a moudrý muž, ať si čučkaři tedy tu svobodu užijí!
<reagovat 
veršoun (Stálý) - 17.6.2019 > Máte to dobře napsané, šťavnatě a bystře, leč křivě vyargumentované. Možná jste četl poslední články klasika žánru, Jaroslava Kojzara:
http://www.halonoviny.cz/articles/view/51070879
http://www.halonoviny.cz/articles/view/51006275
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.6.2019 > veršoun> Teprve ted jsem četl ty články, pisatel má pravdu a myslím, že ten můj je lepší, ale hlavně zdraví a pohlavní svěžest!
<reagovat 
čtenář vessely r. . - 22.6.2019 >

sou ale na svete nektere dulezitejsi veci nez Babis, ..., napr.:

Rekl někdo udajne v Ev. parlamentu:

"Zacala pro nás 3. svetová, ...,jde o nasi civilisaci a mozna i o celý lidstvo ( v boji o eliminaci především CO2 v ovzduší, ...,)",

a kolik z nás zvedlo svůj hlas k tomu, ze ČR jako jedna z mála hlasovala proti přísnějším limitům do r.2050 ?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.6.2019 > To zas bude na Zámečku nablito...
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 22.6.2019 >

hned z několika důvodů si myslím ,že

to stojí za pozornost, ..., rozbory ale sepisovat nebudu
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 23.6.2019 > Zeanddrich E.> Díky, ale něco konkrétního jsi zmínit mohl, takhle nevíme nic...
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 16.6.2019 > No,a teď by mě opravdu zajímaly ty výhrady k Babišovi. Pěkně jednu po druhé, poněvadž jinak to vypadá že si tady akorát zabečela ovce.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.6.2019 > Sallybill> To já nevím jestli zabečela ovce...
Jestli to píšeš mně, tak já už jsem přeci odpověděl, že hůl do ruky protistraně dávat nemohu a nehodlám, jestli to píšeš voličům fetu, tak ty argumenty jsou známé a jsou liché, takže ovce možná zabečela, ale asi na špatném hrobě.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.6.2019 > Sallybill> Naprosto souhlasím.

A někdo se mě ptal na chyby Babiše. Zmíním jen jednu.

Že místo ČSSD, zkorumpované a přežilé strany bez pevných vůdců nezatížených skandály a lobisty, nevzal do vlády SPD.

Vím, že se bál, že bude chtít referendum o výstoupení ČR z EU, a co?

Rozhodli by lidé a věřím, že kdyby už konečně někdo s těch EU přísavků začal vysvětlovat výhody, ale zmínil i nevýhody, že by národ volil moudře, navíc po Brexitu...

Toho se Babiš bál, což dodnes nechápu a doufám, že tu samou chybu neudělá až bude sestavovat další vládu.

Ano, jak zde zmíněno, ČSSD je slabá, je v rozpadu, ale co hůř-jsou to sobečtí parchanti, zrádci a podrazáci.

Tímto znejisťujícím krokem pro koalici si odeženou poslední voliče, to je jisté a musím zde nastolit otázku již jednou zmíněnou...

ČUČKAŘI, COPA JÁ JSEM JEDINÝ GÉNIUS V TÉTO ZEMI?
<reagovat 
 čtenář vessely r. . - 22.6.2019 > j.f.julian> 

zapominaj ..vseobecne nekteri "Cesi" td., co asi vsechno dali by jejich předci třeba na podzim roku ..třicátýho vosmýho za neco takovýho, jako je EU


at se to ..komu libi ci nelibi, na tomto svete je to tak, ze "vyskakovat" si kazdy muze jen v ..odvisl.osti od svý velikosti, ..., a plati to i pro narod


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 23.6.2019 > čtenář> Tvůj koment si každá strana vyloží po svém... Dopisuji... Ty to myslíš zřejmě tak, že máme být rádi, že nás EU ochrání. Já si to nemyslím, je tisíc způsobů a účelových výmluv pro to, aby nás EU hodilo přes palubu. Udělali to jednou, udělají to podruhé. Počkej na chvíli, kdy někdo odvážný, třeba Babiš, nebude souhlasit. S ekologií, s rozdělováním uprchlíků, respektive, ekonomických exulantů, s přidělováním peněz, s tzv. pomocí zadlužených států apod. Pak poznáš "přítele"! Vidím to tak, že nám nakonec nezbyde než EU opustit, jinak se jako Národ rozplyneme mezi Bruselskými byrokraty a Sluníčkáři.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 23.6.2019 > Já mám také poznámku - mladí předhazují opět něco o čemž nic neví...
Naráží, nevědíc, na Štěpána, když na dvoře ČKD v 89 říkal, že nám přece nebudou vládnout děti a určovat politiku státu.

ALE, ŠTĚPÁN MĚL PRAVDU!!!

Jen se to tenkrát nehodilo, aby měl pravdu, dalo se to obrátit, jako vždy vše, dalo se to zneužít.
Dnes už to také vím, že nechci, aby mi vládli lidé naivní, kteří potřebují získat zkušenosti, projít si chybami, něco nejdřív dokázat a ukázat, že mají na to vést nátod.

Objímat stromy, zrušit igelitky, chránit zvířata, povolit marjánku, blokovat výstavbu dálnic, křičet za práva feministek, leseb, teplých ap., to je k diskusi, ale ekonomika, vítání nebohých muslimů za prachy českých občanů ap.,, to nemohou rozhodovat zpovykaní aktivisté. Dnes to vím, ale také vím, že zkušenost je nesdělitelná, nepřenosná a tudíž nechci podlehnout naivnímu nadšení mladých.

Mimochodem, zpovykanci furt kecaj - TRESTNĚ stíhaný premiér!!!
Nikdo tu netvrdí, že budem stát za odsouzeným premierem. NIKDO!
Ale, co musí vědět každý, že kdyby ANO postupovalo stejně podrazácky bez ohledu na to, jak Česko DÍKY NIM A JEN DÍKY JIM-UDAVAČŮM, VYPADÁ VE SVĚTĚ, tak může účelově obvinit Kalouska za rozkrádačky, Fialu za poplašné zprávy, Piráty za marjánu ap.!!!
Než se to vyšetří, tak by měli odstoupit!!!

NU, a jsme v Kocourkově.
Ještě mě chvíli budou srát a obnovím myšlenku na Stranu Radikálního Řešení, kterou jsem chtěl založit v r. 1989!
První krok bude, že zavřu hranice, aby mi neutekli všichni ti hajzlové, kteří rozkradli stát. Všichni, tedy i rodiče a příbuzní těch křiklounů. A budu trestat ve zvláštním režimu...
Mám k tomu nakročeno...
Naivní lidé dnes udělají další krok, aniž by domysleli, co způsobí, až budou plakat a prosit, abych je ušetřil a nebral jim majetky, samozřejmě všem okolo nich, nepřepíšou nic na nikoho, tak hořce zalitují, jak je pálilo dobré bydlo.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.10.2020 > 13. 10. 2020

K Minářovi z Chvilek

Víte, jedno pořekadlo z mála je pravdivé - VŠECHNO ZLÉ JE PRO NĚCO DOBRÉ a přidám ještě jedno - S ČÍM KDO ZACHÁZÍ TÍM TAKÉ SCHÁZÍ! Političtí štváči Dementního bloku z České televize a Seznamu, jakož i lobbisté ODS a ČSSD si mnuli ruce a vydatně si tohoto trotla pěstovali a finančně podporovali. Teď se jim vyjmul z pod kontroly a na rozdíl od tohoto zmateného, falešnou slávou oslněného trpaslíka jsem přesvědčen, že dopomůže k zániku ODS a TOPky a výrazně ubere i vítačským, promigrantským Pirátům, A to je samozřejmě dobrá zpráva. Takže ho chvíli nechme bublat. Myslím, že se ANO, ale i SPD nemohlo stát nic lepšího. I když bude tato kreatura opět rozeštvávat lidi a bude stát na debilním antibabišovském postoji, který působí zcela opačně, tak soudní lidé ví své. Jsem hrdý na lidi, kteří nepodlehli štváčům, ještě nejsme ztraceni, v druhém plánu se musíme spojit a jasně odmítnout placení poplatků České televizi a iniciovat potrestání jejího vedení, těchto zlodějů v současné době největších v ČR! Já poplatky neplatím! PROČ? Protože si nebudu platit mamrdy, kteří chtějí občanskou válku!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.11.2020 > Dne 8.listopadu 2020 dopisuji...

Neměním nic na svém názoru na čučkaře ani na Negramotný blok, částečně měním názor na Babiše a jeho "poradce", ale o tom jindy.
Momentálně se plně přihlašuji k SPD a jeho Programu a nezaložím-li vlastní stranu, o které znovu uvažuji, tak já a všichni moji blízcí budeme volit SPD, tedy jedinou vlasteneckou stranu v ČR, která už má dost těch migrantů, omezování svobody, vládnutí teploušů a nadnárodních firem, cenzury a globalismu, multikulturalismu a šikany a vydírání EU, všech těch vítačů a udavačů!
Po volbách v USA je situace ještě o mnoho horší, ale nejen Babiš, ale i prostí občané to nevidí...
Napíšu o tom asi velkou stať, ale jestli chceme zabránit extrémistům a socialismu musíme vystoupit z EU a volit SPD! Už není čas čekat!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter