Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Má NEJ BOMBA
Autor: Otylá Bohuna (Občasný) - publikováno 21.2.2020 (09:59:17)
https://youtu.be/D68Z_D_zNqc


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 21.2.2020 > Tak za tuhle pecku ti cikánko ďakujem, abych to řekl aspoň slovensky, protože slovenština je cikánština pro chudé, okamžitě posílám dál.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 21.2.2020 > Můj vkus to fakticky neni, ale D za odvahu, jsme rádi, že jsme poznali tvůj vybranej vkus!
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.2.2020 > köszönöm disznó
já jsem ti to Vohuňo napsal maďarsky, protože vím, že je to také tvůj rodný jazyk!

Vohuňo, už se nedivím, že mé, a nejenom mé, verše tě rozpolcují. Na jednu stranu z té formy zvracíš a na druhou se od nich nemůžeš odtrhnout, čteš je dokola jak zaraženej prd.
Souhlasím s Helen, jsme rádi za tvůj vkus a v žádném případě ho neodsuzuji. Chápu, že se ti mé písně ze 70tek nelíbí, Rytmus je určitě tvému vkusu blíž. Opakuji, takhle tě máme rádi, když si opravdu svá, neuražíš, nekradeš. Takto-nebudu si to pouštět před spaním, ale respekt!
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 21.2.2020 > je to strašně dlouhý!!!!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 21.2.2020 > vyste prostě ubožáci bez vkusu! juliáne, maďarsky neumíš! chtěl si asi poděkovat, ale napsal si mi prase... počkej, ty hurvajsi, počkej!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 21.2.2020 > já ti D nedám, ty vobludo. Jestli vypadáš takhle, hnusnej chlupatej chlap se šátkem jak tetka z jarmarku, tak už mi nepiš, to se radši vymrskám nad fotkou Wericha!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 21.2.2020 > drž řiť ty bílá chátro, rozumiš, ty diliňák umachtěny?!

https://youtu.be/8edhIqIa8a0
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.2.2020 > Zkouško, je to tady - pecka tvýho mládí!

https://youtu.be/1tMlkYKTycM?list=WL

https://youtu.be/M197IjYHL9I?list=WL

https://youtu.be/KFELo1ndd7E?list=WL

Tak tohle, Zkouško, vopravdu lízat nechcem!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 25.2.2020 > Bohuno, ty máš infekci poševního terénu? Kdepak ses nakazila ty kazatelkomravnosti a čistoty, kdopak ti vystřílel boudu? Čekám na odpověď! Všichni čekáme!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 27.2.2020 > ty mámino vemínko, je to přesně tak, v podstatě se mi na stydlivých retech udělal uzel
<reagovat 
anae (Občasný) - 28.2.2020 > podobnou jsem milovala ze záznamů starý Strážnice, tahle je ale fakt hodně rychlá!
https://www.youtube.com/watch?v=YbKypJExQYM
<reagovat 
čtenář vědec - 1.3.2020 > docela bych prubnul prstovačku matrony
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 1.3.2020 > patrně ano, jsem kurvyzána i když mi tak ještě nikdo nepojmenoval a i do tý prstovačky bych šla, jestli vám, šmejdi neva že s ní stříhám v dílnách plech?!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter