Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MARTINE!
Autor: j.f.juIian (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 17.5.2020 > Tak jako kde je ten Martin? Chápe vůbec, co je tu v sázce?
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 17.5.2020 > ráno tady byla básnička!!!
Ok, rozumím, naštěstí je kam za juliánem jít...
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > Za juliánem půjdou davy!
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > Veď nás, juliáne! Jen ty nás můžeš odvést, jen ty nás můžeš přivést. Jen ty nás můžeš vést. Jen ty smíš nám uplést vestu. S hlubokým výstřihem. Až k teplákům.
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > Taky tak napjaťě čekáte, jak to ten egil s martinem a petulou rozhodnou? Ano ano, dneska je ten velký den, kdy se láme chleba. Buď s julkem, nebo nic. Nebo konec. Bože, to je napětí!

<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > TADY FURT VOTRAVUJE JEN JEDEN VŮL, PROSTĚ JEN přihlášení kteří udali svůj telefon a mail, mazat porušování pravidel, tohle je jedinej ověřenej postup! A jestli na to Totem sere, tak tu bude mít jen toho krypla, kterej si bude povídat sám se sebou!
Děkujem ti čůráku, jedinej kdo tu stál za něco odešel.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> Co? Sklenář odešel? Ale kdepak, to se ti jen zdálo. Pouze vylízal babičce lékárničku. :)))
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> Jediný, kdo zde vede rozsáhlé monology, jest j.b.tepláček. A právě proto bych krom telefonu při registraci požadoval i digitální podpis a otisk prstů. Aby se jebe tepláček zredukoval na svou prapodstatu a byl slušný. Jako arbitr slušnosti poslouží poslušná teta Kateřina, průkopnice raw stravy v nejmenované vísce.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> Povinná registrace a schválení nově příchozích administrátory je nejrozumnější cesta. JSEM PRO! Na litteře to zavedli, do měsíce ztichla i kovalina:))).
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> Omlouvám se za překlep. Odešla konvalina, samozřejmě. Jména těchto osobností třeba jest připomínat bez chyb!
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> ty blbe, myslíš, že jsme tady kvůli tvejm monologům?
DNES OPRAVDU TOTEM ROZHODNE O SVÝ BUDOUCNOSTI! Buď vypakuje takový dementy jako jsi ty, nebo tu zbudeš sám s Martinem, můžete si tu kouřit navzájem čůráky, čůráku!
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> NO JULKU!? TAKHLE TY O MARTINOVI? UVĚDOM SI LASKAVĚ, ŽE KROM TVEJCH ALTERNICKŮ JE JEDINÝM ZA PĚT LET, KDO TĚ DRUHÝM DOPORUČIL. ON TAKY VÍ, CO JSI ZA KOKOTA ZLÝHO, ALE SOUSTRAST JE SOUSTRAST, TO SE MUSÍ, I KDYBY PETULA NA KLICE OD REKLAMNÍHO OKÉNKA LÍTALA. A TY TAKHLE. ALE MARTIN JE HODNÝ, BUDU SE NA TEBE ZA NĚJ ZLOBIT TEDY JÁ. TAKOVÉHO NEVDĚKU. FUJ NUDLO, FUJ!
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.5.2020 > ADMINE? COPAK NEVIDÍŠ ŽE TEN ČŮRÁK UKRAD juliánovi NICK?

Vypadá to, že si to užíváš, protože jinak bys to nepřipustil!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter