Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co vidí oči louží
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 26.6.2020 (11:05:48)

Co vidí oči louží

 

Co se asi zračí v očích louží

když je sucho obrátilo vzhůru dnem?

 

Prameny pramenů

sítě kořenů

prsť a kosti:

to je náš pravý domov

ne éter

ne nebe

 

V prastarém jádřinci země

horoucí srdce

tepe tekutým kovem

a v žilách tuhne křemen

 

Ve vrásách kůže

narostly drobné drúzky

našich životů

co pod spalujícím sluncem

den za dnem drolí se

na zamklý písek

 

Co asi v týlu louže tuší

když je sucho obrátilo vzhůru dnem?

 

Prázdný džbán -

ohlušeno ozvěnami vlastních hlasů

žízní lidstvo v něm



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 27.6.2020 > já bych spíš řekla že tohle je tvá nejdelší věta, Bohuno, ale!! problém je, že ses namáhala zbytečně, po 2 řádcích tvýho uraženýho ega jsem dál už to tvý fňukání vzdala, sorry, neumíš psát a nejsi ničím zajímavá!Helen má pravdu do puntíku!
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.6.2020 >


.. .


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 27.6.2020 > "tak se strhne válka mezi jejich příznivci a odpůrci, která pro klid konkrétního webu vyvrcholí tím, že dotyčnýho, který inteligencí, poezií i názory zastíní jak ustálené hvězdy, tak samotné publikující redaktory s patentem na poezii i kritiku, bude z nějakého zcela pofidérního důvodu štván"

že dotyčnýho bude z nějakého zcela pofiderního důvodu štván

Jen podotýkám, že neschopnost smysluplně zakončit jakékoli rozvinutější souvětí je pro juliána ve všech jeho podobách usvědčující a typická. Evidentní problém s krátkodobou pamětí, který mu znemožňuje neznít jako osel, kdykoli se pustí do myšlenky, na kterou nemá. Stejně usvědčující je nedostatek sebereflexe, s nímž všechny své do očí bijící hendikepy přehlíží.

Julku, slyšel jsi někdy o Dunning-Krugerově efektu? Ten popisuje, že čím je někdo v konkrétním oboru nekompetentnější, tím méně je schopen objektivně zhodnotit míru své nekompetentnosti. Jinými slovy: Čím větší blbec, tím méně je schopen objektivně zhodnotit hloubku své blbosti ve srovnání s nadanějším okolím.

A nejen to. Zatímco chytrý člověk je schopen pochopit své nedostatky a zapracovat na nich, blbec, ačkoli je konfrontován svou blbostí, mívá sklon setrvat ve svém poblblém přesvědčení, že je mnohem lepší, nežli skutečně je.

Tím, že jsi blbý, nikdy nepochopíš, jak blbý vlastně jsi. Navíc si svou nebetyčnou blbost projektuješ do široširého okolí. Proto si opakovaně dokážeš namluvit, že tvé monology pod několika jmény jsou věrohodné, ačkoli píšeš pod všemi stejně. Ty jsi tak neskutečně blbý, že ti nikdy v životě nedojde, že z tebe všichni mají prdel/nebo je jim tě líto.

I když jsi opakovaně ujišťován o tom, že tvůj karneval žalostné trapnosti při snaze simulovat své vlastní obdivovatele, pod kterými rozehráváš znovu a znovu tentýž shitstorm, kdykoli tě lid začne posílat do řiti, je neúspěšný, tvrdošíjně opakuješ totéž.

Prostě typický blb.
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 27.6.2020 > čtenář> Vůbec nevím co to tu meleš! Pochopila jsem, že máš nějakej syndrom blba, to souhlasí, a vlastně ty jsi tu taky kvůli klukům, viď, vždyť ty jsi jejich největší čtenářka i tobě vděčí za tak velkej zájem, teda spíš tvý žárlivosti na jejich talent, ale to je v důsledku fuk. A teď Bohuno tu básničku, to je jediná berná mince na litwebu, to prostě NEVOKECÁŠ ANI NEUBREČÍŠ!
Doporučil 
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 27.6.2020 > čtenář> blb? jako kdo? tahle snůška nesmyslů od ublíženýho stalkera je blbost!
Hele, uplakánku, je to jednoduchý a julián to tu nabízí každýmu kritizujícímu už od začátku, utkejte se ve slušnym a rovnym boji, kterej je hodnej Totemu, prostě každej napíšete báseň na daný téma. Když si popláčeš do veršů tak mi to vadit nebude a tohle, co tu pořád předvádíš je ubohost a čistý zoufalství. Zvedni hozenou rukavici nebo budeš jen pro výsměch!
Vyřváváš tu jak na trhu, ale nic nepíšeš, to ti připadá smysluplný? Mně spíš trapný, stačí nás přesvědčit, tímhle nikoho nedojmeš a nejsi ani k politování, to samý Vikos a Salkybill, všichni máte tu možnost, tak přestaňte urážet a fňukat a do díla borci!
<reagovat 
Čtenář - 27.6.2020 > Citát měsíce června:

"blb? jako kdo?" -blb
<reagovat 
 Čtenář - 27.6.2020 > čtenář> jako Bohuna, tedy TY, BLBE!
retard nepochopil...
<reagovat 
čtenář kolemjdoucí 2 - 28.6.2020 > Chceš říci, Dane, že abych poznal charakter člověka, stačí se podívat na totemu do jeho statistik, jak hodnotí?
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 28.6.2020 > Bohuno, hele co umím a ty ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🐰🐭
<reagovat 
Čtenář - 28.6.2020 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 27.6.2020 > Jste mimo, lidi nekomentujou, protože se bojí že si na ně zasedne Bohuna, naopak parta kolem juliána jediná komentuje, ale co pozoruju, taky brzo přestane protože, ač jsem neviděla jedinej špatnej komentář, tak odezva žádná, takže je to asi taky přestane bavit! A to už Bohunou omluvit nejde, snad jen namyšleností neschopnejch, no a o tom úbytku čtenářů mluví zas jen neúspěšní, když se podívám na analfagota a party kolem něj, tak jim můžete zase jen nasraně závidět!
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 27.6.2020 > čtenář> Tohle mě zaujalo, já bych dokonce řekla, že se situace stále opakuje dokola. Obecně, kdo se vyčlení z davu, píše jinak než ta šedivá masa, která dá maximálně čtyřverší volným veršem, tak je zatracen a vyštván z litwebu a když je třeba navíc ještě populární, jako julián na Libresu, nebo Anál na Literu, tak se strhne válka mezi jejich příznivci a odpůrci, která pro klid konkrétního webu vyvrcholí tím, že dotyčnýho, který inteligencí, poezií i názory zastíní jak ustálené hvězdy, tak samotné publikující redaktory s patentem na poezii i kritiku, bude z nějakého zcela pofidérního důvodu štván, a jelikož maj kluci odvahu a slušnou formou vítězí nad sprosťáky, tak nakonec i zablokován. Už vůbec nezmiňuju, že ti, kteří tzv. přispívají finančně mají tu slávu předplacenou a nějací cizinci jim jí nebudou brát.
Tady se v bleděmodrym odehrává to samé.
Jistěže mě obviníte, že jsem z party juliána, ok, máte pravdu, já jsem tady, a je nás tu víc takových, kvůli němu, ale to neznamená, že neocením jiný autory, když se mi to líbí, když ne, tak mlčím, na závist tu máte bohunu nebo co je to za úchyla.

Body: 5
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 28.6.2020 > 1 helen> V každém případě díky za hodnocení :o)
<reagovat 
Čtenář - 3.7.2020 > Nešťastná lei. Nejen že je diskuz ukládána jako odstrašující příklad pro potomky, ale ty osobně navíc ještě půjdeš do časopisu. A jestli si nestačíš sundat ty bačkory, tak i s nima. Ha!
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Zajímavá myšlenka- louže obrácená vzhůru dnem, mířící ke kvalitnímu závěru.
Body: 4
<reagovat 
 čtenář D. - 27.6.2020 > Sallybill> Tohleto je právě, Sallybile, jeden z těch lidí, kteří dlouhodobě nechápou princip, na kterém JE postaven TOTEM. Od 15.05.1915 neutrousil bod či poznámku u žádného jiného díla než už svého. Nejenže tak dlouhodobě nedodržuje zdejší nepsané pravidlo nejméně 5 komentů na 1 svůj příspěvek, ale zároveň tím dává odpuzující příklad nově příchozím, a ponechává zdejší prostor na pospas trollům z party kolem Juliana a Miroslávka. Či dalším. Což zase zmenšuje návštěvnost Totemu, a tím i chuť poctivých autorů tady publikovat. O důvodech nečinnosti redakce můžeme zvenčí jen spekulovat, ale všechno souvisí se vším. Chtělo by to do redakce (což je nehonorovaná, čestná funkce) asi zasloužilého, zajištěného umělce -důchodce, který se jíž nemusí ohánět na trhu pro svou obživu, a disponuje zároveň jistým syndromem charitativnosti. Ale o tom se tu vedla již před několika lety diskuze i na Fóru. Když takový člověk tady zatím chybí, měli by jistou inteligencí vládnoucí poctivější autoři věnovat alespoň kousek svého času a energie pro to, co dělat mohou -a sice pro to pravidlo 5:1.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > čtenář> "měli by jistou inteligencí vládnoucí poctivější autoři věnovat alespoň kousek svého času a energie pro to, co dělat mohou -a sice pro to pravidlo 5:1."
Ono: měli by, je pro tebe zbytečná zátěž. Nepsané pravidlo nelze vyžadovat a pokud ano, je třeba ho zapsat. Tohle například je věc, jejímž neřešením se ti hodně uleví a naopak její řešení, nemá řešení.
Chápu tvé rozhořčení, ale nesdílím ho. Je nás tu hodně a každý jsme jiný. Pokud má Lei důvod nekomentovat, a jistěže má, plně to respektuju. Pokud nedosáhnu žádné komunikace s ním, asi s tím přestanu a budu komunikovat s těmi, co o to mají zájem.
Já jsem taky moc nehodnotil, ale věřím, že to smysl má, tak jsem se přes jisté přemáhání do toho pustil a ty, protože tomu taky věříš, čiň rovněž tak. A tady tvá práce a tvé možnosti končí. Tam, kde nemáš jistotu, zkus vzít v potaz, že lidi jsou lepší, než si zrovna myslíš, a uvidíš kolik ubyde zmrdů v tvém okolí.
<reagovat 
 čtenář Dan - 27.6.2020 > Sallybill> 1) Nepsal jsem tak moc o IQ, jako spíše o EQ -ta se dá částečně i naučit během života, a u staršího člověka by se dala tedy předpokládat, že je větší než u dítěte třeba.

2) Ne všechna pravidla je nutno zapsat-právě naše EQ by nás v životě mělo pravidly vést.
Takže třeba pravidlo, svědčící o jisté EQ, nám říká: "Nejdříve musíš něco dát, abys něco zase zpátky dostal". Takže i zde na Totemu by si člověk měl položit otázky: máš zájem, aby fungoval? Máš zájem zde publikovat? Máš zájem o komentáře druhých? Pokud si člověk odpoví kladně, měl by se vzápětí zamyslet nad tím, co pro to dělá.
Ostatně, snaha brát si vychytrale a dlouhodobě (sobecky) něco někde zadarmo se dá vztáhnout i na celou tu osobnost, a člověk si může udělat obrázek širší, ne jen o tom, jak ta osoba funguje na soc.sítích, konkrétně zde Totemu třeba.
Když má někdo čas sepsat báseň apod, mohl by si najít i čas slůvkem či dvěma ohodnotit dílko souseda (kterého si většinou stejně přečte), a od kterého navíc očekává nějakou protislužbu.



<reagovat 
 Lei (Občasný) - 28.6.2020 > Sallybill> K tomu poznámku, protože to jeden z oněch neregistrovaných čtenářů, čili úplných anonymů, hrozně řešil už minule:

Ani nevím, jestli je to nějaké takové nepsané pravidlo. Vím jenom, že jsem na Totemu byl velice aktivní po dlouhá léta, když ještě opravdu žil, dokonce jsem po nějaký čas působil jako jeho redaktor.

S tím, jak se to celé rozpadlo a vyhaslo, aby tu doutnaly už jen zanedbatelné uhlíky, jsem sem přestal soustavně přicházet. Psal jsem dál a své básně jsem sem věšel z pietní loajality i ze zvyku, konec konců lepší, aby si je přečetl těch deset dvacet lidí, než aby byly jen v šuplíku. Zároveň se mi časem jako velké části mých souputníků z nultých let podařilo etablovat "na papíře", ale i tak je to pro mě nadále takový rituál. Když mám pocit, že je to báseň hotová, uložím ji tady a nabídnu k přečtení.

Je pravda, že básně ostatních až na výjimky moc neprocházím. Dělával jsem to, ale postupně to pro mě přestalo mít význam. Čili jasně, komunitu Totem už nevytvářím, a záleží na člověku - kdo chce, ať čte, kdo nechce, protože jemu to nečtu, ať nečte, kdo přečte a má názor, ať ohodnotí, chce-li, nebo napíše jednu řádku - což je milé a v zásadě to zcela stačí.

Jsou to navíc dlouhá, dlouhá léta, co jsem četl nějaký smysluplný komentář pod svou básní (nechávám stranou ona milá připodotknutí, že se to dotyčnému líbí), takže se zas takovým dlužníkem necítím.

Asi tak.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.6.2020 > čtenář> S tvým článkem souhlasím až na tu poslední větu. Ta je opravdu zavádějící, a v tom je ukrytý sám ďábel většiny litwebů!
Já osobně možná čekám protislužbu, ale podstatně jinou než jak si to vykládá většina zdejších autorů!
Nikoho nenutím, to by bylo to nejhorší, aby z musu, pro tu slušnost, abych splnil povinnost-pravidla ap.
To mi nic nedá a je to únavné jak žvásty Houskové Bohuny, to bych radši odešel tam, kde je větší volnost...
Ale to hlaní co chci říct je, že stojím o pozornost-ta je vyjádřena počtem sledujících, a stojím o konstruktivní posouvající kritiku! Ta samozřejmě, konkrétně u mě, je bohužel minimální-na Totemu nulová, ale ok, asi mi není co vytknout (rýpnul jsem si do sebestředných hnidopichů), nicméně ok, spokojím se s tou sledovaností-lepší, než prázdné žvásty, osobní urážky "umělců" , kteří se vysmívají tomu, čemu nerozumí a hlavně lepší než PROTISLUŽBA, KTERÁ JE ODE MĚ OČEKÁVÁNA-tedy, tip a chvála díla, které nestojí zato! Nejsem FB debil, abych lezl někomu do zadku, v tom případě se bez té POVINNOSTI obejdu. A na druhé straně, když chci někomu poradit, a já vždy v dobrém, tak mu na Totemu (!?) nestojím ani za odpověď (díky, nechci, nebo ok-já to vidím tak a tak) prostě 99% účastníků zájezdu na litweb je tak zahleďených do sebe, že o nějaká vylepšení díla, či dokonce posunutí sebesama jako autora, ani nestojí!
Takto to mám já... (viz můj článek O KRITICE ad. PS-abych nekončil tak negativně, což by sluníčkáři neunesli, tak opět jen za sebe-lidé se obecně stydí projevit cit. Díky fanatickému pozitivizmu a sluníčkářství! Na Totemu je to ještě horší-tady se bojí! Kvůli nedospělé a sprosté reakci Bohuny. A tak mi své pocity sdělují do zpráv. Já jejich důvody akceptuji, chápu a přijímám. A děkuji. A právě kvůli těmto-zůstávám i tam, kde na povrchu čpí jen sprostota a hloupost stalkera, uvnitř Totemu přihlášených je svět jiný. Plný pochopení bolesti, citů, ale i ocenění řemesla a především - plný poezie, která nadutým sebestředným srdíčkářům tak schází.
Doporučil 
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 29.6.2020 > Lei> Děkuju za nečekanou reakci a pro mě zásadní vysvětlení. Teda, neřeším, že nekomentuješ. Věřil jsem, že máš důvod a teď jsi to jen potvrdil. Pro mě je důležitější, že jsi papírovej. Beru to jako potvrzení kvality a z respektu u tebe vynechám komentáře. Jen zanechám značku, že jsem tu byl. Ať se dál daří a zdravím.
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 29.6.2020 > Lei> A když si tady kdysi byl, i jako redaktor, už tu řádila ta trotlice Bohuna? Ta komentuje všechny, jen ne díla, a je na každýho sprostá jak prase. Jestli ano, co jste jí udělali, že si tu už léta léčí mindráky?
Teď to odnáší naprosto nevinní a zcela jiní autoři.
Nevěřím, že nevíte kdo to je, kdybyste ji zveřejnili, tak Diaz se o ní postará!
Tím jsem si jista jako že se jmenuji Helen Julián!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 6.7.2020 > Lei> Každý si m§že najít nějaký ten důvod, proč zrovna Veliký ON tady nekomentuje (sere na druhé, řečeno naplno). Výsledkem je vždy jen hřebíček do rakve Totemu.
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > j.f.julian> litwebů!

autorů!

kritiku!

zato!

Totemu (!?)

nestojí!

sluníčkářství!

bojí!

On šmudlián si to neuvědomuje, ale je zde jediný takhle ujaštěný hysterik, který každou druhou větu zakončuje vykřičníkem. A někdy úplně každou.

Nemůže si pomoci a činí tak pod všemi trapnými přezdívkami. I proto je tak průhledný. Málo se snažíš, šmudliku. A kdybys teda navždy psal své srágory jen sám sobě do zpráv, vytrestal bys nás nejvíc. To bychom teprve viděli!









<reagovat 
 čtenář Dan - 28.6.2020 > j.f.julian> Já jsem nepsal o protislužbě v podobě tipu nebo bodů. Já myslím, že většině autorů je milejší upřímné slovo upřímné kritiky, než tip či body. Ale to slovo se samo nenapíše- k tomu se čtenář musí nějak přinutit, k tomu musí vystoupit ze svého komfortu. A když nebude mít v sobě dostatečně pevně zdůvodněno, proč je dobré (a to i pro něj, ne jen pro kritizovaného a pro Totem apod.) to udělat, tak to spíše, ve většině případů, prostě neudělá.
<reagovat 
 čtenář Dan - 28.6.2020 > j.f.julian> Já jsem nepsal o protislužbě v podobě tipu nebo bodů. Já myslím, že většině autorů je milejší upřímné slovo upřímné kritiky, než tip či body. Ale to slovo se samo nenapíše- k tomu se čtenář musí nějak přinutit, k tomu musí vystoupit ze svého komfortu. A když nebude mít v sobě dostatečně pevně zdůvodněno, proč je dobré (a to i pro něj, ne jen pro kritizovaného a pro Totem apod.) to udělat, tak to spíše, ve většině případů, prostě neudělá.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.6.2020 > čtenář> Tupoňi Bohuno, udělám výjímku a odpovím ti...

1-opakuješ se, čímž si průhledná a dokazuješ nedostatek vlastních názorů, malé slovní zásoby a obecně své jednoduchosti ducha!

2-vykřičník pro tuponě je povinností a všimli si toho i ostatní, možná bys mě mohla obvinit, že jsem vymyslel i otazník...

3-ty jsi jedinný, Tuponi, od kterého jsem odpověď nechtěl, ale protože vím, že visíš na mně bez ustání, tak jsem měl jistotu, že přijde!

4-máš jednoduchý styl-okopíruješ cizí hlášku, které nerozumíš+přidáš nadávku - viz bod č.1!
To mluví samo za sebe - zpátky do 1 stupně ZDŠ!!!!!

5-nevotravuj, už ti to zas nebudu rok číst, takže -
KONEC DEBATY!
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > j.f.julian> jedinný, výjímka...

Šmudlo, konečně otevři ty učebnice češtiny pro zš, které jsi od redakce totemu získal jako odměnu za mizerné verše v soutěži, do které ses přihlásil jen ty sám pod milionem přezdívek. Už si je hrdě vystavuješ ve vitrínce příliš dlouho. Hybaj je otevřít, místo aby sis otevíral držku na chytřejší lidi. Tedy na 99 % populace.



<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > čtenář> Jsi nahlášený!
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > čtenář> Bohuno, víš proč máš na Totemu přezdívku TUPOŇ?
Protože jen tupá píča nepochopí, když ií někdo řekne, že se s ní nechce bavit a ona mu odpoví!!!!!
To už je DEBILITA, IMBECILSTVÍ, KRETENISMUS!

Gratulujeme Tupoňovi, tomu retardovanýmu kreténovi, kterej se nenaučil česky a vždycky sedne na lep těm inteligentním, jak vosa na hovno!
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > čtenář> Těm inteligentním :D

Tak ono i šimpanzi či prasata jsou "inteligentní", že. Otázka je míra. A míra šimpanzí inteligence zhruba odpovídá té šmudliánově, jak dokládají jazykové perly typu:

"Protože jen tupá píča nepochopí, když ií někdo řekne, že se s ní nechce bavit a ona mu odpoví!!!!!"

Jako by to vzdělanějšímu pracovníkovi sociální služby diktovalo pologramotné cigáně z přednádraží.
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > čtenář> to je dobře, ale kdo, když je to anonym?
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > čtenář> ty vole, co je tohle za cikánskýho retarda?
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > čtenář> ale vždyť ten anonym má pravdu! TY furt reješ a urážíš aniž by si tě kdokoliv všímal, tak přestaň a bude klid, je to jen tvá vina bohuno nebo jak se jmenuješ, to tu vidíme všichni. Musíš bejt hodně nemocná, když máš zapotřebí se srát mezi píšící, když sama nejsi schopna napsat kromě sprostejch urážek vůbec nic...
<reagovat 
 Čtenář - 16.7.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > čtenář> To je přece náš šmudlián!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2020 > čtenář> A co s tímto chcete dělat, pokud tu nefunguje redaktor s možností přesunu sprostého komentáře do koše?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.6.2020 > A tohle už je k básni, sorry za tu litanii.
Body: 5
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 28.6.2020 > j.f.julian> Díky za hodnocení.

V té palbě jsem se ztratil, asi jako turista v Palermu.

Obávám se, že právě tohle Totemu ke zmrtvýchvstání nepomůže - i když nechápe stranou, že se obávám, že ani nic jiného.
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2020 > Lei> Já nechápu středem a taky myslím, že totem prospal masivní mobilizaci webu. Na telefonu je nepoužitelný, takže prakticky mrtvý.
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2020 > Lei> totem by mohl zachránit jen egil v čepici. ale nasrali jste ho, takže máte smůlu.
<reagovat 
 Čtenář - 6.8.2020 > Lei> Totem má spoustu možností, které nejsou jinde
<reagovat 
 Čtenář - 6.8.2020 > čtenář> Lidi pouze s mobilem jsou ignoranti. Na spoustu věcí je potřeba klasický computer
<reagovat 
vlas.ta.há (Občasný) - 27.6.2020 > Vím přesně, dnem vzhůru mám každou chvíli, proto se mi líbí druhá strofa, že je v ní odpověď.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 6.8.2020 > vlas.ta.há> Odpověď na co? Já ji tam nevidím
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.6.2020 >

..Hmm :)


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 28.6.2020 > Zeanddrich E.> Díky - i za komentář ;o)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 8.8.2020 > Lei> 
Dobrá:) -stručně tedy vyložím, za co jsem Ti ..strhnul bod:)

Báseň tato je nepochybně (i pro mne) ..plnokrevná, ..., skvěle vystavěná, ..., propracovaná do detailu, td.

Vadí mi tu jen ten obraz (na efekt skvělý) ve druhé sloce o našem „pravém domově":) -zde, v Česku, v „zemi (tzv.) neznabohů“ ,takový obraz některé lidi/ odvádět může ještě více od / ..reálného stavu věci;..:).

((...)).
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 7.8.2020 > Ahoj Lukáši! :-) Dneska jsem si připomínal tvé Oharky, tak jsem nakouknul i dál. Že sem ještě něco nového dáváš, to mě překvapilo. Ale dobře tak.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter