Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K Totemu
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 23.6.2020 (08:51:16)
Už dlouho to tady pozoruju a čekám, že někdo konečně zasáhne. Tohle mi nedává smysl. Už jsem narazil na pár “zasvěcených“ výkladů, ale na ty nemůžu spoléhat. Kdybych byl redaktorem, styděl bych se za stav Totemu. Styděl bych se sám za sebe. Na tomhle bych se nedokázal podílet, respektive dokázal pouze v případě, že by se jednalo o sociální experiment. Co redaktorům hlavně vyčítám, je ta bohorovná netečnost. Kdyby aspoň nějaký vysvětlení. Když se podívám do odpadkovýho koše, co tam dřív házeli… Nezlobte se na mě radaktorstvo, ale tohle mi zavání takovou zbabělostí, až se mi zvedá kotel. Teď se můžete rozčilovat, že o tom vůbec nic nevím, ale to je taky vaše práce. Takže doporučuju dlouhej, upřenej pohled do zrcadla.

Zachytil jsem zde “čtenářovi“(jak jinak) stesky po komentech. A nedivím se autorům čtenářů, že nevystupují pod svými Nicky. Oni tady totiž mají své, roky poctivě budované identity a není divu, že se nechtějí dát všanc k uzoufání trapným lůzrům. Ti naopak vystupují anonymně z přirozené zbabělosti, která se průchodem znásilněným převaděčem souvislosti, mění na statečnost. A aby tomu nasadili korunu a sami sobě (Komu taky jinému, že?) dokázali svou statečnost, začali vytvářet trapně ubohé identity. Jistě, je tu podezření, že to má na svědomí jeden člověk a já si to taky myslím, ale to z mého pohledu nehraje roli a ten, kdo to dělá (jestli), jen posouvá svou ubohost na další úroveň.

Už před časem jsem se rozhodl, že budu komentovat jen taková díla, která se mi líbí. Zaprvé nejsem znalec, a tam kde vidím, že je autor úplně mimo, zase nemám to srdce. Umění je totiž řemeslo duše. Jen pouhá dovednost, při níž se ale autor odhaluje na citlivých místech. Tady nezáleží na tom, jestli autorův počin má přesah, nebo končí v jeho hlavě. Když přináším umění, nastavuji obě tváře. Jen tupé hovado udeří. Copak jste na to zapomněli? Tady je potřeba počínat si nanejvýš opatrně, vždyť se nacházím uvnitř člověka. Umění je, vnitřní proces. Tady je rozdíl jen ve výsledku. Pro mě osobně je nedůležitější kvalita člověka. Dokážu umělci tolerovat leccos, protože umění často vychází z utrpení. Ale když je umělec duševní kripl, který se zaměřuje na ubližování ostatním, vnímám ho jako zoufalého tvůrce zoufalého díla.

Tenkrát to šlo, komentovat je pěkné věci. Bylo tu zdravé prostředí, Takže i těch, kteří komentovali i to, co se jim nelíbilo. Člověk si mohl vybrat a bylo to v pořádku. Teď je to jiné. Redaktoři nezasáhnou a čekat, že někdo něco udělá, taky nikam nevede. A začít komentovat asi má smysl. To můžu, takže musím. Já jsem totiž tady doma. Budu tedy komentovat. Z pohledu běžného konzumenta. K autorům, kteří to myslí vážně se budu vyjadřovat s respektem a těm, kteří tady dělají záměrně bordel, budu odhalovat rozdíl mezi tím, co si myslí, že dělají a tím, co se doopravdy děje.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 23.6.2020 > Kolikrát ses ty zastal juliána, ha!?
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > Dávám si to stranou. Večer si vyhulim na kaši a až pak si to přečtu. Bude to (nepochybně!) síla. Dík... kolego;)
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Možná se jednou pobavíme normálně. Zatím to nevypadá.
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > ""Kolikrát ses ty zastal juliána?"" :)))) avotomtoje:)))
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Odpověď najdeš v odpovědi Analfagotovi.
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > PŘEČETLA JSEM SI JEN POSLEDNÍ VĚTU. JE V NÍ JASNĚ ODLIŠOVÁN SUBJEKTIVNÍ NÁZOR DRUHÝCH OD OBJEKTIVNÍHO CHÁPÁNÍ AUTORA PŘÍSPĚVKU. TAKŽE JÁ TO NEBUDU ČÍST ANI VEČER. NAZDAR
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 23.6.2020 > čtenář> myslím Bohuno že tvé nazdar není bohužel to samý co SBOHEM...
Doporučil 
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Mám si z toho teda vzít, že jsi příliš moudrá na to, aby ses zabývala něčím tak nezralým. Ale proč mi o tom píšeš jako anonym? Kam mám teď zaměřit své uznání? Nebo je to jen takovej děkovnej dopis, kterej píšeš sama sobě?
<reagovat 
 Čtenář - 23.6.2020 > analfagot> vskutku nudlajzo, nazdar neni zbohem. jak dlouho si nad tim špekuloval, než ti tohle došlo?:))) lakatoš lakatoš, my si spolu ještě užijeme legrajdy, to si piš!
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > ACH ANO, JIŽ TO VIDÍM! Z TOHODLE BUDE DLOUHÁ, ALE SMYSLUPLNÁ, TOTEM ZACHRANUJÍCÍ DIŠKUZE. miluju vás:)))
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Rozumím. Tohle vtip s totožným místem startu a dopadu.
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > (hlavně aby nám k tomu napsal svuj názor zendrich - jak by se měl oživit totem recyklací zde před deseti lety uveřejnovaných egilovin:))))
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Na místní poměry něžný sarkasmus. Oceňuji.
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > Myslím, že to vůbec není hloupé. Pro mnohé z nás je totem také domovem. Ve kterém se poslední leta necítíme moc dobře, ale domov to pořád je. Když nemáme jiný. Sála má pravdu - REDAKTORSTVO, KONEČNĚ UŽ ZASÁHNI A ZAČNI OCHRAŇOVAT JULIÁNA, JINAK SE Z TOHO NEVYHRABEM NIKDY.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Na tohle je těžké reagovat seriózně. Takže, Perun s tebou.
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > A teď se podívej do zrcadla TY OSOBNĚ!
Kolikrát ses ty, nebo kdokoliv jiný zastal juliána, ale i ostatních, třeba mě? (uá! kdo je kdo? kde je vlevo, kde pravo? ale že jde o umění, na tom se snad shodneme všichni, nikoliv?:)))
<reagovat 
 Čtenář - 23.6.2020 > čtenář> KDYŽ PRAVDU, TAK PRAVDU. ZA POSTAVOU BOHUNKY SE SKRÝVÁ NĚKDEJŠÍ UŽIVATELKA TOTEMU OPLATKA (NĚKDY VYSTUPUJÍCÍ TAKÉ JAKO TATRANKA, BESKYDKA, SUŠENÉ MLÉKO OLOMOUC A POD.) NASTAL ČAS TO ŘÍCT NAHLAS (A POTVRDIT REDAKTORY).
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Já tady vidím osamělý výkřik. Jestli z toho máš stihy, není moje vina. A o můj čas strávený před zrcadlem nemusíš mít péči. Tam vždycky začíná moje cesta.
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > A dost řečí! Totem je náš domov a - tak i zůstane!
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Na tohle reaguju, protože jsem si řekl, že odpovím všem. Třeba to příště bude o něčem.
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > Opravdu ona?! Podívejte se, která kontroverzní herečka má hrát princeznu Dianu! A co si o tom myslí typický totemana woman?
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Furt jeden a ten samej kos mi krade na zahradě žížaly. A bere jen ty nejtlustší.
<reagovat 
 Vaclav Hável (Občasný) - 23.6.2020 > analfagot> Ano ano, tak se to musí. Nutno jest spojit se do zpráv proti té zlé bohuně-oplatce. Čtvrtý odboj! Nový dizent! tak, tak se to musí. A juliuš lakatoš na hrad!
Doporučil 
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > analfagot> Co ti mám na to říct? Tady fakt není čeho se chytit. Když odstraním nadsázku, urážky a domněnky. Zbyde jen tvá neurčitá nespokojenost. Příště to konkretizuj a zjednoduš, chceš-li aspoň pokus o smysluplnou odpověď.
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > AUTOŘE! krajně se mi nelíbí tvé nespravedlivé odsudky redaktora martina. je to člověk na svém místě a s petulou se snaží seč mohou. on nemže za to, že je to tu rozbité. a redaktor je to na svém místě, vždyt i jemu už egil několikrát půjčil věhlasnou čepici chlupajdu. tak nevím o co ti jde a laskavě se okamžitě uklidni.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Rád bych ti odpověděl, ale nechápu tvé sdělení.
<reagovat 
Čtenář - 24.6.2020 > Takže ty si sálo juliánovi neodpověděl. Ani tajně do zprávy. NO PAK SE NEDIV! Boj proti zlu musí být koordinovaný a pokud si hodláš stěžovat, ale k ochraně svého domova aktivně nepřispět, situace se nejen změní, ale dokonce zhorší. Přitom - jak krásně bývalo na totemíčku, viď? A co na to zendrich?
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Tvá anonynita v tomto případě je domnělá a tedy zbytečná. Mám náročnou práci a Totem není ústředním motivem mého života. Nevidím důvod omlouvat se, že tu nejsem denně. A to infantilní rytí si radši odpusť. Prospěješ tím jen sám sobě.
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > Sallybille, jak vidíš tak tvůj cancát zaujal jen 2 lidi-stalkerku pod několika nicky a anála, kterýmu jsi ani neodpověděl.
Tak to je výsledek?
Já jsem si nevšimla, že konkrétně ty bys komentoval nějaký básně, vono to bude trochu jinak, rozohnit se a myslet si, že nápravu za lidi na Totemu udělá sám admin, tak to tu dávno nefunguje, prostě, jestli to někoho vážně zajímá ať vyleze z anonymity, přestane se schovávat a pojmenuje Bohunu.
Je to jediná možnost kterou vidím já.
Když před časem kdosi odhalil mystikuse, coby Trefance, i s adresou atd, tak už jeho cesta byla krátká.

Jeden génius kdysi řekl - důležitý je mluvit - nemlčet, i ze špatný myšlenky může vzejít nápad, z mlčení nikdy, a jestli si myslíš Bohuno, že víš kdo, tak máš kurva zase pravdu, já ti ale říkám, že tvůj čas se krátí...

<reagovat 
 Čtenář - 23.6.2020 > čtenář> 





bohuna je oplatka. můžeš si ji tady na záznamech z věže prohlídnout. ale zajít tam juliáne, postavit se za svojí tvorbu z očí do očí, jí, martinovi, petule, egilovi a jiným, na to nemáš! mluvíš a mluvíš, ale to my se scházíme ve věži a tebe tam zatím nikdo ještě neviděl. to ty jsi srab juliáne! bohuna je píča, ale ty jsi srab!






<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Copak nevidíš, že ty sama (tvé projevy zde)jsi stokou Totemu? Pokaždé když sem dáš nějaký nenávistný koment, přidáš kámen ke stavbě.
Mám velký zájem na ozdravení Totemu, ale neočekávám, že k tomu dojde v Úterý na základě mojí zpovědi. Jen jsem napsal, co si myslím a zaujal stanivisko. Nehodlám zachraňovat Totem, to není v mých silách. Ale můžu se vynořit a reaagovat.
A proč mi vyčítáš, že nekomentuju básně? Totem není o poezii. Ale jak už jsem zmínil v článku, nekomentoval jsem proto, že se k tomu necítím být povolaný. Přečtu si báseň a nelíbí se mi. Buď je blbá, nebo je nad mé možnosti. Ani v jednom případě nevidím důvod komentovat. A jak jsem také uvedl v článku, tenkrát jsem si to mohl dovolit. Bylo dost komentujících a dost povolanějších. Ovšem teď je jiná situace. Takže i kdy k tomu nejsem nejvhodnější, budu to dělat, protože jsem toho schopen a protože se ztotožňuju z myšlenkou, že je to třeba.
<reagovat 
 Čtenář - 24.6.2020 > čtenář> ten tam byl dávno před tebou, to jen ty si zase za idiota
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.6.2020 > Tak jsem byl upozorněn, že se tady o mně šíří nějaké pomluvy...
No, pěkný sračky tu o mně trousí někdo, koho ani neznam a ani mě nezajímá, utři si mlíko frajere a zameť si před vlastním prahem. Umíš hovno, tak se chceš zviditelnit zase na mně!? jste trapní a mě vynechte, až budete něco kloudnýho psát, všimnu si sám!
<reagovat 
čtenář bohunka. - 26.6.2020 > milý sálo. análek, julda, miroslávek a pod prostě JSOU jedna osob. to lze vidět na desítkách důkazů, včetně toho, jak se občas zapomíná a v ožralosti neví, za koho mluvil před pár okamžiky. tvoje opatrnost, aby jsi racionálním přístupem někomu neublížil, je trochu směšná, ale především tragická. ač se lítostí já nezdržuju, mám pocit, že vůči tobě jsem právě tento pocit přeci jen jednou zakusil. sbohem
<reagovat 
 čtenář bohunka (karlínská) - 26.6.2020 > čtenář> a když už: také tu také nejsou jeho oponenti, ale je tu jen jeden z dětství ku zlu vedený mamrd, tedy já, co se sice naučil v reálném životě ovládat a neubližovat, nicméně jeho nejhlubší návyky ho stále obtěžují a vynucují si odventilování. a pak kde jinde než na kulturu nejvíce ponižujícím serveru, sprostém lakatošovi a děti mrzačícím egilovi. jak prosté, že?
<reagovat 
Čtenář - 26.6.2020 > https://youtu.be/u0CH5o_by7A
<reagovat 
Čtenář - 26.6.2020 > všichni víme koho jsou ty vidle...

https://youtu.be/24-vNT5r3JM
<reagovat 
Vaclav Hável (Občasný) - 23.6.2020 > Tuším nějakou čertovinu. Kdo je to ten Sallybyll? Má to být záchrana totemu nebo právě naopak? Pjavda a láska musí ale zvítězit. S totemem nebo bez, na tom nesejde. Karty jsou tedy rozdány, teď se uvidí! Záchrana nebo poslední hřebíček do rakve? Egil rozhodne.
Body: 2
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > Vaclav Hável> I když se maskuješ vtipem, přesto jsou ti vidět kuličky.
Jeden čekal na spásu a zdechnul. Druhej začal žrát trávu a naučil se péct chleba.

A já jen budu dělat, co můžu. Budu to dělat sám za sebe. Moje schopnosti jsou totožné s tvými.
<reagovat 
 Čtenář - 26.6.2020 > Sallybill> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2020 > Kolikrát ses ty zastal juliána, ha!?
<reagovat 
 Čtenář - 26.6.2020 > čtenář> tohle je pravda, tady bohuna trefil hlavicku na hřebíček
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 26.6.2020 > Mňo, já jsem se ještě nevyjádřil. Autor tohoto, z počátku konstruktivního příspěvku, se nakonec opravdu projevil jako sluníčkář. Teda, jako falešnej hráč.
Já dávám za pravdu análovi a ne proto, jak to zas bude autor vysvětlovat, že máme nezdravej vztah, ale proto, že má pravdu. Z mýho hlediska- Z hlediska Bohuny to bude jinak.
Takže autor nám říká, že se nezastává lidí, ale ani poezie, proti hatrům, protože se maj ubránit sami.

No, to právě julián udělal! A teď ho zase kritizuje, že se podle autora - sluníčkáře brání moc a nepřiměřeně. Teda podle něj...

Tohle je nejenom alibismus, jak říká můj nezdravý a doposud neznámý přítel anal, tohle je pokrytectví nejvyššího stupně. Tady jen jeden se projevil, ale já věřím, že to v podstatě vyhovuje všem ostatním mlčícím, kteří nemaj odvahu žádnou.

Julián je bezesporu nejlepší básník na Totemu a to už pěkně dlouho, jenomže on je naprosto vyjímečnej všude kam přijde s poezií, a ostatní to neunesou, ale hlavně je bezkonkurenčně nejvtipnější a lidi ho žerou.
Je to vidět na jeho sledovanosti, to, že jsou sledovaný jeho básně je jasný, ale stejně, ne-li víc, jsou sledovaný i příspěvky, jako vyhlášení BLBA ap., takže sečteno a podrženo, necháme ho v tom, protože je to sranda, i když pro něj míň. Ale co, víc umí, víc unese, že!?

Tady holánci nejde o to se někoho zastat, a julián se s tím vyrovnal s nadhledem, který autor tohoto článku nemá, jde o tvorbu, o poezii a když se ostatní neumí zastat kolegy, tak to jsou kurvy, a to je to podstatný!

A nakonec znovu o análovi. Že je to blízký člověk juliána je jasné od první chvíle, nikdo z nich to nepopíral, naopak, že mu nebude dávat špatný hodnocení je nabíledni, když píšou poměrně stejně, stejnou formou a dokonce kolikrát i spolu. To je spíš k ocenění, že něco takovýho je možný a že to existuje. Jenže sluníčkářům je to moc, nebo málo, nebo divný, nebo nezdravý, protože oni mají patent na rozum, na hodnocení, ale jsou to přizdisráči.
Připomíná mi to ty zmrdy, kteří Babišovi nejdřív nadiktovali lexbabiš a teď ho za to pranýřujou, to je totéž!

Anál říkal, že si zasloužíte Bohunu, s tím souhlasím, ale vy si především nezasloužíte juliána. Tak, jak jsem ho poznal já, mu nikdo nesaháte ani po pinďoura!
O poezii teď nemluvím, nelze srovnávat pohádku s hororem, ale o člověku mluvím a nemůžu si pomoc, nakonec stejně musím juliána citovat!
"Lidská malost je nekonečná!"


<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > Miroslavek> Nezlob se na mě Miroslavku, ale tebe považuju za třetího do spolku. Zkrátka tak podobný osobnostní profily se prostě nevidí. To propojení mezi vámi neměli ani tři mušketýři. Tohle je zkrátka v reálu neživotné. Ale jak už jsem napsal, jistotu nemám. Jen mi přijde neuvěřitelné, že na jednom místě objeví tolik, tak extrémních povah, které spolu navíc uzavřou přátelství na život a na smrt.

A co mi vůbec nejde na rozum, proč tak velký básník světového významu s takovou tvrdošíjností prodlévá na místě, kde na něj tupé svině kálejí. A co mi u něj a u vás nejvíc chybí, je nadhled vlastní všem, kteří ví, že něco dokázali.
<reagovat 
 Čtenář - 26.6.2020 > Miroslavek> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 26.6.2020 > Sallybill> Taky je zarážející, že nikdo z této početné podpůrné partičky nefunguje na Písmáku, kde si Juliána a jeho skvělých básní nikdo nevšímá.
<reagovat 
Čtenář - 26.6.2020 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > analfagot> Vzpomínám si na Juliánovo začátky zde. Tehdy mě opravdu překvapilo, jak hnusně mu začali někteří nandavat. A skutečně bych se ho zastal, ale jeho agresivní raekce mi vzaly dech. Zastat se někoho, by mělo být vyjímečné. Mělo by se to stát ve chvíli, kdy se zdá, že ten dotyčný už si sám nepomůže. Ale spoléhat se na to? Tohle by přece měl ustát každej sám.

Jednou jsem se zastal Saši. Ten tady ukazoval fotky, a když se mu zdálo, že je nedoceněnej, začal to zkoušet z cizíma fotkama, aby to pak jednou odhalil a ukázal, jací jme tu nýmandi. Strhla se tu proti němu taková nenávistná kampaň, jako by vraždil neviňátka. Hájil jsem ho a nějaký čas strávil soukromou komunikací s ním, ale všechno marné. Protože, jak je obvyklé, Saša byl schopen sledovat celou cestu křivdy a ž k sobě a dál už neviděl.

Takže... zastávat se tebe, nebo juliána? To, co tady předvádíte je spíš na výprask, než k zastání. Je úplně jedno, kdo a jak si začal. Když jeden parchant schválně hodí druhýmu písek do očí a ten ho za to ubodá lopatičkou, kterýho bys pochválil?

Ta vaše kampaň proti Bohuně je trapná. Skrze ní jen usvědčujete sami sebe, a pokud sem nedáte něco a spoň vzdáleně připomíná důkaz, jsou to jen pomluvy.

A ještě k tobě a Julkovi. Buď jste jedna osoba, anebo je váš vztah mírně řečeno nezdravý. S takovou servilitou jsem se setka jedině u psa. Takhle upřímně a za všech okolností milovat svého Pána, to se nevidí.
Upřímně, neumím si představit, jak z toho ven. Nejúčinnější způsob je, přiznat se a přijmout přiměřené pokání, jenže toho právě nejste schopni. Ale věř Rytmusovi : "Každý je len hovno, ktoré sa potopí."
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 26.6.2020 > Sallybill> Alibismus a zbabělství, to je jediné co si z toho můžu vzít.
A ty bys chtěl, aby slova sraba, kterej je schopen říct, že je jedno kdo si začal, někdo bral vážně?
To by musel bejt leda sluníčkář!
Nezdravý vztah? Ty o tom nic nevíš a soudíš?
HNUS, jdi do prdele, ty jsi jak ta Bohuna, jen kecy a hovno z toho.
Pro mě dost, ty si tu \bohunu zasloužíš!
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > analfagot> To je přesně to, co jsem chtěl říct. Jsi ublíženej a porafanej. Já ti jen uřímně přiznávám, jak na mě tvoje projevy působí. Neurážím tě, nenadávám ti. O vašem vztahu vím to, co ukazujete a tobě dávám zpětnou vazbu. A třeba se na mě zlob, ale pořád mi největší smysl dává to, že jste jeden. Zdůrazňuju, domnívám se. Nevím to. Je ode mě poctivé, ti to přiznat a zároveň odvážné, protože si uvědomuju, čeho jsi schopen. Necítím k tobě zášť, ale tajtrlíka ti taky dělat nebudu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter