Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
6 - 390
Autor: Miroslavek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 19.8.2020 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 20.8.2020 > mektej nudlo, mektej, od toho tě máme
<reagovat 
 čtenář Běla - 20.8.2020 > čtenář> Drahá Bohunko. Moc si vážím tvé snahy, ale – nejsi trochu pitomá? Nudla prochlastal celej život, ublížil každému, ke komu se jen přiblížil. Dneska se snaží vydobýt si „odpuštění“ v poslední formě, která je mu k dispozici, tedy „ziskem“ bodů na idiotském rádoby kulturního serveru. Tvoje pokusy přivést ho k rozumu, tedy připuštění, že je to jen další lež na lži, která ho bude ve výsledku jen ještě víc bolet, to on prostě nepochopí. Nech ho prosím umírat uprostřed jeho vymyšlených postav, které mu jako jediní nenadávají a nepohrdají jim. Smiluj se nad chudákem, není pomoci. Děkuji.

<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 20.8.2020 > já mám taky něco pro čobolku z Hornej Piče...

https://youtu.be/nxzwKg4cABk?list=WL
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 20.8.2020 > pěknej kousek a kerejpak ho napsal?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 20.8.2020 > ZDŠ Litovel 9A> seifert, znam
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 20.8.2020 > Místyflus> nebuď jantar, tohle seifert neni!
<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2020 > ZDŠ Litovel 9A> sajfrt. aha. takže julo, ty už si TOTÁLNĚ hotovej. bože to je tragédie, když si něco tak krásnýho jako poezii vybere takovejhle mantinel, co nepochopí ani telefonní seznam.
<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2020 > ZDŠ Litovel 9A> sajfrt. aha. takže julo, ty už si TOTÁLNĚ hotovej. bože to je tragédie, když si něco tak krásnýho jako poezii vybere takovejhle mantinel, co nepochopí ani telefonní seznam.
<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2020 > čtenář> Bóžínku to je neskutečnej mamlas. Když se chce vydávat za jiný, tak ať se naučí vkládat aspoň v rozdílných fontech, ne? Ale chudákům se má pomáhat, tedy i já přispěji. Předepíšu mu omluvu, kterou se mu stále nedaří leta dokončit, a která je nezbytná pro uložení milosti. Tedy:

Já, hnusný člověk, uvědomuji si všechny své hříchy a omlouvám se za ně, zejména mystikovi. Slibuji, že kdybych nebyl socka a něco měl, odkázal bych vše dobročinné nadaci a speciálně obdaroval ty neznámé, jejichž fotografie jsem používal k zasměšňování ještě neznámějších.

Tímto se definitivně po tísícáté loučím. Nebudu už ničím obtěžovat společnost, včetně pohřební služby a odcházím se uložil rovnou do márnice. A nebuďte mě, ať jsem k zítřejší vožíračce pořádně vyspalej. Nazdar.


<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2020 > čtenář> Dobře ty. V omluvě ale chybí ospravedlnění se Slovenskému národu, který buhvíproč tenhle kokot opakovaně hanil.
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 20.8.2020 > čtenář> NEGRAMOTE, z toho co jsem náhodně pochytil se nám konečně omlouváš! Tak ok, my to berem!
Pak jsem ještě pochytil, krom toho že se bavíš sama se sebou, že ses přiznala k čobolství...
No, to je taky ok, jediný co je divný, že jsi snad jediná čobolka, která je tak hnusná, jinak znam jen hezký!! Ale to se dalo čekat.
A co se týče této naprosto skvělé básně, já ji nikdy nevydával za svou, ani font měnit nemusím, tohle je výzva pro vás-rádobyznalce a sorry, v ní jste neobstáli, takže kuš-zpátky do čobólie, pičko nemytá, huš, huš!!!
<reagovat 
Čtenář - 21.8.2020 > Čekáme na tvou reakci na píseň o tobě, čobole maďarsko-vargošskej?? 😂😂😁😁😃😃😲😲
<reagovat 
čtenář o.p. - 26.8.2020 > Typické. Stýká se to za obzorem, dle našeho úsudku. Moraváci spíše víno, Češi zase pivo. My Moraváci máme SKÁCELA, Češi mají Seiferta. Ne že by byl zase tak nedobrý, ten Seifertr, ale kdo, objektivně, z těchto dvou by si více zasloužil Nobelovku? A už jsme zase u toho. Ukazuje se, že pro Nobelovku je lepší mít dobré kamarády s lokty z mokré čvrti, kteří tě navrhnou, než psát tak úžasně, jako Skácel. To je dle také pravidel, ze kterých by se jednomu i zvedl kufr, kdyby byl citlivka.
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 26.8.2020 > Jedinej kdo si ji zaslouží je julián, bez konkurence! tečka. Ten moravák neni, ale pije víno, takže se to propojilo👍
<reagovat 
čtenář o. p. - 26.8.2020 > Kde se pije pivo, facka nebo celá rvačka je často na pořadu dne, kde se pije víno, tam se zpívá. A o tom to je. To je duše Čecha, a duše Moraváka. To je i rozdíl mezi Seifertem, a mezi Skácelem.
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 26.8.2020 > čtenář> Anonym možná ví něco o chlastu, ale o poezii teda vůbec nic, nacionalismus mu zatemnil mozek, zřejmě nějakej neurotickej sluníčkář!
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 26.8.2020 > ZDŠ Litovel 9A> Děti, tomu se říká hysterická obrna způsobená klimakteriem... to ženský před smrtí potkává...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter