Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ROUŠKAŘI II.
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 1.1.2001 (00:03:04)
Motto:
„Já nebráním tobě se pseudochránit,
ty nebraň mně dýchat vzduch!“


ROUŠKAŘI II.


Prymulo, Blatný, Čtvrtníčku,
vždyť vy jste roušky nosili,
poučujte si prvničku;
proč lékaři to koupili?!

To říkával už Gusta z Husta:
„Čo slabé je, nech odpadne!“
Že nenávist z covidu vzrůstá,
nepřipadá vám nápadné?

Média štvou a povyk šíří,
je to až trapné, ku zblití,
na koho celý humbuk míří,
na koho je to ušitý?!

Vždyť nasaď si tu jetou roušku,
důvody hledej, nič si zdraví,
však kecy volů nepapouškuj,
síťová klec ti názor spraví!

Já vzduch chci dýchat přirozeně,
nechci se dusit, snažně tě prosím,
nelidský teror ti připočteme;
SÁM šedesát let mozek nosím!





Poznámky k tomuto příspěvku
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 20.11.2020 > https://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/clanek/tri-typy-lidi-kteri-sleduji-porno-40342651#dop_ab_variant=0&dop_req_id=2paUhVuwPOR-202011201612&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=6&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 20.11.2020 > Těm hlupákům jehněčím to snad nikdy nedojde?!
Krásně napsáno juli

Já bych ty rouškaře trestal už za tu blbost, že jsou poslušný ovce a melou ty sračky o toleranci!

Boží trest na ně a ten přijde, když nepochopili, že si doživotně ničí plíce, snižujou imunitu tak, že je ve stáří položí i chřipečka!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 20.11.2020 > O tom, že to juli napsal skvostně nemá cenu diskutovat.
Myslím že i to je covodistickej plán, zkrátit lidem život, jen zatím není jasný o kolik let ti rouškaři podělaný přijdou, a my s nimi, hrůza, co je tohle za zbabělej národ!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 20.11.2020 > Já sleduju jak roste popularita tvé básně na internetu, ty víš jak ty voly nadzdvihnout, ale máš absolutní pravdu! Bezmozkové, ovce, hlupáci!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 20.11.2020 > SOUHLAS✌ŠKODA ŽE ANONYMNÍ KUNDA SI ZASE BUDE HRÁT NA 5 LIDÍ.
SOUHLAS I S SPD, JE TŘEBA VYKOPAT ASOCIÁLY DO SBĚRNÝCH TÁBORŮ😂😂😂
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář rouškaři - 20.11.2020 > Ty magore, tu nemoc si nikdo nevymyslel. Nasadit si roušku není idiotský nápad, ale racionální způsob, jak zamezit přenos kapének. Dýchat normálně je super, choď do přírody. Bez roušky, pochopitelně, s dvoumetrovým odstupem.

Tu nemoc někdo vypustil z laborky a tentokrát to nemohli stopnout ti z galaktické federace, protože si Země - jako vědomí tý planety - vynutilo, ať se ten vir rozběhne. Zastavil se turismus, což je nejlepší. Budou vánoce v Praze bez turistů. To ti nestačí? To je přece úžasný.

Mafiáni i galaktická federace si mezitím něco vyváděj, se světem se něco děje a nikdo neví co. Ale já to vím. Čum na nebe blbečku, třeba na tebe něco blikne. Pokud jsi ve společnosti, nasaď si roušku. Ta nemoc je reálná. Kokote. Záleží na promořenosti, to je logika.

Myslíš si, že kdyby byl v době španělské chřipky (jako důchodce asi víš o 1920-1922 - jaká náhoda) internet, že lidi vůbec ještě existují?


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.11.2020 > čtenář> primitivní anonyme co se nezvládneš ani podepsat, stačí mi jen tvé oslovení a vím, že číst dál nebudu, viz PAP a HH, příště lépe.
Roušky jsou pro hloupé naivy jako placebo, ale to snad ví i malé děti, takže to asi nebylo obsahem tvých urážek...

SPARTA + SPD + PAP, jsi zařazen jako první várka očkování, tedy budou tě obdělávat kucí z Valdic!

G R A T U L U J I
<reagovat 
 Čtenář - 20.11.2020 > čtenář> Bohuno, idiot se pozná podle toho, že místo argumentů nadává, já nevím jak v Magyar ale v 60 letech má v ČR do dúchodu člověk daleko, ale to ty 57 letá šlápota už víš👎👎👎
<reagovat 
 čtenář ať žije svoboda - 20.11.2020 > j.f.julian> Očkovat se taky nenechám, do toho určitě někdo něco nacpee, v tom jsme zajedno. Jinak jseš idiot. Naštěstí odchází doba takových bezvěreckých bezmozků jako ty, nadchází doba aliens. Kreténský dědci, co nepochopí mimozemšťany, už nikoho zbržďovat nebudou :-D Běž si demonstrovat bez roušky, ať je to rychlejc blbečku.
<reagovat 
 čtenář kdo vyhraje - 20.11.2020 > j.f.julian> Každopádně někdo vyhraje. Těžko se dá předpokládat, že se nějací starý fašistický škeble, který mají tu drzost odvolávat se na český odboj za druhé světové války a na slovanství obecně. Jste jak mor tohoto národa. Starý rasisti. Za všechno můžou cikáni, vy omezený bezmozci. Co když ty fašistiký starý rozoumku prostě už nikdy nevyhrajete? A vyhrajou mladý, co si radši budou povídat s mimozemšťanama a budou chtít sjíždět radši duchařinky, eso blbinky a jsou schopný pochopit i sexuální odchylku, nebo chápou, co to je vyrůstat v takovým moru takových "českých" fašistických zaprděnců. Týhle debility typu Sparta + SPD je všude příliš moc a je to věkově příliš starý, než aby to mohlo doopravdy vyhrát. Tak nedoufej ve své násilné vlhké sny. Aby nakonec nebyli zavření staří fašisti.
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 20.11.2020 > čtenář> kdo je fašista? Piráti, ODS?? Špatně, to jsou neomarxisti-extremisti levičácký😈jsi kretén, že to nevíš?? 😲😃🐖🐖
<reagovat 
čtenář kreténe - 20.11.2020 > Globální mocenský systém se to jmenuje. V USA tomu říkají neomarxisti antifa a komunismus. U nás se tomu říká Kalousek a Bartoš, nebo Zeman a Babiš. Jak je kdo fanatik, kterým směrem. V Rusku tomu říkají imperialisti a fašisti. Prakticky je to odpad a negativní klika mimozemšťanů. Víš, kdysi dávno ... byla naše galaxie drakoniánská ... a pak přišli elohim ... bla bla bla. Nemáš šanci.
Co ale můžeš tou svou natrdlou palicí pochopit, je fakt, že ten hnusný systém manipuluje médii a ze všech sil se snaží vyprovokovat a vytočit stádo idiotů, které nechápe ani mystiku, ani jak to chodí v naší galaxii.
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 20.11.2020 > TOP 10 JE CELÁ O BOHUNĚ, TOLIK SLÁVY JSI ŠTĚTKO CIKÁNSKÁ NEZAŽILA!
TAK NA OSLAVU TÝ ŠPÍNY... https://youtu.be/eIf6VHXS-SA


<reagovat 
 Čtenář - 20.11.2020 > Diaz> presne, na ty cikansky hemzy nejsme zvedavi, rekni nam jak se na ulici pochcavas a jaky to bylo kdyz si palila v mladi 20 vepřu za den na E55?? 🐷🐷🐷a proc ti rikaj na totemu prasnice??
<reagovat 
 čtenář blbečku - 20.11.2020 > čtenář> Tímhle už provokuj svý mládí. Stejně jsi idiot a nácek, tak už ti dám pokoj.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.11.2020 > a ještě jeden kousek pro ty chytřejší...


https://youtu.be/r-kxGnnS92Q?list=PLrvwjtIRdGV69T6avUBdBYHhpgByd42fg
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.11.2020 > vy-ty zkurvený neomarxisti a nepřizpůsobiví vítači pudete🐽✌PAP+SPD
https://youtu.be/iIXc1y5MVcw

Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.11.2020 > https://youtu.be/HfeL1o9PLEc
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.11.2020 > https://youtu.be/HfeL1o9PLEc
<reagovat 
Čtenář - 22.11.2020 > A TADY TO SAMé, hloupost by je tu do jednoho mohla vysoce nadprůměrně nadnášet, to pozná každá rozumná osoba už od pohledu
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.11.2020 > https://youtu.be/CJ81xkUnfUY

a zakázali zpívat...
tak to tady máme, jo kryl do toho viděl, ten by ty zasraný rouškaře vyhnízdil...
<reagovat 
taky bohuňa (Občasný) - 21.11.2020 > může mi někdo vysvětlit proč jsou lidi tak tupí, že nepochopí, že jim ty hadry ubližujou?

ORTEL je supr!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
Čtenář - 1.1.2021 > Pročpak jsi smazal tu o tatínkovi? Až na pár řemeslných drobností byla svým způsobem naléhavá a dojemná.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.1.2021 > já ji nesmazal, už nejde ani nic vložit.
Jaképak řemeslné chyby máš na mysli, byla bez chyby v řemesle zcela dokonalá!
<reagovat 
Čtenář - 9.1.2021 > Jak dlouho si ještě necháte na totemu srát na hlavu tady od tohoto 65 letého kripla, co má rozum tak na 14? -Nebo na 12?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.1.2021 > HH od rouškařů skutečně nečteme, to nedělá dobře mému čtení...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter